Hirdetés

2024. június 25., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16493) xxxjjjkkk válasza Möhe (#16492) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Bele van irva a használatiba, hogy azért nem vállalnak felelősséget.
Írhatsz nekik, ha valami überkorrekt cég karácsonyi hangulatba van, akkor lehet esélyed.
Mondjuk egyébként, egy cég, aki hosszú távon gondolkodik, ott azért foglalkoznak ezzel, legalább annyit, hogy visszaírnak, hogy bocsi.

Anyám egyszer írt egy sajtgyárnak, hogy nem kell neki pénz, nincs meg a blokk se, nem azért, de b@sszák meg, hogy romlott volt, lejárat előtt, többet ilyet nem vesz. Persze szépen megfogalmazva.
Két hét mulva a futár hozott pár dobozzal, 2-3, amennyiről a reklamáció szólt, és egy levelet, hogy minőségbiztosítás meg mittudomén, meg véletlen volt és sajnálják stb. Na ez volt 15 éve.
Azóta sem hallottam ilyenről.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.