Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Emagról rendeltem egy újracsomagolt műszaki cikket. Rendelés idején az új ára 27.900 Ft, az újracsomagolt ára 23.900 Ft volt. Ma hozták meg, csak éppen nem azt a típust, hanem egy teljesen másikat. Nyilván visszaküldöm, mert nem erre volt szükségem. Kérdés, hogy kérhetem-e, hogy olyan típust küldjenek, amilyet eredetileg rendeltem, ha jelenleg nincs nekik készleten belőle újracsomagolt, csak új és az is 33.900 Ft-ért.
Jól sejtem, hogy ott bukhat el a dolog, hogy nem új terméket rendeltem, így nem lennének kötelesek nekem újat adni, ha újracsomagoltért fizettem?
Köszi!