Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27302) luciferc válasza gabo91 (#27295) üzenetére


luciferc
őstag

Itt is jogos a reklamációd, nem is mondták, hogy nem az. Csak azt, hogy a példádnál maradjak, hogy bocs, nincs csirkemell. Ha az étteremben nincs csirkemell, akkor mi lesz? Visszaadják a pénzed. Itt ha nem kell a hiányos cucc mi lesz? Visszaadják a pénzed.
A dolgot ott lehet esetleg megfogni, hogy teljesen életszerűtlen, hogy egy ilyen tartozékot nem tudnak utólag szállítani. Ez kamu.

A Philips szerviz meg azt kér, amit akar, csak nem jár neki. Neked viszont jár a jótállás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.