Új hozzászólás Aktív témák

  • hramon94

    tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni.

    A problémám a következő:
    Rendeltem egy körfűrészt egy webshopból melyre céges számlát kértem. A csomag megérkezett a céghez, mely pont akkor érkezett amikor egy megbeszélésen voltam. A csomagot kolléganőm átvette. Amikor a csomagot megnéztem sajnos sérült volt a doboz melyen látszik hogy sérült a termék. A futárt azonnal hívtam, mely nyilván lerázott hogy neki nincs jegyzőkönyve és különben is alá lett írva hogy átvettük. A webshopot hívtam hogy mi történt, emailt kértek képekkel. És most itt áll a dolog. Lehet ilyenkor valalmit tenni vagy 50-50% hogy a webshop segíteni fog? Mellékesen jegyzem meg hogy a webshoppal nagyon nehéz a kommunikáció az árukeresős vélemények szerint.

Új hozzászólás Aktív témák