-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
válasz Gyuri27 #19897 üzenetére
Én meg biztos nem adnám vissza egy héttel a vásárlás után.
Ott rohadjon meg ha hülye az eladó, viszek neki ásót, vagy kötelet hogy eláshassa magát.
Emlékszem ilyenből régen nem volt ügy, ki volt írva hogy a pénztártól való távozás után... stb.
Egyébként meg ha rosszul adna vissza a pénztáros, akkor az is az én hibám lenne? Nem.[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz #34576640 #19896 üzenetére
Figyi tesa. Ha rosszabb, olcsóbb terméket kaptál volna mint amit kifizettél akkor ugye nem jutna eszedbe, hogy jó neked az is?
Mert most ugye ez a helyzet. Bővebben nem szeretnélek minősíteni.
Hibás teljesités történt. Vissza adod a terméket ők a pénzt aztán ennyi.
Egyébként fordulhatnak a rendőrséghez. Ha neked kell a fájás tartsd meg a cuccot. Nem tudom mennyit nyertél (pillanatnyilag) az üggyel. De azt javaslom gondold át.Amd - Radeon - Ryzen
-
#34576640
törölt tag
Szeretnék jogi segítséget kapni a következő helyzethez.
Milyen jogai, kötelességei vannak a fogyasztónak?
Van bárminemű felelőssége a bolt felé a megvásárolt termék átadását követően?Megrendeltem az interneten egy terméket, az eladó előtt ki lett bontva a termék.
1 héttel a vásárlást követően elkezdtek üzengetni, hogy egy drágább terméket adtak oda.
Elismerték, hogy ők a felelősek de mégis rajtam kérik számon. Azt követelik, hogy vigyem vissza.
Először egy eladó, aztán az ügyvezető igazgató írt. Nem értem.Ha nincs nálam, ha összetört, ha eladtam akkor mi van?
Azzal fenyegetőznek, hogy a rendőrségnek kiadják az adataimat, a dokumentumaimat.
Igazságtalannak érzem a helyzetet. Teljesen kiszolgáltatott vagyok, mert a saját panaszommal nem tudok élni. Ha élhetek is, akkor kb. kivághatom a kukába a panaszlevelemet.
Arra gondoltam, hogy mivel van lehetőségem rá az email beszélgetéseket elküldöm a Sebestyén Balázs reggeli műsorába. -
chopin42
addikt
Egy JÓ tapasztalat: conradnal vettem fogyasztásmérőt, nem jött be, tegnap feladtam, ma átvették 2-kor, pár óra múlva a számlámon a pénz. Ilyen még nem volt
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
kenyocsaba23
tag
Sziasztok! A kérdésem a következő lenne. Adott egy asus noti, media marktnal vásárolt. 2018. Júniusában vásárolva. Iszonyat keveset használva egy idő utan nagyon nem szeretett volna bekapcsolni csak sokadik indításra. Szervizbe lett kuldve a javitásert felszámoltak 5k-t vissza küldték hogy javítva van újra telepítéssel. Azután az első ket napban jellegzetes bga- hiba miatti csíkozódás jelent meg rajta. Újra szerviz november végén. Két hete jön az SMS, hogy lehet erte menni. Elv. Alaplapot csereltek benne.
A hiba ugyan ugy fent áll csikos a kijelző sokadik indításra jut el egyáltalan az asus logóig.... Ott is lett hagyva mivel ez nem lett megjavítva. Ma jon az SMS, hogy kesz lehet erte menni. A hiba ugyanaz......
A kerdesem az lenne hany ilyen kort kell még lefutni mielőtt vegre csere lesz, vagy utalvány az egeszből? Egyre bosszantóbb ez az egesz. -
asdf_
veterán
válasz Intruder A 6 #19892 üzenetére
Egy indoklas nelkuli 14 napos elallas rendel.
-
asdf_
veterán
válasz Intruder A 6 #19890 üzenetére
Ha weben rendelted, akkor lehet csak elallni a vasarlastol 14 napon belul. A HDD sentinel mit mond fuggo es athelyezett szektorok szamara?
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy merevlemezt első nap lement a kondiciója 91%-ra, másnap már csak 86% van itt lehetőség visszaküldésre és élni az elállás jogával?
-
lowzor
veterán
Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BornToBePuli #19883 üzenetére
olvass bele
árukeresőn néztem egy termék árát és ők voltak a legolcsóbbak, ott kattintottam rácryptot minden termékemért elfogadom
-
lowzor
veterán
Sziasztok!
Adott egy telefon, aminek a kijelzője tele van milliónyi subpixel hibával, ezért szeretnék élni a 14 napos elállással.
Szerintetek ráírjam a papírra, hogy emiatt küldöm vissza, vagy jobban járok ha nem indokolom meg? -
őstag
válasz Istikee007 #19879 üzenetére
nem a konkrét problémához kapcsolódik, de a multkor véletlenül ránéztem a turbado aszfjére
ami kavarás ott van, azt tanácsolom mindenkinek messzire kerülje el
ritkán látni iylen össze vissza írt, facsart, kesze-kusza "jogi" szöveget
arra jó az egész hogy mindent és mindennek az ellenkezőjét is le lehessen vezetni belőle ha kellcryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz Istikee007 #19879 üzenetére
Szia!
Mikor vetted pontosan?
-
Istikee007
tag
Sziasztok!
A turbado.hu oldalon vásároltam egy Lenovo K6 Note mobiltelefont, 2 év garanciával.
A telefonon azt tapasztaltam , hogy elkezd az oldalán szétválni a keret, és ez napról napra nagyobb mértékben történt. Az akkumulátorra gyanakodtam, hogy amiatt történik ez és púposodik és feszíti szét a fémkeretet. (Hátulja nem leszedhető, fix.) Mivel még van rá több mint egy év garancia vissza küldtem. És az általam csatolt képen látható amit vissza írtak.Annyit hozzá tennék, tokban tartott, nem eset le sehova se, nem érte mechanikai sérülés tényleg. Tehát nem az okozta ezt a problémát ( és szerintem látszik is a képen, hogy belülről feszül szét a keret). A szerviz pedig azt mondja erős mechanikai sérülés okozta a problémát ezért garancia alól ki van zárva. Mi ilyenkor a teendő?
-
asdf_
veterán
válasz lumpy92 #19877 üzenetére
Logika felol kozelitem meg a dolgot, ket iranybol is:
-Az atvetel es az elszallitas nyilvan parban jar a vasarlasi moddal. Tehat ha szemelyesen vasarolsz, akkor atvetelrol van szo (amig le nem adod, nem is vasarolhatsz), kiszallitasnal pedig elszallitas van.
- Masik reszrol pedig ha te elszallitani tudod a megvasarolt keszuleket, akkor ugyan mi tart vissza, hogy odafele uton elvidd nekik a regit? -
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Otthon Melege program támogatással szerettem volna vásárolni mosógépet ez e-digitálnál.
Az Otthon Melege program Pályázati kiírásában, feketén-fehéren ez szerepel:
"A Támogatói Okirat kiállítását megelőzően megvásárolt háztartási nagygép beszerzési ára, valamint
a támogatott készülék házhozszállítási, illetve beüzemelési díja nem támogatott költség, azonban a
régi készülék átvételéért és elszállításáért a kereskedő nem számíthat fel díjat."Szerettem volna, ha az új mosógépet hazavihetem én, míg a régit ők szállítják el (ingyen).
Erre közölték, hogy csak akkor szállítják el a régit, ha megrendelem az új gép kiszállítását (3000 Ft). Illetve arra van lehetőségem, hogy én kiviszem a régit, és elhozom az újat.
Kérdésem, hogy ezt megtehetik-e?
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
asdf_
veterán
En siman levagnam a villasdugot a vegerol, blankolas, erveghuvely, bele egy wago-ba oszt' csok (mar ha mennyezeti lamparol beszelunk es rejtheto a kabelezes). De nagyon erosen ketkedem amugy abban, hogy a gyari kabel kicserelese barmilyen modon tudna erinteni a garit. Amennyiben az eszkoz csavarral serulesmentesen megbonthato es a tapkabele csokiba megy csavarosan, akkor ott ahhoz, hogy visszadobjak nem szakszeru szerelesnek kell tortennie. Ha egyezo huzalatmerore tortenik a csere, es szakszeru a szereles, akkor nincs miert pampognia az eladonak, a jotallasi igenyt csak akkor utasithatja el, ha a jelzett hibat a vevo okozta, tehat kabelcserere mutogatvan birosag elott megallo modon kellene tudnia ok okozati osszefuggest bizonyitani a kabelcsere es a meghibasodas kozott. Ha megis pampog, akkor talalkozunk a bekelteto testuletnel (ha ceges vasarlas, akkor ez az opcio termeszetesen nem jatszik).Az egyeduli neccet abban latom, hogy egy kotelezo jotallas csak 10e felett jar ra, velhetoen ennel olcsobb a termek, igy jog szerint csak szavatossag, mikozben 3 ev sajat garival aruljak a termeket, ott meg ugye esetleg kikothetnek felteteleket.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
-
vasi89
addikt
válasz Primary92 #19870 üzenetére
hát ha ez az olcsó led reflektor aminek 20 cwnti a kábele akkor azon forrasztgatni kell a vezetéket cserekor. Tuti bukod a garanciát. de szerintem azért olyan rövid mert úgy gondolták, hogy ha felfogatod úgyis bele kell toldani. De jah én is hosszabbítóval oldom meg a dolgot.
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.
Ha van egy termék (jelen esetben egy reflektor 3 év garanciával), és annak szürreálisan rövid a kábele, ezért kicserélem, akkor bukom a garanciát a termékre?
Vagy esetleg mondhatom azt, hogy a kábel meghibásodás az én felelősségem, de mondjuk ha meghal egy LED, akkor cseréljék? -
vargalex
félisten
válasz bullseye #19867 üzenetére
Nem hinném, hogy ez lenne... Én továbbra is azt mondom, hogy teljesen jogos volt az igényem. Megrendeltem egy terméket, visszaigazolták (még egyszer kiemelném, hogy nem az automatikus visszaigazolásról beszélek, hanem arról a levélről, amiben az áll, hogy mehetek érte), a rossz nyilvántartásuk miatt nem is az volt náluk. Ha valóban az lett volna készleten, akkor is annyiért adták volna.
A ti álláspontotok szerint az teljesen rendben van, ha egy webshop-ban rendelt és visszaigazolt nincs és nem is akarják a kifizetett áron leszállítani később sem. Szerintem nincs rendben.
Vagy az is téves teljesítés, ha én véletlenül játékpénzzel fizetek és ők nem veszik észre? Tehát ők sem azt kapják, amit akartak?[ Szerkesztve ]
Alex
-
bullseye
addikt
Van az a szint, ami fölött a cég úgy dönt, ha igaza is van, inkább bevállalja a kisebb veszteséget (pláne, ha közben kapott annyiért is akkut, mint eredetileg volt), csak ne kelljen már annyit idegeskednie a levelezéssel/telefonokkal, meg az eséllyel, hogy a kedves vevő, még félrevezető reklámozásért is felnyomja őket és X munkaórát dobhatnak ki az extra vizsgálat miatt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
vargalex
félisten
válasz LuckyL #19862 üzenetére
Nos, köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat. Szerencsére nem úgy gondoltam, mint ti, a ma kapott levélből úgy tűnik, hogy ez lesz az eset vége:
"Tisztelt Varga Gábor,
Kibogoztuk a történetet, valóban Önnek van igaza, így akkor megrendeljük az adott terméket és természetesen az olcsóbb áron - azaz cserélve - kapja meg a megfelelőt.
Amint itt lesz a termék jelezzük Önnek.
Köszönjük türelmét és elnézést kérünk a kellemetlenségért."[ Szerkesztve ]
Alex
-
strikt
csendes tag
Sziasztok! A gyerek vett novemberben egy honor play telefont az Extreme Digitálnál. Karácsony előtt nem lehetett egyszer csak bekapcsolni. Viszont 3-4 óra múlva újra működött, magához tért. Január elején újra ugyan az a hiba. Visszavitte az extrembe és eléggé elutasítóak voltak. Most erre nincs kapacitás stb. Elvitte a kőrúton egy huawei márkaboltba, ahol azt mondták náluk is lehet érvényesíteni a garanciát.
Adtak egy cserekészüléket és elküldték szervizbe.
Tegnap kapta az üzit hogy érte mehet és azzal fogadták kisült az alaplap(pára miatt) és erre nincs garancia.
Most egy 100K-s készüléknél, nem megy vízbe(nincs is nyár) semmi extra készüléknyúzó kezelés, védőtok, fólia van rajta ennyi?
Ez a varázsszó, hogy párát kapott? Tudnátok valami ötletet mondani?
Köszi a segítséget előre is. -
vargalex
félisten
Sziasztok!
Belefutottam egy problémás ügybe, így kérném a véleményeteket, hogy ki mit tenne:
1. 2018.12.26-án egy webáruházból rendeltem egy notebook akkut, ami készleten volt (utolsó darab) online kártyás fizetéssel
2. 2018.12.27-én kaptam e-mail-t, hogy a rendelést feldolgozták, összekészítették, mehetek érte, meg is kaptam a számlát elektronikus formában
3. Elmentem az akkuért, de csak itthon vettem észre, hogy nem is olyan, mint amit rendeltem
4. Visszavittem az akkut, jeleztem a problémát. A hölgyike szerint nekik az tartozik hozzá, amit ide adott, de visszaveszi és rendel megfelelőt. Mondtam, hogy én jót rendeltem, ők adtak rosszat. Vissza is akarta utalni a pénzt, de mondtam, hogy azt nem szeretném, mert én biztosan ennyiért akarom az akkut (fele annyi volt, mint máshol)
5. 2019.01.03-án küldtek e-mail-t, hogy a beszállító 1-1,5 hétre vállalja a szállítást, de dupla áron. Kérem, vagy utalják vissza a pénzt
6. Még aznap válaszoltam, hogy én jó terméket rendeltem, ki is fizettem, így szerintem engem nem kell, hogy érdekeljen, hogy mennyiért szerzik be.
7. 2019.01.07-én (azaz ma) válaszolnak, hogy "A rendelt akkumulátor típusa van olyan árban, ez a másik típus ami Önnek megfelelő lenne sajnos olcsóbban nem beszerezhető."
8. Írtam nekik (illetve fel is hívtam), hogy én jót rendeltem, pont azt, amit most szereznének be dupla áron (és a weboldalukon is már a dupla ár van a termékhez).A telefonba össze-vissza beszélt a csóka. Azt mondta, hogy azért volt annyi a termék, mert raktárkészlet volt. Mondtam, hogy tudom, de mégsem azt adták, amit rendeltem és valójában nem is volt raktáron. Megértette, de továbbra is csak azt mondta, hogy visszaadják a pénzt. Én ezt nem szeretném elfogadni, a rendelt és visszaigazolt terméket akarom a kifizetett áron. Mit tegyek?
Alex
-
vasi89
addikt
-
vasi89
addikt
válasz allein #19855 üzenetére
14 napig állhatsz el online vásárlás esetén. Amúgy én ugyan így állok egy mate20pro-val, csak én már a 4. készüléket fogom kapni, ha visszaviszem. De még erősen gondolkozom, hogy készüléket kérjek e vagy pénzvisszafizetéssel próbálkozzak. Mert maga a telefon oké de az h ez a 3. is kijelző hibás az nemok.
-
allein
addikt
válasz BornToBePuli #19854 üzenetére
Már visszavittem a másodikat, várom a harmadik készüléket. Mielőtt leadtam a második kéezüléket, kérdeztem a pént visszakaphatom-e, mondták, hogy nem.
Szerk: Mennyi ideig állhatok el egyébként a vásárlástól?
[ Szerkesztve ]
-
allein
addikt
Sziasztok, búék. Vásároltam 2018 október 12. egy iPhone XS Max készüléket, biztosítás, tok, az egész csomagért fizettem 550.000 forintot készpénzben. Nem apple store vásárlás volt, személyesen egy alma üzletben vásároltam. Október 29. visszavittem a következő indokkal: earpiece mikrofon minősége iszonyú rossz beszéd közben, használok mellette egy i6-ot mint céges telefon, kettőt összehasonlítva, régebbi készüléken sokkal jobb, tisztább a beszéd minőség. Újabb készüléken pince hangot tapasztaltam. November 9. kaptam egy új készüléket, ment rá a 3d üvegfólia, első készüléken is volt 3d üvegfólia. Második készülék esetében is tapasztaltam ugyanazt a pincehangot, vártam egy iOS frissítésre bízva abban, hogy software probléma lesz. Sajnos a frissítés nem javította ki. Jöttek az ünnepek és úgy döntöttem, hogy az új évben ismét visszaviszem a készüléket.
Kettő nappal ezelőtt visszavittem egy másik plázába(ugyanaz az üzlet), elmondtam mi a problémám, iszonyúan csalódott vagyok és ismét kérek egy cserekészüléket. Most már várakozom a harmadik készülékre.
Időközben fórumoztam, magyar-angol(apple) fórumon, youtube videókat kerestem, voltak olyan esetek ahol az apple negyedik alkalomra is kicserélte a készüléket.
Úgy néz ki, hogy ez hardware probléma lesz. Kérdésem és a segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni: amennyiben a harmadik készülék is hibás lesz, arról értesültem, hogy visszakérhetem a teljes vételárat.
Következő infókat kaptam:
Jogszabályban nincs darabra meghatározva, de a harmadik után jellemzően átvihető a dolog, állásfoglalások vannak rá, amit általában alkalmaznak is.
A forgalmazó felé legközelebb jelzed, hogy elállási jogoddal szeretnél élni, mert a sokadik kijavítás/-cserélés után is probléma adódott és nem bízol már a kijavítás és kicserélés eredményességében, megrendült a bizalmad meghatározott típusú készülékben, továbbá sok kellemetlenséget és anyagi kiadást okozott (rászánt idő, utazási költség...stb.) a megannyi garanciális (jótállás/szavatosság) ügyintézés és attól is szeretnéd megkímélni magad a későbbiekben. Hatványozottan igaz ez, ha egy adott hiba nem csak egy, hanem a kijavított/-cserélt készüléknél is jelentkezett. Amennyiben a forgalmazó nem akar belemenni a dologba, úgy irány a felügyeleti szerv, igazat fognak neked adni.
Ez az Apple öldalról van másolva:
Magyarországon a polgári törvénykönyvben rögzített fogyasztóvédelmi jogok alapján a fogyasztók a meghibásodott vagy a fogyasztói szerződésnek meg nem felelő termékek ingyenes javítása vagy cseréje mellett dönthetnek. Amennyiben a javítás vagy csere aránytalanul nagy költséget jelentene az eladó számára, vagy ha az eladó nem gondoskodik ésszerű időn belül vagy a fogyasztó számára jelentős kényelmetlenség okozása nélkül a javításról vagy a cseréről, illetve ha megtagadja azt, a fogyasztó követelheti a vételár leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől, és a vételár teljes visszatérítése ellenében visszaadhatja a terméket. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra és a visszatérítésre abban az esetben, ha a szerződésnek való meg nem felelés jelentéktelen. A fogyasztónak a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül értesítenie kell az eladót a hibáról vagy meg nem felelésről. A hiba orvoslásának kötelezettsége az eladót terheli, amely az Apple Online Store áruházban történt vásárlások esetén az Apple. Ezek a jogok a termék kézbesítésétől számított két év után elévülnek.
Amit írtak úgy gondolom ha harmadszorra kell visszavinni valamit az jelentős kényelmetlenségnek számít!
Szeretném ha valaki meg tudná értesíteni a fentieket. Köszönöm szépen előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
válasz AxBattler #19848 üzenetére
Nagyon kösz mindenkinek.😉😋
Sikerül kicseréltetni,màsikra,bàr rà kellett dobnom kis manit még de szó nélkül megtette az aqua eladója,nem kekeckedett,igy mondhatom a 3 napos csere itt most élt,vagy csak szerencsém volt az eladóval.
És mégegyszer mindekinek köszönöm a segitséget;-)NAGYPAPA
-
félisten
válasz Indian74 #19845 üzenetére
Bizony, kitöltött elállási nyilatkozattal menj oda alapból, és indítsd el a folyamatot... legfeljebb ha kérdezi a csóka, hogy miért, akkor mellékesen említsd meg a hibát, de ne hagyd magad rábeszélni másra.
És ne feledd:
"(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti."[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK: Galaxy A40, Kolink KL-SFX-350, Seasonic SS-300TFX, Streacom F7C, Silverstone GD05 + GD06, Xbox One S 1T
-
Indian74
senior tag
válasz Lackooo84 #19846 üzenetére
Ok,köszönöm a jó tanácsokat,és bocs ha értetlen voltam,csak én nagyon ritkán találkozok ilyen esetekkel...
DE ha találkozok ilyen esettel vagy esetekkel,mindig át szeretnének ba..vágni,mindig én húzom a rövidebbet.
Pl Drága Telekom,de megfizetett érte. (ha nem is sokat)
Na majd holnap okosabb,okosabbak leszünk,beviszem azt meglátjukNAGYPAPA
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #19845 üzenetére
Hát ugye jogszabály szerint azonnal cserélniük kellene, de ha jót akarsz akkor inkább ne hibával vidd vissza, hanm csak állj el... és vegyél egy másikat. Ugye az a tapasztalat ezzel a bolttal, hogy húzzák a dolgot, mint a rétestésztát, meg nem igazán tartják be a jogszabályi előírásokat... szóval én inkább elállnék.
The Truth is out there...
-
Indian74
senior tag
válasz Lackooo84 #19844 üzenetére
Ja értem.
Vagyis így is úgy is várnom kell a termék cseréjére ha elállok a vételtől??
De ha azt mondom hogy rossz,hibás,akkor szervizelik,tesztelik,és akkor sem biztos a csere,stb???
Akkor most én várjak a termékemre,pénzemre,mindenképp én járok porul (na és addig mit használok??)??
Akkor minek ezek a 3 napos csere,meg pénzvisszafizetés,csak a szaküzletnek lehet jó meg igaza,a vevő aki oda viszi a pénzét annak semmilyen joga nincs??
Ahogy előbb is írtam,csak cseréltetni szeretném,egy másik termékre,vagy ugyan olyanra,csak rendeltetés szerűen üzemeljen,és nem keljen várnom,nem azért vettem a terméket,hanem azért hogy használhassam,és nem 3 nap,vagy akár több hét múlva,hanem holnap már használni is akarom,ennyi.
Senki ne értsen félre,csak dühítő,a vevő kifizet X forintot de ha rossz,vagy elromlik,és még jogunkba állna kicseréltetni,húzzák mint annak a rendje,de a pénzünk meg benne áll meg a termék is,nagyon érdekes
Na majd holnap délelőtt minden kiderül[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz AxBattler #19842 üzenetére
Az lesz,kérem is a vásárlok könyvét ha nem úgy állnak a dolgokhoz,ha nem lesz azonnali csere,én biztosan nem fogok aláírni nekik semmilyen papírt (max ha csere terméket megkaptam),és nem is a Dohány utcába fogok menni a szervizükbe,(ez nem garanciális ügyintézés),oda ahonnan vettem a Karinthy úti szaküzletükbe.
Én biztososan nem fogom ott hagyni a tápot,majd ha szó nélkül kicserélik,nincs semmiféle szerviz meg bemérik,ahhoz is nekik 3 munkanap kell
Ja meg három,azaz 3 munkanap alatt vissza viszem nekik,teljes csomagban,full dobozosan,és ráadásul web-es megrendelés volt,14 napom van rá,elméletileg.NAGYPAPA
-
félisten
Úgy bizony. Semmilyen szervizmunkára nem szabad nekik otthagyni, inkább el kell állni a vásárlástól, ha nem megy az azonnali csere.(#19841) Indian74
A szervizben szemrebbenés nélkül olyan szinten tolják az arcodba a bullshit-et, hogy az arcpirító. Ne bonyolítsd túl, alkalmazd az elakadt lemezt, kérd a vásárlók könyvét.Nekem anno azt sujkolták, hogy márpedig alá KELL írnom a szervizes jegyzőkönyvet, amit Ők fogalmaztak meg, és semmilyen - az én véleményemet tükröző - módosítást/véleményt NEM LEHET rávezetni.
Elképesztő volt az az arrogancia.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK: Galaxy A40, Kolink KL-SFX-350, Seasonic SS-300TFX, Streacom F7C, Silverstone GD05 + GD06, Xbox One S 1T
-
Indian74
senior tag
Nem baj majd holnaptól ez megváltozik mert ha nem is járok sikerrel,fel is fogom őket jelenteni,írok a Vásárlók könyvébe de olyat hogy csak na......
Ilyen nincs,kicsit erélyesebben az asztalra fogok csapni,az eladókat ahogy tudom tiszteletben tartom,ők is csak emberek(persze ha az adott eladó hogy áll hozzám,szépen is el tudom küldeni melegebb ...na oda),és addig zargatom,őket,amíg nem kapok helyette,másik tápot,ha ugyan ilyet az sem baj,de ha nincs akkor hasonló árú terméket,mi terméseztessen,ki is adnak ott a helyszínen.NAGYPAPA
-
313313
addikt
válasz AxBattler #19834 üzenetére
Nem olvastam végig a törvényt, nem adott esetben (Aqua 13k-s táp) akartam/foglaltam állást, csak annyit akartam írni, hogy tratós fogyasztási cikknél és 10k felett él az azonnali 3 napos (munkanapos) csere.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
félisten
válasz 313313 #19832 üzenetére
Tápegység nem tartozik ezek közé, ha 10k HUF-on felül fizetett érte?
"A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
...
17. információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
...
29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett.""Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK: Galaxy A40, Kolink KL-SFX-350, Seasonic SS-300TFX, Streacom F7C, Silverstone GD05 + GD06, Xbox One S 1T
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #19830 üzenetére
Először is ÍRÁSBAN szépen megfogalmazod az elállási szándékod, (indokolni nem kell), és elküldöd nekik emailben, hogy legyen nyoma. Aztán vagy visszaviszed személyesen, vagy visszaküldöd a készüléket, onnantól 14 napjuk van, hogy visszaadják a véltelárat ugyan azon a módon, ahogy te fizetted.
The Truth is out there...
-
313313
addikt
válasz AxBattler #19829 üzenetére
Szép és jó ez a passzus, de csak tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik, azok közül is csak a 10k felettiekre...
Szerk.: Link
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
félisten
-
félisten
válasz Indian74 #19828 üzenetére
AQUA egy csúnya, ügyeskedő társaság; jómagam is szívtam velük, #sohatobbet.
Küldd el nekik az alábbi két linket:A három munkanapos cseregarancia
Megerősítette a Kúria a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság joggyakorlatát a 3 munkanapos cserekötelezettség ügyébenUtóbbi linkről:
"... a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét olyan hiba miatt, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza.A Kúria kifejezte, hogy a kereskedő ilyen esetben sem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.
Amennyiben a vállalkozás számára gyanús a hiba eredete, s a csereigény érvényesítését követően utólag kiderül, hogy az eredeti termék esetében nem rendeltetésszerű használat esete állt fenn, akkor a vállalkozás polgári peres eljárás keretében érvényesíthet igényt a fogyasztóval szemben."
Plusz ha webshop-ban rendelted, akkor egy nyilatkozattal 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhatsz a vásárlástól.
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK: Galaxy A40, Kolink KL-SFX-350, Seasonic SS-300TFX, Streacom F7C, Silverstone GD05 + GD06, Xbox One S 1T
-
Indian74
senior tag
válasz Lackooo84 #19827 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a gyors válaszodat
Én is így gondoltam,tudtam,de a szaküzlet hajtogatja a magáét
Nekem csak egy rendeltetésszerűen működő termék kell helyette,ha kell valamennyit rá is fizetnék.
Neten rendeltem meg,és ha nagyon akadékoskodnak,el is fogok állni a vételtől,Indoklás nélkül,na az is biztos.NAGYPAPA
-
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Lenne egy fontos kérdésem,egy 2018 12 31-én vásárolt műszaki cikk ügyében!
Adott egy Chieftec 500W Eco Series tápegység,amit a fenntüntettet időpontban vásároltam,a AQUA szaküzletében,de a termék nem rendeltetésszerűen működik,összekötöttem,bekötöttem asztali számítógépemben és érdekes cicergő,pattogó hangokat add ki magából.
Írtam a AQUA szaküzletnek hogy holnap vissza vinném,de ők csak azt hajtogatják hogy bevizsgálják,az pedig 3 nap???
Na kérem szerintetek van jogom kicseréltetni,ha holnap beviszem a szaküzletbe,vagy a szervizbe??
Válaszokat előre is megköszönnémNAGYPAPA
-
nzozz
aktív tag
válasz Dinter #19823 üzenetére
A Dechatlon állítólag egész könnyen, kötekedés nélkül szokott hibás terméket cserélni garanciaidőn belül. Természetesen nem minden esetben, de egész sok pozitív beszámolót olvastam az ottani garanciális cserékkel kapcsolatban, tehát szerintem mindenképp érdemes megpróbálni.
-
őstag
válasz Dinter #19823 üzenetére
szar a decathlon, ezeket a sajátmárkás fosokat tolják
pont most akartam focicipőt venni náluk, de csak egyfajta adidas volt, az is mérethiányos
nike meg semmi
más kérdés hogy 4 nagy sportbolt közül egyben sem találtam normális cipőt, amiből méret is lett volna (45)
ezért amazonról kellett rendelni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Dinter #19821 üzenetére
melyik boltból vetted?
van ahol elég rugalmasan állnak hozzá, ha jól emlékszem a sportsdirectben nekem egyszer elég hosszú idő után is kicseréltek egy talpleválásos focicipőt, azonnal ahogy bevittemde amugy ez a festéklekopás eléggé a jelentéktelen hiba kategóriája
miylen márka egyébként a cipő? én nemrég vettem a konditerembe egy kipsta cipőt, de borzalamsan töri a lábam a futópadon, rossz a kialakítása a sarkának
sajnos egyelőre nem találtam meg a blokkot, pedig ha meglenne tuti visszavinnémcryptot minden termékemért elfogadom
-
Dinter
addikt
Sziasztok.
Ha vettem egy teremcipőt, amiről egy használat után lekopott egy helyen a festék, azt visszavihetem? Ha igen, kicseréltethetem, vagy visszakérhetem a pénzt? Több ilyen cipőt is láttam a környezetemben, mindegyik ilyen. Ezzel még nem is lenne bajom, de hosszútávon nem is kényelemes.
-
chopin42
addikt
Ha megbízható eladótól veszed, akkor annál feltehetőleg lesz adásvételi is. egyébként annyival nem olcsóbb az apró sok esetben, hogy megérje...75k körül van új rx 580 boltban és aprón is, a használt cucc meg...az használt, sok esetben bányász, céges kari 10k-val olcsóbban. Ettől még lehet jó, de 50-50%, és mivel nem a neveden van a cucc, esetleg a garit bukja az ember, ha ügyintézni kell. Amúgy érdemes felhívni/emailezni a boltnak, ahova a gari szól, mik a feltételeik, és az alapján lebonyolítani a vásárlást.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Josi
senior tag
Na ilyeneket lesz nehéz beszerezni.
Azért van az ilyen cuccok többségéről céges számla, mert Pistike
megvette a cég nevére,a cég leköltségeli, és jó esetben visszaadja az áfa-t.
(Pistikének jó mert olcsóbban jutott hozzá, a cégnek is jó, mert költség)
Ettől kezdve az ilyen eszközökkel a cég nem nagyon akar foglalkozni.
Nemhogy még számlát is állítson ki róla, mert az már tiszta ráfizetés neki.
(az áfa-t ugye megkapta Pistike, a számla áfa-ját meg be kellene fizetni.)
Ez csak elmélet, a valósággal való mindennemű hasonlóság csak a véletlen műve.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
asdf_
veterán
Meg kell nezni, mit kinal az elado ilyenkor, de minden esetben:
- adasveteli szerzodes a kepviseletre jogosult alairasaval (alairasi cimpeldanyon ellenorizendo)
- kp. befizetesi bizonylat/utalas a ceges szamlaszamrakulonben se tulajdonosa nem leszel a kartyanak (papiron), plusz meg adocsalas is
-
t1
veterán
válasz LuckyL #19813 üzenetére
Köszönöm ettől féltem én is. Videokártyát vadászom főleg itt PH-n, de a legtöbb nem magánszemélyre szóló számlával rendelkezik hanem valamilyen cégre vették és így hirdetik még 20-30 hó garanciával, ugye ez esetben ha megvenném tőlük akkor semmilyen garancia nem lenne.
-
őstag
ha cégtől veszed, kérj számlát róla, és ahhoz a céghez lesz jótállásod, akitől veszed, nem közvetlenül valaki máshoz
ha mégis belemennél iylesmibe, akkor az eredetzi eladót hívd fel, mert van ahol egyáltalán nincs jótállás céges vásárlásracryptot minden termékemért elfogadom
-
chopin42
addikt
Alzáról tudok nyilatkozni, de szerintem a többi boltnál is ez a helyzet:
Valószínű megvan a teljes gariidő, de mindenképp kell egy rendes adásvételi a cégtől, illetve egy meghatalmazás sem árt. Természetesen valós adatokkal. Én sajnos ennek hiányában buktam 18 hó garit egy kártyáról, amit annó a szarrágó eladó "nyugodtan érvényesítheted, nem kellek hozzá" címen adott el nekem. Több napig kajtattam a cucc miatt az alza, a vevő és a volt eladó között, de nem jártam sikerrel, a volt eladó a megkeresésemre értetlenül, majd egyáltalán nem reagált. Amikor eladtam, buktam is emiatt a dolgon...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
félisten
Üdv!
Ha egy weben rendelt, majd átvett és készpénzzel fizetett termék vásárlásától elállnék, akkor a bolt hogyan köteles visszafizetni?
Bankszámlára, kp-ben, vagy teljesen a boltra van bízva?
Most nézem: igen, ugyanúgy fizeti vissza.
(2) A 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.Csak azt nem értem, hogy a cég ÁSZF-ben miért csak az utalást említi?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK: Galaxy A40, Kolink KL-SFX-350, Seasonic SS-300TFX, Streacom F7C, Silverstone GD05 + GD06, Xbox One S 1T
-
t1
veterán
Sziasztok.
Ha vásárolok PH!-n bármilyen garanciálisnak nevezett terméket ahol a számla nem magánszemélyre hanem cég nevére szól ott ugyanott érvényes a 24-36 hó garancia vagy mint cégnek csak 12 hónap amit adnak.?
-
Solad
addikt
Sziasztok!
Nem talaltam megfelelobb temat, illetve a gyari garancialis infok kozott sem vonatkozo informaciot, hatha valakinek van ralatasa, tapasztalata.
Dell P2417H monitoromon egy vilagosabb folt jelent meg (szabad szemmel sokkal lathatobb mint a kepen). Kepezheti garancialis panasz alapjat, vagy az ilyesmit szokas lenyelni? A 3. evben jarunk, igy noven kivul a 12 honapon.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
válasz Dreamshake #19806 üzenetére
Szia,
Nálam hasonló problémánál HDMI portot cseréltek.
/30+ nap volt mire vissza ért hozzám a kártya - Cseheknél volt kint, de nem ők ültek rajta, onnan 1-2 munkanap alatt megfordult/ by, Cseh Asus - A Nagyker és a Bolt akik ültek rajta és a sok idő annak tudható be esetemben.[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Dreamshake
csendes tag
Sziasztok, nem tudom jó helyen járok-e?
Adott egy MSI RX570 gaming X kártya. Az egyik HDMI port rossz. (minimális mozgatásra mindig elmegy a kép, illetve azt a csatit használva gyakran mozgatás nélkül is elsötétül néhány mp-re)
Van még 19hó garim, mik a tapasztalok, ilyen jellegű hibánál.. javítani szokták; vagy cserélni?Mert ha cserélik, akkor bevállalom, hogy több hétig gép nélkül legyek. Ha javítják, akkor nem biztos
-
TuRAdaaM
újonc
Sziasztok!
Van egy 8-ból 7 RAM slot hibás STRIX X99 Gaming MOBO-m, egy hibás STRIX GTX 1080Ti OC-m és egy szintúgy hibás i7 6800K procim. Mindegyikre érvényes még a garancia. A szervízben (a proci esetében a kereskedőnél) kérhetek olyat, hogy egy másik típusra cseréljék az adott márkából (nyílván, hiszen nem gondolom, hogy ASUS-nál MSI van.)? -
őstag
válasz XboxGamePass #19801 üzenetére
nem tudod te megcsináltatni és számla alapján kifizetik a javítást?
esetleg ezt kérdezd meg tőlükcryptot minden termékemért elfogadom
-
senior tag
Sziasztok!
Laptopszalontól vásárolt gépbe belefolyt folyadék, azóta beragad pár gomb. A biztosítónak már 2 hónapja jeleztük több hívással is, hogy szállítsák el, tisztítsák ki és nem küldtek érte senkit még mindig! A biztosítós csajszi már 2x is hívott elvitték-e és nem.. Mondja oké küld érte embert, de sose jön senki?! Fel lehet ezért jelenteni őket fogyasztóvédelemnél? Teljes körű biztosítást fizettünk több évre a gépre.. legalább a biztosítás árát adják vissza, ez kész vicc...Munkaeszköz a gép..
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózat nélkül is lehet "telefonálni" a OnePlus 12R-el az új frissítése után
- Netfone
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Samsun Galaxy Watch 6 Classic R960 47mm
- Új Samsung Galaxy S24 Plus 256/12GB Black.
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Apple Pencil 1 - karcmentes, szinte új
- Jó áron ÁRON ELADÓ! Üzleti HP Elitebook x360 830 G10 Laptop! / i5-1345U 16GB 256GB Garancia2027.09
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest