Hirdetés
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- moongoose: Hajópadló (nem parketta) felújítása a realitások talaján maradva!
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- joghurt: frenda dsttöytoi
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csl1982
tag
Sziasztok,
egy Acer monitort küldtem vissza a szervízbe az Acer által küldött UPS futárral. (Egy pixelnyi vízszintes csík a monitor közepén).
Kaptam egy 100k+-os árajánlatot, mert a kijelző mechanikusan sérült, egy levélváltás után fotókat is küldtek, amin látszik, hogy benyomta valami a kijelzőt. A csomagolás sértetlen volt.A monitort a saját dobozában küldtem vissza, fotóm sajnos nincs, csak egy tanum, hogy a feladás előtt sértetlen volt, így vagy szállítás közben, vagy a kibontáskor sérülhetett.
Van bármi esélyem, hogy valahogyan ezt bizonyítsam, illetve hogy ne az én károm legyen? Hiszen mindent megtettem, hogy épségben odaérjen.
Ha én nyomtam volna be a kijelzőt, akkor eszembe sem jutott volna a hivatalos szervízbe küldeni, mert az általában gazdasági totálkár, ahogy itt is. (Kb. 160k volt a monitor)
A monitor céges beszerzés, ha ez számít.
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- AKCIÓ! LG 27MP58VQ-P 27 FHD 75Hz 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- iKing.Hu - Apple 16 Pro Max - Natural Titanium - Új, kipróbált
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest