- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomgabor
senior tag
Oda szerettem volna vinni. Ez szerepel a honlapon:
A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában (info@bluechip.hu).Ezt a választ kaptam miután bejelentettem:
Kedves Gábor,
Logitech terméket az alábbi címen tud garanciális szervízbe küldenie:
rma.fixit-service.com
#24036 Lackooo84:
A garanciális időt a terméklap alján jelöljük, a kirásban szereplő 12 az első éves, jogszabályban szabályozott kötelező jótállást, a "+" jelet követő szám a gyártó/szerviz feltételei szerint vállalt garanciát jelöli hónapban.[ Szerkesztve ]