Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#452) Ariadne válasza BLiNk3r (#448) üzenetére


Ariadne
őstag

Tesztelésre kell adni lehetőséget - érdemes végiggondolni, biztos tuti megbízható-e egy olyan cég, akik nem hagyják, hogy kipróbáld és csak a pixelhibamenteset vedd meg... Én biztos elhúznék onnan a lehető legrövidebb úton...
Ez egy nagy vita egyébként, hogy a standard pixelhibahatárokon belüli hibaszámú monitorral mi a helyzet. Én azt mondom, hogy hibátlan terméket akarok venni, és ha egyetlen icipici alpixel is hibás, akkor cserélje ki, mert ez hibás teljesítés. A szabvány egy dolog, megnéztem, nem találtam nyomát, hogy vásárlóként nekem bármi közöm lenne a pixelhiba szabványhoz. Nem mondja ki egyetlen jogszabály sem, hogy a pixelhiba szabvány alatti hibákat el kellene fogadnia a vásárlónak... :U

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.