Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
313313
addikt
Egyébként magánszemély vette a terméket, vagy cég? Eredeti számla nálad van?
Céges vásárlásnál nem árt tudni, hogy a cég nem fogyasztó, más jogok illetik meg...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Knoxy
csendes tag
válasz Superhun #16294 üzenetére
Nem kötekedésképpen, de sztem ez az egész egy nagy büdös lóf*sz. 3 év gari az 3 év, miért akkor éri meglepetés a vevőt, ha arra kényszerül, hogy gariba vigye a meghibásodott termékét? Miért nincs ez előre leszögezve a szerződésen? Mert ez így most úgy néz ki, hogy a hardverker még egy kis plusz manit le akar vakarni az emberről, nehogymár jól járjon azzal, hogy használtan vesz valamit, ami meghibásodik, inkább ők akarnak ebből is hasznot húzni. Szerintem ez nem korrekt, nagyon nem és nem tudom elfogadni azt, hogy ez így kell, hogy rendben legyen!
[ Szerkesztve ]
Ártatlan vagyok... by Foxy Knoxy
-
Topikgazda
Nem vagy köteles elfogadni a használtpiaci árat. Ez csak egy extra, amit a bolt felajánl. Ha nem fogadod el, akkor marad a gyártói garancia út. Ez annyit tesz, hogy a bolt visszaküldi a nagykernek, a nagyker pedig lemeccseli a gyártóval. Ez a kör hónapokba is telhet, de más lehetőséged nincs, ha csereterméket akarsz. Ahogy Ati is írta, a fogyasztóvédelem nem fog tudni ebben segíteni. A törvény 1 év jótállást ír elő. Minden ajándék, amit bolt az 1 éven túl vállal azon felül, hogy visszaküldi a nagykernek gariügyintézésre..
Egyébként megjegyzem, hogy nem csak a Hardverker csinálja ezt, hanem az iPon is.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo86
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Hátha valaki tud valami infót mondani erről: neten rendeltem egy HP 250 G5-ös notebook-ot, aminek az adatlapján a garanciánál 3 év szerepel. Ma voltam személyesen átvenni, és miután hazaértem, és kipakoltam, akkor a kezembe akadt a HP Jótállási jegy, amin a jótállás időtartamánál az 'Egyéb - gyártó által megadott' rubrika van bejelölve. A HP oldalán sorozatszám alapján ellenőrizve ez 1 évet jelent. Gyakorlatilag papíron sehol nem szerepel az, hogy 3 év garancia lenne. A számla kézi, azon sincs. Emailt írtam már, de lehet holnap bemegyek vagy felhívom őket. Ha tényleg kiderülne, hogy tényleg 1 év az a 3 valójában, akkor elállás szóba jöhet? A három év gar. volt az egyik fő érv, amikor kiválasztottam ezt.
-
asdf_
veterán
válasz #10691584 #16289 üzenetére
A visszakuldes ingyenes. Mondtam volna, hogy nekem 2013-ban 3 ezerert vitte a Sprinter, kerj toluk arat, de ilyen van az oldalukon, ez mondjuk hat nem tudom, mit mondjak ra Az európai közúti és a nemzetközi légi szállítás szüneteltetésre kerül november 11-től év végéig
Persze azota sok viz lefolyt a Dunan, valoszinuleg nem 3 ropi lesz mar. -
#10691584
törölt tag
Köszönöm az infót
Még annyi kérdésem lenne, hogy: amennyiben kiküldöm nekik németbe, ill. úgy találják, hogy "garis hibájú" a termék, tehát érvényesitendő a grarancia, a visszaküldés árát is én fizetem meg? Esetleg még annyi, hogy tudnál e tipped adni, melyik futár cég számol ennyire "barátságos" árakkal? (amiket én néztem/eddig találtam, áfával cirka duplái a fenti összegeknek a legolcsóbb opciókat választva; GLS és hasonlók-) Töredelmesen bevallom, ezekhez aztán már végkép hozzá se' szagolok alap/elméleti (főleg tapasztalati) szinten sem.. de ez maradjon köztünk
-
asdf_
veterán
válasz #10691584 #16287 üzenetére
Kikuldod futarral nemetekhez (3-4 ezer ft lehet), ha megadsz bankkartyaszamot az RMA letrehozasakor, azonnal kuldik a cseredarabot, es csak ha nem garis hibaju amit kuldtel, akkor terhelnek be egy hdd-nyi osszegre, anelkul pedig megerkezik nemetorszagba, letesztelik, ha garis, akkor kuldik a cseredarabot futarral. Ha jol remlik, akkor a cseredarab garijat hozza is igazitjak a belkuldottehez (tehat nem lesz ujra 2-3 ev garid, hanem csak a maradekot kapod meg a csereltre).
-
#10691584
törölt tag
Üdvözlet!
Hadd kérdezzem meg:> Érvényesitett már közületek valaki WD gyári garanciát (merevlemezre) és ha igen, mik a tapasztalatok
[ Szerkesztve ]
-
-
Knoxy
csendes tag
válasz Superhun #16281 üzenetére
Ezzel meg az a bajom, hogy a garanciapapíron és a számlán is 36 hónapos garanciaidő van feltűntetve, szó sincs arról, hogy 1 év jótállás, 2 év játékgarancia, amit kedvünk szerint úgy határoznak meg ahogy akarnak. Ez félrevezető, és ha ez valóban így van, akkor ezt kellett volna feltűntetni a papírokon! Mindegy, nekem ez sehogyansem áll össze, nem tisztességes, úgyhogy majd a fogyasztóvédelem rendet tesz. Mellesleg azért is furcsa ez a hardverkeres hozzáállás, mert ilyet még sehol se láttam, csak náluk. Máshol ha problémám volt, minden rendben volt, vagy pénz vissza vagy levásárolhattam a teljes összeget ha akartam, de ilyet, hogy a hardveraprós használtpiaci árakon akarnak elszámoltatni árucikkeket, már ne is harahudjon a világ, de ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
Ártatlan vagyok... by Foxy Knoxy
-
Möhe
addikt
Üdv!
Telekommal szemben van egy problémám: [link] (link a topikból)
Ha ma sem lesz előrelépés hétfőn már nem akarok velük foglalkozni, mit tehetek ezügyben, hogy szolgáltatót váltok? -
schumi
aktív tag
válasz dethroner #16277 üzenetére
hali,
persze, ..neten rendeltem, de személyesen vettem át, így kimerül a távollevők között köttetett szerződés, a második egeret is neten rendeltem, de személyesen vettem át, tehát jogilag én mindent a jogszabálynak megfelelően csináltam hogy eleget tegyek az elállásos korm.rendeletnek...ma nem majd csak holnap jutok el, de majd írok hogy mi volt, persze ha van ötlete bárkinek hogy intézzem szivesen veszem
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
Topikgazda
Ha nem tudják se javítani, se cserélni, akkor elállhatsz a szerződéstől, azaz visszajár a teljes vételár. Levásárlást a jog nem ismer. Ez jól hangzik, de van egy szépséghiba: ez csak az első 1 évben írja elő a jogszabály. Az 1 év utáni gariidő az már a gyártói garancia hatásköre. Itt már minden ajándék, amit a bolt vállal (a jelenlegi használtpiaci áron történő beszámítás is extra, amit egyébként nem kellene felajánlania). Ha nem fogadod el, akkor csak a gyártói garancia út játszik, ami hónapokba is telhet, mire végigmegy, mert IT cuccoknál az esetek többségében külföldön van a gyártó székhelye.
-
Topikgazda
válasz dethroner #16277 üzenetére
Ha neten rendelte, és személyesen vette át, akkor is élhet az elállás jogával. Sőt, néhány webshop az átvevőhelyeken is tart raktárkészletet és meg lehet azt csinálni, hogy bemész személyesen és ott helyben "rendeled meg" és fizeted ki a terméket. Ez esetben is el lehet állni a vásárlástól.
-
Lehiñito
senior tag
Megjött a csereutalván a samsungtól.
3hónapig váltható be a kiállítástól számítva.
Írja azt is, ha nem tudnak ugyan olyat adni, mert már nincs forgalomban, akkor annak hiányában a fogyasztói árát levásárolhatom/átvehetem.
Remélem rugalmas lesz a hozzáállása az üzletnek és minden gond nélkül visszaadjáj a vételárat.
De majd megírom, hogy mire jutottam. Ha lesz egy kis időm bemegyek az üzletbe. -
Knoxy
csendes tag
Hello Mindenkinek!
Kérlek, erősítsetek meg. Ugye, hogy úgy van, hogy ha egy terméket nem tudnak se javítani, se ugyanarra a termékre cserélni, akkor nem maradt más hátra, mint a teljes vételár levásárlása? Tudtommal, még a vételár is visszakérhető ilyenkor és a boltnak zokszó nélkül kell teljesítenie. Még akkor is, ha nem saját néven volt vásárolva a termék, hanem használtan lett véve valakitől. Történet ugyanis arról szól, hogy mivel használtan vettem, úgy gondolják, hogy a hardveraprós árakat kell nézni és az szerint kell az árkülönbséget meghatározni, nem a vételárat veszik figyelembe, és mintha a törvényes jogaim nem élnének. Ilyen nincs, hülyének nézik az ember komolyan mondom! Amúgy hardverkerről van szó! Na most ha nem tudok velük megegyezni a korrektség nevében, akkor megyek a fogyasztóvédelemhez....
Ártatlan vagyok... by Foxy Knoxy
-
dethroner
veterán
válasz schumi #16276 üzenetére
Az megvan, hogy törvény csak akkor ad lehetőséget a vásárlástól elálláshoz, ha az a távollévők közötti szerződésben jött létre (netes vásárlás), és nem személyesen veszed át? [link]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
schumi
aktív tag
sziasztok !
vettem egy egeret az egyik ha nem a legnagyobb számtech cégnél (ma esti tisztázás függvényében hangot adok a cég nevének itt és más forumon is, egyenlőre nem ), és mivel nem olyan mint amilyet szerettem volna, így visszavittem élve a 14 napos elállással. Átvéve az eladó mondta hogy beküldik a szervízbe megnézik minden rendben van-e vele, rutin eljárás, ha minden rendben visszajöhetek a papírral és visszakapom az árát, persze láttam rajta hogy jujj szombat este van és most papírt kell írni hangulata volt ...
Vettem közben egy másik egeret is ezután, mire az eladó megkérdezte hogy ezt is visszahozom x nap után ? Mire én felháborodottan közöltem hogy amig meg van rá a törvény adta jogom, és nem megfelelő számomra az egér, igen, de nyilván nem sportot űzök a dologból és én lennék a legboldogabb ha nem hoznám vissza (mellesleg a másik egér bevállt, és nem viszem vissza - egyik sem egy kétfilléres egér, mindkettő 20 ezer felett jár)...
Ma kaptam a levelet tőlük hogy
"A fenti számon garanciáztatásra leadott egeret cseréljük."
Nyilván nincs szükségem egy ugyanolyan egérre hiszen azért vittem vissza...na most még nyilván futok egy kört a panaszkönyvtől elkezdve mindenen át, de szerintetek mit kezdjek az esettel ?
Gyakorlatilag behúztak a csőbe, csináltak egy mondvacsinált hibát, vagy csak felvitték a szervízlapra. Most ha kapok egy csereegeret akkor arra már nyilván nincs 14 napos elállás sem, így "rajtam marad" az egér. Még nem tisztáztam velük személyesen, lehet csak félreértés, de úgy érzem és a jelek is azt mutatják csőbe húztak...
az egér hibátlan volt természetesen, csak kipróbáltam kb 2 órán át...
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
Chp
őstag
Mivel nincs gép, lehet veszek majd valami szuper nagyítót és úgy oldom meg. A srác aki meg szeretné venni, nagyon ragaszkodik a garihoz, emiatt kéne, de félek emiatt nem fog elmenni, pedig 49-ért hirdetem és 2019-ig garis, ami még elég messze van. Próbálkozom még majd azzal a kóddal mindenesetre és ismételten köszönöm a segítséget, s a türemed!
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
Vissza küldtem egy ASUS H77 alaplapot garanciális ügyintézésre az , szeptember végén. Megérkezését tájékoztattak, hogy 2 cpu láb el van hajolva. Levelezést válta közölték idő közben javították és folytatják a garanciális ügyintézést.
Múlt héten rá kérdeztem hol járnak vele:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A termék ügyintézése még folyamatban van."
Most ismét megtettem és ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A garanciális ügyintézések átlagosan 15 munkanap körül szoktak lezárulni.
Az Ön által leadott terméket NEM garanciális, hanem feltételes ügyintézésre vettük át!
A feltételes ügyintézésről:
Többször tapasztaltuk, hogy a vonatkozó magyar törvények és a gyártók szervizügyintézése között eltérés mutatkozott. Amennyiben a termék a hazai szabályok szerint a garanciális ügyintézésből valamely oknál fogva kiesett Ügyfelünk választhatja a feltételes ügyintézést. (pl.: fizikai sérülés, égés, a hiba nem reprodukálhatósága, inkompatibilitás, hűtőrendszeren tapasztalt szerelés átalakítás, beázás, túlfeszültség, villámkár vagy egyéb természeti károkból eredő hibák, a termék iparszerű használata, gyártási szám hiánya, stb.)
Ez annyit takar, hogy a gyártó bírálja el, hogy a terméket méltányosságból javítja illetve kicseréli (persze ezt a lehetőséget nem praktikus pl. garancia idő lejárására, durva javítási kísérletre, a termék átalakítására vonatkozó
esetekben kihasználni). Esetleg árajánlatot ad a javításra.
Menete: A terméket a disztribútoron keresztül a gyártóknak, illetve a szervizüknek megküldjük. A gyártótól - elbírálás után - visszakapott terméket ügyfelünk átveheti.
Feltétele: A disztribútor együttműködése, hiszen az ügyintézés további költségeit viseli.
Időtartama: Függ a disztribútor és a gyártó ügyintézési politikájától.
Általánosságban elmondható, hogy a disztribútor megvárja amíg összegyűlik a kiküldéshez szükséges mennyiség (esetleg fix időközönként küldi őket), majd megküldi a gyártónak. A gyártó szervize ezután a disztribútor és a gyártó között lefektetett megállapodás szerint jár el általában a következő módon:
1. Megpróbálja kijavítani a terméket, ha sikeres visszaküldi.
2. Ha szükséges alkatrészt rendel hozzá, majd javítja a terméket. Esetleg árajánlatot ad a javításra.
3. Ha a termék nem javítható, cseréli.
4. Ha a termék jelenleg nincs raktáron megrendeli és cseréli.
5. Ha egyik megoldás sem működik, a terméket egyéb módon rendezi.
Ha hibát nem tapasztal, illetve olyan mértékűnek, típusúnak ítéli, hogy a terméken ügyintézést nem végez, a terméket visszaküldi.
Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de ritkán az egy évet is elérheti."Ez micsoda? Most komolyan 1 évig is várnom kell a termékre?
Válaszom:
Erről engem nem tájékoztattak. Az egyeztetés garanciális ügyintézésről szólt. Előző levelük is garanciális ügyintézésről szólt nem pedig "Feltételes ügyintézés".
Levelük:
Időközben kollégánk a foglalatot helyreállította (tekintve, hogy csak 2 lábról volt szó, ezért fizetni nem kell).
Helyreállítás után leteszteltük, az Ön által jelzett LAN probléma továbbra is fennáll.
Ebben az állapotában már garanciális ügyintézés keretein belül tudjuk intézni a beszállítóval, amennyiben kívánja.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
A dobozon van gyari szam, nyilvan aszerint vetelezte be, meg adja el a bolt es ezert nem stimmel a kupak batch numbere a gyari szamhoz. De a bolt ugy gariztat, hogy kerik a dobozt is, vagy mi?
Telefonnal nem fog menni a kod, fenykepezogep es macro kell hozza, es az elkeszult kepet telefonnal monitorrol beolvasni.
(halk megjegyzes, a proci nem egy olyan cucc, aminel a gariztatas eselyetol kene felni, szerintem nalunk abbol csak DOA-s volt, gariiodon belul meghaltra nem is birok visszaemlekezni (de a DOA-s is nagyon kodos emlek mar) -
Chp
őstag
Nagyon szépen köszönöm!
Nos, az oldalt lévő QR kód leolvasása nem sikerült, sajnos nem veszi a telefon, na meg a kép sem olyan tűéles mint fényképezőgéppel, de lehet egy normális fotómasina megoldaná a dolgot. Ami a kupakopn van az nem egyezik a garileveles kóddal, tehát lehet egy jó kép elég lenne és probléma megoldásához. Hívtam az X-es PC boltot, nem mondott semmi biztosat, bár nem tartja lehetetlennek az esetleges gariztatást. Mi a fenét tegyek?
-
asdf_
veterán
Eloveszed a jotallasi jegyet es megnezed a rajta levo gyari szam egyezik-e a femkupakban levovel. Ha jol remlik, ezen nem egyedi gyari szam, hanem batch number van csak a femkupakon (ez es szerepel a dobozon a gyari szam mellett), de van, ahol eladasra is csak a batch numbert hasznaljak gyari szamkent, annak ellenere, hogy nem egyedi azonosito. A jobb felso sarokban levo kodrol fenykepzogeppel egy jo makro, azt kepernyorol beolvasni egy mobiltelefonos vonalkodolvasoval abban szerintem benne lesz a teljes gyari szam.
[ Szerkesztve ]
-
Chp
őstag
Sziasztok!
Cimborámnak van egy i5-6500-a. Nem régiben költöztünk fel a fővárosba, a processzor doboza otthon maradt, és most szeretné eladni a cuccot, de szülei kivágták a dobozt. Gari és számla megvan. Van bármilyen mód arra, hogy el tudjam adni a procit doboz nélkül, garival? A garancia és számla az X-es végű PC bolthoz tartozik.
Köszönöm szépen!
-
tibike8
őstag
válasz Ateszpapa #16257 üzenetére
Na szóval, olvasgattam eleget előtte és nem most rendeltem először tőlük, csak az a laptop hűtő amit vettem semmit nem ér. Először küldök vissza cuccot nekik. A visszaküldéssel nincs is gond. A biztonság kedvéért leveleztem is velük. A futár jön érte a héten. Csak azt nem tudtam, hogy a gyári dobozon túl kell-e még csomagolni mint egy postai csomagnál vagy elviszik így és majd ragasztanak rá valamit. Ők egy neylon zacsiban küldték a dobozt amit persze kidobtam. Közben minap válaszoltak is, hogy a cetlit a futár intézi ami rá lesz ragasztva. Bár az nem derült ki, hogy akkor most még vegyek-e hozzá csomagoló papírt is. De max akkor betekerem egy papírba még és kész.
ui
Az emagnál van 14 és 30 napos elállás is. Bár nem tudom, hogy mi a jogi különbség.
[ Szerkesztve ]
-
Lehiñito
senior tag
Okés. Úgy is nagy sansz van rá, hogy ott lesz levásárolva. Rákérdezek tőlük, hogy mi a szitu, csak nem akarom, hogy félre tájékoztassanak.
Úgy is a vásárlást black friday alkalmával akarom megejteni. Remélem nem lesz időkorlátja az utalványnak és felhasználható lesz nov. 25.-ig. -
asdf_
veterán
válasz Lehiñito #16264 üzenetére
Annnyi kavaras lehet, hogy a jogszabaly 1 ev kotelezo jotallast ir elo, es ide az elso evre irja azt, amit en az elobb. A Samsungnal van ez a hulye regisztralos gari a masodik evre, a masodik ev felteteleit, es foleg, hogy ilyen meghibasodas eseten mi a szitu, nem tudom (pedig tudhatnam, nemreg reggeltem be a sajat cuccomat, de nem olvastam el). Szoval nem 100%, hogy penzvissza lesz ebbol igy, hogy mar a masodik evben vagy.
-
Lehiñito
senior tag
Sziasztok.
Egy kérdésem lenne felétek. A napokban kapom meg a samsungtól a csereutalványt, mert nem tudják megjavítani a telefont.
A készüléket az extrem digitalban vásároltam annó.
Milyen lehetőségem van, ha azért a pénzért amit csereutalványban kapok, nem találok megfelelő készüléket?
Ráfizetés gondolom lehetséges drágább készülékre, de esetleg pénzvisszafizetés ilyenkor nem jöhet szóba? -
őstag
szerintem meg igenis illetékes
ez itt idézet a nemezeti fogyasztóvédelmi hatóság honlapjáról:A fogyasztóvédelmi hatóság – többek között – az alábbi területek ellenőrzésére rendelkezik feladat- és hatáskörrel:
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok
Piacfelügyelet
Jótállás és szavatosság
Általános kereskedelmi feltételek
Gazdasági reklámok
Hírközlési szolgáltatók
Elektronikus kereskedelem
Árubemutatók
Közüzemi szolgáltatók (villamos-energia-, földgáz-, távhő- és kéményseprőipari-közszolgáltatás, víziközmű-szolgáltatás, hulladékgazdálkodás)Szerk: ha meg majd azt mondják hogy í gvh az illetékes akkor írok oda, nem gond
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
A Tesco ellen megtettem ma a hivatalos panaszt a debreceni fogyasztóvédelemnél
(battlefield 1 játékot hirdetnek 11.990-ért, de sehol nem lehet kapni)
kiváncsi leszek mit lépnekcryptot minden termékemért elfogadom
-
optikus
senior tag
válasz Ateszpapa #16255 üzenetére
ez egy magyar forum magyar joxabalyokkal, igy mindenki eldonti belevag e kulfoldi vasarlasba. nincs jo hire az emagnak, de ha valaki onnan vasarol a minimum az hogy elolvassa a felteteleket, elotte nem utana. az elallasuknak is van egy csomo feltetele.
Buy books not gear.
-
Ateszpapa
addikt
válasz dethroner #16256 üzenetére
De igen számít.
Csak ebben az esetben ők 30 nap elállást biztosítanak a 14-el szemben.Ebből a szempontból jobbak.
Garancia más kérdés, ott lehet szívás emiatt, hogy román cég.Elálni álltam már el ott, nem volt soha problémám velük, garanciát nem tudom, azt nem kellett eddig igénybe vennem.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Ateszpapa #16255 üzenetére
De az számít valamit hogy román, magyar vagy bármely más országból való a cég? Nem az van hogy ha Magyarországon kereskedik a cég, akkor be kell jegyezni valahogy a magyar törvények szerint is és akkor a magyar törvények vonatkoznak rá?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Chereiose
addikt
-
Sátán44
addikt
válasz kisspepe #16227 üzenetére
Az Lg ügyfélszolgálatos is csodálkozott, hogy visszakaptam a telefont. Szintén azt mondta, hogy nem szokták visszaadni, hanem bezúzzák. Akkor én még a jobbik esetet fogtam ki.
mobilkereskedes.hu-tól ilyen "munkalapot" kaptam vissza javítások után:
Javított készülék visszaadás1
Javított készülék visszaadás2[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
válasz LuckyL #16249 üzenetére
Magánszemélyként vettem. Tegnap délután másodjára beszéltem az Lg ügyfélszolgálattal és ismét elmeséltem az egész ügyet. Most kiemeltem, hogy egy kicsit az Lg is sáros a dologban, mert nem tájékoztattak, hogy csereutalvány kiállításával minden garanciám elszáll abban az esetben, ha nem váltanák be. Nagyon korrekt volt a ügyfélszolgos srác. Türelmet kért hívásunk alatt, hogy megbeszélje az ügyet a felettesével. Kb.3 perc múlva közölte, hogy szükségük lenne a mobilkereskedes.hu-tól egy olyan jegyzőkönyvre, amiben az áll hogy nem cserélik és javítják a telefont. Megadott egy címet és egy nevet, minden kapott iratomat és a telefont juttassam el, és lehetséges, hogy méltányosságból javítják, vagy cserélik a készüléket.
Felhívtam a mobilkereskedest, hogy mire jutottam az Lg ügyfélszolggal és kértem, hogy állítsák ki a jegyzőkönyvet, amiben leírják hogy nem javítják és cserélik a telefont. Ha hisznek nekem, akkor kiállítják, de gondolhatják furfangos dolognak is, hogy ezzel húzom őket csőbe. Sajnos ez megint olyan kérés, amivel saját maguk alatt vágnák a fát. (Más választásuk nem lesz, mert a hivatalos panaszlevelemre is hasonló választ kell, hogy adjanak.2016.10.25-én küldtem el.)
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
tibike8
őstag
Sziasztok!
Tegnap elindítottam egy visszaküldési folyamatot az Emag felé. Elállásról van szó. Jól gondolom, hogy a futár úgy viszi el mint egy sima csomagot azaz csomagoljam be és címezzem fel mintha eleve küldenék valakinek csomagot? Ha így van, pontosan milyen címzettet kell megadni? Nem találok infót az emag oldalán. Az emagnak is írtam, de még nem reagáltak. -
őstag
válasz Sátán44 #16223 üzenetére
alavetően ebben az egész történetben egyértelműen igaza van a vásárlónak, azaz neked
felmerült azonban bennem pár kérdés:1, nem céges számlára vetted a telefont véletlenül? (csak mert ilyenkor számos jog nem illet meg, ami a végfelhasználót igen)
2, az LG magyarország tényleg ilyen fassz**ó hogy kiállít csereutalványt olyan kereskedő felé, aki nem is szerződött partnere és így nem is tudja azt a vásárlójuk beváltani? Én egy iylen manőverért biztos rájuk borogatnám a pultot a szervízben...ki a ku**a anyjuknak hiszik ezek magukat????
3. az eladó viszont tényleg jó ge**i hogy nem hajlandó normálisan javíttatni
tulajdonképpen ebben a sztoriban szegény egyszeri user körbe van véve szemétládákkal
legközelebb ha ilyen fos telefont akar venni, vásároljon a mediából ahol rendes gari vancryptot minden termékemért elfogadom
-
bobalazs
nagyúr
A harmadszorra bedöglött msi r9 270 gaminget beszámolták 3 hét után 49k-ba.
1060-ra váltottam. -
asdf_
veterán
Abban az arkategoriaban szerintem Plantronics E10. Egy picit lehetne hangosabb, de amugy jo. Vagy E50, esetleg valami Jabra. Valami olyan, amely cegnek koze is van ehhez, amit irtal, eletemben eloszor hallottam.
-
Chereiose
addikt
válasz 313313 #16240 üzenetére
Teljesen sértetlenül hagytam a csomagolást, csak kihúztam belőle a tartalmat. Használtan kb 1 órát.
Ilyenkor az ügyfélszolgálatra menjek, vagy valamelyik pénztárhoz, vagy az online átvételi ponthoz?Illetve gondolom a KP-t nem adják vissza, max utalványt, nem?
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
-
asdf_
veterán
3 napon belül indoklás nélkül elállhat személyes vásárlás esetén.
A kerdezo is ugyanazt a butasagot hiszi, mint te. Tevesen. Nem, nem lehet elallni, mert a jogszabaly nem biztosit ilyen lehetoseget.
3 napon belul: hibas termeket lehet visszavinni, amit tilos javitani, csak cserelni lehet (kiveve kiscsillag, de ez most lenyegtelen)
14 napon belul: tavollevok kozott kotott szerzodesnel lehet elallni, ha mondjuk a vasarolt termek nem felel meg az elkepzelesnek (indokolni amugy nem kell).[ Szerkesztve ]
-
-
dethroner
veterán
válasz TibEe_ke #16229 üzenetére
A biztosítódnál jelentés mit jelent? A magán lakásbiztosításod terhére adtad be az igényt? Ha igen, voltál olyan láma hogy nem azt mondtad most történt, ebben a pillanatban?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
313313
addikt
válasz Chereiose #16230 üzenetére
Neked nem felel meg a minősége, vagy hibás?
Ha nem hibás, nem nagyon tudsz mit tenni. Minden az eladó félen múlik.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Chereiose
addikt
Vettem egy rapoo headsetet, de kritikán aluli a minősége. Délután vettem, tehát elvileg 72 órán belül vissza lehet vinni minden panasz nélkül is?
-
TibEe_ke
újonc
Sziasztok
Egy saját hülyeségemmel kapcsolatos kérdésem lenne
A sztori:
3 hete a telefonomat leejtettem és berepedt a kijelző...
Most a héten elküldtem a szervizbe ahol közölték velem, hogy a gyári garancia alá nem tartozik a javítása.
Gyorsan bejelentettem a biztosítomnál a kárt. Viszont ott meg azt mondták, hogy mivel nem 1 héten belül jelentettem, ezért nem fedezik a kárt.A kérdés:
Meg tudnám e játszani pár hét múlva a beázás kárt, hogy a készüléket kicseréljék garancia alatt, és ezzel kijátszva az előző bakit??Valakinek erről tapasztalata?
Válaszokat előre is köszi
-
kisspepe
tag
válasz Sátán44 #16220 üzenetére
Nekem csak a csereutalványt adták vissza, már többször feltettem e-mailben a kérdést, hogy visszakaphatom-e a telefonomat, mert akkor hagynám a fenébe, használnám wifi nélkül, mert az ment tönkre benne, de arra a kérdésre sose válaszoltak. Volt itt más valaki is aki csereutalványt kapott, neki se adták vissza a telefont a kérésére.
Én is ügyvédhez fordulok, csak még várom hogy kicseréljék a csereutalványom, mert az időközben lejárt. Valószínű bírósági ügy lesz belőle, pedig szerettem volna elkerülni, mert ha meg is nyerem a pert, addig nekem kell fizetnem az ügyvédet és a per elindítását. Persze ha nyerek azt visszakapom. Csak azt nem tudom miből fogom kifizetni. Mondjuk egyenlőre azt se tudom mennyibe kerül.
-
Sanki
addikt
válasz Biznisz Elek #16225 üzenetére
Nekem az LG nem küldte vissza a telefont, csak a csereutalványt.
-
Sanki
addikt
válasz Sátán44 #16223 üzenetére
Ebben nekem az nem világos, hogyha az LG kiállította a csereutalványt és ezzel együtt a telefont "lezárják" a rendszerben, hogy tovább nem lehet javítani, akkor miért adták vissza a telefont és a csereutalványt is.
Mert most, ha úgy mész a boltba vissza, hogy csak csereutalvány van, akkor már lehet lenne másik telefonod. -
Sátán44
addikt
Történetem a mobilkereskedes.hu-val!
Hiba:
1. A telefonon ha bekapcsolom a wifit, majd indítok egy hívást, halk sűrű kattogás hallható a fülhöz eső hangszóróból.
Ha élő hívás alatt kikapcsolom a wifit, megszűnik a kattogás.2. A wifi szintén aktív, a telefonnal (gyári kamera programmal) rögzítek videofelvételt, majd azt visszanézve jól hallható a sűrű kattogó hang. (Fülhöz tartva a hátsó hangszórót, vagy fej,-fülhallgatóval szintén hallható. Számítógépen a VLC lejátszón keresztül is tisztán hallható.)
Szemléltetve a problémát rögzítettem két videofelvételt, amit a Galériában megtalálnak, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel.
Szerviztörténet:
Augusztusban személyesen vittem be a Váci úti LG Központi Márkaszervizbe, ők meg továbbították a Telemaxba túlterheltségre hivatkozva. Telemax hangszórót cserélt, majd visszaküldték. Problémámat továbbra sem oldották meg. Rögzített felvételt visszanézve, továbbra is jól hallható volt a sűrű kattogó hang a felvételben. Ezek után lakásomban rögzítettem 2 db videofelvételt, egyet aktív wifivel, a másikat kikapcsolt wifivel, így szemléltetve a problémát. Visszaküldtem a telefonomat az LG Központi Márkaszervizbe, ahol megerősítették, hogy ők is tapasztalják a problémát, ami csak alaplap cserével lenne orvosolható, de készlethiányra hivatkozva csereutalványt állítottak ki. Ekkor vettem fel Önökkel a kapcsolatot, és tájékoztattak, hogy az Lg nem kötelezheti önöket a cserére. Visszajuttatva Önökhöz a telefont, továbbították a németországi Lg szervizbe, ahonnan szintén javítatlanul érkezett vissza a készülék és még azt sem tudták megmondani, hogy milyen javítást végeztek rajta. Ismételten felhívtam Önöket, hogy a probléma nem oldódott meg. Ezután felhívtam az LG Központi Márkaszervizt és elmondtam a történetemet, ahol tájékoztattak, hogy mivel csereutalványt állítottak ki, ezért lezárták a rendszerben és nem javítják a készüléket. Ismét felhívtam Önöket és tájékoztatást adtam, hogy mi az Lg álláspontja. Pénteken (2016. szeptember 23.) ismét rögzítettem két videofelvételt, megint szemléltetve a problémát, és elküldtem az info@mobilkereskedes.hu címre csatolva a felvételeket. Ígéretet kaptam, hogy díjmentesen küldenek futárt hétfőre (2016. szeptember 26.) és visszaszállítják a telefont az átvevőpontjukba.Amire kérném Önöket:
1. Az LG Központi Márkaszerviz már nem javítja tovább ezt a készüléket a csereutalvány kiállítást követően, ezért kérvényezem az új gyári alaplapcserés javítást! A készülék hibamentes állapotra való helyreállítását.
2. Amennyiben nem sikerül az alaplapcserés javítást megoldani, akkor új készüléket biztosítsanak számomra.
Ha ez sem lehetséges, akkor a teljes vételár visszautalását kérem.Szeptember 26-án ismét visszakerült a mobilkereskedésbe, ahol végre elismerték a hibát. Kipróbálták és tapasztalták ők is. Azt mondta egy mobilkeres csávó, hogy megbeszéli a továbbiakat a főnökasszonnyal és mindenképpen jelez. Nos eltelt 2 hét és még nem kaptam sem emailt, sem telefont.
Hivatalosan nem szervizeli tovább itthon az LG központ (csereutalvány kiállítása miatt), a mobilker meg nem fogadja el a csereutalványt. Inkább küldi javításra a telefont, csak azt nem tudom, hogy hova.
Most megírtam a panaszomat, amit kértem jegyzőkönyvezni és 30 napjuk van a megválaszolásra. Ezután jön a következő lépés.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Sátán44
addikt
A telefont az Lg visszaküldte. Most van telefonom meg csereutalványom is.
kisspepe
Én megírtam nekik, hogy jogi útra terelem az ügyet. Sem időt, sem pénzt nem sajnálva, engem nem fognak hülyének nézni, ha kell még a rendőrségen is feljelentem őket csalásért.[ Szerkesztve ]
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
asdf_
veterán
válasz Sátán44 #16214 üzenetére
Miert kene az ugyfelnek barmiben is dontenie? Belathato idon belul nincs cserealkatresz (a cumo ugye szeriahibas amugy, suru moka az alaplapcsere ennel a modellnel), nyilvan nem lehet honapokig huzni egy javitast, mert akkor meg azert sir a vevo -jogosan-. A problema itt abbol adodik, hogy kulfoldi piacra szant, kulfoldi garis keszuleket ertekesit egy magyar bolt magyarorszagon, ezen tenyt "elfelejti" kozolni a vevokkel, amikor pedig a szakszerviz altal hibasnak itelt keszuleket garizni kene, akkor meg c***kodik, ahelyett, hogy teljesitene torvenyben eloirt kotelesseget. Nem a szervizzel van a gond, hanem a suttyo sufnigsmboltossal.
Most akkor kaptal csereutalvanyt vagy sem, mert kezdek elveszni.
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
válasz Sátán44 #16205 üzenetére
Nem bántani akarom az Lg szervizt, de nem kellene tájékoztatni az ügyfelet arról, hogy csereutalvány kiállítása esetén lezárják a telefont a rendszerben és tovább nem javítják? Gondolja át az ügyfél, hogy ennek tudatában dönthessen?!
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
dethroner
veterán
válasz optikus #16211 üzenetére
Igen, de neki csereutalványt adnak, vagyis a garis rendezés második lépcsője megvalósul, ugyanolyan cseredarabot kap. Ilyen esetben hogyan állna el a vásárlástól?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
optikus
senior tag
válasz schumi #16210 üzenetére
levasarlas nincs. javitas, csere azonos tipusra, vetelar vissza ezek a kereskedo lehetosegei. ha e helyett barmi mast akar a te ellenkezesed ellenere az nem legal, panaszkonyv. a szervizeles idotartamara es darabszamara viszont nincs eloiras. 2-3 szerviz utan kerhetsz elallast de nem koteles. a penz visszaadasa valoszinuleg utalva tortenik, van ra 2 hete ha jol remlik. az idokozbeni funoves az a te gondod
Buy books not gear.
-
schumi
aktív tag
hali
alábbiban tudnátok segíteni ? :
Van egy ryobi fűnyíróm, ami 3 hónap után csapágyas lett és ryobi szakszervíz kiállít egy papírt róla hogy javíthatatlan, gyakorlatilag egy cserelapot, oda ahonnan vásároltam.
Felvettem a kapcsolatot a céggel akitől vettem a ryobit, a 3 embernek átadott telefon után végre értelmes fülekre talált a beszédem, és mondta hogy kicserélik vigyem a papírt, de akár 2 hét is lehet (a szervizben is ennyit volt, így gyakorlatilag már eddig is 2 fűnyírás kimaradt - egyéni szocprob tudom ).
Na most mivel sokáig tartana hogy ilyen gépet szerezzenek, jogilag visszakérhetem a vételárat ? (szerintem igen ( Szabályosan jár-e el a kereskedő, ha le akarja vásároltatni a termék vételárát.
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy a fogyasztó vásárolja le a vételárat az üzletben. )
[OFE] .
A panaszkönyv mellett hogyan tudom tudatosítani a hangom megemelése mellett, az eladóval és visszakérni a pénzem, márha jól értem és igazam van. A gond ott van hogy már most kellene a gépezet, visszakérném a pénzt és vennék máshol ...
Esetleg vonatkozó jogszabályt tud valaki ?köszi
valamint lehet már nem is tud ilyen készüléket biztosítani a cég, mert honlapjukon nincs, ha ezt mondanák, hogy így is vásároljam le hasonló fűnyíróra, akkor ez jogos lenne ?
[ Szerkesztve ]
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
asdf_
veterán
Volt valami olyasmi a regi ptk-ban (az ujban meg kell nezni, hogy szerepel-e meg), hogy az eladott termeknek rendelkeznie kell a hasonlo termekek tulajdonsagaival, ergo ha azoknal nem kell kikapcsolni a wifit videozasnal (egyiknel sem kell) akkor ennel sem. Ez is valami szurken behozott cucc valami szar boltbol, ahol kb. ajtogarancia van.
Tessek akkor felvesni ezt is (amelle, hogy nem vasarolunk sufnigms-bol): a 27% afas szamla keves, kell hozza a magyar importori jotallasi jegy is.
-
dethroner
veterán
válasz Sátán44 #16205 üzenetére
Nyugodtan írd meg nekik hogy a véleményüket feldughatják maguknak. Életszerű példával ha te videotelefonálsz valakivel és kamerát is használtok, akkor hogy az úristenbe ne használnád már a wifit.
Ennyit a hülyeségükről.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Sátán44
addikt
válasz optikus #16204 üzenetére
Ma délelőtt emailben, délután postai úton tértivevénnyel adtam fel a panaszomat. Emailre még nem reagáltak. Már kétszer küldtem oda, harmadjára is felajánlották, de azt már nem fogadtam el.
Idézet az általuk küldött emailből:
Szeretném tájékoztatni róla, hogy a készülék nincs akadályoztatva a rendeltetésszerű használatban. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli és vételárat nem térít vissza.
A készülékről megállapítható, hogy a gyártó általi műszaki paramétereknek megfelelően, rendeltetésszerűen használható.
A készülék kamera használata közben nem szükséges a wifi használat, tehát ha kamerázik nem kell wifire csatlakoztatni a készüléket. - az anélkül használható. Így a kamera funkció nincs akadályoztatva és probléma nélkül használható. Sőt javasoljuk, hogy kamerázás közben ne csatlakozzon wifire, így kevésbé terheli le a készüléket.A gyártó szakvéleménye alapján a készülék megfelel a gyártó előírásainak.
Az LG magyarország nem adott Önnek csereutalványt, egy olyan szakvéleményt állítottak ki, melyben javasolják, hogy forduljon a vásárlás helyéhez.Semmilyen papírt, vagy munkalapot, vagy szakvéleményt nem kaptam egy javításról sem. Főleg nem arról, hogy a készülék megfelel a gyártó előírásainak. Én rendelkezem szakvéleménnyel, tehát részükről ez bukta.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
optikus
senior tag
válasz Sátán44 #16200 üzenetére
te a boltal allsz jogi kapcsolatban. az jo hogy van egy gyartoi szervizes szakvelemenyed, de mivel a boltal allsz kapcsolatban igy hivatalosan csak oda hordhatod. ha nem vegeztek el a javitast es ezt meg el is ismertek akkor ujra beadod vegezzek el. ezt igazabol tobbszor is eljatszhatjak, de mondjuk 2-3 ilyen kor utan jogodban all cseret kerni, ha nem teljesitheto akkor elallni a vasarlastol. ha ezek nem hatnak akkor be kell tartani a szolgalati utat, ami kapcsibol a panaszkonyvel kezdodik. ha ezeket nem teszed meg akkor felsobb szinten (pl birosag elott) az lesz hogy nem tettel meg mindent igy celszeru ezeket megtenni.
az meg nyilvan nonszensz hogy kapcsold ki a vifit felvetel kozben, de ha ezt komolyan gondolja akkor mutizza meg a magyar nyelvu kezikonyvet amiben ez le vagyon irva (ja a mgyar nyelvu kezikonyv ianya mar onmagaban buko).
Buy books not gear.
-
Sátán44
addikt
válasz dethroner #16201 üzenetére
Ma este panaszt nyújtok be. Kb. négyszer próbáltam velük rendezni a dolgot, de elzárkóztak. Azt mondták küldjem el a panaszom és majd reagálnak rá. Azután van értelme a Békéltetőhöz fordulni, vagy egyből menjek a fogyvédhez?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest