Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    titán

    válasz PazsitZ #14955 üzenetére

    Az mindegy, ha Webber kimegy a pályáról, Vettel meg nem, akkor megnyerte. A pálya nyomvonalán kívül Webber nem előzhet, ergó vagy bejön mögé másodiknak, vagy levágja a kanyart, majd illedelmesen helyet cserélnek.

    Azt is érdemes megjegyezni, hogy számtalan hasonlóan szoros előzést láttunk már vérprofiktól, és ha a külső pilóta nem enged, bizony az előző nem húzza rá ütközésig, hanem marad mellette vagy feladja. Az már csak a támadott pilóta idegein múlik, hogy lemegy-e a pályáról, vagy sem. Ha pedig mégis baj van, akkor szimpla versenybaleset. Mindketten vállalják a kockázatot, mikor egyikük sem enged.

    Ez az eset csak annyiban különleges, hogy csapaton belül történt a baj, csapatutasítás gyanúja alatt, és hogy a RB -a pletykák szerint- a nyerő lovat akarja leszedálni...

    Más: Mondták itt páran, hogy ha Webber elég tökös, szembemegy a csapattal és bajnok lesz. Én meg azt mondom, ha a csapat eldönti, hogy Márk nem nyer, akkor nem fog. Jönnek majd a boxutcabeli hibák, a rossz beállítások, stb... A F1 csapatmunka a pilóta egymaga tehetetlen. Lásd tavaly Alonso. Szar autóval nem lehetsz bajnok. Márpedig a F1-ben sokkal könnyebb a jó autóból szart csinálni, mint fordítva...

  • MPowerPH

    félisten

    válasz PazsitZ #14955 üzenetére

    Bizony, tovább csúszott volna, de Webber nem ment volna vele. Ő jobban megtudta volna fékezni a gépet, és átfűzte volna magát belső ívre. Ez a manőver ezeknél a pilótáknál alap dolog, ha Vettel nem húz be, akkor se tudott volna bejönni Webber elé, csak a kanyar közepéig. Webber sokkal előnyösebb pozícióban volt, Vettel arra számított, hogy Webber elveszi a gázt. Hát nem ez lett...

Aktív témák