Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rumos XIII
aktív tag
Sziasztok!
Alzán vásároltam egy éve egy AirPods 3 fülest, ami hol halkan, hol recsegve szólt.
Még az apple-hez is garancia volt amikor visszaküldtem, az időközben amíg a szervízben volt, lejárt.
A reklamációs lapon én visszatérítést kértem, de ehelyett kicserélték a kettő darab fülest. Elsőnek mindig a csere játszik?Második kérdésem az lenne, hogy így, hogy kicserélték a kettő fülest, a garancia idő újraindult? Csak az alzás garancia, vagy maga az apple garancia is?
Köszi!
-
Jester01
veterán
válasz
MaxxDamage #27548 üzenetére
Az a kötelező. De egy üzlet kínálhat 14 napos elállást önként is, és ha azt nem jelezték az ÁSZF-ben, hogy csak online van ilyen lehetőség akkor abba azért bele lehet kötni.
-
-
#91658752
törölt tag
Köszönöm szépen az infókat. Én is erre gondoltam, de sehol nem szerepelt az ÁSZFben az online vásárlás esetén kifejezés. Illetve ő úgy ment oda, hogy ki van írva az ajtón valami olyan szöveg, hogy vidd el a bukót egy órára és ha tetszik vedd meg, ha nem, akkor nézz másikat. Nekem ezért furcsa a csak boltban engedték próbálni eset.
-
arcitec
addikt
válasz
#91658752 #27544 üzenetére
Ha nem NET-es vásárlás, akkor ezt bukta. Ezért kell NET-en megrendelni, oszt majd ha személyesen átveszi lehet próbálni, vagy előtte próba, majd NET-en megrendelni. Főleg nagyobb érték esetén mint ez a sisak is. Szerintem hirdesse meg és adja el.
Azt a boltot felejtse el, majd körültekintve vegyen egy sokkal jobb sisakot... -
#91658752
törölt tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm vásárolt körülbelül egy hete egy közel 100 ezer Forintos bukósisakot a shox.hu székesfehérvári üzletében.
Offline vásárlás volt. Viszont a próbát csak boltban engedték neki, a szemüvege pedig otthon volt. Most volt rajta egy két órás úton és szemüveggel nagyon nyomja a fejét. Visszavitte, végigvitte a reklamációs folyamatot, de a bolt nem veszi vissza, nem cseréli a terméket. Még úgy sem, rákérdezett, ha minimális értékromlással számolnak.
Mit lehet ilyen esetben csinálni? Itt a honlap ÁSZF-je. [link]
Én még azt sem látom benne, hogy csak online vásárlás esetében van a 14 napos elállás. Bár ez az egész viselkedés nagyon vásárlóbarát. -
kammler
senior tag
válasz
BB9000 #27538 üzenetére
Na igaz. Annyit megtehetek, hogy elballagok egy üzletbe. aztán megkérdem tőlük, hogy hagyjuk, hogy végig fusson ez az egész, vagy ha nem kavarunk be ebbe az egészbe letiltsuk-e. Már csak azért is, hogy a zacskót megmutassam neki. Kíváncsi vagyok milyen fejet vág.
Na most jött egy sms, hogy a vártnál tovább tart a panaszvizsgálat. gondolom ez ilye alap sms. Az iktatószám az persze ki volt hagyva a helye
-
BB9000
senior tag
válasz
Silentfrog #27541 üzenetére
Érdeklődj telefonon, hogy hogy áll a javítás. Szoktak olyat csinálni, hogy kész, de nem szólnak, csak amikor rákérdezel.
Ha nem javították meg, és 30 nap eltelt az igazolt átvételtől, akkor cserélniük kellene. Ha ezt nem tudják megoldani, akkor pénzvissza. -
Silentfrog
veterán
válasz
BB9000 #27539 üzenetére
Tiszta vizes búvárszivattyú. 2 év garanciával adták, az egyik nagyobb számítástechnikai webáruházban. Egy hónapnál több hogy leigazolták hogy megkapták.
Nem jármű, nincs akkumulátor.
Gondolom akkor az tartós fogyasztási cikknek minősül.
Köszi a segítséget, mostanában egyre több a lom ami elromlik nálam, és nem iparkodnak a javítással. -
BB9000
senior tag
válasz
Silentfrog #27537 üzenetére
Attól függ, hogy a termék tartós fogyasztási cikknek minősül-e. Ha az, akkor ez a rá vonatkozó jogszabály:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
"5. § (7) * Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. (8) * Az (5)–(7) bekezdés előírásai az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem vonatkoznak." -
BB9000
senior tag
válasz
kammler #27536 üzenetére
A telefonon történt bejelentéseidnek van nyoma. A T-nél is minden telefonbeszélgetést visszakereshető módon tárolnak és vita esetén bizonyíthatja az igazadat. A telefonon történő ügyintézésnél gyorsabb a személyes. Ha van lehetőséged bemenni egy T-pontra, ott azonnal letiltják a kártyát és kapsz cserét is. Ha nincs, akkor telefonálj újra, engedélyezd a hívószámkijelzést a telefonodon. Jegyezd fel a hívásod időpontját és írd fel az ügyintéző nevét is. Tapasztalatom szerint a T-nél korrekt ügyintézés folyik. Az is igaz, hogy nem minden ügyintéző egyformán ügyes náluk se.
-
Silentfrog
veterán
Online vásároltam egy terméket.
Meghibásodott. Visszaküldtem.
A 15 napos törekedni kell a javításon kívül van bármi határidő amikor kötelesek cserélni vagy visszafizetni a termék árát? -
kammler
senior tag
Hi!
Egyáltalán, hogy kell elindítani egy ilyen fogyasztóvédelmi dolgot? Van itt nemzeti minden, de nincs egy olyan oldal, ahol legördülő menükben kiválasztom kit mit akarok panaszolni, miért, azt kész? Igazából semmi komoly, csak bele akarok rúgni a T-be. Vettem egy töltögetős SIM-et. Egyszer hoztak már ilyen módon csere SIM-et, az még csak 3G-s volt, cserélték ingyen 4G-sre. Ez régebben volt, nem volt vele semmi gond. Ez ilyen komoly, kipárnázatlan pár mikron vastag nejzonzacskóban jön. Na. Most vettem most egy másik SIM-et egy tabletba. Ugyanúgy jön a komoly nejlonzacskóba a SIM. Viszem be. Nézem. Mondom ez üres. Nézem jobban. Hát az öntapadós részen rajt a gyári védőpapír, amit ugye lezárásnál levesznek összeragasztják. Utána azt már csak feltépni, vagy felvágni lehet. Ezek feladtak egy üres műanyag zacskót, lezáratlanul. Először nem venni észre, mert össze-vissza gyűrik őket. Ez nem a GLS hibája. Az, ha fel van címkézve rendesen átveszi aztán kész. Tehát még csak nem is sérült csomag volt, hanem lezáratlan. Vagy nem is került bele SIM, vagy az első öt méteren elveszett. Bejelentettem panaszra. Később érdeklődtem cseten. Nem látnak panaszbejelentést. Szó nélkül kilépett a csetből. Hívtam 141-et. Ő nem látja. Felveszi a panaszt. Ja de mégis látja, most feldobta. Mondom neki, nem kéne valamit kapjak róla, hogy oké, vették a bejelentést? Hát őőőő majd, ha feldolgozták, és megszületett az eredmény. Na meg a nagy bds lfszt. Ennyi erővel letagadják. Nem beszélve arról, hogy van valahol a világban egy dominős SIM kártya, igazolvány számom, nevem alatt. Az aktiválásra hárman négy félét mondtak. Az egyik azt mondta, a dominósnál, ha bele van rakva egy telefonba, és és egy hívás van indítva, onnantól már hívható is a SIM, illetve a telefon, tehát aktív. Az elfizetős az más. Azt másképp kell aktiválni. Mikor kérdeztem, most akkor egyikőtök ezt mondja, másikotok azt, akkor hallgatás volt. Tehát. Oké, 30 nap AFSZ. De hogy nincs semmi nyoma nálam arról, hogy vették a bejelentést, ilyen nincs, meg látják a bejelentést, mégse látják. És ha most előfizetéses SIM-et veszek, SIM sehol, meg küldik a számlát, hogy fizessek havdíjat, ha mondjuk kimaxolják a 30 napot?
-
nobiand
aktív tag
Sziasztok!
Ha vásároltam egy terméket 140000 forintért 2022 májusban, elromlott egy év után. Újat kaptam helyette. Most elromlott megint, a garancia a vásárlás napjától számít vagy a cserétől? Köszönöm! -
Des1gnR
őstag
válasz
Des1gnR #27527 üzenetére
Ezt a tesztet végül nem csináltam meg, nem volt rá időm egy utazás miatt. Az utazás alatt viszont hívott a cég, hogy beszéltek újra a gyártóval és cserélik a sup-ot, valamint kapok ajándékba egy evezőt és egy ülést. Kértem, hogy inkább egy másik sup legyen, ami drágább ugyan, de nem kérem az evezőt és az ülést, szóval így is lett. Másnap feladták és a régit vitte vissza a futár.
Megkaptam közbe a levelet is az online meghallgatásra a békéltetőtől. Ezt még valahogy le kell mondanom, hogy megoldódott az ügy.Valamint a cég kiküldött egy levelet, ami elég általános és biztos nem az én kedvemért szedték össze ilyen szépen, szóval ezt innentől azt gondolom mindenki megkapja.
----
Még a drága és minőségi SUP-ok esetében is előfordulhat, hogy egyes napolajok oldják a festéket. Ennek oka több tényezőre vezethető vissza:
A napolaj és a felfújható SUP festéke közötti vegyi reakciók különböző mechanizmusok mentén alakulhatnak ki, attól függően, hogy milyen összetevőket tartalmaznak a napolajok és a SUP felülete. Íme néhány konkrét példa a lehetséges vegyi reakciókra:
1. Oldószer hatásokIzopropil-alkohol: Sok napvédő krém és napolaj tartalmaz izopropil-alkoholt, amely hatékonyan oldja a zsírokat és olajokat, de egyes műanyagokat és festékeket is oldhat. A műanyag SUP felületeken használt festékek oldódhatnak izopropil-alkohol hatására.
2. UV szűrők és fotokémiai reakciókOxibenzon és oktinoxát: Ezek az UV szűrők napfény hatására szabadgyököket generálhatnak. A szabadgyökök rendkívül reaktív vegyületek, amelyek megtámadhatják a műanyag és festék molekuláit, lebontva azokat és elszíneződést vagy festék károsodást okozva.
3. OktokrilénAz oktokrilén egy másik gyakori UV szűrő, amely oxidatív stresszt okozhat a festék molekuláiban. Az oxidatív stressz hatására a festék molekulák lebomlanak, ami a festék réteg elvékonyodását vagy leválását eredményezheti.
4. Olajok és műanyag lágyítók kölcsönhatásaMinerálolajok és szilikon olajok: Ezek az olajok behatolhatnak a műanyagba és lágyíthatják azt, különösen a polivinilklorid (PVC) alapú anyagok esetében, amelyeket gyakran használnak SUP-ok gyártásához. A lágyulás hatására a festék felülete feloldódhat vagy lepereghet.
5. Hidrolízis reakciókNapvédő termékekben lévő észterek: Az észterek, például az etil-hexil-palmitát, hidrolízis útján vízzel és savakkal reagálhatnak. Ez a reakció destabilizálhatja a festék molekuláit, különösen ha a SUP felülete már ki van téve víznek és hőnek.
Megelőzési javaslatok:Kompatibilis napvédő termékek: Olyan napolajokat válassz, amelyek kevesebb vagy semmilyen agresszív vegyi anyagot nem tartalmaznak. Keresd a bőrbarát, természetes összetevőkből készült termékeket.Védőréteg használata: Alkalmazz védőréteget a SUP felületén, hogy megakadályozd a napolaj közvetlen érintkezését a festékkel.Azonnali tisztítás: Ha napolaj kerül a SUP felületére, azonnal töröld le és tisztítsd meg a területet.Ezek a reakciók és hatások összetettek lehetnek, és a legjobb megelőzés a megfelelő napolaj kiválasztása és a SUP felületének rendszeres karbantartása.
-
luciferc
őstag
válasz
run4fun #27474 üzenetére
1. Így van, garanciális probléma esetén a boltba/szervizbe történő eljuttatás költsége a kereskedőt terheli. Természetesen mint minden jogot, ezt is jóhiszeműen kell gyakorolni. Ez érvényes a közvetlen szervizbe küldésre is, különösen ha azt eleve a bolt javasolta (de ettől függetlenül is)
2. A jogszabályi szöveg alapján a futár általi elszállítástól kezdve ketyeg a 30 nap, ugyanakkor ha a bolt megmondta, hogy ha hozzá küldöd az plusz 1 hét és neked a szervizbe küldés semmi plusz költséget nem jelent, akkor én nem tartanám jóhiszemű joggyakorlásnak, hogy a 30 nap elteltével kéred a cserét, ilyenkor az általános együttműködési kötelezettség alapján szerintem úgy tisztességes, hogy a leírt plusz időt hozzászámítjuk.
-
luciferc
őstag
válasz
Des1gnR #27522 üzenetére
Valószínűleg annyi történt, hogy a gyárban juszuf nem végezte el rendesen a felület előkészítést festés előtt, mert "jól van az úgy" és szépen lejött.
Ja és naptej: ha a naptej ennyire fasza oldószere a festéknek, akkor hogy a francba maradhatott a festék a bőrötökön, ami ugye naptejes volt. Hát le kellett volna onnan is oldania. Seggfej banda.
-
luciferc
őstag
válasz
Des1gnR #27522 üzenetére
Azért a cinizmusnak is van határa basszus. Nagyon kíváncsi vagyok a békéltetőre, számolj majd be. Ha ez elhasal, akkor semmit nem ér az egész.
Esetleg érdeklődj már a Lidl vevőszolgálatánál, hogy mi a franc van a termékükben, mert a sportstore szerint olyan durva a cucc ("nem túl egészségbarát"), hogy leoldja a festéket, és ha ilyen, akkor az komoly fogyasztó- és egészségvédelmi probléma, szóval várod az álláspontjukat. Említsd meg azt is, hogy a probléma miatt a sportstore-szal szemben békéltető testületi eljárás indult, amihez akár tőlük is kérhetnek majd nyilatkozatot.
Ereszd egymásnak a két céget
, nem hiszem, hogy a Lidl boldog lesz. Miközben kizárt, hogy olyan durva anyag van a naptejükben, nem éri meg kockáztatniuk.
-
Tikakukac
titán
válasz
Des1gnR #27522 üzenetére
Azt a rohadt. Na mondjuk itt nyílik a bicska keményen.
Teszem fel a kérdést akkor a boltnak és a gyártónak: mi az a krém ami old egy festéket, de az emberi bőrt nem szedi le csontig? Most eskü ezen agyalok mi az a festék ami nem tempera, de van oldószere ami nem nyírja le a bőrt.
-
Des1gnR
őstag
válasz
Des1gnR #27485 üzenetére
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Név!A gyártóval egyeztetve, ez a gyári festék nem oldódhat le magától, és nem is jellemző, hogy ilyen előfordulna. A víz egyeltán nem oldja, de ezt az is mutatja, hogy önök sem tudták sem a bőrről sem a ruhából lemosni.
Sajnos valószínűleg olyan anyag-vegyszer került a deszkára ami oldja a festéket. Olyan krém , spray stb amit magukra tesznek az olyan vegyszer ami a festéket is oldhatja. De ez nem gyártási hiba, nem garanciális probléma. Ez használatból eredő hiba.
A deszka a funkcióját betölti. Figyeljenek oda, hogy mit kennek magukra , a testükre, bőrükre, a saját maguk egészségére tekintettel is. Ami old egy gyári festéket nem túl egészségbarát termék lehet.
De , hogy a kellemetlenséget kicsit csökkentsük ezért fel tudunk ajánlani egy egyszeri 20.000.-ft levásárolható összeget.
ÜdvözlettelSportstore.hu Kft -
Silentfrog
veterán
válasz
Tikakukac #27514 üzenetére
Jelenleg is így van nem? Minden terméknél fel van tüntetve a garancia, az elállási idő és a szállítás módja. Ráadásul nem sablon szöveg, van amire más garanciális szabályok más kiszállítási ár vonatkoznak.
Kifejted mire gondolsz?asdf_ .: A chargeback szabályinak utána olvasok.
-
Jester01
veterán
válasz
luciferc #27518 üzenetére
Ráadásul kifejezetten ott van, hogy "az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel" tehát még használhatod is jobban csak akkor felszámíthatnak értékcsökkenést. De attól még elállhatsz. Persze akkor majd lehet azon vitatkozni mennyi pénz jár vissza.
-
asdf_
veterán
válasz
luciferc #27518 üzenetére
De miben különbözik egy SUP vízrevitele attól, hogy:
- veszel egy tv-t, összerakod, felállítod, és megy 15 órát, majd aztán állsz el
- veszel egy ülőgarnitúrát, ülsz benne 4 napot, majd elállsz
- veszel egy zsugorba rakott matracot, alszol benne 5-öt, majd elállsz
- veszel egy mosógépet, mosol benne 3-at, majd elállsz
- veszel egy hifit és 3 napig hallgatod rajta a rádiót, cd-t, filmet?Mindegyiket KIPRÓBÁLTAD. A SUP-ot is...
-
-
asdf_
veterán
válasz
luciferc #27515 üzenetére
Nem jogi izé, de iparkamara oldaláról, nyilván nem írnak hülyeséget:
GYAKORI TÉVHITEK
Elutasíthatja-e az e-kereskedő a 14 napon belüli visszaküldést, ha például a következők valamelyikét tapasztalja: a termék használt, nincs meg valamilyen tartozéka vagy pedig az eredeti (bontatlan) csomagolása?
Ha nem áll fenn a fogyasztóvédelmi előírások szerinti kivételek esete, úgy a már használt termékek esetében sem lehet kizárni az indokolás nélküli elállás jogát.
Azonban a fogyasztó számára csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat biztosítja a jogszabály, az ezen mértéket meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, tehát a vállalkozás nem köteles a termék teljes árát és a költségeket megtéríteni, ha a terméket a fogyasztó sérülten vagy hiányosan szolgáltatja vissza.
A kereskedő legfeljebb az értékcsökkenést vonhatja le a fogyasztónak visszafizetendő teljes összegből. Itt sem szabad azonban elfelejteni: csak akkor tehető a fogyasztó ezért az értékcsökkenésért felelőssé, ha már előre tájékoztatták írásban (rendszerint erre a webáruházak honlapján, az ÁSZF-ekben kerül sor) az előbbi levonás lehetőségéről és pontos feltételeiről. Ha nem volt ilyen előzetes tájékoztatás, akkor viszont egyáltalán nem kérhető számon semmilyen értékcsökkenés, és nem is vonható le semmilyen díj a fogyasztónak visszafizetendő összegből!
De nekem simán adja magát, hogy rendben van vízre tevés, hiszen a terméknek bőven lehet olyan tulajdonsága, hogy -meglepetés- használat közben ismerszik meg vele az ember. Mittomén mi lehet egy SUP esetében, fejnehéz, szar az íve és mindig felborulsz vele, a közepén van egy pukli, ami nyomja a lábujjadat, a végén van valami, amibe mindig pont majdnem bevered a fejed, amikor leesel róla, bármi.
De alapvetően itt most halál lényegtelen az elálláson rugózni, mert nem elállni akarunk, hanem hibás teljesítés esete áll fenn (szerintem legalábbis).
-
asdf_
veterán
válasz
Silentfrog #27512 üzenetére
Igazából sokat nem kell variálni. Jelzed, hogy nem azt kaptad amit rendeltél, kéred a rendeltet vagy a pénzt vissza. Ha nem kapod, akkor -pont az ilyesmi esetek miatt remélhetőleg kártyával fizettél és- chargeback. Ennek lehetőségét esetleg jelzed előre az Emagnak, mert ők nem fogják nagyon szeretni ezt -mivel ők a kártyaelfogadók- és esetleg az eladó tökére lépnek szélsebesen.
-
luciferc
őstag
Nem értek egyet, és szerintem bíróság sem értene egyet.
Ha elmész egy boltba TV-t venni, akkor a legtöbb esetben van kiállított példány (ha ott nem, akkor máshol), tehát meg tudod nézni, akár órákig is, hogy milyen. Ugyanez vagy fényképezővel. Ott tehát teljesen életszerű, hogy kibontod, bekapcsolod, nézel valamit, fényképezel, stb.
Ha bemész SUP-ot venni, akkor nem nagyon viheted ki a vízre. Miért járna ez webes vásárlásnál? Szerintem nem jár. Véleményem szerint az elállási jog és annak részeként a kipróbálás kb. addig a mértékig terjed, amit egy boltban is meg tudnál tenni egy bemutató darabbal. Természetesen nem lehet totális megfelelés, de ekkora különbség, hogy elmész és vízre teszed, az szerintem messze túl van azon, ami belefér. Robotgéppel sem állhatsz neki kenyeret dagasztani csak mert weben vetted. Mivel ezt a boltban sem tudod megtenni.
Természetesen ez csak a véleményem, ha valakinek van ideje kereshetne bírósági határozatot, hátha van már ilyen jellegű ítélet. De nem hiszem, hogy elviszi bárki idáig.
A második bekezdéseddel egyetértek, szerintem is hibás teljesítés, ennek mentén is kellene kezelni. Én is leverném a kárt is.
Én mindössze annyit mondok, hogy ha nincs semmi gond és mégis visszaküldöd, akkor szerintem teljesen jogosan dobná vissza a bolt, ha a vizes használat jeleit tapasztalja
-
Tikakukac
titán
válasz
Silentfrog #27512 üzenetére
Ezt a felület-leírás kombót gondold át azért. Az igen vicces lenne
-
asdf_
veterán
válasz
luciferc #27497 üzenetére
Mert a vízre bocsátás szerintem meghaladja az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához feltétlenül szükséges használatot.
Tökre nem. A működésének megállapításához kipróbálod a terméket. A feltétlenül szükséges használatot azzal meríted ki, ha elmész Szlovákiába 1 hétre raftingolni vele (logikátlan túlzás, de érted mire gondolok). A tévét sem csak kibontod és nézegeted a nappaliban, hanem bekapcsolod és több órán keresztül használod, nappal, este, hogy megállapítsd, megfelel-e azt általad vártaknak és/vagy a gyártó által ígérteknek. Fényképezőgéppel is kényszerűen ellősz több tíz képet.
Nem mellesleg, azért feleljen már meg egy termék a várható használati körülményeknek. Milyen hülyeség az már, hogy suprised pilkachu face-t tol az eladó, hogy egy vizi sporteszközt napvédővel bekenve használ az ember. Értelmesebbeknél ez halál evidens. A gyártó szart gyártott, a termék nem felel meg a használat körülményekor teljesen logikusan várható körülményeknek, ennyi. Ez olyan, mintha a tetőablakos feketére fényezett autónak nyáron sorra robbanna szét a tetőablaka, mert hogy meleg van és árnyékban kéne parkolni. Lófenéket. Nem kell szemetet gyártani/forgalmazni. Szépen kenjék a hajukra a SUP-ot, én simán hibás teljesítésnek itélném ezt is és még az okozott kárt is leverném rajtuk.
-
Silentfrog
veterán
válasz
arcitec #27511 üzenetére
Ha a felületet adják akkor meg legyen pontos a leírás.
Ha valami ingyenes kiszállítással hirdetnek akkor legyen az, ha meg 14 napos ingyenes termék-visszaküldés van akkor legyen az.
Sőt a garancia megléte is legyen érvényesíthető , ha ki van írva, ne legyen az hogy ha a forgalmazó Hondurasban van bejegyezve akkor azt mondhassa, elnézést, itt ezt a fogalmat nem ismerjük.
A felületet adják , de felelőségük azért legyen már ha nem is sok ,de egy csekélyke minimum.luciferc.: Teljesen egyetértek veled. " Ha mégis, akkor az emag kártalanítson és szakítsa meg az áruház szerződését, ha a bolt nem kártalanít."
Valakinek azért valami feleősége kell hogy legyen. Az egyik a másikra mutogat a másik meg elérhetetlen harmadik országbeli webshop. ( gondolom bár a csomagom Németországból jött) -
luciferc
őstag
válasz
arcitec #27507 üzenetére
Az emag bizony vállaljon felelősséget az áruházakért a saját felületén legalább annyira, hogy az alap jogszabályokat betartják. Biztos vagyok benne, hogy az említett céggel nem ez az első probléma. Ha mégis, akkor az emag kártalanítson és szakítsa meg az áruház szerződését, ha a bolt nem kártalanít.
-
Silentfrog
veterán
válasz
arcitec #27507 üzenetére
Van egy felület ahol megrendelek valamit egy hazai webáruházból ahol magyarul fel van tüntetve hogy ingyenes elállási jog 14 napon belül visszaküldés 0ft.
Tehát én vagyok a hibás mert megrendeltem, kifizettem egy terméket, és ezt nem tartja be a forgalmazó?
Tudtad? Van egy Fb-csoport Emag károsulak csoportja amibe beleolvasva tudatosul benned hogy tök mindegy ki a forgalmazó, ha szar van nem kapod vissza pénzedet?
Sajnos a webáruházakat a mai világban nem lehet kikerülni, ha csak nem barlangban élsz és nincs szükséged semmire.
Csak halkan kérdezem meg tőled.: Miért én vagyok bárminek az oka? Van valami aranyszabály honnan nem lehet rendelni?
Ha van ilyen összefoglalásod akkor ezt szívesen veszem.
A Hervis az jó? Pl.: Legutóbb ők használt rollert küldtek ki. -
arcitec
addikt
válasz
Silentfrog #27505 üzenetére
Jó pofa vagy, soha többé nem rendelsz az EMAG-tól, mert így jártál, holott nem is az EMAG a hibás. Mint írták ott az egy Marketplace(is), ezért pont elhibáztad, hogy egy kínai noname helyről rendeltél, mert innentől velük vagy kapcsolatban. Tehát ha jót akartál volna magadnak, akkor pont az EMAG-tól kellett volna rendelned, amit ők maguk forgalmaznak és állják a garit is.
Bár ha jelzed a visszaküldést, valóban az EMAG küldi a futárt. Hajrá sikerüljön a visszalépés. Azt amúgy lehet tudni mi az össz. érték? -
Tikakukac
titán
válasz
Silentfrog #27505 üzenetére
Elméletben igen.
Gyakorlatban meg ki hajtja ezt be rajtuk?
-
Silentfrog
veterán
-
asdf_
veterán
válasz
Silentfrog #27501 üzenetére
Sztornó, félreértettem.
Simán hibás teljesítés, az állja a költséget, aki elrontotta.
-
koby11h
őstag
válasz
Silentfrog #27501 üzenetére
Akkor ezt továbbítsd a küldő cégnek és ha nem reagálnak, akkor kérd számon az Emag-on ezt az "ígéretét".
Elviekben így kellene történnie, de ez a kínai cégen fog múlni.Én 2 éve fogadta meg, hogy Emag oldalán csak az Emagtól rendelek, ugyan ezért.
-
Silentfrog
veterán
válasz
koby11h #27500 üzenetére
Picit azért utánakérdezem a vásárlás előtt , megkerestem az emagot és írtam nekik hogy olyan partnertől szeretnék rendelni aki nem ők. Megkérdeztem hogy ilyen esetben mi van ha rosszat , küldenek, hibás a termék , elromlik stb, mert nem szeretnék Kinába postázni . Azt írták jön érte a futár és visszaviszik. Le is mentettem a beszélgetést. Chat volt az emag felületén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Milyen autót vegyek?
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Automata kávégépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OpenWRT topic
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest