Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indian74
senior tag
válasz
Pécsi gyerek #18919 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Kérdés 23 nap után jutott el a szervi központba a Extrem Digitálból,ez így nem törvényellenes,hogy is fogalmazzak,kicsit nem fura???
Mert ez a levelet kaptam két napja aTMX-töl.
És azt közölte a Extdigi hogy már Máj 24-én leadták a szervizközpontnak.
Több mint 3 hét után kapja meg a fő szerviz kicsit bosszantó számomra."TMX Ügyfélszolgálat - Lilla (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
jún. 7. 11:42 CEST
Tisztelt Ügyfelünk!
A leadás helye elég sokára küldte ki a készüléket. A logisztikai folyamatokban történt változások miatt a készülék először egy logisztikai központba kerül, és csak utána jut el a szervizünkbe. Vélhetően történhetett valami adminisztrációs hiba, és a készüléket a mai napon kaptuk meg.
Természetesen előre vesszük készülékének ügyintézését. Tájékoztattuk a javítást végző partnerünket, hogy kiemelten foglalkozzanak a készülékkel.
Szíves Türelmét és Megértését Köszönjük."
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.
Online Ügyfélszolgálat:
-
válasz
Pécsi gyerek #18916 üzenetére
felőlem...
-
válasz
Pécsi gyerek #18914 üzenetére
hagyd is abba, mert nem érted a lényeget
nem az a lényeg hogy te tudsz-e valamit, hanem hogy tudod e bizonyítani kétséget kizáróan
fogd már fel végre -
válasz
Pécsi gyerek #18907 üzenetére
én még véletlenül sem szeretnélek eltántorítani jogosnak vélt követelésed érvényesítésétől, csak arra próbálok rávilágítani, hogy bár tény, hogy neked ez lenne a kedvező, de attól hogy tönkremegy egy táp és egy alaplap, nem biztos hogy a táp tette tönkre az alaplapot
lehetett pl. egy pillanatnyi túlfeszültség is a ludas, nem gondolod?
ez akkor a táp gyártási hibája?szóval hajrá, próbáld meg kifizettetni a lapodat, és majd számolj be az eredményről, őszintén kiváncsi vagyok, mi fog történni
-
Piftuka
veterán
válasz
Pécsi gyerek #18904 üzenetére
Telefon, tápegység, az alaplap meghibásodása...
Hát téged aztán "az ág is húz"...
(Persze, az első esetben kifejezetten jól jártál, ha szabad ilyet mondani.)
-
válasz
Pécsi gyerek #18904 üzenetére
de abból hogy hibás a táp, miért következik automatikusan hogy az tette tönkre az alaplapot?
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18903 üzenetére
Update : felhívtam az edigital ügyfélszolgálatàt ahol közölték,hogy a tàpegység hibàs volt,nem is javítjàk.Szóval üzenem az itt annó belém kötő kedves fórumozónak,hogy làm nem én voltam a hülye, mikor azt àllítottam, hogy a tàp kinyírta az alaplapom
Persze magyarok vagyunk, egyszerűbb lehülyézni a màsikat,mint elhinni amit mond.
A kérdés màr csak az, hogy fognak kàrpotolni a döglött alaplap miatt.Kívàncsi vagyok... -
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18898 üzenetére
Kaptam üzenetet edigitaltól,kívàncsi vagyok hogy cserélik a tàpot,és hogy az alaplapot kifizetik e amit tönkretett.
-
válasz
Pécsi gyerek #18899 üzenetére
szép volt, gratula
-
Josi
aktív tag
válasz
Pécsi gyerek #18874 üzenetére
De csak a garancia 1. évében.
-
lsc
nagyúr
válasz
Pécsi gyerek #18874 üzenetére
Kompletten cserélték, mint írtam más lett a gyári szám. Köszi.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Pécsi gyerek #18869 üzenetére
Hiába, a pl. a Telekom is minden zokszó nélkül beleírja az ÁFSZ.-be, hogy 30 napon belül adják vissza a lóvét, és be is tartják. Nekem volt egy visszaküldésem náluk, és hiába kloffoltam az asztalt, meg mutogattam a 14 napra, akkor is csak az ÁSZF.-re hivatkoztak.
-
bucihost
senior tag
válasz
Pécsi gyerek #18798 üzenetére
Én is küldhettem volna egyből a TMX nek, és meg spóroltam volna 31+ napot amíg az EDIGI ült a telefonon, de ha már ki fizettem 120 ezret, és velük szerződtem nem a TMX el, akkor saját költségből nem fogok futárt / postát fizetni. Erre lenne az ingyenes garancia futár.
De ezt sem értem, minek magukhoz kérik a terméket? Csomó más boltnál úgy van, hogy küldenek egy jegyzőkönyvet amit ki kell nyomtatnom, a telefon / készülék mellé beraknom. És a futárt egyből úgy rendelik, hogy tőlem a szervizbe menjen egyből....
-
Villa7
tag
válasz
Pécsi gyerek #18798 üzenetére
xDD
-
Gyuri27
félisten
válasz
Pécsi gyerek #18795 üzenetére
A bolt oda küldi ahova akarja. Neked, nekem ehhez semmi közöm.
Ha szar a javitás a bolton kell leverni. A törvény is ezt mondja. Eladó és vevő közt van jogviszony.bucihost: semmi gond. Remélem ez a remek álláspont megvan írásban vagy beszélgetés felvéve.
Mert mint fent írtam vevő és eladó közt van jogviszony. Szerviz, gyártó, nagyker nem jáccik. -
Gyuri27
félisten
válasz
Pécsi gyerek #18771 üzenetére
Csak forton. Nekem volt giga superb (az az a jó széria). Kettő döglött meg belőle. De csak halkan magában.
Azoktól jobb belépő táp nincs a piacon. Szóval csak fsp. -
dh66e
veterán
válasz
Pécsi gyerek #18770 üzenetére
Persze drukkolok hogy simán menjen.
-
dh66e
veterán
válasz
Pécsi gyerek #18765 üzenetére
Edigitől ne várj semmi jót.
-
Attix82
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18765 üzenetére
Ez inkább biztosítási kérdés szerintem......és ha a tápot valami zárlat tette tönkre ami a gépedbe van?
-
AXisBOLD
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18763 üzenetére
köszönöm!
-
stLhee
csendes tag
válasz
Pécsi gyerek #18757 üzenetére
Sajnos a vásárlás óta nagyjából a duplájára emelkedett a termék ára (DDR3 kit). Persze nem nyerészkedni szeretnék, hanem használni a RAM-ot, de ráfizetni nem szeretnék.
-
bucihost
senior tag
válasz
Pécsi gyerek #18753 üzenetére
Szia.
A garancia jegy kitöltésre került? Meg lett hosszabbítva rajta a gari idő?
Ha nem akkor tudod bármivel igazolni azt hogy mettől meddig volt ott? Ha nem akkor lehet ez a rész bukó...Amúgy cserét nem kérhetsz sajnos még. Ugyan így vagyok én is extreme digitallal. 2 hónapig volt oda a telefon,de rosszabb lett mint volt.
Én is cserét kértem. Közölték nem lehet, csak ha a szerviz megítéli cserésnek a telefont.
Fogyasztó védelemmel beszéltem, azt mondták küldjem vissza még 1 javításra, de előtte vetessek fel velük egy elégedetlenségi (vagy milyen) jegyzőkönyvet, hogy mi volt a gondom a szervizzel / bolttal.
Valamint írassam bele azt is, hogy ha lehet akkor törekedjenek a törvényben leírt 15 napos szerviz időre, plusz amennyiben a kövi szerviz is eredménytelen lesz abban az esetben elállok a szerződéstől, és kérem a cserét vagy a teljes vételárat.Kb ugyan ez lesz szerintem nálad is.
-
válasz
Pécsi gyerek #18727 üzenetére
hát jó de a másik oldal, ha a vevő fizet a vizsgálatért, az vajon kinek fog igazat adni?
-
válasz
Pécsi gyerek #18725 üzenetére
te miről beszélsz? milyen "kiskapú"
-
Joe.36
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18718 üzenetére
A probléma persze nem az, hogy sokan panaszkodnak a megvett lábbelire, hanem az, hogy ezt meglehetősen reménytelenül teszik. A győri békéltetők szerint a kereskedések a jogszabály ismeretében minden esetben el is küldik szakértői vizsgálatra a kifogásolt cipőt, de valahogy szinte kivétel nélkül alaptalannak tartja a vizsgálat a panaszt. Mint megjegyzik: sajnos az eljáró tanácsnak csak rendkívül indokolt esetben van lehetősége ezeket a szakértői véleményeket felülbírálni. Azt javasolják tehát mindenkinek, hogy kérjen más intézettől szakértői véleményt.
Az NFH-hoz is lehet fordulni
A vállalkozások elfogult, sablonszerű szakértői véleményekre (Cipőkontroll Kft., Bimeo Kft., Kiss Béla) alapozva rutinszerűen utasítják el az egyébként megalapozott fogyasztói igényeket – állította a Nógrád megyei békéltető testület. Borsodban azt érzékelték, hogy a márkás cipők közül nagyon sok hibásodik meg hat hónapon belül, a fogyasztói panaszokat pedig rendre nem megfelelő használat miatt utasítják el. Másutt is úgy látják, hogy a vállalkozások igen gyakran bújnak ki kötelezettségeik teljesítése alól, amit a jogszabályi hiányosságok, vagyis az akkreditált minőségvizsgáló intézetek hiánya tesz lehetővé.
-
Joe.36
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18718 üzenetére
Engem is nagyon zavar, 20000.- volt, vigyáztam rá, és most ez van, 2 üzletükbe is elmentem, de ugyanaz a duma, én bizonyítsam be, addig semmi, minden lekezelő módon.
Másodikba bevittem az előző 5 éves ilyen ( előző kiadású ) edzésre használt cipőmet és mutattam hogy szinte alig van baja, de nem érdekelte őket.
Ez meg fél év után esik szét.... Ez nem gagyi kínai hanem drága márkás cipő , pont ezért vettem. -
sasa134
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18695 üzenetére
Na jó de utólag okos az ember. Én nem vagyok lusta, fel tudom emelni a telefont, ki gondolta előre, hogy ekkora kálvária lesz belőle? Azt tettem amit a bolt mondott (előtte megkérdeztem, nem vihetném-e be a győri üzletbe és leadnám ott a gépet, de erre nem volt lehetőseg).
De mindegy is, a HP-val van a gáz, nem az üzlettel, szerintem túlragozzuk.Jah, a HP Szervíz ma sem hívott.
-
bucihost
senior tag
válasz
Pécsi gyerek #18684 üzenetére
De miért kellene felajánlani a boltnak, hogy oda IS vissza viheti? Ez tök egyértelmű.... felesleges a laptop szalont savazni, szerintem az egyik legkorrektebb bolt gari szempontjából.
Volt már velük gariztatásom nekem is, gyári hibás ASUS laptop. Törött volt a dvd takaró műanyag a bontatlan laptopon. Az ASUS közölte, hogy így jártam törésre nincs gari. Andrásék korrektül megoldották mindenféle huzavona nélkül....Amúgy meg kifizetődőbb egyből gyártóval intézni a dolgot, mivel sokkal gyorsabb. Most én is copok az Edigitallal. Mivel szerintük nincs BlackBerry szerviz, így ők intézik a garit. Március elején leadtam nekik a telefont, erre ápr. 13 elküldték a márka szervizbe. Ha nem informálnak félre, akkor én is egyből a márkaszerviznek küldöm a telefont, és megspórolok 40 napot....
Majd talán jövő hónap elején kiderül javítható e vagy sem. Most békéltető testület tovább adta az ügyet a fogy védelemnek.....
-
rizso
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18677 üzenetére
Öntsünk tiszta vizet a pohárba, tisztázzuk mi az, hogy elküldés. Mert ha én megkeresem az eladót azzal, hogy meghibásodott a gépem, mi ilyenkor a teendő, és ezt a választ kapom, akkor az inkább segítségnyújtás mintsem elküldés. Javíts ki, ha tévedek. A másik, hogy a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat).
-
Attix82
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18675 üzenetére
1 év után igen.
-
313313
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18673 üzenetére
Csak itt a HP háztól szervízig viszi a gépet, ami azért kényelmes, meg gyorsabb is, mint visszaviszed a boltba és várod, hogy ők elküldik, majd szóljanak.....
-
rizso
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18671 üzenetére
Tévedsz, 100-ból 99 gépet egyből a szervizbe visznek a vásárlók, ezért is hívják gyártói garanciának, ezért kap a vásárló jótállási jegyet a szerviz elérhetőségével. Mi van ha kereskedés megszűnik? Akkor felejtse el a garanciát?
De szerintem hagyjuk, nincs értelme vitázni, tök mindegy kinek a szemszögéből közelítjük meg a dolgokat, a kollégának továbbra sincs gépe, ami továbbra is a HP sara...
-
sasa134
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18669 üzenetére
De hát ez így van - ez a garanciális ügyintézés menete, ezek szerint.
A "fáj"-t pedig kifejtettem a #18667-ben.
-
rizso
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18666 üzenetére
Már ne is haragudj, de olvastál esetleg olyat, hogy a bolt nem vállalná a szervizbe küldést? De, ha az ügyfél kéri, akkor a bolt intézi. És mennyivel lenne előrébb? Semennyivel. Ha a végfelhasználó megteheti, hogy lejelenti a gépet közvetlenül a gyártónál, akkor miért iktasson közbe +1 állomást a folyamatba? Miért teljen azzal is az idő, hogy előbb eljuttatja a boltba, és utána a bolt küldi tovább a szervizbe? Csak mert a garanciális ügyintézés menete ugyanaz, tök mindegy, hogy a vásárló vagy a kereskedő küldi be...
sasa134: egyébként ez a doboz dolog egy vicc, legutóbb mikor mi küldtük be az ügyfél gépét szervizbe, akkor nem is hoztak dobozt. Itt jelenleg sajnos a HP a hibás, nem biztosítja a normális szervizhátteret, vagy pontosabban a szervizbe juttatást.
-
válasz
Pécsi gyerek #18633 üzenetére
a határozottság és a proli bunkóság nem ugyanaz!
olyasmivel fenyegetőzni aminek ráadásul semmi alapja sincs (kb kiröhögné az ügyeletes ha az eltévedt csomagját rendőrrel akarná kerestetni) nevetséges és saját magát alázza meg vele az illető, mert egy értelmesebb ember csak mosolyog rajta -
válasz
Pécsi gyerek #18631 üzenetére
jajj dehogy hatásos, értelmes ember kiröhögi az ilyet
(#18630) chopin42
nem attól lett meg hanem hogy utánajártak, ezt valószínűleg akkor is megtették volna ha nem tróger módon fenyegetőzik az illető hanem kulturáltan áll a dologhoz...sőt valószínűleg hamarabb
én az ügyintéző helyében biztos a prioritási lista végére tenném az ilyet, hadd idegelje magáttelejs mind1 hogy mi van a trackingen, az eljuttatás a feladó felelőssége nem a vevőé
-
Timyyy
őstag
válasz
Pécsi gyerek #18617 üzenetére
2 email van, 1 sms, és kb 5 ügyfélszolgálatos telefonbeszélgetés... azzal mit csináljak? Nekem nincs felvéve.
-
válasz
Pécsi gyerek #18582 üzenetére
Infó a békéltetői eljárásról: [link]
-
gamegod
senior tag
válasz
Pécsi gyerek #18574 üzenetére
és ez valós adat? mert akkor maradok türelmes. a régi tv duruzsol. csak nem gondolná az ember hogy ennyi időbe telik ez a mizéria...
-
chopin42
őstag
válasz
Pécsi gyerek #18553 üzenetére
és főleg mennyiért?...
-
C. s.
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18534 üzenetére
Teljesen jogos! Előbb-utóbb olyan profi leszek, mint Te.
Rettegnek majd a boltosok!
-
C. s.
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18511 üzenetére
Pécsi gyerek, axioma, asdf_:
Köszönöm a válaszokat! Az ismerősöm esetében azt mondták, hogy egyetlen darab sem érkezett. Ennél valószínűleg nagyobb keresletre lehetett számítani, úgyhogy mondani fogom Neki, hogy érdemes egy kicsit csapkodnia az asztalt.
Mi az Aldival jártunk úgy 2-szer, hogy elsőként érkeztünk a boltba, már nyitás előtt ott toporogtunk az ajtóban, de mire az áhított termékhez értünk, sajnos "elfogyott". Volt bőr a képükön ezt mondani!
-
válasz
Pécsi gyerek #18508 üzenetére
Grat. Innen már nyert ügyed van.
-
válasz
Pécsi gyerek #18504 üzenetére
Sok sikert. Majd írd le légyszi, hogy mi volt.
-
válasz
Pécsi gyerek #18471 üzenetére
Sztem menj azért vissza a békéltetőkhöz hétfőn. Van rá esély, hogy segítenek.
-
válasz
Pécsi gyerek #18473 üzenetére
nekem volt már hogy segítettek, mikor a vodafoneal volt problémám
elég volt panaszt tenni náluk és a vodafone az első megkeresésük után egyből megegyezést ajánlott
annyi hogy az előfizum magánszemélyként van -
válasz
Pécsi gyerek #18471 üzenetére
bíróságon tudsz perelni, fogyasztóvédelem a fogyasztókat védi, nem a vállalkozókat
(egyébként azokat sem igazán egyedi esetekben hanem a tisztességtelen gyakorlatok elleni fellépésben inkább) -
válasz
Pécsi gyerek #18469 üzenetére
Eddig nem mondtad, hogy cégnévre vetted a telefont.
Cég nem fordulhat a békéltető testülethez segítségért (kivéve az olyan kis- és középvállalatok, amelyek a terméket nem a termelési tevékenységükhöz vették, de ezt mobil-előfizetés esetében nehéz elképzelni). Hát sok sikert. Ha elzavarnak a békéltetők, akkor csak a jogi út marad.
-
válasz
Pécsi gyerek #18443 üzenetére
Neked van igazad. Fordulj a területileg illetékes békéltető testülethez. Nehogy már azt gondolja a Telenor, hogy ilyen félremagyarázással ki tud bújni a jótállási közelezettsége alól...
-
asdf_
veterán
válasz
Pécsi gyerek #18445 üzenetére
Az a baj, hogy almat kevernek kortevel. Ok arra gondolnak, hogy kicsereltek az alaplapot, arra ujraindul a gari, a tobbire nem, te pedig arra, hogy amig az alaplapcsere miatt nem volt nalad a keszulek, addig a keszulek osszes tobbi alkatreszenek jotallasa all, igy vegeredmenyben a szervizben toltott idovel novekszik.
Nagy orom, amikor egy ugyfelszolgalatnak, akiknek ez lenne a dolga, az erto olvasas nem sajatja (feltetelezem, hogy ertelmesen irtad le a problemat). Szoval fol sem fogtak, mi a panaszod. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Pécsi gyerek #18445 üzenetére
De ebben a szövegben csak az 1 éves újrainduló jótállásról van szó, ami csak a cserélt fődarabra vonatkozik.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Pécsi gyerek #18443 üzenetére
Van jegyzőkönyv vagy valami amivel bizonyítani tudod mennyit volt szervizben? Mert ha igen tök mindegy mit mondanak, ez a jogszabály, a szervizben töltött napokkal hosszabbodik a jótállás.
-
Attix82
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18399 üzenetére
Csak itt ugye az van, hogy megnézik hiánytalan e...és az elállás egyik lényeges pontja, hogy közel azonos minőségbe legyen mint az eladásnál.....
Én jelezném, hogy ramaty állapotba kaptad meg. Így nem kéred.
-
rekop
senior tag
válasz
Pécsi gyerek #18387 üzenetére
Sziasztok! Megrendeltem egy terméket webshopon keresztül, de személyes átvételre kértem, és a boltban fizettem ki. Ilyenkor is élhetek az elállás jogával? Kipróbálás után derült ki, hogy mégsem lesz megfelelő.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18383 üzenetére
Szó nélkűl cserélték a praktikerbe a cuccost.Kb 5 perc alatt elintézték.
-
válasz
Pécsi gyerek #18383 üzenetére
Nem köthetnek bele. Az eredeti csomagolás megléte nem feltétele a 14 napos elállásnak.
Másik téma: az aksis sztoriban van valami fejlemény?
-
válasz
Pécsi gyerek #18362 üzenetére
Megindokolták, hogy az aksira miért nem vonatkozik az 1 év kötelező jótállás meghosszabbítása? Hova van ez leírva, jogszabály van-e rá, stb. Mert ilyenről én még nem hallottam. Az aksi szerintem a telefon alkotórésze, mivel anélkül használhatatlan a készülék. Sőt, most már szinte minden telefonnál be van építve, cserélni sem lehet... Szóval nagyon érdekel, hogy milyen indokkal utasítanak el (ami jogilag is megállja a helyét).
-
válasz
Pécsi gyerek #18359 üzenetére
Szia. Jogos az igényed. A jótállás meghosszabbodik azzal az idővel, amíg a termék a szervizben volt. Tegyél panaszt a Telenornál, mert vele állsz szerződésben, nem a szervizzel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Router gondok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- XPEnology
- Milyen videókártyát?
- AliExpress tapasztalatok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 / 128 GB / 89% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- Gamer / irodai szék noblechairs ICON TX
- Ne hagyd ki ezt a lehetőséget: Vadiúj Ryzen 7 5800X! Kamatmentes rèszletre is!!
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest