Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3251) BITBOYS


BITBOYS
addikt

Tudja valaki, hogy pontosan mit jelent az Élettartam garancia?

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#3252) tlac válasza BITBOYS (#3251) üzenetére


tlac
nagyúr

a gyártó :D

(#3253) Gyuri27 válasza BITBOYS (#3251) üzenetére


Gyuri27
félisten

Mindenkinél mást. Van akinél addig mig (ddr2 ram esetében) amig a ddr2 gyártásban van. Van akinél 10 év.
Melyik gyártóról lenne szó és milyen termékről?

tlac: vagy a kis, nagy ker. :DDD

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#3254) tomcsi23


tomcsi23
veterán

Hali!

Hogy működik a garanciális javítás/új készülék kérdése? Telefonról van szó (iphone), előzetesen azt mondták, hogy nem fogják javítani (trémobil), hanem egy újat kapok, csak előtte elküldik valahova (appe szerviz?). Na, a következő "randin" egy leharcolt készüléket akartak rámsózni, amit nem vettem át. Azt visszaküldték még egy körre, most jelezték, hogy mehetek érte - fődarabot cseréltek. Szal, esélyem sincs új készülékre? :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#3255) BITBOYS válasza tlac (#3252) üzenetére


BITBOYS
addikt

:DDD ott a pont.

Gyuri27:
Általánosságban érdekelt...de főleg a flash memóriák miatt. :R Köszi

[ Szerkesztve ]

Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.

(#3256) Gyuri27 válasza BITBOYS (#3255) üzenetére


Gyuri27
félisten

Azt tudom mondani mint az előbb. gyártótól függ [link], [link].

Amd - Radeon - Ryzen

(#3257) _stick_


_stick_
őstag

Sziasztok!
Hétfőn lesz 1 hónapja, hogy elvittem szervízbe a garanciás (LG) monitoromat. Hetente keresem őket, hogy hogy állnak, mikor lesz kész. Holnap megint hívom őket, de arra számítok, hogy megint a "nem tudják, hét közepére biztos kész lesz" választ fogom kapni.
Nincs időkorlát a javításra? Milyen lehetőségeim vannak ilyen helyzetben?
:R

(#3258) net84 válasza _stick_ (#3257) üzenetére


net84
őstag

ha visszábbolvasol, akkor kapsz részletes leírást arról, hogy mit tehetsz...
egyébként törekednie kell a szervíznek a 15 napra
annyit tehetsz, hogy jelzed feléjük, hogy ez neked már túlzott kellemetlenséget okoz, ezért elállsz a szerződéstől és kéred a pénz visszafizetésést
ha a monitor szervízben és nem az eladónál van javításon, akkor a szervíz maximum egy csereigazolást tud adni (LG szervízből kiindulva, ezt nem szívesen teszik), amivel te a kereskedőnél vagy a cserét vagy a vételár visszafizetését kéred....

Read only...

(#3259) _stick_ válasza net84 (#3258) üzenetére


_stick_
őstag

Köszi. Pont ma szóltak, hogy kész van. :U

(#3260) dave93


dave93
őstag

Sziasztok!
Vettem egy komplett gépet amiben egy 160Gbos seagate van. Vásárlás előtt megkérdeztem az eladót hogy teljesen hibátlan-e a gép és tud-e adni 3 nap próbagarit. Erre a válasz az volt hogy tud adni akár egy hónapot is mert ő tudja hogy hibátlan a gép. Találkoztunk, átvettem a gépet, kipróbálni nem tudtam. Hazajöttem, bekapcsoltam, a vinyója megy a gépnek rendesen, de HD Sentinel szerint 42 bad sector van rajta, kondíció 58%.
Azonnal jeleztem a problémát mire ő azt mondta hogy működési garit vállalt, és működik. Azt mondta ő neki 90%ig terhelve volt a vinyó, azaz kb 120gb adat volt rajta és semmi baja nem volt. Nagy nehezen azt mondta ad egy másik vinyót.
Ma felhív hogy nincs vinyója szori, vissza tud adni 4k-t, küldjem a számlaszámom. Ok, megadom neki.
Most kapok egy ilyen E-mailt: (szó szerint idézem)
Na akor maradjunk inkáb a személyes találkozonál mikor jársz megint az Árpád hid fele,me le elenörzném ,személyes találkozonak joban örűlnék,,Én saját magam viszem el a pénzt könyen meg lehet majd ismerni,,,űdv karesz,,

bocsi de basza a csörömet hogy ojanért válajak garit amiröl nem is tudtam,te tölem működési garit kértél ,és működik a gép ,,,Winyo be butol,adatokat lejátsza,tehát az hogy bad akármi az szerintem melékes,,,,mivel 90% kal megvolt teherlve és akor is működöt ,,elöte kelet volna meg kérdezni hogy az e,akor én meg kérdeztem volna miaz és utána néztem volna,,,,,,,Tehát idr meg mikor tudunk ösze futni,,,,,,,,,,,,

Mit tudok tenni? Mit mondjak neki? Előre is köszi a segítséget :R

(#3261) net84 válasza dave93 (#3260) üzenetére


net84
őstag

ha jól értelmeztem magányszemélyek közti adás-vételről volt szó...gondolom írásos nyoma nincs a dolognak (mail és egyebeke nem játszanak, elsősorban az adásvételi szerződésre gondolok), tehát helytálló kijelentés: szó elszáll, írás megmarad...mondhat kb. bármit, csapkodhatsz bármit...
jogilag, törvényileg lehetőséged gyakorlatilag nulla...

Read only...

(#3262) dave93 válasza net84 (#3261) üzenetére


dave93
őstag

Nem akarom feljelenteni, semmi értelme nem lenne. El akarom neki mondani hogy az ő által hibátlannak mondott gép, nem hibátlan. Ennyit tudok tenni meg reménykedni ezek szerint :) Köszi

(#3263) etnies


etnies
senior tag

Srácok!

Régen foglalkoztam garanciális ügyintézéssel, feltennék pár kérdést.

Van egy szoftverhibás Nokia N82 telefon, ami nem javítható . Beadtam szervizbe, egy hét után visszaadták, hogy megcsinálták. Persze nem csinálták meg.
Ma visszavittem és kértem a javítás elvégzését vagy a telefon cseréjét.

Milyen határidők vannak ilyenkor?

Emlékeim szerint 30 napon belül vagy meg kell csinálniuk vagy
1, cserélni a telefont
2, visszaadni a pénzem.

Ezek még így vannak?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3264) sasa311 válasza etnies (#3263) üzenetére


sasa311
veterán

Nem.

15 nap van, de :

- Nem kötelező jelleggel, hanem törekednie kell az eladónak rá.

15 nap után reklamálhatsz, hogy neked ez súlyos károkat és kellemetlenséget okoz, hogy nincs telefonod, kérnél egy újat vagy a végelárat vissza. Ha nem akarják egyiket se, akkor panaszkönyv és kezdődhet a móka.

Amúgy ami SOFTWARE hibás az hogy a túróba nem javíthatÓ? :F

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#3265) etnies válasza sasa311 (#3264) üzenetére


etnies
senior tag

"Amúgy ami SOFTWARE hibás az hogy a túróba nem javíthatÓ"

Jó kérdés mi? :) Lehet, hogy csak jelenleg nem javítható, de kb 3-4 hónapot kell várni egy új szoftverre, én nem várom meg. Cseréljék ki.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#3266) pereces


pereces
tag

Sziasztok

Meghibásodott a vid.karim mivel garanciás volt még hát szépen vissza csomagoltam az eredeti dobozába a tartozékaival (6pólusú kábel,vga átalakító,hdmi átalakító) együtt és visszavittem.
Sajnos elég sokáig kellett nyaggatnom a boltot mire hajlandóak voltak kicserélni, ez kb. két hónapig húzódott, már én éreztem kínosnak a rengeteg telefon hívást. Meg is kértek rá hogy ne hívjam őket majd ők hívnak, na persze b***sztak rám.

Ma végre kezembe nyomták a csere darabot, íme:
a lenyűgöző csomagolás gyönyőrű mondhatom, ez még belefért volna ... ha a kártya jó.
Sötés elszíneződés látszik a gpu túloldalán,sajnos a boltban lányos zavaromban nem vettem észre hogy ez meg van sütve :(
kartya1 - kartya2
Igaz a nyák is el van csavarodva de még ez is beleférne a tűrésbe, de sajnos a kártya már a bios képnél teljesen hibás, fura szines karakterek mindenfele. Ez a kártya nagyobb selejt mint amit eredetileg leadtam garanciális cserére, legalább a másik még éppen használható volt 2D-ben nagyobb terhelés nélkül. Ez meg egy lestrapált használt hulladék.

Az lenne a kérdésem hogy elállhatok-e a vásárlástól vagy erre semmi esélyem ?

[ Szerkesztve ]

(#3267) net84 válasza pereces (#3266) üzenetére


net84
őstag

már az előzőnél elálhattál volna, a két hónap nagyon húzós...
ez a kártya egy un. gyári javított, amit a gyártó garcserére küld vissza a nagykernek, az pedig rásózza a kiskerre. át sem kellett volna venned, mivel te egy teljes értékű kártyát adtál le, dobozával és minden tartozékával...első körben vedd fel a kapcsolatot a kereskedővel, hogy ez így ahogyan van, nem okés, nem elfogadható, hogy OEM kivitelbe cserélték az általad dobozosként leadott garos kártyát, azonkívül ez is rossz és láthatóan erősen lestrapált. mennyi idő telt el azóta, mióta elhoztad? a vásárlók könyvébe mindenképpen megér egy beírást, amikor leadod a kártyát (hacsak élből nem adnak egy újat tokkal vonóval)...

Read only...

(#3268) Gyuri27 válasza pereces (#3266) üzenetére


Gyuri27
félisten

Melyik ez a bolt?
Mert a nagykert látom. Szégyen egyébként az egész szvsz.

Amd - Radeon - Ryzen

(#3269) pereces


pereces
tag

Egy debreceni bolt, de már nem árul számtech. termékeket, mert saját elmondása szerint túl sok probléma volt a garanciával (érdekes) ezért a tulaj beszüntette ezt a tevékenységet, pár hónapja még láttam a honlapján hogy árult laptopokat de ma már csak iroda kellékeket. Elkértem a telefonszámát a nagykerrel kapcsolatban lévő Ú.T. nevű emberkének mert állítólag ő intézi a garanciát. Azt gondoltam hogy ettől gyorsabban megy majd az ügyintézés, na hát én ennyit linkelni még senkit nem hallottam. Csodálkozok hogy egyáltalán még szóba álltak velem a legelején.

(#3270) (Darkwood)


(Darkwood)
őstag

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy ha nincs gari papírom, akkor ezeket lehet-e széria vagy bármi más alapján gariztatni:
- EVGA 970i Ultra SLI,
- XFX 9800 GX2,
- E8600,
- FSP Everest 800W,
- Samsung 500 GB,
- Corsair 2GB DDR3,
- Silverstone LC13B
Sajnos úgy néz ki, hogy csalás áldozata lettem és nincsenek meg a gari papírok! :( :(((
A válaszokat előre is köszönöm! :R

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#3271) (Darkwood) válasza (Darkwood) (#3270) üzenetére


(Darkwood)
őstag

UP, mert nagyon fontos volna! :R

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#3272) tlac válasza (Darkwood) (#3270) üzenetére


tlac
nagyúr

ez most mind elromlott?
egy boltból vannak?

(#3273) (Darkwood) válasza tlac (#3272) üzenetére


(Darkwood)
őstag

Nem! Mind tökéletesen működik, de ha valamelyik tönkremegy, akkor csak nézek! Nem tudom, hogy mely boltokból valók! :(

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#3274) tlac válasza (Darkwood) (#3273) üzenetére


tlac
nagyúr

akkor reménykedj, hogy nem romoljon el semmi, mert garipapír nélkül nem lesz egyszerű
mindegyikek van egy azonosító, amivel a gyártóhoz még fordulhatsz
de jó lenne, ha legalább azt megtudnád, hogy honnan vannak, ha kiskerből, akkor lehet, hogy elnéző lesz a bolt és pl. ad neked egy új garanciajegyet

(#3275) (Darkwood) válasza tlac (#3274) üzenetére


(Darkwood)
őstag

Sajnos az illető nem válaszol semmire, így nem tudom honnan vannak! Így most a remény rabja vagyok! :(

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#3276) Ariadne válasza (Darkwood) (#3275) üzenetére


Ariadne
őstag

Sajnos az ilyen esetekkel mindig számolni kell, ha nem üzletből vásárolsz. Mérlegelni kell, hogy az alacsonyabb ár ellensúlyozza-e azt a kockázatot, hogy nem hivatalos üzletből számlával vásárolsz. :(

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3277) (Darkwood) válasza Ariadne (#3276) üzenetére


(Darkwood)
őstag

Szörnyű, hogy ennyire nem lehet bízni egyes emberekbe! :((( Sajnos egyre több van itt PH!-n! :(

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#3278) Silent77


Silent77
veterán

Sziasztok!

Február 12-e óta van garanciába a kártyám (8800GTS).
Várható elkészülés március 5. volt, természetesen azóta sincs semmi hír a kártyáról. Március 4-én telefonáltam, azt mondták a nagyker ül rajta, és majd értesítenek. Holnap szeretnék már rájuk telefonálni, hogy ugyan mit ülnek eddig a kártyámon. Ha jól tudom 15 nap van hogy kicseréljék a kártyát. Mivel ilyen kártyát már nem lehet kapni, gondolom másikat kell adniuk. Ebben a topikban olvastam, hogy ilyenkor a teljes vételárat is kérhetem vissza, vagy pedig levásárolhatom, ez igaz?
Előre is köszönöm a segítséget! :R

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#3279) harry


harry
veterán

Sziasztok, tudtok javasolni olyan oldalt, ahol az általános garanciális feltételekről lehet olvasni? Mármint pl. mikor kérhető a vételár, csere feltételei, (javítási)határidők, stb. Fogy. védelem honlapján nézegettem, de ott nem láttam erről infókat, pedig régebben mintha lett volna.

Illetve egy konkrét kérdés: egy aránylag komoly túracipőnk szétment, visszavittük, majd szóltak, hogy az árát levásárolhatjuk (egyelőre ennyit tudok). Ez gondolom a számlán szereplő vételár (talán 25e). Ha nem tudnak ugyanilyet adni (gondolom, ezért mondtak levásárlást), és nem is találok megfelelő cipőt (avagy bármit, ami onnan érdekelne), úgy kérhetem a termék teljes árát, igaz? Ha a vételárnál kevesebbért akarok vásárolni (tehát 25-e helyett pl. 20e-ért), akkor ugye a fennmaradó összeget kötelesek kifizetni (tehát 5e-t)?

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#3280) Ariadne válasza harry (#3279) üzenetére


Ariadne
őstag

www.nfh.hu a fogyasztóvédelem honlapja most, rengeteg információ fent van, balra a Hasznos tudnivalók alatt nézd végig az oldalakat.

És a kérdésekre a válasz: igen és igen. A cipőkre 6 hónap szavatossági idő van.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3281) harry válasza Ariadne (#3280) üzenetére


harry
veterán

Köszönöm, én ezt az oldalt találtam, de itt nem volt sok minden... [link]

Amúgy mi is fél évre emlékeztünk, de erre 1 év volt (az enyémre meg 2, túracipőknél többet szoktak vállalni, jobb helyeken) - de a lényeg úgyis az, hogy elfogadták (mint hibás terméket), de cserélni/javítani nem lehetett, így marad a levásárlás/kifizetés.

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#3282) Csaba_20_ válasza Ariadne (#3280) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Ha azt mondom, hogy cipőnél nem a 6 hónap a jellemzőbb, hanem a 2 év akkor ahhoz mit szólsz? :F Meglátásom szerint cipőt az emberek végső felhasználási célzattal vásárolnak. Persze vannak továbbértékesítők, de itt nem ilyen módon került képbe a cipő(egy darabról volt szó és túracipőről, ami szétment). Így fogyasztói szerződésről van szó, aminél 2 év a szavatossági idő. PTK 308.§ (4)
Persze a bizonyítási teher az első hat hónapban van csak a forgalmazón. Épp ezt kihasználva szokták a boltban a 6 hónapot mondani, mint szavatosság. Utána menj bíróságra, kend a hajadra, amit csak akarsz... :DDD

(#3283) harry válasza Csaba_20_ (#3282) üzenetére


harry
veterán

Mégis sikerült kicserélni (vagyis volt ugyanilyen cipő), erre már csak fél évet mondtak... No mindegy.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#3284) Csaba_20_ válasza harry (#3283) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Nekem is sok mindent mondtak már boltban, aminek a fele sem volt igaz. ;)

(#3285) Ariadne válasza Csaba_20_ (#3282) üzenetére


Ariadne
őstag

Egyszerűen azért szoktam a 6 hónapot mondani, mert cipőnél gyakorlatilag sosem éri meg belemenni abba, hogy bizonyítom, hogy gyártási hibás. nincs értelme feleslegesen hergelni az embereket, hogy mennyi lenne...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3286) tlac válasza Ariadne (#3285) üzenetére


tlac
nagyúr

akkor ne 6 hónap szavatossági időt mondj, hanem 6 hónap jótállást, és úgy még igaz is ;)

(#3287) Tomexk


Tomexk
csendes tag

Hi ! Nekem elég kis szemét kérdésem lenne. CSupán annyi hogy, hogy öljek meg egy mobiltelefont úgy hogy kapjak helyette másikat. Szal , hogy a hiba beletartozzon a garis javítások körébe, és garantáltan cseréljék. Szörnyen le van strapálva a külseje mert nagyon érzékeny a kis telo. Ami azt illeti csúnyán megbántam hogy megvettem. SE W910i ... és gondoltam szegény szolgáltatónak ez az egy telefon nem fog fájni. Szal várom az ötleteket:). THX !

Volt egyszer egy kecském, tudod-e ?

(#3288) tlac válasza Tomexk (#3287) üzenetére


tlac
nagyúr

(#3289) HUN]Repa válasza Tomexk (#3287) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

ez a szép mentalitás... és még le is írja :S Ezért ilyen a boltok garanciájának a szinvonala nem lehet bizni még a jogosnak se.. :C :C

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3290) tlac válasza HUN]Repa (#3289) üzenetére


tlac
nagyúr

azért ne akarjuk erre fogni, tudjuk, hogy a boltok csak eladni szeretnek
ettől függetlenül szerintem a többség jogosan viszi vissza a hibás cuccokat

(#3291) (Darkwood) válasza tlac (#3288) üzenetére


(Darkwood)
őstag

:DDD :C

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#3292) Ariadne válasza tlac (#3286) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem, mert ez nem jótállás! Csak a szavatossági idő első 6 hónapja, kedvezményes bizonyítási teherrel, pont olyannal, mint a jótállásnál. De ettől még nem jótállás. Nincs benne ugyanis a 151/2003. korm. rendeletben felsorolt termékek között, amelyekre az egy éves kötelező jótállás jár, és hacsak a gyártó nem vállal jótállást (pl. Sketchers, CAT stb. szokott), akkor csak a szavatosság van.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3293) Ariadne válasza Tomexk (#3287) üzenetére


Ariadne
őstag

Hát, ebben a topikban nem nagyon fogsz olyan választ kapni, amilyet vársz...

Megjegyzem ezt kedvelem a kedves fórumozótársakban, hogy egyhangúan nem vagyunk hajlandóak kifejezetten becsapás jellegű dolgokban segíteni. :R Ez biztosan szélmalomharc, de akkor is jól van így.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#3294) harry válasza Tomexk (#3287) üzenetére


harry
veterán

Az igen, ráadásul nincs is semmi hibája, csak kopott. Hát, jobban kellett volna rá vigyázni.

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#3295) HUN]Repa válasza tlac (#3290) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Jó okés ez igaz ,de kezdek fáradni az ilyen emberktől ... :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#3296) Csaba_20_ válasza Ariadne (#3285) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Ezek alapján számítógép alkatrésznél mondjuk azt, amit a vehemens eladók: Akkor van garancia, ha a nagyker is úgy gondolja, egyébként pedig kenje mindenki hajára. Így legalább nem hergeljük az embereket azzal, hogy mi jár valójában....ehh :W ...a cipőkre is 2 év szavatosság van fogyasztói szerződések esetén, de csak az első 6 hónapban van a forgalmazón a bizonyítási teher és ezt nagyon jól tudják is az eladók. ;)

(#3297) Csaba_20_ válasza Tomexk (#3287) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Menj el dolgozni és vegyél a megkeresett pénzből másikat, majd vigyázz rá jobban. A tetteidnek meg vállald a következményeit! A mentalitásodért pedig sz*rjá' sünt!

[ Szerkesztve ]

(#3298) runner 125 válasza Csaba_20_ (#3297) üzenetére


runner 125
nagyúr

:DDD

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#3299) ^Clown válasza tlac (#3288) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

:DD :DD :DD Kedves Tomexk, spórolgass a zsebpénzedből egy új előlapra, és máris lesz egy szép, hibátlan telefonod. Mit szólsz?

[ Szerkesztve ]

(#3300) Geza26


Geza26
senior tag

Hello!

Ha egy olyan monitor pixelhibás amelyikre nincs pixelgarancia (ASUS) akkor él az, hogy 3 napon belül becserélhetem, mint bármilyen más terméket?

Nincs még meg a monitor de szeretnék előre tisztában lenni a lehetőségekkel.

Köszönöm!

Géza

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.