- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz fulton #24028 üzenetére
Kitöltöd a kalkulációt és az mutatja az árat is. (ingyen mail címre megy ki az ajánlat)
Nekem csak a ˇKiterjesztett Garanciaˇ és Asszisztencia ami kellett, mert ilyen ˇbaleseti" kár vagy törés/meghibásodás kizárt és az számomra felesleges is azért fizetnem. Fali konzolon van fixen -mozgatható, kinyitható a fali tartó konzol - (nem gyári tipli+csavarral rögzítve, hanem jobbal) így az onnan le nem eshet pl.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►