Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Microsoft Excel topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-11-13 08:31:56

LOGOUT.hu

A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37551) Delila_1 válasza tgumis (#37550) üzenetére


Delila_1
Topikgazda

Láttál az én makrómban for-next ciklust?

Programozó: hibás programok megírására és kijavítására kiképzett szakember. Többet ésszel, mint ész nélkül.

(#37552) kezdosql


kezdosql
tag

Talan ezt a hianyossagot akarta potolni. ;)
Milyen (makro)programozo az, aki a legalapvetobb elemet, a for-next ciklust se alkalmazza? ;]

(#37553) tgumis válasza kezdosql (#37552) üzenetére


tgumis
tag

Honnan veszed hogy makró programozó vagyok? :(((
Mert ilyet én nem állítottam. Ha igen akkor visszavonom :(((

(#37554) tgumis


tgumis
tag

Delila_1 fainul megoldotta a problémámat. Nagy segítségemre lesz az általa átformált makró.
Köszi.
Majd felteszem a kész makrót hátha szüksége lesz valakinek egy hasonló makróra.

(#37555) Delila_1 válasza tgumis (#37554) üzenetére


Delila_1
Topikgazda

Ez egy speciális feladat végrehajtására írt makró. Többször szerepelt már itt majdnem teljes méretében, nem érdemes kitenni újra kitenni.

Örülök, hogy végül tudod alkalmazni.

Programozó: hibás programok megírására és kijavítására kiképzett szakember. Többet ésszel, mint ész nélkül.

(#37556) poffsoft


poffsoft
addikt

Sziasztok,

egy olyan makró kellene nekem, ami :
Megnyitja a temp.docx fájlt,
Az A1 cellaérték névvel menti másként (ha létezik a név, felülírja),
A B1 cella tartalmát "Stílus1" szövegstílussal bemásolja a fájlba,
A C1 cella tartalmát "Stílus2" szövegstílussal bemásolja a fájlba,
Bezárja az új fájlt.

Egy bonyolultabb táblázat feldolgozásához kellene ezzel elindulnom. :B

Köszi!

[ Szerkesztve ]