Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1101) Joker88


Joker88
őstag

Szoftvert gondoltam venni az Emag oldalon..
A kérdés az az hogy -mivel elektronikus/emailes licenszes,nem fizikai - ,mennyi idő alatt érkezne meg az email,ami tartalmazná az adott szoftver kódját és tudnám használni ?

In loving memory of Garrett Lockhart

(#1102) 8 válasza zsiz (#1096) üzenetére


8
senior tag

Ha nagyobb összeg, akkor indíts online egy békéltető testületi eljárást, már az első értesítéskor utalni fognak.
Kisebb összegnél meg várj, mást nem igazán tehetsz, esetleg még a messenger üfszt próbáld meg

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#1103) zsiz válasza 8 (#1102) üzenetére


zsiz
őstag

Hát nem olyan kicsi összeg, 56 ezer. Messenger volt az első, de nem jutottam előrébb velük. Online hol lehet a békéltetést intézni? Régen emailben intéztem, de csak egyszer volt, az is már tizenéve.

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1104) vrob válasza vrob (#966) üzenetére


vrob
aktív tag

Úgy tűnik megszívtam...
December eleje óta a sok levélváltás, telefon az ügyfélszolgálatra, semmi nem volt elég.
Most bezárt az oldala az alvállalkozójuknak akiktől vártam volna vissza a pénzt. Valószínűleg csak a karácsonyi szezonra nyitotta a boltot. Megtelt a kassza, most kiszáll... no garancia, no visszatérítés.
https://szekelyvill.unas.hu/ még a tanúsítványa is megszűnt, visszadob http-re.
Sajnálatos, hogy az Emag ilyen csalókkal dolgozik együtt.

Azt nézem, hogy hiába partner cég volt, attól még az Emag-nak ment az utalás.
Még is csak felelőseknek kell lenniük anyagi téren, ha már Ők szedték be a pénzt.
Annyira nem nagy összeg, hogy megérje közjegyzőt fizetni a letiltásra, de megnézem a banki vonalat, hátha..

(#1105) prsq válasza vrob (#1104) üzenetére


prsq
tag

(#1106) 8 válasza zsiz (#1103) üzenetére


8
senior tag

[link]

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#1107) zsiz válasza 8 (#1106) üzenetére


zsiz
őstag

Köszi. Ezt megtaláltam én is, meg a magyarorszag.hu-n is találtam rá felületet. Utóbbin írtam végül, tegnap előtt. Remélem mostmár történik valami előrelépés :R

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1108) nullpoint


nullpoint
senior tag

Csókolom!

Emag kiterjesztett garanciával kapcsolatban van tapasztalat? Monitor vásárlásnál +2év lehetne, van értelme?

Köszönöm a válaszokat előre is. :R

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#1109) vezse


vezse
tag

Sziasztok! :)
eMagon rendeltem két különböző terméket easyboxba még tavaly december 11-én. Ahogy mostanában lenni szokott nem egyszerre, hanem két külön napon érkeztek. Az elsővel semmi gond nem volt, viszont másnap a második csomaggal már igen. Konkrétan egy felbontott üres bubis borítékot kaptam termék nélkül. Erről még ott készítettem képet. Hívtam emagot és a samedayt is, de 2*20 és 1*30 perc után feladtam és inkább emailben és az emag belső levelezőjén tettem panaszt. Aztán telt, múlt az idő. Senki nem keresett egyik cégtől sem. Én közben küldtem üzenetet nekik emailben, amire nem jött válasz. Majd január elején hívott mindkettő, hogy a kivizsgálást megkezdték. Majd újabb egy hónap után, ma visszautalták a termék árát, mondván, hogy a vizsgálat megállapította, hogy "a termék elveszett".... :D Vicc! Komolyan! :CA vizsgálat és a körülmények abszolút csalódás számomra. :(

(#1110) donbig válasza vezse (#1109) üzenetére


donbig
tag

Az "elveszett" talán nem a legmegfelelőbb kifejezés, mert azt a terméket valószínűleg konkrétan valaki ellopta, de a lényeg, hogy legalább a pénz megvan.

"Ember, most jövök ki a templomból!"

(#1111) zsiz válasza zsiz (#1107) üzenetére


zsiz
őstag

Egy hét alatt annyi történt, hogy ma kaptam választ az ügyfélkapun, hogy hiányos a beadványom.. Adjam meg a lakcímem, oké, bár nem feltétlen releváns, de legyen. A vállalkozás cégszerű nevét, mert abból, hogy Emag és Extreme Digital, nem derül ki, hogy kiről van szó... Adjam meg a székhelyüket, oké, még az is kideríthető. Okirattal igazoljam, hogy mikor vettem át a csomagot, a vételárat és a vételár kifizetését.. Nyilván semmit nem kaptam róla, még aláírni se kellett, lecsippantottam a bankkártyát és kész. De ha kaptam volna is, minek őrizgetném? (Tudom, az ilyen esetekre.. :D ) Termék visszaküldését szintén okirattal igazoljam, hát vagy kaptam papírt róla, vagy nem, nem emlékszem. De, hogy ha kaptam is, az nincs meg, ebben viszont biztos vagyok :D Oké, az utolsó mondat az, hogy ha ezeket nem mutatom be 15 napon belül, akkor dönthetnek a rendelkezésre álló infók alapján (küldtem mindenféle screenshot-ot, tulajdonképpen majdnem minden rajtuk van, amit kérnek), vagy megszüntetik az eljárást. Nem véletlenül utálok ilyen hivatalos ügyeekt intézni...
Mondanom sem kell, hogy az edigital részéről még ennyi előrelépés se történt. Pozitívum, hogy ma felhívtam újra az ügyfélszolgálatot, egy kellemes hangú és végtelenül kedves hölggyel beszéltem. Aki ugyan konkrétan segíteni nem tudott, de mondta, hogy látja hogy foglalkoznak a dologgal. Nem is tudom, hányszor elnézést kért tőlem, mintha ő bármiről is tehetne. Mindezt este 6 óra körül, amikor már gondolom nem egy-két idióta ügyfél hívásán volt túl :D

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1112) vrob válasza vrob (#1104) üzenetére


vrob
aktív tag

update: visszautalták a pénzt.
Végül több mint két hónapba telt, megszámlálhatatlan telefon és egyéb kapcsolatfelvétel után. Csak annyit mondhatok hogy kitartás! :D

(#1113) Rodzser Mór


Rodzser Mór
senior tag

Helló!

A 10ezer Ft feletti ingyenes szállítás az több partnertől+Emag összevontan értendő? Vagy 1 partnertől kell lenni minimum 10ezer forint rendelésnek?

(#1114) 8 válasza zsiz (#1111) üzenetére


8
senior tag

hát, ha olyanokon puffogsz hogy meg kell adni a cégszerű nevet meg székhelyet amellett, hogy bepötyögöd, hogy e - m - a - g, akkor lehet hogy tényleg nem is neked való ez az ügyintézés :D

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#1115) zsiz válasza 8 (#1114) üzenetére


zsiz
őstag

Nem, nem nekem való, ezt tudom is magamról, nem is tagadom :D De még nem is az a nagyobbik baj, amit fél perc alatt kikeresek nekik neten. Hanem a többi amit kérnek, ami nincs és nem is volt... :D Meg mondjuk elsőre is leírhatták volna pontosan, hogy mit kérnek, hogy haladjunk is a dologgal. De ez az egész magyarorszag.hu weboldal is egy nagy katyvasz, nem lehet eligazodni rajta, de többször volt már, hogy a keresőjük se találta a szolgáltatást, amit kerestem volna.
Amúgy meg nem idegesítem magam rajta, nem az utolsó kennyérre való forintjaim lógnak a levegőben az ediginél szerencsére és egy ekkora cégnél kicsi az esélye szerintem, hogy ne pozitívan záruljon az ügy. Az más kérdés, hogy mennyi időbe telik. (Garanciáztattam én már aliexpress-en is telefont, ami elhúzódott több, mint fél évig.)

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1116) Ákinard válasza Rodzser Mór (#1113) üzenetére


Ákinard
aktív tag

No offense: beraksz 2 eltérő forgalmazótól easyboxos terméket szumma 10e-ért, és azonnal kiderül :DD
Kipróbàltam: kosárértéket néz.

(#1117) Nikaré


Nikaré
őstag

Srácok!
Garanciális ügyintézést lehet személyesen intézni és nem a visszaküldős módszerrel?
Egy Kingston NVMe M.2 250GB láthatatlanná vált :U

(#1118) Beni2360 válasza Nikaré (#1117) üzenetére


Beni2360
félisten

Hivd fel őket és majd ők nyilatkoznak. Nem szeretnek a boltban ilyen papirokkal foglalkozni. Kicsit több a munka vele.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1119) Nikaré válasza Beni2360 (#1118) üzenetére


Nikaré
őstag

Danke!
Így is lett!
Tényleg a felé tereltek, hogy elviszik. Nem tartom gazdaságosnak, de legyen ezek szerint.
Persze tudom van akinek pont így jó mert távol van fizikailag is ilyen megoldástól.

(#1120) Nikaré válasza Nikaré (#1117) üzenetére


Nikaré
őstag

Elméleti, de nem költői kérdés. ;)
Mennyi deig tart egy ilyen bevizsgálás addig míg visszakerül hozzám "valami"?

(#1121) Rodzser Mór válasza Ákinard (#1116) üzenetére


Rodzser Mór
senior tag

Köszi szépen.
Igen, gondoltam rá, hogy lejátszom a figurát. De ha valaki kapásból tudja a választ, akkor nem bíbelődök vele. Ha te nem írod meg, akkor bíbelődtem volna vele :)

(#1122) qltsar válasza Nikaré (#1117) üzenetére


qltsar
addikt

Én legutóbb Easyboxban hagytam ott a terméket amit garanciáztatásra adtam le, így nem kell a futárhoz alkalmazkodni. Persze ez csak akkor működik, ha olyan helyen van az Easybox automata, ami könnyen megközelíthető számodra, illetve talán van még valami összeghatár is, tehát pl. egy 800.000 Ft-os laptopot nem hinném, hogy ott lehet hagyni. MPL-nél az automatás feladás azt hiszem 250.000 Ft környékén áll meg.

[ Szerkesztve ]

(#1123) Beni2360 válasza Nikaré (#1120) üzenetére


Beni2360
félisten

Függ a hétvégéről, de amikor beerkezik az ellenőrzés elé 2-3 nap és utána kerni kell a vissza utalás. Latod az appban a folyamatot. Fugg, hogy mennyi vissz aru van.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1124) Nikaré válasza Beni2360 (#1123) üzenetére


Nikaré
őstag

Értem köszi!
&
qltsar
👍

(#1125) konci79


konci79
őstag

Február 3-án kérdeztem az Emag-tól valamit, hűtő kiszállítással kapcsolatban, ma jött válasz :DDD
Közben meg is vettük, bár szállításnak Február 6 volt írva, a HDT 10-én hozta ki.
Ma elnézést kértek(maguktól) a késői válaszért, és a késői szállításért, és kaptam egy 3000 ft-os kupont.
Egy plusz pont így utólag nekik.

(#1126) tobias88888


tobias88888
őstag

Garanciáztatnék és a rendszerük szándékosan vagy sem, de módosítja az irányító számot úgy (kivon belőle 1-et) hogy más express one területre kerülök, persze ezért nem jön ki a futár. Express one is letudja azzal a követésnél, hogy "Addressee unavailable" vagy "Missorted to wrong delivery tour", de emailt nem küldenek arról hogy mi a következő lépés. Rájuk írtam és ezt kaptam válaszként: "Ez az árufelvétel már nem aktív a rendszerünkben, így nem tudjuk módosítani a címet."

Kicsit olyan mintha összejátszana a két cég...

[ Szerkesztve ]

(#1127) Gallmix válasza tobias88888 (#1126) üzenetére


Gallmix
aktív tag

esetleg ha felhívnád őket? Már ha problémát szeretnél megoldani... emailekre eleve 30 napos válasz idő van nem?

(#1128) tobias88888 válasza Gallmix (#1127) üzenetére


tobias88888
őstag

A telefonjuk normál díjas + amikor elkészül az express one-os link, akkor egy rövid ideig van lehetőség módosítani a címen, amit másodjára ki is használtam (másodjára is direkt vagy bugosan de elrontotta). A 30 napos átfutási idő emailre szép ha igaz, kb mintha a kőkorban lennének.

(#1129) Gallmix válasza tobias88888 (#1128) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Engem nem zavar a díj. Ezért van a vezetékes telefon, korlátlan beszéd...
Mobilon is akadnak ilyen csomagok. Hatékonyabb mint emailezgetni és "várni a csodára".

Pár éve felhívtam az egyik futár üfsz-t, hogy na most már mi van, mert sürgetett az idő... kiderült, hogy megszűnnek... várhattam volna arra mikor hozzák ki. Emag úgyszintén.

Volt olyan ügy, ahol az email volt a megoldás Telekom, Voda. úgy kellett benyújtani problémát... De azt tényleg 30/+ nap... volt amelyik több hónap. A szolgáltatás használatát nem befolyásolták, ezért nem volt nagy baj...

(#1130) Jakesz


Jakesz
őstag

Sziasztok!
Az emagos rendeléskövetés akkor is megfelelően frissül, ha emag partnertől vásárolok? Ugyanis már vasárnap rendeltem a Flanco nevű boltból, a levélben az volt, hogy a várható kiszállítás február 21-22 lesz, viszont a rendeléskövetésben még csak a rendelés beérkezett és kifizetett státuszban van, a futárnak nincs átadva ennyi nap után sem.

(#1131) Bl.Gyo.


Bl.Gyo.
őstag

hali mindenki!
ma délkörül leadtam egy rendelést mobilcsere programban egy készülékre ami 59 ezer forintba került akkor. most este meg már 99 ezer lett ugyanaz az oldalon de a visszaigazoló emailben fizetendőnek 59 ezret ír (ebből lejön a 40 ezer mobilcsere, azaz 19et kell fizetnem). ugye nem fogják a magassabb árat számolni átvételkor hanem az az ár érvényes amikor a rendelést sikeresen leadtam?

[ Szerkesztve ]

(#1132) AnonymusX válasza Bl.Gyo. (#1131) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Szia! Ha időközben nem törlik a rendelést mondjuk elárazásra hivatkozva, akkor átvételkor 19 ezret kell fizetned.

(#1133) Bl.Gyo. válasza AnonymusX (#1132) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

köszi, akkor kiderül majd, gondolom kapnék róla email értesítést.
amúgy amikor leadtam a rendelést, a régi árnak 70 ezer volt oda írva felette szürkén, és -15% plecsni volt rajta a képen, majd alul a tényleges ára 59 ezer. gondolom ennyire nem árazzák el, hogy még akciót is rá tesznek, stb.

[ Szerkesztve ]

(#1134) Gallmix válasza Bl.Gyo. (#1131) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Ez attól függ. Volt amikor megkaptam azon az áron (még eladó is csodálkozott beszélt a főnökkel, biztos ez?). És volt amikor visszadobták a megrendelést, hogy "nem tudják teljesíteni" szerencse kérdése...

(#1135) nyikszi válasza Jakesz (#1130) üzenetére


nyikszi
őstag

Ez engem is érdekelne. Ugyanez, csak másik boltból várom.

''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''

(#1136) Ákinard válasza Jakesz (#1130) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Tapasztalataim szerint nem úgy frissül, mint az emagnál. Néha 1-2 perc után már "csomag elküldve" állapotban van :D Ami nyilvánvalóan irreális.
Ellenben az easybox átvétel után néha napokig/1 hétig sem jelenik meg, hogy átvettem, csak az, hogy csomag elküldve.
Szerintem ezt kézzel kellene lekövetnie a partnernek, ami inkább nem sikerül, mint sikerül.

(#1137) Beni2360


Beni2360
félisten

Na egy kis vissz árú történet. Telefonon lebeszeltem, kérték, hogy toltsem ki aviss áru oldalt. Fél perc után jött az sms es email a nyitó kóddal a boxhoz. Hetfon 13h magassagaban beraktam jol bemutattam a kameranak es szerdán 17h jott az sms a penz beerkezesrol. :C

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1138) zsiz válasza Beni2360 (#1137) üzenetére


zsiz
őstag

Jó neked. Nekem több, mint két hónapja nem jön vissza a pénz (dec.17.-én jeleztem a visszárut). De minden héten elmondják mikor hívom őket, hogy ne aggódjak, látják, hogy folyamatban van, mostmár hamarosan megkapom a pénzt. :C

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1139) nyikszi válasza zsiz (#1138) üzenetére


nyikszi
őstag

:YEttől tartok én is, ha visszamondom, akkor se pénz, se posztó :(

''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''

(#1140) Bl.Gyo.


Bl.Gyo.
őstag

Sziasztok.
Mobil pixelhibára milyen garanciális feltételek vonatkoznak? Az új telón 1db pixel világít.

[ Szerkesztve ]

(#1141) gyuri2008


gyuri2008
veterán

Nekem is van most egy kis harcom az emag-gal,többet nem rendelek tőlük semmit.
Állandó rendszer hiba van.
Jó lenn ah már foglalkozna velük a fogyasztóvédelem.

(#1142) gyuri2008 válasza Beni2360 (#1123) üzenetére


gyuri2008
veterán

Nem lehet látni a folyamatot.
Egy csomó pénzembe került eddig a sok hívás beszélgetés, csak ígérgetés.
Ha így folytatják akkor senki nem fog vásárolni tőlük.

(#1143) gyuri2008 válasza gyuri2008 (#1142) üzenetére


gyuri2008
veterán

Érdekes, hogy eddig nem volt rossz tapasztalatom velük..

(#1144) Beni2360 válasza gyuri2008 (#1142) üzenetére


Beni2360
félisten

Hat nem tudom volt már 11 db vissza kuldesem abból 9 db simán jott a penz meg a 90 ezres hűtő is. 1db 1650 ft parkoltattak bent az volt az első vissz arum. De siman levasaroltam vagyis fizetés előtt hivtam őket es ott levontak. Múlt héten rendeltem 3 cuccot, egy jött pénteken es a tobbi ma lett hozzá pakolva. 11h-kor kivettem ott fizettem majd haza érve latom, hogy az egyik csomagban más termek volt. Hivtam oket voip telefonon es kp 7 perc alatt mar a hölgy a forgalmazoval is egyeztetett. Mondta a fiokomva toltsem ki a vissza árut. Mondtam, hogy cserét kerek, ok jött a valasz. Kittottem es csak futárt engedelyezte most a boxot nem. Megirtam ok-tam es 12h37p mar jött a futár es elvitte. Mazlim volt mert pont erre jart. Az appban a vissza küldött fűlnél meg ez latszik. Na ez a 11. vissza küldésem.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1145) gyuri2008 válasza Beni2360 (#1144) üzenetére


gyuri2008
veterán

Jó neked.
Hosszú történet az enyém.
Eddig nekem sem volt gondom velük de most össze jött.
Nem kevés pénzről van szó.
Amúgy elküldtem nekik ezt az oldalt, hogy olvasgassák egy kicsit.

[ Szerkesztve ]

(#1146) Beni2360 válasza gyuri2008 (#1145) üzenetére


Beni2360
félisten

Szvsz függ a beszállítói oldaltól. Mivel nincs a penz az EMagnal toluk kell ki sajtolni. Ha meg eljárás alatt van stb már gond adodik.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1147) gyuri2008 válasza Beni2360 (#1146) üzenetére


gyuri2008
veterán

Emag forgalmazta a terméket nem viszont eladó.
Ha igaz amit írsz akkor elég jellemtelenek.

[ Szerkesztve ]

(#1148) Pietrosz válasza Pietrosz (#1091) üzenetére


Pietrosz
addikt

Mióta ezt írtam nem léptem semmit az ügyben, bele is faradtam meg el is felejtettem, ma utalták a pénzt. Jobb későn mint soha :D

(#1149) Sly189


Sly189
senior tag

Sziasztok, az álláspontotokra lennék kíváncsi.
Vásároltam egy újracsomagolt Samsung Galaxy Buds Live fülhallgatót 12 hónap garanciával 17k HUF.
Pár hét alatt kiderült számomra, hogy a jobb oldali fülhallgató 0%-ra merül míg a másik 57%-ot jelez kb. 2 óra használat után (kollégámnak 6-8 óra között bírja).
Az emag felületén kapott garancialevélben kb. az van aminek lennie kell, illetve az emag oldalán is azt írják, hogy az újracsomagolt termékekre is a "standard" garancia vonatkozik mint a teljesárú termékekre.

"Az előnyösebb ár mellett, az újracsomagolt termékek vásárlása esetén ugyanúgy élvezheted szolgáltatásainkat, mint bármely eMAG által forgalmazott termék vásárlása esetén:
1. Akár ingyenes szállítás az összes eMAG által forgalmazott termékre
2. Standard garancia
A garancia időtartamát a termék saját adatlapján találod meg. Az újracsomagolt termékek ugyanazon garanciális feltételekben részesülnek, mint az új termékek.
3. 30 napos termék-visszaküldés az eMAG által forgalmazott termékekre."

Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és egyből azt mondták, hogy küldjem vissza és visszaadják a vételárát a 30 napos pénzvisszafizetési valamire hivatkozva. Viszont én jeleztem nekik, hogy mivel forgalmazzák ezt a terméket - éppen 31k ért - cserét szeretnék. Felvettem a kapcsolatot a helyi hivatalos Samsung szervízzel, ahol azt mondták nem javítják ezeket, hanem csere, de mivel emag vásárlás így ők nem foglalkoznak vele - viszont az emag oldalán kapott garancialevélben a következő van:

"A JÓTÁLLÁS ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK MENETE:
I. A jótállás érvényesíthető közvetlenül a. (a termék csomagolásában található gyártói jótállási jegy szerinti) gyártói szakszervizben. - na ez a jegy nem volt benne
II. A háztól-házig garancia keretében:..."

Mivel tudnám rávenni őket, hogy a PTK.-ban foglalt jogaimat érvényesíteni tudjam? :F
Amikor vettem, akkor máshol 24k körül volt az új bontatlan garanciás termék. Ezért gondoltam, hogy hátha. Azóta felmentek az árak persze...
Kicsit hosszú lett, elnézést :U

(#1150) gyuri2008


gyuri2008
veterán

Van itt a fórumon valaki aki tudna segíteni, esetleg a fogyasztó védelemnél van ismerőse?
Meg köszönöm.
Szórakozik velem ez a sze......t emag.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.