Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1001) roti86 válasza ricogsm (#998) üzenetére


roti86
őstag

2 nap után nyugtalan? :D Nekem 1 hónap volt Romániába, azt is eMagon keresztül kellett intézni, hogy mi van, odaért egyáltalán? Rendesek voltak, mert felvették a partnerrel a kapcsolatot. Messengeren érdemes írni majd eMagnak, de csak Januárban próbálkoznék a heyedben.

(#1002) Llew


Llew
senior tag

Ma kaptam egy levelet tőlük, hogy évvégével befejeződik az összeolvadása a ket cegnek és jan 1-től az edigital megújjult ügyfélszolgálattar vár.
Most akkor nem teljesen beolbmvadtak? Ennek így mi értelme van? Az emberek mar el is felejtették, hogy volt edigital, srre most visszahozzák az eltűnt nevet?

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#1003) Thoty válasza Llew (#1002) üzenetére


Thoty
senior tag

"Kedves Ügyfelünk,
Új korszak kezdődik az Extreme Digital és az eMAG életében!

2022. december 31-ével az elmúlt évek egyesülési folyamata lezárul, melynek eredményeképpen minden, 2023. január 1-jét megelőző Extreme Digitalnál történt vásárláshoz kapcsolódó esetleges ügyintézést – legyen az akár garanciális ügyintézés, számlamásolat igénylés, vagy bármi más, ami a rendelésed kapcsán számodra fontos - közvetlenül az eMAG ügyfélszolgálatán tudsz kezdeményezni az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon: +36 1 88 555 00 (normál díjas)
Email: shop@edigital.hu

Az Extreme Digital azonban nem áll meg! Minden régi és új vásárlónk számára a 2023-as évben is a megszokott vásárlási élményt, verhetetlen árakat igyekszünk biztosítani az emag.hu felületén, megújult ügyfélszolgálattal, mely minden, 2023. január 1-én, vagy azt követően történt vásárlás kapcsán segíteni fog Neked az alábbi elérhetőségen:

E-mail: ugyfelszolgalat@edigital.eu

Mikor kit keress?

• Amennyiben a vásárlásod után kapott számlán a dátum 2022.12.31. vagy ez előtti, akkor az eMAG tud majd segíteni Neked a fenti elérhetőségek bármelyikén (telefonon válaszd az Extreme Digital vásárlóknak dedikált menüpontot)!

• Ha vásárlásod számláján 2023.01.01. vagy későbbi dátum szerepel, akkor az Extreme Digital megújult ügyfélszolgálatát keresd az új elektronikus elérhetőségen!

Köszönjük, hogy a múltban minket választottál, és bízunk benne, hogy velünk tartasz a jövőbe vezető izgalmas úton!"

Ezek komplett idióták. :DD

(#1005) Thoty válasza szima (#1004) üzenetére


Thoty
senior tag

Én értem, ha jövőre veszel valamit az edigital-tól emagon keresztül (máshogy nem is tudsz), akkor azzal kapcsolatban az edigital ügyfélszolgálathoz kell fordulni probléma esetén. Minden korábbi edigital vásárlás esetén pedig az emag-hoz.
De, hogy ez miért jó nekik, azt nem értem. Meg azt sem, ha már egy cég, akkor miért nem olvadnak össze teljesen és szüntetik meg az edigital-t mint céget és forgatnak át mindent emaggá.

A legjobb benne, hogy az egyesülés lezárul, ennek eredményeként két ügyfélszolgálatuk lesz :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1006) ricogsm válasza roti86 (#1001) üzenetére


ricogsm
őstag

Ő értem köszönöm. :R

MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz

(#1008) Thoty válasza szima (#1007) üzenetére


Thoty
senior tag

Ezt a részét én sem értem :)

(#1009) Ciccuka válasza Thoty (#1003) üzenetére


Ciccuka
veterán

eldigitalizáltemag

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#1010) Llew


Llew
senior tag

Jövőre elkezdenek időgépet forgalmazni és az iatt lesz lényeges, hogy a régi számlaval új ügyfélszolgalathoz menjünk, vagy fordítva.

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#1011) ricogsm


ricogsm
őstag

Ez gyors volt. Karácsonykor dolgoznak?

MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz

(#1012) Bl.Gyo.


Bl.Gyo.
őstag

sziasztok!

mobilcsere programban vennék készüléket, megnéztem az ebben szereplő készülékeket, kiválasztottam egyet, de azt nem az emag forgalmazza és üzletben való átvételre sincs lehetőség ha jól láttam. akkor azt most lehet cserélni a programban vagy nem?

itt néztem: [link]
és ezt a készüléket választanám: [link]

[ Szerkesztve ]

(#1013) Maxxxim válasza Bl.Gyo. (#1012) üzenetére

Mivel a teló forgalmazója "Flanco" egy román cég, gyanítom ezért nincs lehetőség bolti átvételre, és nem is foglalkozik mobilcsere-programmal sem.
Ha olyan telót választasz, amit az Emag forgalmaz, akkor elég a személyes átvételnél jelezni, hogy hoztál cseremobilt, és helyben lepapírozzák neked.

(#1014) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Én itt tartok. [kép]

(#1015) Bl.Gyo. válasza Maxxxim (#1013) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

igen köszi én is így tudtam csak megzavart hogy a mobilcsere programban ott volt ez a készülék külső forgalmazóval, azt hittem meg lehet rendelni egy emag üzletbe és ott veszem át mobilcserén belül.

a kérdés hogy minden telót amit az emag forgalmaz részt vesz a mobilcsere programban vagy csak azok amik azon az oldalon amit linkeltem fentebb?

(#1016) Maxxxim válasza Bl.Gyo. (#1015) üzenetére

Hááááááááááát ez jó kérdés. Én anno egy Poco telót hoztam ki így, amit itt linkeltek a topicban, de hogy az benne volt-e ebben a listában, azt nem tudom :U

(#1017) humi1


humi1
tag

Sziasztok!
Véleményre/segítségre lenne szükségem.
Még novemberben rendeltem a gyerekeknek 2 db jbl 510bt felhallgatót. A termék megjött, gyors kipróbálás, aztán vissza dobozba mivel karácsonyra kellett a fa alá. Szent este jött a meglepetés. A gyerekek panaszkodtak, hogy folyamatosan ledobja a kapcsolatot a telókról. Valamint az igért 40 óra helyett kb 1-2 órán belül lemerül. A hang minőség is folyamatosan változik.
Tüzetesebben megvizsgálva a terméket döbbentem rá, hogy hamisítványt vásároltam. A doboz is csak hasonló az eredetihez képest. A töltő elhelyezkedése és típusa is más mint az eredeti terméken (és azokon a képeken ami az emag oldalára fel van töltve). A 30 napon belüli visszaküldésről már lemaradtam. Nincs is ez a lehetőség a profilomba. A kiküldött számlán emag logóval egy németországban bejegyzett kínai cég szerepel.
Nem tudom merre menjek a problémámmal. (lehet a sóhivatal) :O
Van valakinek valami hasznos tanácsa ezzel kapcsolatban?

(#1018) Ákinard válasza humi1 (#1017) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Egyáltalán kitől rendelted, ki volt a forgalmazó?

(#1019) humi1 válasza Ákinard (#1018) üzenetére


humi1
tag

Supplier/Szállító: SHENZHENSHI SHUNHAOKEJI YOUXIAN
GONGSI
Tax No./Adószám: 346511902
VAT No./EU adószám: DE346511902
Subscribed and paid capital/ Jegyzett tőke: 3000000
Bank account/Bankszámlaszám: IE02CITI99005170109604
Bank/ Bank neve: Citibank
Country/Ország: Germania
Headquarter/Cím: No. 820 LiJing Business Center,
ChengShiHuaYuan, HengGang, LongGang, Shenzhen, China

Ez van a számlán!
De amikor rendeltem a bánat se vette észre, hogy nem az emag közvetlen.

(#1021) ricogsm válasza ricogsm (#982) üzenetére


ricogsm
őstag

Meg is jött a pénz.

MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz

(#1022) koncsik válasza humi1 (#1017) üzenetére


koncsik
MODERÁTOR

Minimum a garanciát érvényesíteni kellene (megpróbálni). De ezt így megírva az EMAG-nak vagy telefonon elmagyarázva, lehet hogy sgeítenek valamit - nem néztem meg, hogy mi a policy-jük hamis termékek esetén.

Eladó játékaim (LEGO, Switch, PS4): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/koncsik/index.html

(#1023) ricogsm válasza humi1 (#1019) üzenetére


ricogsm
őstag

Mindenképp írnék az ügyfélszolgálatnak, mert ez tulajdonképpen megkárosítás.
Erről nem tehet EMAG, de azért csak na.
Én is kivertem a hisztit a hamis parfüm miatt. Szerencsére gyorsan lezárták.
Ha kell akkor NAV felé is jelezni (de ezt kilátásba helyezni az emag felé.) , hogy hamis terméket adtak el neked eredetinek hirdetve.
Nem hiszem, hogy szüksége lenne az EMAG-nak ilyen jellegű cirkuszra.
Azért megnézném a termék linkjét. (az általad vásároltat)

[ Szerkesztve ]

MSI GE76 RAIDER i7-11800H RTX 3080 8GB 155W TGP FHD 300Hz

(#1024) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Emag szállítási idő dec 7 - dec 28

[kép]

Nagyívben kerülni kell őket!

(#1025) #65537792 válasza Kolondrum (#1024) üzenetére


#65537792
törölt tag

Ok.
Köszi a tanácsot. :R

(#1026) Ákinard válasza Kolondrum (#1024) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Sajnálom, hogy vége. Szívesen olvasgattuk volna még hetekig a folytatásos teleregényt :D
Bocsi, de tényleg minden másodpercről tudtunk már. :U

Szerk.: és félreértés ne essék, igen para a 3 hetes szállítási idő, de ez most ilyen időszak volt, benne volt a pakliban. Nekem is jött meg csomagom 3 hét bolyongás után, írtam is róla talán 1x fent, de nem napi 3x állapotinfó. :D
Máskor pedig a rendelés után 4-4,5 órával (!!!) a boxban volt. Egyszer hopp, másszor kopp.

[ Szerkesztve ]

(#1027) Ákinard válasza humi1 (#1019) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Uhh, ez elsőre elég meleg.
Amit írtak, én is megpróbálnám. Reklamáció a forgalmazónak, és az emagnak is, bár utóbbi jó eséllyel elirányít a forgalmazóhoz.
A garanciát mindenképp be kell próbálni, kérdés, hogy hova kell érte küldened? Mert Németoba vagy Csingjungjangba postázni....
Bár ezt bebizonyítani, (ha kötekednek) hogy tényleg hamisítványt kaptál, és nem te cserélted el....

Sajnos figyelni kell a Forgalmazza: XX részt.

(#1028) Kolondrum válasza Ákinard (#1026) üzenetére


Kolondrum
félisten

Még jó, hogy mindenki más.

(#1029) jenei1994


jenei1994
addikt

Emag

2022.12.28, 20:54

Csomag elküldve

Kiszállítás várható időpontja:
Ma 08:00 és 17:00 között

posta

PB53023232443 A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot.

:U

[ Szerkesztve ]

(#1030) trebrona válasza jenei1994 (#1029) üzenetére


trebrona
nagyúr

Posta küld SMS-t a kézbesítés napján a futár számával és 3 órás intervallummal.

------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------

(#1031) Dronte válasza Ákinard (#1026) üzenetére


Dronte
aktív tag

Mondok jobbat: november 18-ai rendelés kerek egy hónap alatt sem jött meg, aztán csak egyszerűen szó nélkül törölték (a termék továbbra is elérhető). Pedig Sameday alapján náluk volt a csomag. Gondoltam akkor megrendelem újra, december 18-án ez meg is történt, azóta 21. óta Sameday raktárban áll a csomag. Lehet majd egyszer megkapom, ki tudja :D

És szerintem ez nem tudható be annak, hogy "ez egy ilyen időszak". Ha nem tudják normálisan garantálni a szállításokat, akkor mondjuk nem a Sameday-el kéne szerződniük, hanem egy olyan szolgáltatóval, aki képes ellátni a feladatot, mert ez így botrány.

(#1033) Beni2360 válasza szima (#1032) üzenetére


Beni2360
félisten

Visz árura kuldtek egy kódot SMS-ben amivel a boxba be tudom tenni. Nem kerulte el a figyelmed? Ezt a kódot akár a csomagra is rá irhatod.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1035) Beni2360 válasza szima (#1034) üzenetére


Beni2360
félisten

Szvsz azért mar nem fognak jönni.
Nekem is volt egy mosogató csaptelep vetel amin a szűrő torott volt. Rendeltem meg akkor egy magasitott hatyú kifolyót amit 2 nap késéssel kaptam meg (egy forgalmazó 10 p különbségu rendeles) annak a szűrője jo volt es atraktam a csaptelepre. Közben ugye reklamaltam es kertem egy szűrő pótlást. Szumma szummarum lemondtak a pót kifolyó vissza küldéseről mivel az magas volt es elalltam a vasarlastol. 1 hetre ra futar hozra a kus szűrőt és az árát a + kifolyonak is vissza kaptam. Lezárt vissza fogadott áru latszott a rendelesnel. Kavar kavar hatan. :U

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#1037) Ákinard válasza Dronte (#1031) üzenetére


Ákinard
aktív tag

És szerintem ez nem tudható be annak, hogy "ez egy ilyen időszak".

Nem mondtam, hogy ez így jó, mert nem az. Valamit idén csúnyán elbaltáztak, alulméreteztek, és ez nem önmagában az Easybox raktárnak használata.*
Szimplán arra utaltam, hogy itt is és úgy általában máshol is látszott, hogy akadozik a szállítás. Ez ellen tenni sok mindent nem lehet, max törölni a rendelést.
Az semmiképpen nem segít a helyzeten, ha valaki napi 5x helyzetjelentést ad a csomagja állapotáról, és minden 2. kommentben előadja, hogy ő biza ide-oda-amoda fog menni emberkedni. Mert nem is biztos, hogy a topik közönségét ez már érdekli, másik oldalról, pedig látjuk, hogy valójában ugyanúgy csendben kivárta, amíg kézbesítik, aztán #hesstegsohatöbbetemag #kivételazelsőnagykihagyhatatlanakcióig ;]

*Ezt az egészet már korábban is elemeztük itt, jövőre sokkal jobban rá kell készülniük a BF és az utána jövő adventi időszakra. Plusz szerintem hülye húzás volt, hogy BF napján 690 volt az Easybox, másnap ingyenes. Ezrével lehettek olyan rendelések amit CSAK EMIATT újrarendeltek, itt is tízesével voltak ilyenek.

(#1038) Gallmix válasza Ákinard (#1037) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Ezt már tavaly is eljátszották, vagy tavaly előtt. Az nap volt díja a csomagoknak, előtte, utána nem. Valószínűleg az előzménye az volt, hogy amikor Bf-volt mindenki gyors egyesével rendelgette a dolgokat, és így nekik nem volt "megérős"... vagy sokan nem vették át még sem.

Így meg kétszer is meggondolja az ember... én ezért is hagytam ki idén tavaly is a bf-et.

(#1039) Ákinard válasza Gallmix (#1038) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Idén viszont ezer és ezer ember rendelt valamit BF-kor 690-es szállítási díjjal, majd másnap újra megrendelte szállítàsi díj nélkül, ugyanolyan, vagy olcsóbb árban. Csak itt több ilyen is volt, mennyi lehetett országosan? Az előző napit lemondani már nem lehetett. Ezek mind napokig foglalták a boxokat…

Az meg, hogy mennyire nem éri meg az emagnak az egyesével ingyen szállítás, az vicc. Ha nem érné meg, akkor nem pakolnák széjjel 15 dobozba külön-külön azt, ami beleférne 2-3 nagy emag dobozba ;]

[ Szerkesztve ]

(#1040) Ákinard


Ákinard
aktív tag

Többször előkerül itt, hogy emag partnertől nem érdemes elárazott dolgokat venni, ‘úgyis törlik’. Én is így szoktam járni rendszeresen.

Viszont most jelentem, megvolt az első emag partneres elárazott rendelésem amit ki is küldtek korrekten:
Harmad árra elárazott nagykiszerelésű mosogatószer. Szállítási és utánvét* (!) költséggel is kevesebb, mint félárban volt ;]

*Először kérte el a box a 490-et tőlem, de nem mertem előre fizetni egy nevenincs cégnek, és 99,99%-ban törlésre számítottam.

(#1041) Gallmix válasza Ákinard (#1039) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Anno még Emag Edigitál volt és a verseny kapcsán is lett talán az ingyenes szállítás... pár évig ment, azt megunták... mindig varriálnak vmit... az hogy szét dobják több dobozba, az attól még egy rendelés, ráadásul régen volt hogy egyszerre hoztak 5 dobozt, tök jó volt... :DDD Értelmét nem láttam...

Most már csak box-ba visznek ingyen... azt sem mindig...

Valószínűleg + lehúzás akkor direkt díjat kérni, másnap nem.... végül is ja... megszívatták magukat... Nekem is volt csomag tavaly... jelezték, hogy akkor ne vegyem át... foglalta 3 napig a helyet. Idén már csak 1-1,5 nap volt átvenni...

Emag partnertől elárazott dolgot nem vettem... de rendeltem már onnan mint a saját oldalukról, mert pl itt ingyenes szállítás akció volt és az ár is kb ugyan az.

(#1042) Ákinard


Ákinard
aktív tag

Mennyire nem éri meg az emagnak az ingyen szállítás téma:

Anyu kért egy routert, és mivel pont 20e felett van, ingyen házhoz kértem, úgyis itthon dolgozom. És kihasználtam a lehetőséget, kértem még 2 terméket, amiért önmagában lehet nem menék el az emag boltba: 10 darabos csoki "promociós ajánlat" és 2 darab szörp.

Most jött az üzenet, hogy darabonként fogják küldeni, először jön a 2 db szörp. Utána külön a router, és kapaszkodjatok: 4db csoki és 6 darab csoki. :DD Ráadásul a Magyar Posta hozza, így azt sem mondhatom, hogy a saját cégüknek fizetnek.

Persze gondolhatom azt, hogy *mennyire* nem éri meg nekik az ingyen küldözgetés.... :D

(#1043) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Az emag termékekre elvileg 30 nap a visszaküldés ugye? Átvettem egy tv-t december 4-en délben, és ma már nem tudom kiválasztani az appban hogy vissza szeretném küldeni. Nem akartam eddig húzni, de ma lett pont egy jó ajánlat :D

vessek keresztet?

köszi!

(#1044) Thoty válasza Slyer (#1043) üzenetére


Thoty
senior tag

Emag által forgalmazott? Ha igen, akkor ügyfélszolgálat megoldja, telefonon vagy messengeren zargasd őket.

(#1045) humi1 válasza Ákinard (#1027) üzenetére


humi1
tag

Reklamáltam a termék miatt.
Elkérték az IBAN számom. Elvileg visszautalják a pénzt, a fejhallgatókat meg megtarthatom papírnehezéknek.
Bár nem tudom mikor látom a pénzt. :F

(#1047) Bl.Gyo.


Bl.Gyo.
őstag

Sziasztok.

Miért van az hogy van 1 termék 2 színben, de az egyik színű ingyenes kiszállítás easyboxba, a másik színűt nem szállítják easyboxba csak házhoz 2500ft-ert. Mind a 2 szín teljesen ugyanaz a termék, és ugyan az a forgalmazó is, ugyan onnan jön, és az áruk is teljesen megegyezik.
Nem értem miért van ez pedig csak a szín más...

[ Szerkesztve ]

(#1048) Bl.Gyo. válasza Bl.Gyo. (#1047) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Rá mentem a forgalmazó oldalára és ott a kívánt termék 3000ft-al olcsóbb mint az emagon, 1300ft szállítás foxpost-ba, és kevesebb szállítási idő. Hát akkor lehet inkább közvetlenül a forgalmazótól rendelem.

[ Szerkesztve ]

(#1049) Slyer válasza Thoty (#1044) üzenetére


Slyer
senior tag

Igen, eMag forgalmazott, intézték is, köszönöm a tippet!

Viszont azt írta az ember messengeren, hogy péntekig vigyem be. Nem 14 napom van visszavinni a bejelentéstől? :D

(#1050) humi1 válasza humi1 (#1045) üzenetére


humi1
tag

És meg is jött a pénz!
Köszönöm a segítséget! :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.