Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1451) Met válasza Scale (#1450) üzenetére


Met
nagyúr

Csak a gyári dobozába, azért ragaszd le.
Esetleg tekerd körbe folpackkal.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1452) Scale válasza Met (#1451) üzenetére


Scale
őstag

Köszi, így tettem egy bubis fóliával. :R

(#1453) Gallmix válasza bostone (#1443) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Nekem már volt olyan, hogy vártam őket, teltek a napok... közben elutaztam. Pont akkor csörgött, hogy itt vagyunk a csomagért... mondom, majd térjünk vissza rá később.
Az lett belőle, hogy újra leadták a rendelést a futárnak, mert az már "elévült". Általában nem jelzik előre. Ha ilyen kérésed van a futárszolgálatot hívd fel, ott tudsz talán valami érdemi eredményre jutni.

(#1454) bostone válasza Gallmix (#1453) üzenetére


bostone
addikt

A futárszolgálat elvitte/leszállította a terméket, ezzel nincs probléma.
Ebből a szempontból példás az eljárás gyorsasága eddig.

(#1455) gyuri2008


gyuri2008
veterán

Emagnál vásárolt telefont ha eladom akkor csak én indíthatom el az esetleges garanciázást ?A telefon rendelkezik Samsung garancia papírral.

(#1456) Scale válasza gyuri2008 (#1455) üzenetére


Scale
őstag

Alapból is a márkaszervizzel folytatnád le a garanciaztatast, a név nem számít ami a számlán áll csak a gyári szám (pl IMEI), ezt fogja elkérni a szakszerviz.

(#1457) gyuri2008 válasza Scale (#1456) üzenetére


gyuri2008
veterán

De ha még is az Emagnál akarja intézni?
De nem regisztrált tag akkor mi van?

[ Szerkesztve ]

(#1458) bazsimano


bazsimano
őstag

Emag vicc, tegnapra igértek egy terméket és még sehol semmi...ügyfélszolgálat élő chat azt mondja, hogy mivel a román raktárból jön át nem látják hol tart a termék ezért semmit nem tudnak mondani... :W :W :W

(#1459) Gallmix válasza bostone (#1454) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Igen, egyébként jól működik és akkor még ingyenes volt, lehet most is.

Volt másik cég ahol garanciális csere esetén nem lett volna ingyenes. De megtudtunk állapodni, hogy csere lesz futár elhozza az újat és én odaadom neki a régit. Végül is rendesek voltak :)

(#1460) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Sziasztok!
Volt egy emag rendelésem amit ugy írt a rendszer hogy máig lehet átvenni. Ügyfélszolgálat megkértem hogy tolják ki a napot mert holnap tudnám átvenni (hétfőn).
Ügyfélszolgálat azt mondta hogy leveszi az automata rendszerről és ír megjegyzést hogy ne töröljék.
Ennek ellenére ma reggel automatikusan törlésre került.
Ilyenkor mi van?
Az emag már nem forgalmazza csak külső partner jelentősen magasabb áron.

[ Szerkesztve ]

(#1461) SUPREME7 válasza Darth_Revan (#1460) üzenetére


SUPREME7
őstag

Ha bolti átvétel, akkor holnap még nagy valószínűséggel ott lesz és ki tudják adni a törlés ellenére.

(#1462) eami


eami
addikt

sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem. Lehet "rosszul fogom", de amikor megpróbálok belépni az emag fiókomba, akkor küld smsben egy megerősítő kódot amivel hitelesítem magam.

6 karaktert vár inputnak, minden kis négyzet mellett nyilak amivel 0-9 között lehet léptetni.

A küldött kód pedig így néz ki: N3usW/j9Kt

Mire gondolt a költő? Copy/paste nem megy, nem minden négyzet kattintható így beírni se tudom ha egyáltalán lenne ötletem hogy amúgy mit vár ebből a kódból....

Valakinek valami ötlet? (nyilván azon túl, hogy üfsz)

(#1463) SUPREME7 válasza eami (#1462) üzenetére


SUPREME7
őstag

Ezt első körben én is besz*ptam :DDD Az sms elején van egy 6 számjegyű kód, az a kód, az alfanumerikus "kód"' valami azonosító, fene tudja minek van az sms-ben benne :D

[kép]

[ Szerkesztve ]

(#1464) eami válasza SUPREME7 (#1463) üzenetére


eami
addikt

:Y 1000 hála :R :R :R

(#1465) Faterkam


Faterkam
addikt

Sziasztok! eMAG telefon garanciáztatással milyen tapasztalatok vannak? Személyesen vittem be a Mammutba, és már a csaj abba is belekötött, hogy ujracsomagolt telefonra nem él a 24 hó! Közöltem, úgy van a fiókomban. Nézze meg! Szájhuzogatva bevették! Közölte 30 nap, és majd küldik! Nem vagyok nyugodt!

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#1466) Darth_Revan válasza SUPREME7 (#1461) üzenetére


Darth_Revan
veterán

Frissült az oldal, stornózták a torlest :)

(#1467) Gallmix válasza Faterkam (#1465) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Dokumentumot mentsd le képernyő kép. Ha szükség lenne rá. Nekem nem volt velük gondom, igaz újracsomagoltat nem vettem még.

[ Szerkesztve ]

(#1468) Bl.Gyo.


Bl.Gyo.
őstag

Üdv!
Itt miért van 1.000ft szállítás? 10.000 felett nem ingyenes?

(#1469) Faterkam válasza Gallmix (#1467) üzenetére


Faterkam
addikt

Milyen dokumentumra gondolsz? Hivatalos eMag 24hó garanciapapírja van (természetesen lementve pdf-be) A fiókomba is ez látszik! :K

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#1470) Gallmix válasza Bl.Gyo. (#1468) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Egy forgalmazótól kell minimum 10.000 és nem lehet több 10 darabnál a termék. És be kell férjen a boxba. Ha ennyi helyről rendeltél örülj, hogy "csak" ennyi lenne a költség. A részletek oldalon látod a tételes bontást is.,

#1469 Faterkam
Erre gondoltam, amire tudsz hivatkozni :)

(#1471) Ákinard válasza Gallmix (#1470) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nem kell egy helyről rendelni, a kosárértéknek kell 10e felett lennie.

(#1472) Ákinard válasza Bl.Gyo. (#1468) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Csak a megjelölt termékek esetében érvényes, _elvileg_, gyakorlatilag hol viszi, hol nem. Most olyat lőttél, amire nem ment. Adatlapján ott a jelölés mindegyiknek?

(#1473) Bl.Gyo. válasza Gallmix (#1470) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Egy kijelző fólia adja hozzá ezt a pluszt. Ha azt kiveszem a kosárbol akkor díjmentes a szállítás. Maga ennél a terméknél is ott van ez az 1000ft. Viszont ettől a forgalmazótol a fólián kívül van egy másik tétel is, azaz 2 dolog jön egy helyről. Ha ezt kiveszem és mástól teszel bele fóliát annál is ott van a plusz de az már 1700. Nem értem mi ez, miért...

(#1474) Bl.Gyo. válasza Ákinard (#1472) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Igen ott van mid egyiknél hogy ingyenes szállítás easy boxba*. És ugye alatta írják ha 10.000ft felett van az kosár értéke.

Ja megvan nagyjából hogy mi van. Ezt nem szállítják easy boxba, de mégis szállítás 1000ft. Akkor szállítanák megis ha 1000ftot kifizetem? Ha nem szállítják oda akkor miért van megjelölve hogy ingyenes szállítás easyboxba? 😵‍💫😵‍💫

[ Szerkesztve ]

(#1475) Bl.Gyo. válasza Bl.Gyo. (#1473) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

Még annyi hogy ettől a forgalmazótol van egy másik termék is. Az ingyenes és szállítják easy boxba, de a fóliát már nem. Mivan most? 😂 nem fér be?

[ Szerkesztve ]

(#1476) Gallmix válasza Ákinard (#1471) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Változott? Én eddig akárhányszor rendeltem több különböző forgalmazótól Emagon, mindig külön külön számolta a szállítást. Ami logikus is, mert külön helyről, külön cég küldi.

#1472 Ákinard
Olyant rendeltem tegnap ahol nincs ott a jelölés, mégis ingyenes volt a szállítás 10.000 felett.

#1473 Bl.Gyo.
10 terméknél, vagy darab tételnél többet rendeltél? Az 1000 forint a futár szolgálattal való szállítás, nem boxba fog érkezni. Ha 10 vagy több terméket rendelsz már nem viszik boxba akár befér akár nem. Bele futottam már ebbe.

[ Szerkesztve ]

(#1477) Bl.Gyo. válasza Gallmix (#1476) üzenetére


Bl.Gyo.
őstag

7 termék. Mindegyikbe 1-1 db van, kivéve egy ahol 2.

De mindegy már, rendeltem mástól a fóliát avval már ingyenes lett a szállítás.
Nem igazán értettem mi történik, egy forgalmazótól 2 termék és abból az egyiket már nem viszik boxba. 😵‍💫

[ Szerkesztve ]

(#1478) pn4hvq válasza Bl.Gyo. (#1477) üzenetére


pn4hvq
senior tag

"2 termék és abból az egyiket már nem viszik boxba"
Feltételezem, hogy a termék feltöltésekor van a terméknek egy olyan jellemzője, hogy szállítható-e boxba vagy sem -> félrekattintották.

(#1479) Gallmix válasza Bl.Gyo. (#1477) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Nekem erre eddig kb 6 szállítási díjat számolt volna fel a rendszer. mert 6 különböző cégtől rendelek. Legalábbis amikor rendeltem volna különböző cégtől véletlenül sem volt egy szállítási költség... hiába érte el összesen.

Kérrdezd meg az ügyfélszolgálatot cheten... ha tudod, telefon már megszűnt... Spórolnak...

[ Szerkesztve ]

(#1480) Ákinard válasza Gallmix (#1476) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Évek óta kosárértéket néz. Ha számolt szállítási költséget neked, akkor nem feleltél meg az aktuál promóció szabályainak.
Mindig ezt csináltam, ha kellett valami partnertől: hogy ne fizessek szállítási ktsg-et inkább rendeltem pluszba olyat az emagtól ami amúgy is kellene, hogy meglegyen az elvárt kosárértèk. Én sem értem hol éri ez meg, de nem is érdekelt annyira 😅

Amúgy valóban össze-vissza vannak megjelölve.
nálam van bekedvencelve nagy fali kép, ami mérete miatt bele se fér boxba, ennek ellenére ingyen boxot ír rá. Kiválasztani viszont nem lehet…

Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba, ez elég retard, mert a legapróbb termékből is max 10-et enged. Ez nyilván üzletpolitika, ha kell, rendeld újra, új szállítási ktsg…

[ Szerkesztve ]

(#1481) Gallmix válasza Ákinard (#1480) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Az évek óta biztos nem így van. Pár hónapja akartam rendelni és sehogy sem jött össze. Mindig forgalmazónként felszámolt költséget. Ez viszonylag új dolog lehet. Most megnéztem én is össze válogattam 3-4 forgalmazótól kedvencekből és valóban ingyenest ír, tovább nem léptem, lehet a következő lapon változik.

volt már ilyen is, mikor 10 darabot vagy többet rendeltem, hiába fért el a boxban, akkor sem engedték oda kiszállítani, csak az alatt.

Ha ezen változtattak az pozitív irány, nem kell nézni, kitől rendeled, mennyi lenne a szállítási költséged.

Neked eddig csak akkor nem volt szálirtási költség, ha forgalmazónként érte el az összeget, nem pedig összesen. Ezen nem tudom mit lehetett volna változtatni, mivel ezt a rendszer számolta ki.

"Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba,"
Ez pár pár hónapja így van, vagy még régebben fél éve, ha nem több. Azt mondták azért mert mások is küldhetnek már emagon keresztül, azért van ez a szabály.

Nah megjött a rendelésem, este rendeltem másnap reggel már jött az sms.. nehogy szomjasan kezdjük a napot :DDD

(#1482) Ákinard válasza Gallmix (#1481) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Tavaly tavasszal már tuti így volt… Akkor rendelgettem vegyesen pont ezért.

(#1483) Gallmix válasza Ákinard (#1482) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Nem tudom mitől függ, eddig nálam nem engedte, pedig rendeltem volna már én így úgy.
Amikor csak appból ingyenes akkor pl onnan szoktam.

(#1484) sunnysys


sunnysys
tag

Sziasztok!

Használtan vennék egy eMAG-ban vásárolt telefont itt, a hardveraprón. Az eladónak jó értékelése van, de nem ő vette anno. Viszont azt mondja, ő intéztetné az eredeti vásárlóval a garanciáztatást, ha úgy alakul.

Kicsit tartok tőle, hogy ha gond van a termékkel mondjuk 1 év múlva, elérem-e egyáltalán az eladót, és ha igen, ő eléri-e az eredeti vásárlót. Ezért nyugodtabb lennék, ha tudnám, hogy intézhetem én a garanciáztatást.

Ez megoldható, vagy csak az eredeti vásárló közreműködésével, akinek az eMAG fiókjához tartozik a vásárlás? Ilyen kérdések merülnek fel bennem:
- Hozzám küldenek futárt, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Hozzám küldik vissza, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Ha pénzvisszafizetés történik, akkor nekem utalják, vagy az eredeti vásárlónak?

Köszi szépen!

(#1485) gyuszos


gyuszos
tag

Sziasztok!

Emag vásárlás, easyboxba rendeltem, az eladó Gym Invest.

Visszaküldeném, mert nem azt küldte amit rendeltem.

Emag applikációban futárszolgálatos visszaküldéskor azt írta, majd jön a futár ..
Erre most kapok egy sms-t, hogy a visszaküldés feltételeit a Marketplace partner adatlapján találom...
Ahol persze küldjem én saját költségen.

Mit lehet tenni? Mert a visszaküldés drágább lenne mint maga a termék volt....

Köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#1486) SUPREME7 válasza sunnysys (#1484) üzenetére


SUPREME7
őstag

Az emag egy gyökér. Aki hagyja magát, annak megpróbálják beadni, hogy csak az eredeti vevő intézeti. A jótállás a termékre vonatkozik, nem a "vevőre". Nyilván te nem tudsz a saját fiókodból visszaküldést intézni, de a számla - jótállási jegy alapján emailben igen. De legegyszerűbb személyesen üzletben.

(#1487) gyuszos válasza gyuszos (#1485) üzenetére


gyuszos
tag

Tárgytalan....

(#1488) gyuri2008 válasza sunnysys (#1484) üzenetére


gyuri2008
veterán

Ez jó kérdés :F
Pl,ha Samsung garancia van rá akkor az emagot ki lehet hagyni.

(#1489) JamesFinn


JamesFinn
senior tag

Sziasztok. Egy Bluetooth fülhallgatót szeretnék vásárolni (fülbe helyezhető tws) az emagtól.(emag a forgalmazó ) Ennél a terméknél él a 30 napos vásárlástól való elállás? Az ügyfélszolgálat elérhetetlen chaten, csak Dia kinlódik. A viszzaküldhető termékek között ott van a fülhallgató, de ugye ez elég tág gyűjtőfogalom... van valakinek ezzel kapcsolatban valami tapasztalata? Vagy valami platform az emagon, ahol élő emberrel tudnék értekezni?
Köszönöm, ha valaki tud segíteni.

(#1490) sunnysys válasza SUPREME7 (#1486) üzenetére


sunnysys
tag

köszi!

most épp vidéken élek (bár addig lehet, visszaköltözöm Pestre), ezért a személyes ügyintézés kiesik. viszont amennyi rosszat olvastam az eMAGról itt, lehet, elengedem a dolgot. nem hiányzik a szenvedés. :D https://www.olcsobbat.hu/boltok/emag_magyarorszag/

(#1491) sunnysys válasza gyuri2008 (#1488) üzenetére


sunnysys
tag

köszi!

egy Nothing Phone mobilról van szó.

az eMAG így fogalmaz:
Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.

ebből nekem az jön le, hogy erre a telefonra nincs gyártói garancia.

[ Szerkesztve ]

(#1492) Met válasza JamesFinn (#1489) üzenetére


Met
nagyúr

Chaten, kiválasztod a garanciás visszaküldést, leírja miket kell csinálni, megkérdezi hogy sikerült megcsinálni? Nem, akkor átveszi human.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1493) JamesFinn válasza Met (#1492) üzenetére


JamesFinn
senior tag

Köszönöm!

(#1494) Gallmix válasza JamesFinn (#1489) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Már csak chet van :( Telefonon nem érhetőek el. Ott viszont pár kör után kapsz élő embert.
Nem jó ez a fejlődési irány :(

#1490 sunnysys
Általában jó tapasztalatom volt velük, bár garanciázásra nem nagyon emlékszem.

(#1495) JamesFinn válasza Gallmix (#1494) üzenetére


JamesFinn
senior tag

Végigpróbáltam amit Met javasolt, de sajnos semmi. Csak a robot világol...
Majd még próbálkozom.

(#1496) Met válasza JamesFinn (#1495) üzenetére


Met
nagyúr

Csak a robot világol...
Vajon miért? Néztél tükörbe? ;]
Arcképed

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1497) JamesFinn válasza Met (#1496) üzenetére


JamesFinn
senior tag

:R
Ez jó!

(#1498) Met válasza JamesFinn (#1497) üzenetére


Met
nagyúr

Pedig működik, bold amire rányomtam.

Dia (2023. 08. 31. 17:54:37): Szia! A nevem Dia⭐, a Te eMAG asszisztensed vagyok.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:39): Ha bármilyen probléma merül fel, ne aggódj! Add meg a részleteket, és mindent megteszek, hogy segítsek!
Dia (2023. 08. 31. 17:54:40): Menu Options:
A rendelésem állapota
Termék visszaküldése
Fizetési módok
Termékjellemzők és tartozékok
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások
Megrendelés leadása
Extrem Digital Zrt megrendelés
null (2023. 08. 31. 17:54:49): Termék visszaküldése
Dia (2023. 08. 31. 17:54:51): Kérjük, válassz a következő lehetőségek közül:
Dia (2023. 08. 31. 17:54:53): Menu Options:
Visszaküldés státusza
Mikor kapom vissza a pénzem?
Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Nem megfelelő szállítás
Visszaküldési feltételek
Törölni szeretném a visszaküldést
Szeretném módosítani a visszaküldési kérelmem adatait
Elektronikai hulladék(ok) elszállítása
Vissza az előző menühöz
null (2023. 08. 31. 17:54:57): Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Dia (2023. 08. 31. 17:54:59): Itt vagyok és segítek neked!😄 Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy a termék megfelel-e a visszaküldési feltételeknek! Ne feledd, a visszaküldés folyamata akár 14 napot is igénybe vehet, így kérlek, légy türelmes!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:00): A visszaküldési megbízást Itt tudod regisztrálni:
https://bit.ly/3pf1cVq A lépések egyszerűek.
Dia (2023. 08. 31. 17:55:01): Emag fiókodon belül lépj a "Visszaküldéseim" menüpontba, ott válaszd ki a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, a visszaküldés okát, a visszaküldés módját és azt, hogyan szeretnéd visszakapni a jóváírt összeget!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:03): Ezután egyszerűen kattints a "Küldés" gombra, és kész!🙂
Dia (2023. 08. 31. 17:55:04): Regisztráltad a visszaküldést?
Dia (2023. 08. 31. 17:55:06): Menu Options:
Igen
Nem
null (2023. 08. 31. 17:55:07): Nem
Dia (2023. 08. 31. 17:55:08): Ne aggódj, egy kollégánk a lehető leghamarabb átveszi a kérésed kezelését!
Emese (2023. 08. 31. 17:55:11): Szia, én Emese vagyok. Miben segíthetek?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#1499) JamesFinn válasza Met (#1498) üzenetére


JamesFinn
senior tag

Ugyan így vegigzongoráztam, de csak Dia jött vissza folyamatosan.
Holnap újrapróbálom. De sanszos, hogy a Bt fülhallgatóra nem működik a visszaküldés, mert higiéniai termék.
Bár találkoztam már újracsomagolt fülhallgatóval. Ezért szeretném az üsz-tól megtudni az álláspontjukat.

(#1500) Gallmix válasza JamesFinn (#1495) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Én is próbáltam, bosszantó ez a chat... nincs olyan opció, hogy egyéb. Belementem egyikbe, nem jött be... Belementem másikba, hasznos volt, sikerült nem. akkor kapcsolok ügyintézőt. Ott már letudtam írni, és megerősítette a kérdésem/feltevésem. :)

Utána várni kell és jelentkezik valaki, persze csak "nyitvatartási időben", 17:00 még az szerintem. Megnéztem 18:00 után pár perccel volt ez. Kellett legyen ügyfélszolgálat. Csak ne zárd be a chatet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.