Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pécsi gyerek
addikt
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
LuckyL #18905 üzenetére
Egy..gondolom nem véletlenűl cserélik a tàpot.Kettő...mivel egy teljesen màsik konfigban is ugyan azt kezdte el csinàlni a tàp (furcsa hang,stb) gondoltam nem vàrom meg míg azt is tönkrevàgja.Napnàl is vilàgossabb hogy mi a szitu,nem kell hozzá màs csak józan ész.
Magyaràzni lehet a dolgokat,de felesleges...
De holnap megyek a boltba,megírom pontosan mi a helyzet,mit àllapítottak meg a tàp hibàjànak. -
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18903 üzenetére
Update : felhívtam az edigital ügyfélszolgálatàt ahol közölték,hogy a tàpegység hibàs volt,nem is javítjàk.Szóval üzenem az itt annó belém kötő kedves fórumozónak,hogy làm nem én voltam a hülye, mikor azt àllítottam, hogy a tàp kinyírta az alaplapom
Persze magyarok vagyunk, egyszerűbb lehülyézni a màsikat,mint elhinni amit mond.
A kérdés màr csak az, hogy fognak kàrpotolni a döglött alaplap miatt.Kívàncsi vagyok... -
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18898 üzenetére
Kaptam üzenetet edigitaltól,kívàncsi vagyok hogy cserélik a tàpot,és hogy az alaplapot kifizetik e amit tönkretett.
-
Pécsi gyerek
addikt
Màs...Én voltam akivel szórakozott a Telenor.Nem akartàk elismerni,hogy garanciàlis a telefonom.Ugye volt békéltető testület meg minden.Nekem adtak igazat, Telenor is elismerte hogy nagyon elcseszték a dolgokat
Szombaton be is mentem a Telenor hoz,mert megjött a telóm a szervízből.Nem javítottàk meg a Lenovo vibe s1 lite telóm.Kaptam egy Vadi új Moto X4 -et.
Kétszer dràgàbb teló ahogy nézem,és nagyon megvagyok elégedve vele
Szóval senki ne hadja magàt,ha jogos az igénye.
Velem is addig tököltek,míg nem lett egy kúr..a jó kis telefonom.
-
Pécsi gyerek
addikt
Üdv.Edigitalnàl van nekem is az egy hónapos tàpegységem.A neten tudom követni hogy épp merre jàr a tàp,hol tart az ügyintézés.Nekem kb 1,5-2 hét volt amíg eljutott a szervízbe.Azóta is ott van,kb 1 hónapja adtam le.A 40. -ik napon befogok menni,és kérem a cserét,ha nem adjàk vàsàrlók könyve,azt lesz ami lesz
Amúgy igen ràvan írva a papírra,hogy 30 nap alatt próbàljàk megoldani.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Lackooo84 #18870 üzenetére
Pont az felesleges hogy az aszf ra hivatkoznak,hogy ha az törvénytelen.Egyértelműen levan írva hogy 14 nap a határidő,a többi duma.Fogyasztóvédők gvh nál azonnal panaszt tenni mindenkinek.Megtanúlnák hamar a leckét.Csak ez a fránya magyar a saját jogaiért sem áll ki mint a példák mutatják sokszor.
-
Pécsi gyerek
addikt
Ma találtam,hátha valakinek jól jön egy ilyen infó.[link]
Az én telefonom szervízben van jelenleg,mert kedves telenor 3 hónap után elismerte ugye , hogy amíg egyszer szervízben volt a telom,annyi idővel meghosszabodott a garim.A poén hogy ha megint beszarik akkor megint kezdhetem velük előről az egész hercehurcát
mert a békéltető testületi végzésen nem fog szerepelni pl az hogy nekem most mennyivel hosszabodik meg a garim.Majd leharcolhatom velük ha esedékes
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
bucihost #18796 üzenetére
Én most vittem vissza egy tápegységet edigitalba.Kinyírta az alaplapom
Felirattam a jegyzőkönybe ezt is.A csávó rögtön avval kezdett pécsen a boltban,hogy úgy gyorsabb ha szervízbe küldöm.Mondom neki,nincs is ilyen pécsen,elkezdi ja tényleg.Anyád...Utána,biztos az alaplapom volt a szar.Mondom neki, szórakozzál mással,ved fel a jegyzőkönyvet azt egyenlőre ennyi.Kérdezem kb 30 nap alatt elintéződik?Mellettem ált egy másik idegen hapsi.Röhögve mondta,hogy jó lesz az 60 nak is.Mondtam semmi baj,megyek a fogyasztóvédőkhöz.Már ismerősük vagyok
-
Pécsi gyerek
addikt
-
Pécsi gyerek
addikt
Az alaplap az egy 775 ös lap volt. Kutya baja volt neki,a másik lapnál is elkezdte a táp a furcsa hangot hallatni,peddig minden cserélve volt alatta.(lap,proci,memória)A poén a gépben a táp volt az egyetlen vadi új alkatrész,direkt a biztonság miatt
Amúgy nem vargáné és társa táp.Chieftec eco gpe400-s.Nem a legszuperebb,de azért egy vállalható tápnak mondták a milyen tápegységet vegyek topikban.
-
Pécsi gyerek
addikt
Na ujabb sztorim van
Beszart az egy hónapos tápom,viszem vissza edigitalba.A kérdésem az,hogy elvitte az alaplapom is a francba
Kérhetem,hogy téritsék meg a károm?Az ügyfélszolgálatuk anyit mondott,hogy mindenképp írjam le ezt is,ha leadom vissza a tápom,és akkor kivizsgálják.De van egy olyan gyanúm,hogy csak azért mondják ezt,hogy a kedves ügyfél megnyugodjon?
-
Pécsi gyerek
addikt
Sziasztok.Május 16 án megyek a békéltető testülethez.A sztori röviden : leadtam volna javításra a telóm,de a telenor arra hivatkozva hogy lejárt a gari,nem javította meg a telót.Nem fogadta el azt az érvelésem,hogy mivel egyszer a telefon 2 hetes korában szervízben volt 34 napig,ezért hiába a vásárlástól számított 1 év után vittem be a telót javításra,ugye szerintem még 33 nap van a gariból,mert alap hogy a szervízben töltött idővel meghosszabodott a garim.Evvel nem is lesz gond szerintem.A kérdésem,hogy a javítás helyett kérhetnék e cserét,mert a telefon hónapok óta használhatatlan,és ez nekem igen csak nagy hátránnyal járt.(cseretelefon,de nem kerűlt nekem semibe)
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
LuckyL #18726 üzenetére
" A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól is kérhetsz szakvéleményt. Ami fontos, hogy előtte mindenképpen kérj egy írásos beleegyezést a bolttól, hogy a szakvéleményt magukra nézve elfogadják és a költségét visszafizetik. Enélkül bele se vágj, mert simán visszadobhatja a bolt a szakvéleményt mondvacsinált indokkal és csináltathat szakvéleményt a saját "független" szakértőjével, ami természetesen a boltnak fog igazat adni. "
Talán erről.Meg lehetne írni egy törvényt úgy is ,hogy a bolt-tól teljessen független szakértő nézze meg a terméket,hogy avval mivan.
Mert ezt hívhatjuk kiskapunak(nagykapunak) törvényi hiányosságnak,de ez így elég sz@r.("csináltathat szakvéleményt a saját "független" szakértőjével, ami természetesen a boltnak fog igazat adni. ") Nem? -
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Superhun #18716 üzenetére
Nem tud mit tenni?Ez baromság.Én ilyenkor beszoktam próbálkozni egy vásárlók könyvével.Álltalában segít.Helyesbítek,mindig segített.(ha jogos ha nem)Amúgy hol kaphat az ember a cipőre pl szakvéleményt? (gondolom a kérdezönek is ez lenne a segítség,nem az ,hogy nem tud mit tenni)
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
bucihost #18692 üzenetére
Nem savazom,nem nekem van gondom a boltal
De ahogy elmondta a vevő,abból úgy jön le,hogy nem akartak foglalkozni a dologgal,inkább elírányították a szervízhez.Azt is leírtam,hogy itt komunikációs zavar van/volt valószínűleg.Mert a bolt is jelezhette volna hogy hozzájuk is viheti,és a vevő is kinyithatta volna a száját,hogy ő nem akar a szervízzel foglalkozni úgy hogy inkább elküldené a boltba foglalkozzanak vele ők.
-
Pécsi gyerek
addikt
-
Pécsi gyerek
addikt
Ez minimum egy hiányos tájékoztatás
"Tehát a bolt a tényleges panasszal nem foglalkozott, nem mondta azt, hogy bevihetem a gépet, vagy majd ők elintézik helyettem" Illett volna ezt a lehetőséget is felvetni. A másik "a 150km-re lévő vásárlónak is könnyebb egyből a direkt erre a célra fenntartott ingyenes garanciafutárt hívni, igénybe venni a gyári supportot, mint eljuttatni a gépet a boltba saját költségén, és várni, hogy onnan tovább küldjék, majd vissza vidékre, mikor elkészült (egyébként a bolt nem köteles saját költségén küldeni, szóval a vásárló fizetheti ilyenkor az oda-vissza utat)." Ebben igazad van,olcsóbb,gyorsabb,stb.De ha a vásárlónak az jó hogy fizeti a postát,és a bolt intézze,ahhoz joga van.Normális esetben a két lehetőséget elkellett volna mondani,nem csak azt hogy majd a hp intézi.Amúgy a vásárlónak is van szája,lehet kérdezni,hogy esetleg más variáció nincs e.
-
Pécsi gyerek
addikt
Abban igazad van,hogy vitázhatunk itt, a gép szar,hp a hibás hogy nem viszik el a gépet.(az meg röhej hogy az ember meg a saját költségén nem küldheti el)De viszont én nagyon ritkán hallok olyat, hogy az ember ne oda vigye vissza,ahol vette.Beszarik a tescoba vásárolt micro,oda viszem vissza.Beszarik a praktikerbe vett fúró,oda viszem vissza,stb.
Persze ha megszűnik a bolt,az más tészta,akkor a szervízbe viszem. -
Pécsi gyerek
addikt
válasz
sasa134 #18670 üzenetére
Teljessen mindegy hogy hol akad el az ügyintézés,az mindig az embernek fáj.Teszem azt bevitted volna a boltba,akkor is ugyan az lenne sajnos,csak a boltot hivogathatnád.Alapesetben meg az emberek többsége oda viszi vissza ahol vette,nem a szervízbe.És a bolt nem küldheti el a francba.
-
Pécsi gyerek
addikt
"Az is vicc, hogy ez amúgy a Laptopszalonnak jelenleg nem is fáj. Mert egyből mondták, hogy a HP Szervizt hívjam, nem foglalkoztak velem."
Nekem ez azt jelenti hogy elkükdte a bolt a fenébe,hogy menjen a hp hez,mert ők nem foglalkoznak vele.A másik lehetőség az hogy nagyon rosszúl fogalmazott a tulaj. -
Pécsi gyerek
addikt
Peddig fájhat a laptopszalonnak.Mi az hogy veszek náluk valamit,ha meg garira kerűl a sor,akkor menjek a hp-hez
A nagy ....oldják meg ahol vettem,alap.Akitől veszem bolt avval vagyok szerződésben,az hogy ő hogyan intézi a hp vel gyártóval az nem a végfelhasználóra tartozik.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Tomics #18652 üzenetére
Nem nem normális
3 napon bellűl az a normális,hogy visszaviszem a boltba,és hozom a másikat 15 perc múlva,egy kis papírmunka után.(vagy kapom vissza a pénzem ott azonnal)Nekem egyszer a monitorom volt pixelhibás,a negyedik !!! napon vettem észre,és vittem vissza.Tudom,elvileg elzavarhattak volna,de még így sem tették.Megnézték,szar cserélték.Mindenki örűl.Pécs Árkád Mediamarkt
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
LuckyL #18632 üzenetére
Kiröhögi,nem röhögi,a sor végére rak tök mindegy.Az élet számtalanszor igazolta már,hogy hatásos az asztalra csapás.Nem egyszer fordúlt elő velem is,és ismerősökkel is,hogy a szép szóból nem értettek.Ahol úgy kezdik,hogy elhajtanak a vérbe,ott nincs mese,harcolni kell,mert lesz@rják különben a fejed.Sajnos az ilyenekkel nem megy úgy hogy léccciii,meg ne már,meg stb.Volt hogy az eon nem akart kijönni szerelni,peddig úgy szólt a fáma,hogy ha a hibát 18 óra előtt bejelented,kötelessek aznap kijönni.Kis fenyegetőzés a diszpécserrel,megoldotta a dolgokat.Sorolhatnám még az eseteket,cipőbolt,műszaki bolt,telenor,tesco,stb.Sajnos sokszor csak a "határozott" ember tudja elérni a jogos célját.
-
Pécsi gyerek
addikt
Konkrétan elég nehezen tudom elképzelni hogy szószerint ellopják a csomagom Az ember mondjuk vesz valamit neten,fizet egy cégnek ugye.Na már most ha én azt nem veszem át/nem hozza ki a futárcég akkor a biznisz konkrétan létre sem jött.Utalhatja is vissza a pénzem a cég,vagy küldheti újra.Szóval max a cégtől loptak,nem a megrendelőtől.
-
Pécsi gyerek
addikt
Kétszer jártam így.Egyszer interspar pécs,a meghirdetett tv az akció első napján nyitáskor elfogyott
Kicsaptam a balhét,hogy akkor vásárlók könyve stb,hoztak eggyet a raktárból rögtön.
(kiderűlt,hogy annyira jó áron volt a thomson 50 cm es tv,hogy az interspar fönökség,és alkalmazottak már a raktárban megvették maguknak,kb 14 éve volt...)
Másodszor tesco pécs,az előbb említett régi tv-t akartuk lecserélni,egy laposra kb 1 éve.Szitu ugyan az.Akció első napja,bemegyek kinézett tv seholA karma
Megreklamáltam (ebben sajnos rutinos vagyok) az info pultnál,közölte a gyerek,hogy pécsre eggyik boltjuk sem kapot (peddig a kezembe volt a reklám újság amin eggyértelműen rajta volt hogy pécsen ebben a boltban is lesz) ês közölte azt is hogy nyugodtan beírhatok a panaszkönyvbe,ő leszarja,de ő sem érti hogy mért csinálja ezt a tesco,mert ez elég sokszor előfordul sajnos.
Kicsit körűl néztem mérgemben mert tv-t akartam most azonnal,és mákom volt,találtam egy jobbat
Nem hd,hanem fhd,és 2 ezerrel olcsóbb volt. A panaszkönyvet nem kértem el,mert elégszer beírok amúgy is.
Már várom a következő tv vásárlásunkat.😂 -
Pécsi gyerek
addikt
Ma megyek vissza a békéltető testülethez. Közben ráleltem a neten,hogy az egyéni vállalkozó speciális eset.Ezért :[link]
Az egyéni vállalkozó azonban speciális eset, ugyanis az nem rendelkezik jogi személyiséggel. Így tehát akár meg is illetheti az elállási jog, de csak akkor, ha szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el – azaz pl. nem értékesítés céljából, hanem személyes használatra vásárol, végfelhasználóként. Szóval én nem azért vettem a telefonom,hogy a céges ügyeimet intézzem róla,hanem hogy a családtagjaimmal komunikálni tudjunk.Kíváncsi vagyok mit mondanak a békéltető testületnél erre.
U.i. :látom,hogy a cikk az elállási jogról szól,nem garanciáról,de jól definiálja,hogy én egyéni vállalkozóként is lehetek akár fogyasztó.És akkor a békéltető testületnek foglalkoznia kellene az ügyemmel. -
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Armahun #18496 üzenetére
Semmi rossz szándék nincs bennem,komolyan !!!De te magadat b@sztad át,de keményen.Hogy a lótúróba lehet úgy vásárolni mint a világtalan?Alap,ha valamit veszek kb tisztában vagyok annak az álltalános árával.Nem egy két ezer ft ról beszélek,de azért az feltünt volna keményen hogy 13 és 21 között elég nagy a szakadék
És az hogy te mit feltételezel egy régóta működő cégről,arra csak annyi,hogy hinni a templomba kell.Én még életembe nem vásároltam ilyen hanyagúl
-
Pécsi gyerek
addikt
Anno egyéni vállalkozásban kellett örködnöm.Szóval én voltam a cég
Közben már vissza adtam az egyéni vállalkozóit,de az előfizetésem még arra lett kötve.Ilyenkor ,ha egyéni vállalkozó voltam,akkor hova mehetek,a sóhivatalon kívűl .Amúgy poén hogy ha az én nevemen van,cég nem cég,akkor is csak egy garanciális kérdés
Utálom ezeket a jogi csürcsavarokat.
"terméket nem a termelési tevékenységükhöz vették" na én őrként biztos nem termeltem semmit vele -
Pécsi gyerek
addikt
Új fordulat
A telenornál én üzleti előfizető vagyok. Voltam ma a békéltető testületnél,bevittem a bizonyítékaimat,de azt mondta a hölgy hogy máshogy megy ha nem lakossági az előfizetésem.Hétfőn megyek vissza, mert a telenor válasz emaileit nem nyomtattam ki.Kíváncsi leszek, hogy azért mert üzleti előfizetésem van,hogy fognak menni a dolgok.Valaki tudja?Elküldenek egy másik hivatalba?
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Lackooo84 #18446 üzenetére
alaplap csere) történt, így az 1 év jótállás ERRE a fődarabra újraindult. A fődarab csere ugyanakkor a készülék tartozékait nem érinti, így a TARTOZÉKOKRA NEM INDULT ÚJRA a jótállás. Magyarúl benne van a szövegben minden.Az akkura pl nem számolják el azt az időt,amit szervízben volt.Mért is?
-
Pécsi gyerek
addikt
Ez a válasz érkezett a telenortól :Az érintett előfizetéséhez 2017.02.02-án vásárolt Lenovo Vibe S1 Lite készüléken a munkafelvételi jegyzőkönyv alapján fődarab csere (alaplap csere) történt, így az 1 év jótállás erre a fődarabra újraindult. A fődarab csere ugyanakkor a készülék tartozékait nem érinti, így a tartozékokra nem indult újra a jótállás.
Az ismételt szervizelés esetén így a készülékkel kapcsolatban felmerült hiba jellegéből adódóan a fődarabra vonatkozóan még lehetőség van az 1 éves jótállás keretein belül a javításra, míg a tartozékokra már nem. A hiba vizsgálata és a javítás lehetőségének az elbírálása a szerviz feladata, azonban a szerviz szakvéleményét a Telenor elfogadja.
Még egy kört futok a békéltető testületnél,kíváncsi vagyok.De nem értem még mindig,ha nem tudom használni a telefonom 34 napig,akkor mért nem hosszabodik meg mindenre annyi nappal.Az akkuját sem használom addig, meg a készüléket sem tudom ugye addig rendeltetés szerűen.
-
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Pécsi gyerek #18383 üzenetére
Szó nélkűl cserélték a praktikerbe a cuccost.Kb 5 perc alatt elintézték.
-
Pécsi gyerek
addikt
Üdv.Ma vásároltam a praktikerbe egy páramentesítőt.Neten rendeltem,bolti átvétellel.Hazavittük nagyon zúgot.Jobban megnézve láttam a sarkánál elvan törve.Ha visszaviszem még ma,beleköthetnek abba,hogy a csomagolás belső darabjai nincsenek meg?Csak a doboz van,a többit rögtön kidobtam a kukába.
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Superhun #18364 üzenetére
Nem indokoltak,csak közöltek
Mutattam nekik a gari papírom,amin levan írva,hogy ha szerelik a telót x napig,annyival meghosszabodik a gari idő.Egy szóval nincs az írva sehol,hogy kivéve akku,töltő akármi.Papírt sem akartak adni,amivel igazolhattam volna,hogy én itt megjelentem a hibás telóval.Ezért (meg a csajnak a minősíthetetlen stílusa miatt) lett vásárlók könyve a vége a sztorinak.De ez vicc hogy egy több éve ott dolgozo ember(szerű) nem tudja az alap garanciális feltételeket/jogokat...amúgy lenovo vibe s1 lite beépített akku.Ha vége a sztorinak leírom mi lett belöle.Most hívom a pesti telenort,panaszt teszek
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
Superhun #18360 üzenetére
Bementem.Vásárlók könyvénél tart a dolog.
A kis csaj közölte hogy az akkura szerinte nem vonatkozik ilyen esetben a gari meghosszabítása
Bement a főnökhöz az is ezt mondta.Azt mondta hogy ír egy levelet a szervíznek,majd válaszolnak.Mondom kb mikor,1 hét 2 hét,azt ő nem tudja.Mondom neki,hogy kapok valami papírt hogy ma itt voltam.Válasz,nem tud adni semmi papírt
Na akkor kértem a vásárlók könyvét,ami se lepecsételve,se aláírva ugy kellett azért is szólni.Leírtam a szitut,legalább van a kezemben bizonyíték.Azt is beírtam,hogy mekkora bunkó volt a hölgy.Elakart zavarni leülni,hogy én kérdezősködök és ő ezért nem tudja bepötyögni közben a gépbe az adatokat.Mert ő már minden kérdésemre választ adott.A lóf@szt
Szóval pécsen árkád telenor ilyen
Kiváncsi vagyok mikor hívnak.
-
Pécsi gyerek
addikt
Na én pont ilyen helyzetben vagyok,holnap viszem vissza a telomat telenorhoz.Egy éve vettem feb.2 án,kb 1 hónapossan bedöglött.(Komplett alaplap csere stb) Most az akkuja szórakozott visszavittem,elküldték szervizbe,egy hét múlva visszaküldték,hogy igen szar az akku, de egy napja lejárt a garim,mert 3 án vittem be a telenorhoz a telom.Közben ugye 2-3 hétig 1 honapos korában szervízben volt, azt az időt elfelejtették a drágáim
Szóval tök jogos az igényem,hogy cseréljék ki az akkut nem? Az akkura 1 év gari van amúgy, a papírok szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Éjszakai műszak
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple Watch
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Villanyszerelés
- Építő/felújító topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- PC emulátorral debütált a Red Magic 10S Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Játékmenet bemutatót kapott a MindsEye
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7400 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD IPS I CAM I W10 I Garancia!
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Gamer szék noblechairs LEGEND TX Szövet Antracit
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol extra kontrollerrel dokkolóval
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest