- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csl1982
tag
Sziasztok,
egy Acer monitort küldtem vissza a szervízbe az Acer által küldött UPS futárral. (Egy pixelnyi vízszintes csík a monitor közepén).
Kaptam egy 100k+-os árajánlatot, mert a kijelző mechanikusan sérült, egy levélváltás után fotókat is küldtek, amin látszik, hogy benyomta valami a kijelzőt. A csomagolás sértetlen volt.A monitort a saját dobozában küldtem vissza, fotóm sajnos nincs, csak egy tanum, hogy a feladás előtt sértetlen volt, így vagy szállítás közben, vagy a kibontáskor sérülhetett.
Van bármi esélyem, hogy valahogyan ezt bizonyítsam, illetve hogy ne az én károm legyen? Hiszen mindent megtettem, hogy épségben odaérjen.
Ha én nyomtam volna be a kijelzőt, akkor eszembe sem jutott volna a hivatalos szervízbe küldeni, mert az általában gazdasági totálkár, ahogy itt is. (Kb. 160k volt a monitor)
A monitor céges beszerzés, ha ez számít.
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nintendo Switch
- Bundle topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gaming notebook topik
- Mozilla Firefox
- Hibákat orvosol az új Arc meghajtó
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OpenMediaVault
- További aktív témák...