Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
LWhite
tag
válasz
wolruf
#13092
üzenetére
Érdekes ez a gyorsaság, mert nekem hasonló configgal - bár szebben néz ki, de - jelentős FPS csökkenést sikerült elérnem.
Arról nem is beszélve, hogy a procit is jobban terheli, átlag 90% fölött megy és a jobscheduler (14) beállítása sem segített, mintha nem is módosítana semmit és minden magot, fullon használna. Ez érdekes.
Látványban szerintem a víz megjelenítése jobb lett (nem tudom miért pontosan
), meg az autogen elemek is talán jobban megjelennek.Korcsii, az FSUIPC és Simconnect működik, úgyhogy valószínűleg több, az ezeket használó kiegészítő is futhat.
-
Đusty
addikt
válasz
wolruf
#13018
üzenetére
Ne szivass 1220/5=244 Ft. 2007-8 körül volt ennyi utoljára az euro.
De gyébként mindegy.
Többiek igen az gondoltam alap, hogy egy szoftver ne legyen kétszer a gépen. Wint nem raktam újra csak az FSX elemeit egymás után uninstall majd vissza a steames változat, egyébként meglepően gyorsan ment, valószínűleg az ssd-t is jobban kihasználja. -
haky
senior tag
válasz
wolruf
#13006
üzenetére
Az autogent maxra húztam és meg sem érzi a gép. Nem emlékszem milyen volt a másik FSX-el, de azt tudom, hogy sokat szórakoztam vele és csak közepes beállításokon használtam. Most tele vagyok fákkal aminek meg van a hátránya: sárkánnyal nem tudok erdős területen leszállni a sok fa miatt

-
BenkoG
csendes tag
válasz
wolruf
#12971
üzenetére
Na'on jó lenne, ha normálisan kezelné végre a több CPU-t is, nem kellene egy Google-szerverfarm számítási teljesítménye a normális megjelenítéshez és problémamentesen tudnánk egy légtérben repkedni, ámde ez a része erősen kérdéses előttem. Főleg, hogy ki és hogyan fog légiirányítást adni? A dolgok ezen részével még sem elméleti, sem gyakorlati síkon nem foglalkoztam/találkoztam, ha esetleg elláttok tudással, megköszönöm...

BenkoG
-
Korcsii
őstag
válasz
wolruf
#12971
üzenetére
Szerintem max pár bugfix, hogy ne legyen tele a Steam anyázással.
Komoly átalakításhoz idő kell, főleg, hogy az eredeti fejlesztő csapat (aki ismeri a programkódot kívülről-belülről) már sehol. Lényegi áttöréshez meg minimum assembly kódot kellene babrálni, ami csak úgy nem megy.
-
Cypresss
senior tag
válasz
wolruf
#12950
üzenetére
Amúgy elajándékoztuk, mert az jó
Király, és ki volt az a zseni, aki ezt úgy gondolta, hogy jó ötlet?
(#12938) Korcsii: Nem tudom, azért ez elég állat lett ahogy nézegetem a fícsörlistát. Nekem igazából semmi bajom a PMDG V1-el, csak az a hányás VC ne lenne...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(#12951) BenkoG: az árakkal kapcsolatban jut eszembe. A héten Fekete Péntek lesz a simmarketen:
Isztambulra és Mexikóvárosra azonnal rárepültem, mert ennyi pénzért ajándék.

-
LWhite
tag
válasz
wolruf
#12782
üzenetére
Ígértem egy új videokártyás képet, bár a rendszer teljes újratelepítése még várat magára (amit eszköz csere után általában megteszek), meg még finomhangolás se volt nagyon, de azért nekem már így is tetszik!

Igaz azért sikerült megakasztani, amikor a FSXWX olyan időjárást adott, ahol 3.000 lábtól 20.000 lábig elég sűrű volt a (viszonylag jó minőségű, messzire terjedő) felhőzet! Na, akkor azért lett 15 fps is!
-
LWhite
tag
válasz
wolruf
#12780
üzenetére
Perszepersze, láttam én is, bár jó a grafika!

Ja tényleg grafika! Hosszú idő után váltottam Radeon-ról nVidiára (hasonló teljesítményűre).
Mellékelek hamarosan pár képet, hogy elég felhős időben milyen fps-t sikerült mérnem. Egyelőre annyi, hogy nem lett rosszabb, mint volt!
-
Cypresss
senior tag
válasz
wolruf
#12046
üzenetére
Pedig egy ilyen madarat be kell fejezni, ha másért nem az utód miatt.

(#12047) Korcsii: A lakókocsi olyan, mintha az Üvegtigrisből lopták volna.

(#12048) Geryson: Szeretek vezetni, főleg éjszaka. Társaságban egyébként is gyorsan telik az idő. A leghosszabb távom egy Bp-Nordkapp-Bp volt, na az tényleg brutál.

Más: Ez a fickó volt korábban a PMDG vezető programozója, a zseniális Concorde után nincs kétségem afelől, hogy milyen lesz az Airbus.
[link] 
-
petiro
csendes tag
válasz
wolruf
#11760
üzenetére
Én 3 év alatt telepítettem 6-szor újra, mert mindig a gépem fejlesztettem, vagy cseréltem. Az első évben biztos, hogy csak egyszer. A hatodik alkalommal telepítés közben kaptam egy üzenetet, hogy a hardver konfigurációm az utolsó állapothoz képest megváltozott így az újratelepítéshez keressem fel a supportot. Nem tudom, hogy pontosan mi az igazság, de nekem végik kellett csinálni eddig már kétszer. Másodszor is az első alkalommal kapott 54 darab számot használtam és most is műkődik.
-
pusi1981
aktív tag
válasz
wolruf
#11444
üzenetére
Ma hívtam a pilotcenteres hapsit azt mondta hogy nem jó az email rendszerük,de foglya küldeni napokon belül az oktató anyagot.
Engem az idegesített de nagyon, hogy a centeres csávó és a csaj a hátsó sorba beülve egész oktatáson dumáltak, susmorogtak. Nagyon idegesítő volt. Dugi videót csináltam a felprogramozásról
a minősége elég satnya(digi zoom miatt). -
uRSul
tag
válasz
wolruf
#11237
üzenetére
Én egy SF-25-el próbáltam a vitorlázást, hát nekem is elment az irány meg a magasság elég gyakran!

Állandóan mondta a pilóta, hogy figyeljem a leszállópályát (persze alig láttam ki az ablakon ha nem az én oldalamon volt a pálya), tartsam az irányt, ne emelkedjek, stb!
De azért nagy élmény. Meg azok az erőhatások amik egy átesésnél vagy kis súlytalanság bemutatónál esetleg egy erősebb fordulónál érnek, na azt nem fogja egy szimulátor sem visszaadni!
-
RCH663
aktív tag
válasz
wolruf
#11237
üzenetére
A vitorlázó is pilóta, sőt Pilóta! A motorosnak közlekedési közege a levegő, a vitorlának lételeme. ha valaki megtanult rendesen vitorlázni, az ha később motorosra is kitekinget, hatalmas előnyben van azokkal szemben akik csak vanpénzemcsinálokegyppltoszténvagyokamavrick emberekkel szemben, és sok olyan dolgot megtanul a vitorlán, amitől kevésbé rontja el a motoros repülőt, és kritikus helyzetben az életét is megmentheti. Sok FAA szakértő szajkózza az elmúlt években hogy "back to basics". A vitrolázó megtanulja tisztelni az időjárást, a szelet, és ha leállna a motor, akkor a fejében már tudja hogy hova fog leszállni, és nem is próbál mást csinálni. (és ezt igen nagy gépekkel is tudja ha később ATPL-es lesz,
Repülni a vitorla tanít meg, repülővel közlekedni meg a motoros.
Cessna trim: Fs gond is, hogy nem tud rendes talaj menti szelet, meg turbolenciát szimulálni. (bár nem tom lehet-e egyáltalán) magasabban vaj időben azért ki lehet trimmelni, kb 2-3 percre... eztán a benya fogy anyit, vagy te dőlsz hátra az ülésben, vagy lent elfingja magát egy szöcske, oszt lehet megint gépészkedni

Repülés az életben: leszállásnál a szimulátoron annyival letudja az ember, hogy picit csúnya volt, picit nagyot ütött, sebaj. Az életben ezek komoly szerkezeti károk, koccan a fogsorod, esetleg géptörés. És mivel félted az életed, ezt kerülöd, és húzod a botot, mert akkor hátha jobb lesz, és mert a föld jön, és nem barátságos, és a szél megtol oldalra, de a csűrő már nem hatékony, meg az állásszög is nagy, meg lóg is kicsit mert szél megint ellened van, meg golyó is szerteszét áll, mert azt sem tudod hol van, és sebesség mérőt sem találod, és bammm megérkeztél, és ha még kb minden annyira egyben van hogy nem cseszi el véglegesen a napodat, na ekkor még azért illik irányítottan megállni a géppel.
Amit vitorlával biztosan megtanulsz: leszállni. Nincs motor, nincs bizonytalanság, Úgy takarékoskodsz az energiával (magasság, sebesség) hogy kiadja. Motoros növendékek között is jól látszik ki honnan jött. Aki vitorlázott, az egyszer veszi el a gázt, és a végén esetleg egy kicsit "megtámasztja" küszöb előtt. Aki motoroson kezdi, az marha sokat össze tud gépészkedni. (kicsi gáz, kicsi féklap, több gáz, orr lent orr fent még több gáz, orr le, gáz el... stb.)
-
Korcsii
őstag
válasz
wolruf
#11156
üzenetére
Hogy van-e ATC az hely és időfüggő. Mindenki akkor irányít, amikor van rá ideje, no meg kedve hozzá. Persze vannak bizonyos alkalmak, amikor próbálnak minden pozíciót betölteni, stb. De alapvetően hol van irányítás, hol nincs.
A SUPerviser-ek olyan öregrókák, akik már irányítottak pár száz-ezer órát, és most már joguk van a légtér felügyeletére is. Ez rendben is van, mert van pár kretén, aki el tudja rontani mások örömét. Ez rendben is van mondjuk flyin-eken, vagy ha valaki .wallop-ol, esetleg valamelyik ATC szól nekik, vagy ő maguk irányítanak egy légtérben, és ha valami nem stimmel, akkor intézkednek. De hogy csak azért feljöjjön, hogy observerként egy embert ellenőrizzen... ennyi fölös ATC van? Nem vettem észre...
Amúgy nekem ez volt az első ellenőrzésem, 10 perc alatt válaszoltam (talán 30 perc a limit), aztán jó utat kívánt. De kajálni voltam előtte, nem tudom mennyi ideig, szóval még akár meg is szívhattam volna. De nem volt a környéken se ATC, se gép. Bermidára tartottam, ott is csak egy induló volt, ami a másik irányba szállt fel órákkal korábban.
-
Geryson
addikt
válasz
wolruf
#11156
üzenetére
Nem ismered ezt a részét a proginak? Igen, vannak nemzetközi hálózatok (IVAO a legnagyobb, VATSIM szerintem a második, én itt repülök) ahol vannak virtuális pilóták és vannak virtuális irányítók. Természetesen pilóta mindig több van. Az irányítók lefednek a rangjuknak megfelelő szektort (kőkemény vizsgákon mennek keresztül), ami lehet clearance delivery (engedélykiadó), tower (gurító), approach (közelkörzet), center (távolkörzet) és a nagyon nagyok amikor Európa bizonyos része kompletten le van fedve, vagy a legspeciálisabb az óceán feletti. Volt már olyan flyin, amikor volt OCC is (aki kiadja még a levegőben, hogy melyik helyre áll majd a gép és mennyi üzemanyag kell majd tovább a valós életben), de ez nem megszokott.
Vannak kiváló fónia anyagok, ezt megtanulok (mire-mit válaszolsz, nem regélsz csak a konkrét adatokat mondod) és onnantól igazi ember irányít Téged ha éppen akkor ő is fent van, amikor repülsz. Bécs, Budapest azért elég gyakran lefedett, így ott fogsz találkozni irányítokkal.
Nyúl meg ne legyél, csak tanulni kell az elején kicsit többet. Én is (mindenki) kezdőként kezdte, nem esznek embert ha nem vagy destruktívan kretén (sajnos van ilyen is fent néha).
Hátránya, hogy sokszor ciánoznak a repülőtereken, azaz tök üresek lesznek ha olyan időben repülsz. Sajnos a mai napig megszakad a szívem néha amikor egyedül gurulok pl. Alaszkában, pedig nem így kellene lennie.
Előnye, hogy hatalmas feeling. Amikor van több irányító (pl. távol, közelkörzet és gurító), akkor adogatnak egymásnak ahogy a nagybetűs életben is tennék és akkora a mellényed amikor a kapuhoz beállsz és búcsúzol, hogy csak na.
Non plus ultra (pár év gyakorlat után), amikor átviszel pl. az óceánon egy gépet és úgy hoz le sorban az amerikai irányitó pl. New Yorkban, hogy előtted 2-3 belföldi gép és Te meg belibbensz a saját gépeddel és érted amit mond és lerakod és csinálod, hát ez a csúcs. Az értésről egyébként csak egy rövid sztori: szálltam le Anchorage-ben 2 hete, ATC lehozott szépen erre gondoltam megkérdezem, hogy jó helyre megyek-e (állóhelyre) a gépemmel. Olyan amerikai angol választ adott, hogy minden ötödik szót értettem csak, azt sem tudom igazán mit mondott. Mindegy, azért a végén megköszöntem a válaszát.

-
Korcsii
őstag
válasz
wolruf
#11141
üzenetére
146-oshoz mintha most jött volna frissítés... vagy valami volt... mondjuk most nem találok erről semm infót...
Hát, nekem a 757-esük van meg, egy kicsit többet vártam én is. Mondjuk szépen repül, online repülésre teljesen jó, de egy pár funkcióval többet szívesen láttam volna benne.
ui: AirbusX Extended uodate holnap várható
-
válasz
wolruf
#11133
üzenetére
Konkrétan a HighFly-nál még nem voltam, de repültem már többféle szimulátorral, és hát nagyon más volt minden, mint otthon a CH yoke-kal. Leginkább az irányítószervek érzékenysége, a trim reagálása volt más. Ugyanakkor meg lehet szokni a jót, a harmadik iskolakör már egészen elfogadható volt.

-
-
djfules
tag
válasz
wolruf
#11089
üzenetére
Az ilyen videók után mindig kedvem támad repülni a Tu-154-el, sehol nem találok hozzá magyar festést tud valaki ilyenről mert csak FS9-het van, egy checklista is jó lenne hozzá?
Már rég óta szemezgetek vele hogy csak meg kéne tanulni repülni vele...lehet neki állok lefordítgatni a manuált, hát nem két nap lesz de izgatja a csöröm ha már a Project tupolev csapat ilyen jó ingyenes gépet rakott össze...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kerékpársportok
- Kicsomagoljuk és bemutatjuk a Poco F8 Ultrát
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Macbook Air M1 8/256 Retina! Makulátlan! Akksi 96%!
- Apple iPhone 14 128GB, Akku: 98%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- SSD-k 250gb-1TB-ig
- Igényes, esztétikus gamer PC - i5 12400F / 32GB / RTX 3070 / 1TB NVMe / 650W Silver
- Csere-Beszámítás! Acer Predator Helios 300 Gamer Laptop! I7 10750H / RTX 2060 / 1TB SSD! 17,3 Col!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor, MS4010
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B360 i5 8400 16GB DDR4 512GB SSD ASUS Strix RX 570 4GB MasterBox Q300L 400W
- DXRACER Prince L gamer szék
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3985, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)













