Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/devil.gif)
luciferc
őstag
Itt is jogos a reklamációd, nem is mondták, hogy nem az. Csak azt, hogy a példádnál maradjak, hogy bocs, nincs csirkemell. Ha az étteremben nincs csirkemell, akkor mi lesz? Visszaadják a pénzed. Itt ha nem kell a hiányos cucc mi lesz? Visszaadják a pénzed.
A dolgot ott lehet esetleg megfogni, hogy teljesen életszerűtlen, hogy egy ilyen tartozékot nem tudnak utólag szállítani. Ez kamu.
A Philips szerviz meg azt kér, amit akar, csak nem jár neki. Neked viszont jár a jótállás.