Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csl1982

    tag

    Sziasztok,

    egy Acer monitort küldtem vissza a szervízbe az Acer által küldött UPS futárral. (Egy pixelnyi vízszintes csík a monitor közepén).
    Kaptam egy 100k+-os árajánlatot, mert a kijelző mechanikusan sérült, egy levélváltás után fotókat is küldtek, amin látszik, hogy benyomta valami a kijelzőt. A csomagolás sértetlen volt.

    A monitort a saját dobozában küldtem vissza, fotóm sajnos nincs, csak egy tanum, hogy a feladás előtt sértetlen volt, így vagy szállítás közben, vagy a kibontáskor sérülhetett.

    Van bármi esélyem, hogy valahogyan ezt bizonyítsam, illetve hogy ne az én károm legyen? Hiszen mindent megtettem, hogy épségben odaérjen.

    Ha én nyomtam volna be a kijelzőt, akkor eszembe sem jutott volna a hivatalos szervízbe küldeni, mert az általában gazdasági totálkár, ahogy itt is. (Kb. 160k volt a monitor)

    A monitor céges beszerzés, ha ez számít.

    Köszi

Új hozzászólás Aktív témák