Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sziasztok!
Egy videókártya esetén igényt tarthatok a garanciális javításra, amennyiben valószínűleg egy paszta csere megoldaná a problémát? Körülbelül 20 másodperc alatt 100%-os ventillátor fordulatot igényel, a gpu 50, hotspot 105 fokos lesz, majd elkezdődik a throttling.
Az eladónak jeleztem a problémát, megállapította, hogy pasztázni kell. Jeleztem hogy lehetőleg garanciális javítást szeretnék kérni, utána már nem kaptam választ.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]