Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1602) erdey_a válasza Gallmix (#1589) üzenetére


erdey_a
őstag

én sem kaptam visa kupont, pedig 3 rendelésem is volt a promóció ideje alatt. írtam nekik messengeren, azt válaszolták, hogy utána néznek, türelmemet kérik. a hét közepén azért újra rájuk írok.
te mire jutottál?

Vérboci

(#1603) Faterkam válasza tököscsávó (#1601) üzenetére


Faterkam
addikt

De nem az eMaggal állsz szerződésben, hanem a partner céggel, így az eMagnak mi köze lenne a termékhez? :F :U

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#1604) koxx válasza tököscsávó (#1601) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Le van irva az aszf-ben, alapszabaly, hogy csak emag forgalmazasu cuccot vasarolunk, ilyen 3rd party gumicsizmas boltokat el kell felejteni

(#1605) Kevin8997


Kevin8997
tag

Sziasztok! Rendeltem az Emagtól, Emag által forgalmazott terméket, utolsó darab lehetett, és az akciós árnál is olcsóbb volt. Újként volt fent a webshopon, de amikor átvettem üzletben furán viseltes volt a csomagolása. Kérdeztem is, hogy ez volt használva kibontva (nem biztos, hogy zavar ha úgy árulják mert jó áron volt) de mondta az eladó, hogy biztos nem. Otthon néztem meg jobban és sok helyen volt rajta a használatnak jelei, kopás stb így elálltam 14 napon belül. Létezik, hogy az Emag újként tesz fel bontott terméket ?

(#1606) d@vee válasza tököscsávó (#1601) üzenetére


d@vee
őstag

Az emag csak a felületet biztosítja. Mintha bemennél a sparba, romlott volt a tej és a várost fikázod hogy jó gané amiért helyet biztosít ilyen boltoknak. Jó kis sarkított példa de érted na :DDD

Ja

(#1607) d@vee válasza Kevin8997 (#1605) üzenetére


d@vee
őstag

Simán lehet hogy központi raktárban rossz helyre tették vissza a cuccot, amit visszaküldtek 30 napon belül és az újak közé ment. De szerencsére nem ez az általános tapasztalat, de jól tetted hogy elálltál tőle.
Maga a csomag ha felbontottnak néz ki, még tartalmazhat új terméket. Ha helyben veszed át és ráérsz, azért érdemes rákukkantani hogy mi a helyzet vele. Tényleg rengetegszer van, hogy vesznek valamit, kibontják ott a pultnál és már kérik is vissza a manit mert nem olyan mint remélték, nagyobb mint a képen (ez konkrétan 2 napos példa, saját szememmel láttam :DDD ), vagy addigra elment a vásárlási kedv, esetleg full mást vettek mint amit eredetileg akartak.

[ Szerkesztve ]

Ja

(#1608) GZoli7 válasza tököscsávó (#1601) üzenetére


GZoli7
senior tag

Minden termékre létezik szavatosság. Nézz utána. Arra is, amire nincs jótállás. Ezt szereti az emag is elfelejteni közölni.
Létezik Európai fogyasztói központ is. És a bankoknál is van chargeback, ha nem partner az eladó.

(#1609) Ka999


Ka999
tag

Sziasztok! Ha kiszállítás előtt lemondok egy eMag rendelést, amihez felhasználtam a Visa kupont, akkor visszakapom a kupont? Ha igen, mennyi idő után?

(#1611) koxx válasza Ka999 (#1609) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Sztem azt buktad

(#1612) Ka999 válasza koxx (#1611) üzenetére


Ka999
tag

Még nem mondtam le, csak gondolkozom rajta. De ha bukom, akkor nem mondom le.

(#1613) d@vee válasza Ka999 (#1612) üzenetére


d@vee
őstag

Asszem ügyfélszolgálat vissza tudja állítani. De ez csak rémlik valahonnan dolog, lehet a lejárt egyéni kuponra emlékszem.
Más bolt, alzánál buktam a kuponom mikor lemondtam rendelést.

Ja

(#1614) koxminator


koxminator
senior tag

Sziasztok,

Kis segítséget kérnék, hátha meg tudjátok mondani: ha rendelek egy TV-t online, de bolti átvétellel, akkor ugyanúgy érvényes rá a 30 napos elállás, mintha házhozszállítással kérném, ugye? Illetve nem tudom, van-e arról tapasztalat, hogy pl. TV esetén bolti átvételnél meg lehet-e nézni, hogy nem-e panelhibás és minden ok?

Előre is köszi! :R

Cégünk alapfilozófiája: nem bántjuk a sz**t, amíg nem büdös!

(#1615) pn4hvq válasza koxminator (#1614) üzenetére


pn4hvq
senior tag

A 30 napos elállás ugyanúgy fennáll, mivel online rendelted. A többire nem tudok érdemben válaszolni.

(#1616) koxx válasza koxminator (#1614) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Szerintem nem nezheted at, erre is vonatkozik a 30 napos elallas. De inkabb kerdezz ra.

(#1617) koxminator válasza koxx (#1616) üzenetére


koxminator
senior tag

Rendben, köszönöm, pn4hvq Neked is!

Cégünk alapfilozófiája: nem bántjuk a sz**t, amíg nem büdös!

(#1618) Faterkam válasza koxminator (#1617) üzenetére


Faterkam
addikt

Megnézheted szerntem! Én a Mammutba minden terméket kibontatok, és nem egy TV-t szedtek már ki a dobozából mellettem! :K

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#1619) d@vee válasza koxminator (#1614) üzenetére


d@vee
őstag

Megvan ugyanúgy a 30 napos elállás.
TV-t pedig pl. Etelében mindig kiveszik átadás előtt és megnézik.
Többi emagban is kiveszik ha megkéred őket.

Ja

(#1620) Gallmix válasza d@vee (#1613) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Ezt jó lenne tudni :) Konkrétan én most használtam fel, mert piros a termék... nehogy elfogyjon... remélem nem lesz akciós ezt követően... arra lenne jó a kupon visszamondás :D

(#1621) erzol


erzol
őstag

Sziasztok!
Emag partner által forgalmazott porszívó szűrőt rendeltem és persze, hogy nem jót küldtek.
A cyberp@csa kiborított a chatben. Élő embert telefonon el lehet érni valahogy?
Román partnernek írtam emailt (magyarul :DDD) a problémáról.
Tudok még valamit tenni, hogy cseréljék a terméket?

(#1622) d@vee válasza erzol (#1621) üzenetére


d@vee
őstag

Először is partnertől nem rendelünk. Inkább google-ban keresek valami itthoni kissebb webshopot.
Az összefoglalóban ott a shortcut, hogy érd el az ügyintézőket chatben 3 lépésből, ott próbálkoznék.

Ja

(#1623) erzol válasza d@vee (#1622) üzenetére


erzol
őstag

Igen, tudom.
Ritka, itthon hiánycikk termékről van szó.
Az adatlap stimmelt ahhoz, amit én keresek, de lehet csak felcserélték véletlenül a terméket.

(#1624) d@vee válasza erzol (#1623) üzenetére


d@vee
őstag

Áhh, túl sok ilyen partnercéges "véletlen" rossz terméket küldtek dologról tudok ahhoz, hogy ritka véletlen legyen :DDD

Ja

(#1625) Gallmix válasza erzol (#1621) üzenetére


Gallmix
aktív tag

telefon megszűnt érthetetlen módon... mintha valami bóvli webshop lenne...

(#1626) erzol válasza d@vee (#1624) üzenetére


erzol
őstag

Összefoglaló módszer működött és email segített ügyintéző. :R

(#1627) smog86


smog86
senior tag

Van esetleg ötletetek, hogy miért kell 2 hetet várni négy termékre amik megrendelés óta is folyamatosan raktáron vannak? :F
Már három napja csak "Rögzített rendelés".

[ Szerkesztve ]

(#1628) Faterkam válasza smog86 (#1627) üzenetére


Faterkam
addikt

Erről sokan tudnának mesélni akiknek a Sameday viszi a cuccot :D! Nekem egy sima lightning kábel bóklászott egy hónapig. Hívtam a futárcéget, erre kiderült, hogy visszavitték, a feladónak, a miértre az volt a válasz, hogy ők is emberek, hibázhatnak, miért én nem szoktam? Mondom de, csak akkor tájékoztatom a másik felet is. Mindegy rendeltem egy másikat máshonnan, és láss csodát 2 nap múlva a Boxba volt a visszavitt rendelésem! Kamuznak orrba-szájba!

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#1629) koxx


koxx
MODERÁTOR

emagon jó szarul oldották meg a termék elállás bejelentést
23-án adtam le rendelést, 26-án vettem át, el akarok állni erre tök üres a visszaküldési kérelem mező. Gyanítom a rendeléstől számolja a rendszerük a 30 napot, pedig egyértelműen le van írva, sőt mindenhol az átvétel időpontja számít. Megint lehet cseteleni a retek bottal vagy bemenni személyesen az üzletbe. :W

(#1630) koxminator válasza d@vee (#1619) üzenetére


koxminator
senior tag

Igen, szombaton átvettük a TV-t és fizetés után kibontották nekünk és együtt néztük meg, hogy nincs rajta semmilyen fizikai sérülés.

Cégünk alapfilozófiája: nem bántjuk a sz**t, amíg nem büdös!

(#1631) Kevin8997 válasza koxx (#1629) üzenetére


Kevin8997
tag

Még mindig jobb mint sok más webshopnál :D tényleg nem védem az emagot de sok terméket rendeltem tőlük és sokat vissza is küldtem, kényelmesebb és ügyfélbarátabbnak éreztem mint pl az euronicset.

(#1632) s7evcsenko


s7evcsenko
addikt

Üdv.
Van ez a Visa-s 5k-s kupon, ami boltban fizetve 6k.
Az lenne a kérdésem, hogy ha neten rendelek bolti átvétellel és bolti fizetéssel, akkor is él a 6k?
Vagy ez csak a bolti készletre vonatkozik?

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#1633) roti86 válasza s7evcsenko (#1632) üzenetére


roti86
őstag

Boltban kell leadni a rendelést. Bemész, ügyintéző leadja a rendelést, abban nem vagyok biztos, hogy csak bolti készletre vonatkozik e (szerintem nem).

(#1634) s7evcsenko válasza roti86 (#1633) üzenetére


s7evcsenko
addikt

Köszi :R

"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."

(#1635) Bigemperor


Bigemperor
senior tag

Sziasztok,nem kaptam 5e ftos kupont,pedig a feltételeknek megfelelően vásároltam,kezdjek aggódni? Írok ma nekik...

(#1636) pn4hvq válasza Bigemperor (#1635) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Én Facebook Messengeren keresztül írtam nekik két hete rendelésszám csatolásával, néhány nappal később jött az email, hogy megkaptam az utalványt.

(#1637) Bigemperor válasza pn4hvq (#1636) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Köszönöm, beszéltem chaten velük,elvileg nemsokára megkapom, adminisztrációs hiba miatt nem küldték.

(#1638) SUPREME7 válasza Bigemperor (#1637) üzenetére


SUPREME7
őstag

Vajon hány ilyen "adminisztrációs" hibán spóroltak csilliókat, és kerestek szintén annyit a promó alatt vásárlókon, akik amúgy nem biztos, hogy vásároltak volna :D

(#1639) erdey_a válasza roti86 (#1633) üzenetére


erdey_a
őstag

Én tegnap boltban rendeltem, de csak ötezret vontak le... Szóval mehetek egyezkedni az ügyfélszolgálattal megint... :(((

Vérboci

(#1640) roti86 válasza erdey_a (#1639) üzenetére


roti86
őstag

De ha boltban személyesen rendelsz egyből látnod kellett volna mennyit vonnak le, nem igaz? Vagy megkérdeni az ügyintézőt, ha ő adta le a rendelést. Nálam így van a számlán a -6K:

[ Szerkesztve ]

(#1641) erdey_a válasza roti86 (#1640) üzenetére


erdey_a
őstag

nem szoktam a pult mögé menni, hogy belenézzek a monitorba, így nem volt hol látni...
és feltételeztem, hogy a kuponok hogyanjáról és mikéntjéről nem nekem kell tájékoztatót tartani. mondott egy végösszeget, de elég sokmindent vettem, ráadásul pár dolog az őrült napok miatt olcsóbb lett, mint mikor kinéztem, szóval az összeg sem mondott semmit.
csak otthon néztem rá a fiókomban a rendelésre és ott láttam, hogy 5000 csak a kedvezmény.
ma megyek átvenni a cuccokat, majd akkor jelzem, hogy nem kerek a dolog.

[ Szerkesztve ]

Vérboci

(#1642) roti86 válasza erdey_a (#1641) üzenetére


roti86
őstag

Oké, majd írd meg, hogy sikeres volt e a reklamácó, vagy elhajtottak a f@szba :D

[ Szerkesztve ]

(#1643) Bigemperor válasza SUPREME7 (#1638) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Ugyanezt gondolom,botrány szinte az összes multi hozzáállása.

(#1644) jojoando


jojoando
senior tag

Üdv! Kérdésem, van egy eladott garanciális telefon. A vásárlónak jó a teló de aksinál nem tetszik neki valami, ezért garancián belül akarná intézni, de még a nevemen van a telefon.
kérdés, az eladással a garancia ugrik, elvész vagy természetesen megy a hatályos ideig.
Kérdés írjak egy eladási papírt vagy mi a jobb megoldás ilyen esetben?

(#1645) d@vee válasza jojoando (#1644) üzenetére


d@vee
őstag

Mindegy kinél a telefon, legyen meg a számla és kész.

Ja

(#1646) SUPREME7 válasza jojoando (#1644) üzenetére


SUPREME7
őstag

A jótállás a készülékre szól, nem a vásárlóra. Ha nála a számla, tudja intézni. Ha akadékoskodnak (mert némelyik buzgó ügyfélszolgának ez a hobbija, vagy felülről kapja az utasítást, hogy akit lehet koptasson le) akkor határozottnak kell lenni. Nyilván egy adásvételivel be lehet tömni a pofájukat, de nem kötelező

(#1647) South Velen


South Velen
addikt

Hali,

A Sameday csodás futárszolgálatnál továbbra se lehet kártyával fizetni?

(#1648) erdey_a válasza roti86 (#1642) üzenetére


erdey_a
őstag

minden simán ment, hozzáadtak még 1000 ft kedvezményt

Vérboci

(#1649) roti86 válasza erdey_a (#1648) üzenetére


roti86
őstag

Ez korrekt volt legalább részükről :)

(#1650) umek


umek
tag

Leírom a sztorimat, bár vége még nincsen. De legalább kiírom magamból.

Október 12, Glamour napok, Finish termékek 50%, tényleg minden egyéb helynél olcsóbban a cuccok, öröm, boldogság, 10 termék megrendelve, kifizetve kártyával, 42ezer helyett 21ezer Ft.

A tervezett kiszállítás (10.16) ideje után sem változott a státusz, ami „Termékek eladva és kiszállítva a(z) eMAG által” és emellett „A csomag a futárszolgálat raktárában”.
Kaptam egy üzenetet arról, hogy 6ezer Ft-ot visszautalt az EMAG. Ezt nem igazán értettem.

Felkerestem őket chaten, hogy mi történt, itt derült ki számomra, hogy a termék/csomagolás sérült, ezért nem hozták ki, de erről a felületen semmi nem látszott, illetve maguktól semmit nem írtak. A 21ezerből 6ezer Ft visszautalását anélkül tették meg, hogy bárki is megkérdezett volna, hogy én mit szeretnék a sérült csomaggal.

Én annyit szerettem volna, hogy a háttérben oldják meg, hogy kicserélik ami sérült, és hozzák ki a csomagot, amit rendeltem. Logikus, egyszerűnek hangzik, de nem sikerült ezt megugrani.

Az ügyintéző arról tájékoztatott, hogy új rendelést kell rögzítenie, megkérdezte, hogy nekem ez rendben van-e. Mondtam, hogy ha ugyanazon az áron megkapom a csomagomat, akkor nekem mindegy. Mondta, hogy akkor felviszi ő a rendelést és kapok róla mailt. Ebben maradtunk, így október 20-án, vagyis 8 nappal az első után létrejött a második rendelés, amit az emagos munkatárs vitt fel.

De ez a rendelés nem 21ezer Ft-ról szólt, hanem 34ezerről, és az szerepelt ott, hogy nekem utánvéttel ki kell fizetnem.

Újra chat, ahol az volt az új infó, hogy külön meg kell kérni a kedvezményeket nekik a termékekre, és majd utána minden szépen helyre fog állni.

Kiderült az is, hogy a felületen nem ugyanazt látom én, mint amit ők, de nyugodjak meg, nem kell többet fizetnem, és minden kialakul. Mivel fontos lett volna, hogy máig (okt27) megkapjam a csomagot, kérdeztem, hogy erre van-e esély, válasz: van esély. Ok…

Október 26-ig nem történt semmi, ismét chat, elnézéskérés, vezetőnek is külön jelzik, hogy a kedvezményekkel mi a helyzet. Illetve kérik a bankszámlaszámomat, ahová az első rendelésből fennmaradt összeget visszautalhatják. Igaz, hogy egyszer oda már visszautaltak 6ezret, de inkább ne vesszen el a 15ezrem, így megadtam. A pénz azóta nem érkezett még meg, bár az azonnali utalás miatt akár meg is jöhetett volna.

Október 27, most már nem 34 ezer szerepel a második rendelésnél, hanem 28ezer. Ami még mindig több 7ezerrel, mint az eredeti.

Kíváncsian várom, hogy hol lesz a vége ennek, de az 50%-os kedvezményt nem szeretném elengedni.

Eddig vígasz-kupont nem ajánlottak fel, de azért itt már nagyon járna, egyrészt hogy 15 napja várom a semmit, másrészt amennyi időt már erre az egészre el kellett pazarolnom.

És persze az összes termék, amit rendeltem, azóta is rendelhető és raktáron van. Csak ugye milyen áron…

Légy korrekt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.