Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dinter
addikt
Üdv.
Olyankor mit lehet tenni, ha egy telefont elvisznek a szervízbe, megjavitjak, majd 1 napon belül jelentkezik ugyan az a hiba. Ezt 3szor eljatszva. Meddig csinálhatja a szerviz?
-
Dinter
addikt
Üdv.
Tavaly keresztapám hozott egy SSD-t, ami most elromlott. Ismerősétől hozta, viszont nem adtak hozza számlát. Ha a bolt nem cseréli, igy az OCZ-hez vissza lehet küldeni?
-
Dinter
addikt
Sziasztok.
Vettem egy barna nadrágot New Yorkerben, néhány mosás után teljesen kijött a színe. Sok ruhám van onnan és egyiknek sem lett meg baja, szóval hibás lehet a nadrág. Blokk megvan, de a címkét kivágtam. Visszavihetem kicseréltetni?
-
Dinter
addikt
Üdv.
Vízforralónak beragadt a teteje. Éreztem, hogy egy kicsi kell neki, ezért rásegítettem. Ekkor letört egy kis pöcök (ami nem látszik), de működött. Most megint beragadt, de a felső pöcök tört le, így már nem lehet használni. Szerintetek ha elviszem a boltba, és előadom, hogy beragadt, és kinyitás közben letört a pöcök, kicserélik (garanciális)?
-
Dinter
addikt
Üdv.
Múlthéten elromlott a féléves beépíthető sütőnk. Megkerestem a garanciakönyvében a legközelebbi feltüntetett szervizt, felhívtam őket, ők azt mondták jelentsem be a Gorenjénél. Be is jelentettem, ez volt múlthét pénteken. Azt mondták, hogy majd továbbítják a szerviznek, akik keresnek időpontot egyeztetni. Na azóta sem történt semmi. Felhívtam tegnap és tegnapelőtt is a újra őket, azt mondták, hogy rájuk szólnak, hogy keressenek meg. Szerintetek most felhívjam magát a szervizt is, hogy akkor mi van, mert 1 hét az szerintem nem kevés idő és azért nem olyan könnyű nélkülözni a sütőt. A gorenje ügyfélszolgálatos megadta a munkalap számát is amivel tudok hivatkozni a bejelentésemre.
-
Dinter
addikt
Sziasztok.
Tesóm vett egy fülest, ami 3 hónap alatt elromlott, 2 év gari volt rá. Adtak helyette egy másikat, ami 2 hét alatt szintén tropa. Ilyenkor ezt is lehet cseréltetni?
-
Dinter
addikt
Sziasztok.
Ha vettem egy teremcipőt, amiről egy használat után lekopott egy helyen a festék, azt visszavihetem? Ha igen, kicseréltethetem, vagy visszakérhetem a pénzt? Több ilyen cipőt is láttam a környezetemben, mindegyik ilyen. Ezzel még nem is lenne bajom, de hosszútávon nem is kényelemes.
-
Dinter
addikt
Sziasztok.
Hervisről rendeltem a neten egy cioőt, ami le volt akciózva, illetve elhasználtam rá egy 3 ezres kupont. Gondolkoztam rajta, hogy megrendeljem 2 méretben, és a rossz árát majd visszakérem, de végül nem tettem. Azóta a cipő ára felment. Kérdés, hogyha rossz lenne a méret, akkor az én kedvezményes áramon kicserélik másik méretre?
-
Dinter
addikt
Hervis-nél rendeltem neten egy kabátot, üzletben vettem át. Ott próbálgattam, bizonytalan voltam, de végül elhoztam. Mostanra megbántam. Ezt írják a weblapon:
A fogyasztót megilleti a jog, hogy az interneten megrendelt termékek megvételétől indokolás nélkül 14 napon belül elálljon. A termék átvételétől számított 14 napon belül élhet elállási jogával, attól naptól számítva, amikor Ön vagy meghatalmazottja a terméket átvette.
Tehát még úgyis elállhatok a vásárlástól, hogy ott átvettem és kipróbáltam? -
Dinter
addikt
Van egy Dorko cipőm, szeptember végén vettem. Már 3 hónap után elkezdett lejönni az egyiknek az orra. Ennyi elég ahhoz, hogy visszavigyem? Ha visszaviszem, árat visszakérhetek, vagy mi történik?
-
Dinter
addikt
Sziasztok!
Cégtől online vásárolt, használt termékekre is vonatkozik a 14 napos elállási jog?
Vettünk egy használt mosógépet, 3 hónapos garanciával. Telefonban újszerűnek mondták. Az még hagyján, hogy retkes, de az ajtó lóg, és nem lehet becsukni, csak ha alulról megemelem. Ilyenkor el tudok állni vagy kérhetem a javítását? -
Dinter
addikt
IKEA-val a tököm kivan.. Majdnem minden csomagjukban van valami hiba, és az ügyfélszolgálatuk csigalassú..
Legutóbb épp egy sérült dohányzóasztalt küldtek. Visszaakarták utalni az árát, de nem fogadtam el, mert nekem kell a termék, és akkor újra ki kell fizetnem a szállítást. Azt mondták, hogy a csere nem oldható meg bizonytalan ideig, mert technikai gondok vannak a szállítással?? Kérdeztem, hogy milyen gondok, persze nem jött rá válasz. Legutóbb egy határozottabb hangvételű levélben leírtam nekik, hogy fizessék vissza a szálíltást is, vagy küldjenek újat, arra már nem is válaszoltak. Most újra írtam nekik egy levelet.
Ha ezt is lesz.rják milyen lehetőségeim vannak?
-
Dinter
addikt
Ha nem ajtóig kéred, akkor nem annyira. Küldtem egy szép kis levelet a fogyasztóvédelemnek, cc-ben az IKEA, leírva a kialakult szituációt, meg beletettem ezt:
A Polgári Törvénykönyv 6:166. §-a úgy rendelkezik a szavatossági/jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet (eladó vállalkozást) terhelik. Ilyen esetekben álláspontunk szerint, a visszaküldés költségét minden esetben a vállalkozásnak kell viselnie.[ Szerkesztve ]
-
Dinter
addikt
Újabb sztori..
Mosógép szerelőt hívtam azzal, hogy kopog a gép nagyobb fordulaton. Majdnem 100 értékelés, szinte csak csillag. Hétfőn megnézte, azt mondta lengéscsillapítót kell cserélni. Ma kijött az alkatrésszel, hallom, hogy hangos szitkozódások között csinálja, másfél óra múlva szólt, hogy kész a gép. Elindítja, nyikorog a dob, mondom ez eddig nem volt ilyen. Erre ilyeneket mondott, hogy "tudtam, hogy ezt fogja mondani", "nyugdíjba vonulok", majd duzzogva mondta, hogy "ékszíjat kell hozzá cserélni, hozok magának". Aztán beindult a centri, ugyanúgy megvan a kopogás. Mondtam neki, erre azt mondta, hogy "ne várjon új gépet". Ráfogta, hogy halkabb lett, amit véleményesen, de elfogadtam. Elment ékszíjért, visszajött, kicserélte, az legalább már nem nyikorog. Most próbálgattam, de a program közepén ugyanúgy előjön a hangos kopogás, semmivel sem lett jobb. A ki nem fizetés véleményes lett volna, mert lehetett volna rajta veszekedni, hogy most halkabb lett vagy nem, és a munkát elvégezte, 22 ezret kért.Most írtam egy másik szerelőnek, a válaszától függően 2 (3) opciót látok:
1. írok a régi szerelőnek, hogy nem lett jobb egyáltalán, csinálja meg
2. hagyok róla egy 1 csillagos review-t, van videóm előtte/utána állapotról
3. benyelem és megjavíttatom egy másik szerelővel/veszek új gépetIgazából nem győzött meg a szerelő stílusa és szaktudása sem, viszont a semmiért ez sok pénz. Mit csinálnátok a helyemben?
-
Dinter
addikt
válasz Dinter #24657 üzenetére
Folytatódik a történet:
A javítás nem nevezhető sikertelennek. A lengéscsillapítók cseréje szükséges volt. Egy másik szerelő véleménye egy videó alapján irreleváns. Úgy érzem, részemről pozitív hozzáállás, hogy vissza térítek önnek. Ennek oka nem a rossz munkavégzés, hanem az egyezségre törekvés. Érthető módon nem a teljes összeget fizetem vissza.A 22.000,- Ft-ból levonásra kerül a bevizsgálás díja, (8.500,-) amit egyébként elkértem volna öntől. A kicserélt ékszíj 4.000,- Ft. Tehát a fennmaradó összeg 9.500,- Ft, amit átutalok önnek.
Több dolog is érdekes. Egyik, hogy a bevizsgálás díja akkor még 7.500 forint volt, most az inflációra hivatkozott A másik, hogy mire fizessek bevizsgálást, amikor rosszul állapította meg a hibát? Mondtam neki, hogy akkor megyek a fogyasztóvédelemhez meg fizetési meghagyást küldök, azt mondta ő is ezt akarta javasolni, a videóimmal meg nem megyek semmire. Az ékszíjcsere is csak azután lett szükséges, hogy hozzányúlt.
Szerintetek előtte hívjak másik szerelőt, aki írásba foglalná a véleményét? Szerencsére még a régi lengéscsillapítókat sem dobtam ki.[ Szerkesztve ]
-
Dinter
addikt
Végül fele-fele megegyeztünk.. de beszéltem másik szerelővel, nagyon korrekt volt. Ő eljött volna megnézni, hogy van-e baja a régi lengéscsillapítónak meg leírta volna hogy más a hiba.
Otthoni 7 éves Beko gép mindenféle probléma nélkül megy. Majdnem minden nap használva van.
-
Dinter
addikt
Sziasztok!
Intersportban vettem egy műfüves cipőt pár hónapja, és mindkettőnek lejött már az orra. Pénzt visszakérhetem érte, vagy mik az opcióim?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest