Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
adalbert1
veterán
Tudom, hogy nem kifejezetten boltos topic, de talán itt volt a legtöbb szó a Bird Pc-ről.
Ma vásároltam náluk két Noctua NF-S12-800-as ventit, és az egyik csomagolásából hiányzott az Ultra Low Noise Adaptor. Rögtön fel is hívtam őket, felajánlották hogy cserélik a ventit, vagy adnak egy ilyen adaptert. Elméletileg hétfőn megyek vissza érte, de eddig ez fogyasztóbarát hozzáállásnak tűnik.