- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- M0ng00se: És most?
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
De, csak a pénz számít és a kevés túlóra.
Előre úgysem lehet tudni semmit, oszt ha jövő héten változik A Terv? Vagy bármi? Itt most főnököm is motyogott az orra alá, hogy igazából nem is ez a dolga, nem is ezért vették fel és nem érti az egészet mit is akarnak.... De nálam is kezdődik, tervezzek rendszert. Okés, de az a tervező dolga.
"Avaya voip is mar csak par evig lesz"
Ezt mondták 10 éve, mikor megvette a Nortelt, közben senki nem szeretné a teljesen jól működő, több 10 millióért bevezettt és támogatott rendszerét lecserélni, csak ha nagyon muszáj.
Többi is emélet kérdése, nálunk speciel a wifi nem támogatott, Siemnsnél sem és utóbbi azért elég nagy húzóerő a világpiacon. Nálunk meg júzerek miatt nehéz bármit is megoldani. Leírni tök jó, aztán csak káosz lesz belőel ha fut a szoftver és kirántja alóla a dokkolót, átmegy másik tárgyalóba akkor változik a MAC address, izé. Egyelőre marketingileg jó, mi meg az idegbetegséget hozzuk ki belőle.
-
FőDudu
veterán
Akkor vallad el, ha a sok marhasag mellett meg pozitiv a hozadeka (nem csak penz szamit).
Utazas is lehet moka - meg lehet total szopas a sok atszallas/rohanas miatt.Avaya voip is mar csak par evig lesz - polycom meg tenyleg nagyon reteg cucc.
Itt mar a telekomos fonok is cloud PBX-et tesztel majd nalunk - jobb a mobilitas.
Mindenfele konferencia, mellek a telefonon/tableten/laptopon. ott csorog ahol a user epp tartozkodik.Wifi ugyis lassan epp olyan alap lesz mint az aram.
-
-NoVa-
veterán
-
Jahno
veterán
-
Jahno
veterán
Ott is vannak haversrácok, gyere ide nézzük meg.
Ilyemsiket szokott fényképezni, amik azért nem a sarki tyúkól építésére jellemzők. Meg olyanokat, ahol nem lehet fényképezni, vagy éppen lehetőség kevés, mikor egy viharban félig megcsuklott olajfúró torony korlátjához kötözve próbálnak paramétert gyűjteni, hogy mit is kellene, de hirtelen.
Valami rendeset majd lefényképeztetek Velük, bár felének nincs ilyen látványos melója.
-
FőDudu
veterán
válasz
#09908736 #5786 üzenetére
En epp ma vettem kartyat a tomegkozlekedesre.
Ilyen 'kontaktless' kartya - aztan tettem ra 10 Eurot.Holnap megyek Piranba az eves kivizsgalasra - oda meg nem lehet autoval behajtani.
Igy vagy hasznalom az ingyenes jaratot ami nem onnan indul ahol az autot lerakom - vagy veszek egy ilyen feltoltokartyat es a helyi busszal megyek. Inkabb utobbi.Elvileg ez a kartya jo az osszes szloveniai buszon - majd max utazunk a fiammal passiobol
-
Jahno
veterán
Hümm, megint szembejött egy melóhelyes lehetőség. Egy ideje nem talának ember, viszont rám nézve elég jók a követelmények, mert Avaya VOIP, Polycom cuccok és hasonló réteg baromságok is vannak a kiírásban, amit már pont láttam fényképen. Ráadásul ismerem a HR-est :-D Nemtom matekozzak-e kifele itt a mocsárból esetleg több pénzt bepróbálkozva. Hivatalos feltételek közt már előre emlegetik az utaztást mindenfelé, ez azért nem mindig olyan jó ha az elvett időről beszélünk, de persze azt is lehet magyarázni, hogy tapasztalt meg karrier és izé lehetőségek. Amikben egy ideje konkrétan nem hiszünk :-D Idehaz a szokásos csehek, írek, németek, Luxemburg, Belgium vonal, aztán Santa Clara, Vancouver, Brisbane. Már az a gyanús, hogy Boston/Atlanta nincs a sorban :-D
-
Jahno
veterán
Le sem romboljűák a környéket, zajterhelés meg X, betont vágni, sínt igazgatni, aljzatot tömöríteni az olyan.
Biztos van olyan ami máshol van, max. nézzük meg azt is. Nem az a baj, hogy nincs és nem létezik, esetleg nincs gépészet és szakérttelem, valamint a paraszt (ért: én) sem viselné el a 3ezer pénzes vonaljegyet. Ez avegyünk Macet, mert az biztos kurva jó megmondás. Jó, de minek?
Akad 1-2 arc, aki olyan munkát csinál, amihez a földkerekségen kb. 5 ember ért. És ha tényállás van, akkor három ott lesz a helyszínen. Na, akkor sír a paraszt, hogy miért tart sokáig és mi kerül ezen ennyie :-D Mármint olyan 5 ember, aki meg is bírja mutatni és van mögötte tapasztalat és meglepő módon a korral is halad.
Nézd meg mennyi papírmunka van csak a környező házakkal, panaszkezeléssel, hatástanulmánnyal, amit le kell rendezni és iktatni. És még sorolhatnánk. Én meg erőt nem teszek bele, úgysem érdekel senkit, de gyere el, odatollak valamelyik megmondóember mellé és szocializálódj sisakban, bakanccsal.
-
hobizoli
nagyúr
jajaja, tesom itthon volt ket hete, aszondja Voralrberg-ben (Boden see, CH, D, A hármas határ) is olyan tuti utak vannak, hogy hihetetlen
pedig ott vannak hegyek, max telen esik a ho is rendszeresenes nem akar szetesni az auto amig vegig mesz egy 3km-s szakaszon, mint pl Kobanya egyes reszein
-
FőDudu
veterán
En annyit mondtam, nem kell mindent erovel megoldani.
Tuti van ra valami ertelmes megoldas a kornyek lerombolasa es zajterhelese nelkul isElkepzelheto, hogy az ismeroseid a szakmajukban profik - max nem talalkoztak meg a vilag ezen reszen ilyen megoldassal. De ez nem jelenti azt, hogy nincs es nem is mukodne
-
Jahno
veterán
válasz
eattila #5762 üzenetére
Összevontam a két témát. És akkor kérdezzük meg a helyi parasztot, hogy mi a véleménye Svájcról. Hozzájuk viszonyítva teljesen kikelt magából, hogy nem sokat látott belőel, kanyon/vízesés szép, de alapban milyen putri szemetes egy környék :-D Én meg csak lapítottam itt pestiként.
-
Jahno
veterán
Biztos így van, ahogy mondod ezek meg mind hülyék. Ellenben van 1-2 ismerősöm aki meg bírja mutatni, gyere el, fél évre ülj be a J1re, mentek ide-oda, megnézhetsz kb. bármit, aztán beszámolsz a tapasztalatokról. De tervek alapján egy jó mentes kóla mellett (évente félszer sörözik, jogi feleősségge is van, legtöbbnél folyamatos a szolgálat és autózni kell) konkrétabb dolgokról is lehet elmélkedni. Én már nem nagyon kérdezek, úgyis visszakérdeznek, hogy milyen balfasszal vitakozol már megint a fórumon, vagy milyen idióta blogot olvastál?
Igazából ha körbenézek, akkor legalább két szakágban minden ilyen beruházásnál van valami ismerősöm, aki nem csak simán lapátolós Sanyika. Villamos, metró, út. felüljáró, csiribiri. Grillot nem számoltam, mert annyira nem közvetlen ismerős és amúgy is csak valami alibi melós kelekólás homályzóna.
-
FőDudu
veterán
ezek a melygarazs elotti racsok egy 5x5x5 meteres beton godorbe viszik az esovizet - az van bekotve a varosi vizelvezeto halozatba. Nem volt eleg. Most ezt is kibovitettek - es egy nagy cso (~2m atmeroju) az egeszet beviszi a tengerbe 400 meterre a parttol. Vasarnap jon valami durva eso - az lesz a teszt
-
FőDudu
veterán
Van elonye a dombon levo haznak.
Mi kb felig dombon lakunk egy kanyarban (van tolunk fentebb is, de felenk mar pont nem er el akarmilyen nagy a viz).A legdurvabb par eve volt, akkor az felszedte a beton utat es a vasuti kocsikon szokasos 63000 literes tartalyt a a folyo partjarol bevitte tokek koze vagy 300 meternyit. Tulaj meg szokta tolteni egy szivattyuval a tartalyt a folyobol, aztan szepen csepegteto ontozessel megy napokig a teljes foldjen az ontozes.Szivattyu is ilyen tuzolto tomlo vastagsagu aluminium csovekre taplal ra - eleg jol kitalalta a muki.
-
FőDudu
veterán
tulajunk must fizetett kb 1M Eurot, hogy a kornyekbeli csatornakat kibovitsek.
Durva volt, amikor nagy esozes eseten a csatorna fedelek lukaibol spriccel 2m magasra a viz...Altalaban nincs gondunk a vizzel - de volt mar meter magasan nalunk is tele a melygarazs.
Annyi eso zudult le a hegyrol, hogy utat talalt a melygarazs racsan keresztul lefele. Pedig ott is van rendes vizelvezetes - csak nem annyi esore mereteztek (azt sem).Es azon szint alatt van a szerver szoba
-
-NoVa-
veterán
Ez itt, még ha a látszat nem is azt mutatja, de ez egy mocsár. Ott ha fúrsz, és öntesz, akkor a következő 10-20 évben a talaj saját maga oldja meg a sűrítést, elhelyezést, arrébbvándorlást. Jobb azt előre elkészíteni, akkor ott lesz minden később is, ahová építéskor tervezted.
Persze lehet kapkodva odarakni az épület, aztán a szomszédokhoz viszonyítani a süllyedés sebességét, konkrét céges esetben 2 centi / évvel gyorsabban merülünk alá a sárba, mint a falszomszéd. -
FőDudu
veterán
Miert kell mindent erovel megoldani?
Furnak eleg melyre, berakjak az acel izeket, aztan kiontik yool....
Ott meg az az elony is megvan, hogy x tavolsagonkent belekapaszkodos legyen mint a tipli.Biztosan van ilyesmi megoldas is - nem mindenutt dongolessel vernek le tarto pillereket.
Pile driver a neve az ilyen leveros gepnek. -
-NoVa-
veterán
Elég csak meggyőző volt a struktúramerevítő acél cuccok leverése is, néhány hétig verték óvatosan csak az itteni megállóét. Meglett volna akár egy óra alatt is, csak akkor más épület nem marad egyben a környéken, így is remegett a födém, amikor nekiestek a konténer méretű öntömeggel kalapáló célgéppel.
-
FőDudu
veterán
-
-NoVa-
veterán
Akkor már értem, miért nem tudtak egy magasságban pontosan odavonulni, szétcsúszott a GPS. Akkor vagy valami arducopter, PI, vagy Parrot open source alapra reszeltek valamit. Mindegy is, az egész drónozás annak látványos csak, aki csinálja, amíg kicsik a gépek, és kevesen repülnek. Párezer apró cucc zümmögése már meggyőzőbb, de egyetlen katonai nagyvas egyszerű védekező megmozdulása látványosabb:
-
-NoVa-
veterán
válasz
Gabibácsi #5753 üzenetére
Az intel a wifi mesh kommunikációját meg az IOT cuccait reklámozza ilyen drónfelhős cuccokkal. Kínában kicsit többet engedtek fel, animált magasabb poligonszámú 1200 drónos madarat mozgattak meg, mert kicsit lelkesebben öntöttek bele pénzt.
https://fstoppers.com/bts/bts-incredible-2018-pyeongchang-winter-olympics-drone-light-show-221780
Nálunk meg a pirotechnika után ez kicsit szerencsétlen béna izé volt. Magában még vicces, de az előzmény túltolta az ingerküszöböt ezen.
-
-NoVa-
veterán
-
FőDudu
veterán
Mondjuk az osszes allomast egyszerre felujitani - azokban vannak jol parhuzamosithato reszek.
Remelem igy csinaljak, nem pedig ugyanaz a brigad dolgozik szakaszosan haladva.A palya az valoszinuleg kevesbe parhuzamosithato munkafolyamatokkal ujithato fel (nyilvan lehet valamennyire azt is, csak nem teljesen).
En meg emlekszem a metro epitesre - akkor voltam kozepiskolas (Ujpest kozpont fele, Arpad hid-Ujpest kozpont resz). Az ha jol remlik alig 1-2 ev alatt elkeszult (lehet rosszul emlekszem). Pont Angyalfoldrol jartam Ujpestre suliba.
-
Jahno
veterán
válasz
Gabibácsi #5712 üzenetére
Megnézed a tömegközt 3 másik véletlenszrű városban és mikor Londonban a szomszéd részbe esélytelen este 11 után átjutni vagy hasonlók, itt meg egész jó az éjszakai közlekdés és pld. egész éjjel jár a4es6aos, akkor jahh.
Többieknek meg fogalma nincs róla.
Bár valamelyik tudós csoport mindig megmagyarázza, hogy MERT az 1es mindig késik, hogy a 17es FOLYTON tele van és bezzeg Londonban is haza lehet jutni. Azokat nem értem. Olyan szépen takkra járnak, hogy ihajj, egyéb fennakadásokról ott a BKK oldala, sok a baleset és rajtuk kívülálló ok, vagy éppen az utasok baromsága miatt van a baj. Az is jó, mikor az 1es lekonyul, kések kb. 8 percet, mert át kell menni az út túloldalára és ott a pótló, közben BKV Face oldalát telesírják még fél óra múlva is, hogy jaaaaaaj itt állunk 45 fok melegben árnyék nélkül, térdig érő hóban, szakadó jégesőben és a kocsog BKV miért nem tud -2 perc alatt mentesítő járatot küldeni. Tudósok meg csak rákerekítenek, sírnak, fogalmuk sincs, hogy ezzel kb. fizikai határokat feszegetnek, és nem is akarják látni, hogy az 1es mellett még vasárnap este esőben is dolgoztak, mert a lényeg, hogy valamit szidni kell és puffogni, hogy de milyen szar. Mert az emberek ostobák.
De ok, fogjuk meg, hasonlítsuk össze. Szingapúr biztos nyer 1-2 dologban. Aztán jöhet a többi, bár fogalmam sincs róla mondjuk Svájcban milyen a tömegközlekdés, de remélem majd valaki elmeséli.
-
Jahno
veterán
Nem is mindent csinálnak egy időben, elvégre egy csomó más dolgot jövőre hagytak. Amiért sír a nép, hogy miért egy időben csinálják a másik fele meg azért, mert éjjel krampácsolnak az ablaka alatt, másik fele azért, mert MEGINT nem dolgoznak, vagy éppen miért ennyit egyszerre, de csinálják már meg...
Ugyan.
Az, hogy elég embert kellene ráállítani az meg a világ lebnagyobb megmondós fassága a hozzá nem értő projektvezetőktől és főnököktől, de nézzük meg. A metróból mit tudsz, mennyire dolgoznak párhuzamosan vagy sem? Hány megállóba néztél be és mikor, hogy mennyire haladnak milyen munkákkal? Szerintem párhuzamosan tolják, nehh?
Amúgy rajtam kívül ki használ rendszeresen ennyiféle tömegközt? Hungáriáan az autósok akadályozva vannak, Vácin is szívás a sávok elhúzása, de bármelyiket megkapnám házi feladatnak, akkor hümmögnék 1-2 napig és azt mondom, hogy nemtombazefeladom. Tudom, itt mindenhez is érteni illik :-D
Sokkal nagyobb probléma a troli útjába parkolós fasz, a buszmegállóban "csak 2 percre" mert Neki szabad, meg hasonlók.
Körúton is kérdezheted, 10+ éve történt. Az mondjuk nem kevés és csak szakaszonként van némi tákolás. Ahogy nézem elég hatékonyra vették azt is.
Egye fene, hasonlítsuk össze, nézzük meg más városokban ez milyen munkával jár, hány megálló, százalékosan mekkora átépítés és természetesen az üzemórát valamint a /embermennyiséget hozzászámolni.
-
-NoVa-
veterán
Amúgy egész jogosan. Ok, hogy Kőbánya az egy romhalmaz, de legalább nem annyira tájidegen a metró. Ellenben a Váci úti övezetben sorban nőnek az irodaházak, Bank és fejlesztőközpont, irodaövezet, jobban megéri itt túlesni hamar a fejlesztésen, mert mire megnyit még pár tucat irodaház, ez lesz a legterheltebb vonal, nem akkor kell nekiállni. Szóval nem hülyeség, csak komplex.
-
Samott
addikt
válasz
Gabibácsi #5716 üzenetére
Az olasz nagyon durva, a pont most gyoztes 5 csillag kepviseloje furta a hid felujitasat ahol csak tudta.
-
FőDudu
veterán
Kivancsi leszek mikor ebred fel az 1 millio cigany es erti meg, hogy veluk senki sem szamol(t).
Par eve nyilatkozott egy cigany vezeto - azt mondta, hogy 1-2 even belul 1 millioan leszunk es akkor majd szamolni kell a ciganysaggal...Viszont amig a vezetoik sikeresen atverik oket...
-
FőDudu
veterán
De miert mindet egy idoben?
Csinalja meg az m0-t telen, az M2-t tavasszal, a harmas metrot meg kutvagyorsan (nem evek alatt).
Az egyes villamost is nemreg ujitottak fel? Az most megy a levesbe? Ha meg emklekszem ra, akkor nem lehetett olyan reg es egy ilyen munka az nem par evre szol. Ugyanezt kerdeznem a koruttal kapcsolatban is.
Ott is turnak ha jol remlik.A metro felujitas pedig pont az a munka ami tetszolegesen parhuzamosithato munkafolyamatokat igenyel a befejezes elotti palyamunkak kivetelevel. Csak eleg embert kellene raallitani.
-
FőDudu
veterán
Nem ugy van, hogy mar semmit nem visznek ki ami levelnel hehezebb/masabb/nagyobb?
Mondjuk oraszij pont belefer egy boritekba.En amikor kiskinaitol sim olvasot meg SD kartyat rendeltem azt siman bedobtak, mivel sima boritekban jott.
A tobbi foleg postan atvevos tortenet - foleg ha a Carina (vam) belekukkant. -
-
FőDudu
veterán
válasz
Gabibácsi #5709 üzenetére
Es akkor a Praga helyere helyettesitsuk be a Budapest szot es az jon ki, hogy szerencsetlen pestieket meg jobban megszopattak az osszes felujitas nyarra idozitesevel (M2-M3-M0-harmas metro-villamosok, stb).
Most olvasom, hogy az M7 Siofok koruli reszet is felujitjak. Dicseretes.
BP. felol a kulso savban haladva kb eletveszelyesen dobalos az a szakasz.
Egyedul a belso sav nem annyira gaz. A 210 napos idotartam elsore soknak tunik.
De mint tudjuk, jo munkahoz ido kell -
Gabibácsi
őstag
itt sincs posta sem, jelezném , hogy a szomszéd faluba kellett menni
prágát meg hagyjuk, hogy félórás kerülőket kell tenni (helyismerettel) a teljesen random lezárások miatt
az egyik hidat meg lezárták mert annyira rossz az állapota, de most újranyitották, mert nélküle meghalt a város -
Új hozzászólás Aktív témák
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- XBOX One/S/X/360 Series S/X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
- XBOX Series S/X/One/S/X/360 konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
- Nintendo Switch OLED 20.2.0 + Android 15, 256GB MicroSD + okositott OLED Atmosphere 3 hó garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs