Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1751) d@vee válasza DarkByte (#1750) üzenetére


d@vee
őstag

Az nem nagy veszteség. Bár én még lehet így se rendelném :DDD

Ja

(#1752) Nikaré válasza Bilux (#1745) üzenetére


Nikaré
őstag

Pont ezért nem is erőltetem a kapcsolatfelvételt.
Kívárok.
Vagy máshol veszem meg jó áron.
:B

(#1753) Ákinard válasza DarkByte (#1750) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Rendeld meg nyugodtan. Nagy divat lett is automatikusan ezt felköhögni, hogy “partnertől semmit”, pedig ha ésszel rendelgetsz, partnertől is szuper dolgokat lehet kifogni. Nyilván a félmillás LCD TV-t nem onnan kell rendelni… De kéziszerszámot, motorolajat, villanyszerelési alkatrészt, folyékony szappant, mosogatószert, stb már sokszor rendeltem partnertől, teljesen korrekten megjött minden, és az olcsóbb vásárlás mellett még a szállítás is ingyen volt boxba, mert az emagról ezt-azt mindig mellé tudtam tenni.

Amúgy kérdésedre válaszolva, nekem hasonló esetben 1x számolta a 490-et, ott egy durván elárazott termékről is szó volt, nem akartam előre kifizetni, meg voltam győződve róla, h törlik, de kihozták. Pedig partner volt.

(#1754) DarkByte


DarkByte
addikt

Köszi a választ mindenkinek! :R

(#1755) =Mentor=


=Mentor=
őstag

Most már tényleg elegem van ezekből, mindenféle értesítés nélkül 1.5 napra csökkent az easybox átvétel időtartama... Ráadásul 2 hete rendeltem, most meg nem fogok odaérni... Atomot rájuk :W

(#1756) vacs válasza =Mentor= (#1755) üzenetére


vacs
veterán

A sok rendelés miatt fontos, hogy pörögjön a box, de ettől még jogos, mert a másfél nap az édes kevés tud lenni!
Hívd fel őket, és kérj hosszabbítást!

(^)(>.<)(^)

(#1757) zaskar


zaskar
senior tag

Egy pozitív vélemény is álljon itt a sok panasz után:
Nemrég írtam, hogy november elején vettem egy Garmin órát Emagról 218 ezerért. BF-en 30 ezerrel lett olcsóbb, ezért megrendeltem az órát az olcsóbb áron, és indítottam egy visszaküldést a drágábbra.
- Szombat reggel betettem az easybox-ba a visszaküldendő órát
- Szombat délután megérkezett az easybox-ba a megrendelt új óra, átvettem
- Ma (hétfőn) pedig megérkezett a visszautalás is.
Közel 10 éve rendelgetek Emagról, és számos más webshopból is, de ilyen gyors, korrekt kiszállítást és ügyintézést még nem tapasztaltam sehol.

(#1758) Llew válasza Llew (#1735) üzenetére


Llew
senior tag

Megjött az emag valasza a panaszomra, hogy nem kapom meg a ketfaktoros sms-eit. Szerintük minden rendben forduljak a szolgáltatójoz. Vicc ez a banda. Minden mas sms-t megkapok csak az ő szarjukat nem.

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#1759) Silentfrog válasza Llew (#1758) üzenetére


Silentfrog
veterán

Eddig nálam is kért hitelesítést fizetéskor. Most semmi sem jött , rányomtam a fizetésre , és már le is vonta az egyenlegemből.

(#1760) joocek


joocek
aktív tag

Érkezett ma valakién csomag futárral ? Amivel aláírtak egy jogszerűtlen átvételi nyilatkozatott?

Természetesen A papír igy érkezett és írjam alá!! Az X elt rész kiemelten érdekes....
remélem lesz több panaszos!!!

XBOX Live Gamertag: joocekszbatta

(#1761) gingerbalm


gingerbalm
aktív tag

Az újracsomagolt termékek átmenetileg kiestek a BF miatt?

(#1762) bul07 válasza joocek (#1760) üzenetére


bul07
nagyúr

Kép értelmezhetetlenül kicsi, még új lapon megnyitva is

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#1763) joocek válasza bul07 (#1762) üzenetére


joocek
aktív tag

Ellenőriztem és olvasható nálam.

Még mobilon is elkenőriztem.

[ Szerkesztve ]

XBOX Live Gamertag: joocekszbatta

(#1764) bul07 válasza joocek (#1763) üzenetére


bul07
nagyúr

Nálam ilyen több böngészőbe is
[kép]
Új lapon megnyitva meg ilyen [kép] 71x100képontos a kép

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#1765) joocek válasza bul07 (#1764) üzenetére


joocek
aktív tag

Igy viszont bocsi a duplázásért...

[ Szerkesztve ]

XBOX Live Gamertag: joocekszbatta

(#1766) bul07 válasza joocek (#1765) üzenetére


bul07
nagyúr

Az én véleményem az hogy ez egy sima futár átadási lap, az X meg azért van hogy ott kell aláírni a átvevőnek, és nem x-el írta valaki alá a címzett helyett

És ha mondhatok ilyen a futár még segített is hogy a jobb választás legyen kiválasztva
Mert ha valaki annál írja alá hogy ellenőrizte és minden rendben, és ha később mégis észre vesz valamit akkor már nincs mód reklamálni, vagyis lehet reklamálni de lehet hogy e papír alapján elutasítják

.....

Én pénteken késő este rendeltem mosogatószert futárral
A szállítást jól eldobták
Becsült szállítás:
a következő napig: 2023.12. 1

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#1767) joocek válasza bul07 (#1766) üzenetére


joocek
aktív tag

NEM NEM NEM!!!
Olvasd el légy szíves az általa előre bejelölt pontot! De segítek " Nem voltam hajlandó ellenőrizni..." ezt kellene aláírni!!!
ez a papír fecni több sebből vérzik de nem ez itt a lényeg , más is találkozott ilyennel vagy csak a mi futárunk szüleménye.

Ja ellenőrzésre esélyt sem adott...

[ Szerkesztve ]

XBOX Live Gamertag: joocekszbatta

(#1768) axlfsi


axlfsi
veterán

Jártatok már úgy, hogy nem tudtatok fizetni az Easybox automatánál? ... 2x telefonnal, majd 2x fizikai kártyával is próbáltam; csippan érintésnél, PIN-t bekéri, de láthatóan már nem tudja ellenőrizni, mert csak pörög, pörög, majd kb 2 perc után kommunikációs hiba üzenettel "elköszön"... hát így ebből nem lesz ájfontizenöt:U

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1769) SUPREME7 válasza axlfsi (#1768) üzenetére


SUPREME7
őstag

Valószínűleg nem tudott kapcsolódni a kiszolgálóhoz. Alzánál is jártam már így, csak ott legalább meg van oldva, hogy ki lehet fizetni online is, ha utánvéttel rendeltél is. Emagnak ezt még nem sikerült megoldani.

(#1770) axlfsi válasza SUPREME7 (#1769) üzenetére


axlfsi
veterán

Igen, igen, pont néztem, hogy akkor OK, kifizettem online,... hát nem:U

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1771) Llew válasza Silentfrog (#1759) üzenetére


Llew
senior tag

Nalam belépesnel kéri, igy nem tudok belepni sem.
Illetve kérte, mert most nem kerte es be tudam lépni végre.
Weboldalon megvaltoztattam a telefonszamot, az úra azonnal megjön az sms. Visszairom a regire arra nem, pedig sima sms, vagy az alzas sms arra is. Fene se ért.

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#1772) axlfsi


axlfsi
veterán

Beszéltem velük. Állítólag országszerte nagyon sok helyen probléma volt az este az easyboxos fizetéssel...

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1773) Gigi01 válasza Llew (#1771) üzenetére


Gigi01
őstag

Én már pár hete ezzel szívok,ezért nem is rendeltem.
Alzás sms megjön,emagos nem.Anélkül nem tudok belépni.

(#1774) Llew válasza Gigi01 (#1773) üzenetére


Llew
senior tag

Vegre akkor nem csak én szívtam. Gepről próbald. Nekem egyik nap kért kodot, másik nap mar nem. Es akkor tudsz telszamot modosítani. Ügyfelszolg csak lepattint.

[ Szerkesztve ]

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#1775) Stylewars_kp válasza axlfsi (#1772) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Én meg vettem volna át a csomagomat és üres volt a fiók. :(

(#1776) axlfsi válasza Stylewars_kp (#1775) üzenetére


axlfsi
veterán

... egyre jobb!
eddig csak unboxing videókat szoktam készíteni, de mostantól nem árt, ha viszek magammal egy operatőrt a boxnyitáshoz is, hogy videózzon, ha nyitok?:U
Jelezted? Mit mondtak? (A helyszíni kamerájuk mindig rögzít és jól láthatóan? Üres boxra futáskor nagyon rácsodálkozva és két kezeket feltárva, bambán el kell engedni egy mosolyt a kamerába vagy mi a protokoll? 🤷🙄)

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1777) Oliverda


Oliverda
félisten

Költői kérdés: Vajon hogyan lehetséges, hogy a saját raktárkészletét sem képes helyesen felmérni/kezelni ez a tróger cég?

"Leadott felénk egy megrendelést 1126426818 számon, melyből az alábbi termék sajnos elfogyott, készlethiány lépett fel és a termékből nem várható a közeljövőben érkezés."

A vicc az egészben, hogy a rendelésem után még egy órával is azt mutatta az oldaluk, hogy készleten van a termék.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1778) Stylewars_kp válasza axlfsi (#1776) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Írtam nekik chaten. Bot szerencsétlenkedett jobbra-balra. Nagy nehezen eljutottam egy humanoidhoz. Első kérdés, lefotóztam az üres fiókot? Hát nem. Akkor nem tud segíteni, egyeztet a futárcéggel.
Ma megyek megint egy csomagért, levideózom az átvételt az a biztos.

(#1779) jodzsy


jodzsy
csendes tag

Az én csomagom úgy indították el visszafelé easyboxból,hogy a megérkezésről és az átvételhez szükséges pin kódról sem küldtek smst.Csupán a nyomkövetés Sameday oldalán látszik,hogy lejárt az átvételi időm.
Egyeztetnek háttér csoporttal és türelmemet kérik.

"Kifogásolni, fölényeskedni bárki tud; tanulj meg mindenkitől tanulni.”(Weöres S.)

(#1780) matesz5


matesz5
csendes tag

Sziasztok. Emagnál volt egy blackfriday-os alaplap vételem, vagyis lett volna.

-> pénteken fél 8 körül: kosárban a termék, adatok megadása, rendelés leadása, úgy voltam vele minden ok
-> 8:00-kor értesítő, hogy nem sikerült a fizetés, van egy órám teljesíteni, ha szeretném a terméket
-> 8:53-kor fizetés teljesítve, elfogadó email és információ a csomagomról
-> 12:00-kor a termék foglalása sikertelen email, kifizetés után persze

Ügyintéző, emag információs email minden kapcsolat felvétele megvolt. Nah ehhez mit szóltok ? Hasonló tapasztalata másnak esetleg ?

Hozzáteszem a pénzem még sehol sincs. Van értelme a hatóságok felé jelezni ? Köszönöm előre is a válaszokat.

Ha a pöttyös az igazi, rossz ember már nem lehetsz :D

(#1781) pn4hvq válasza matesz5 (#1780) üzenetére


pn4hvq
senior tag

A forgalmazó nem az eMag volt, hanem az Electro Hungary. Sajnos nem jött össze a vásárlásod (mert nem tudták befoglalni), véleményem szerint nincs értelme reklamálni.

(#1782) matesz5 válasza pn4hvq (#1781) üzenetére


matesz5
csendes tag

Nagy csalódás az emag. De akkor minek boltolja más cuccait, ha az informatikai rendszerük (ezek szerint) egy hulladék?   

Ha a pöttyös az igazi, rossz ember már nem lehetsz :D

(#1783) Oliverda válasza pn4hvq (#1781) üzenetére


Oliverda
félisten

Nálam ez eMag volt a forgalmazó, mégsem jött össze, pedig amikor leadtam a rendelést, az oldaluk szerint raktáron volt a termék, sőt, még utána is.

"Leadott felénk egy megrendelést 1126426818 számon, melyből az alábbi termék sajnos elfogyott, készlethiány lépett fel és a termékből nem várható a közeljövőben érkezés."

Részemről nem ússzák meg ennyivel, mert ez szerintem kimeríti a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat esetét.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1784) matesz5 válasza Oliverda (#1783) üzenetére


matesz5
csendes tag

Remek.... Ugyanezt gondolom, legyen az övé vagy más kereskedőnek a cucca, azzal hogy a termékei között szerepel, felelősség van oda-vissza.

Ha a pöttyös az igazi, rossz ember már nem lehetsz :D

(#1785) pn4hvq válasza matesz5 (#1784) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Oliverda esete annyiban más, hogy az eMag volt a forgalmazó. Én lehet, hogy ütném az asztalt, hátha kap kupont, vagy jelezném, hogy várok a termékre az akkori áron.
Esetedben kb. olyan, mintha előszednéd a Szuperinfót, hogy az apróhirdetésben szereplő terméket már nem tudtad megvenni. Én is futottam bele ilyenbe, utána még htekig rendelhető volt ugyanaz a termék a partnercégtől az eMagon. Többször próbáltam is venni, mindig ezt kaptam válasznak, mint te. Annyi volt a különbség, hogy easyboxnál fizettem volna. Gondolom, hogy az eMag ászf-e tartalmazza azt, hogy "semmiért" nem vállalnak felelősséget, ha partnercég hirdeti. Szemétség? Igen, de sajnos ez van.

[ Szerkesztve ]

(#1786) Silentfrog


Silentfrog
veterán

Emag érdekesség
Fekete péntek, rendeltem egy rakás kisebb nagyobb dolgot. 4-5 forgalmazótól, a drágábbak emegosok voltak, ki is fizettem akkor egybe kártyával mindent.
Azóta a sikeres fizetést látom, egyik termék sem mozdult sehova még.
Majd ideér sok a motyó , nem parázok ezen.
Tegnap délelőtt találtam egy takaróponyvát Román forgalmazótól 2 k ennyit megér. Megrendeltem, boxnál fizetéssel.
Ma már az itt is van.
Olyan érzésem van mindha a kifizetett ráérne a még nem kifizetett meg egyből itt van?
Ez hogy, tele a box , csúcson fut a rendszerük ellenben a nem kifizetett termék egyből itt van külföldről ? :P
Mindenesetre fura...

[ Szerkesztve ]

(#1787) vacs válasza Silentfrog (#1786) üzenetére


vacs
veterán

17-én az eMag több 10 akár 100 ezer rendelést kapott, ezek feldolgozása idő, a külső partner valószínűleg alig kapott rendelést, így volt kapacitása gyorsan elküldeni.
Kb ennyi, nem kell ezt túlgondolni.

(^)(>.<)(^)

(#1788) IntelKiller7


IntelKiller7
veterán

Marha jófej az emag, hogy 1 napig tárolják az easyboxban a BF miatt a csomagokat.. pont nem értem elmenni átvenni, vissza is vitték. :DDD

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#1789) rushty válasza Oliverda (#1783) üzenetére


rushty
senior tag

Jó, majd szólj mit érdemes ilyenkor. Nem az első eset. Sejtem miért van.

Revolut meghívó pü-ben

(#1790) axlfsi válasza IntelKiller7 (#1788) üzenetére


axlfsi
veterán

lol, az derék! :DDD

[ Szerkesztve ]

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1791) axlfsi


axlfsi
veterán

Az idei BF vs. easybox nincs igazán a helyzet magaslatán; konkrétan én is attól tartok, hogy két szék közé esek: vettem egy - számomra nagyon kieső helyszínen átvehető - kamerát a MM-ban BF áron (16k Xiaomi 360 Pro cam) és ugyanazon az áron az eMagtól is. Míg előbbivel kapcsolatban már több napja várnak az áruházban átvételre, az eMag csomagja holnap reggel már 5. napja "Rögzített rendelés" státuszban és meg sem moccan. Nyilván az eMagtól kényelmesebb lenne az easyboxban átvenni, így kivárok... a mostani tendenciát látván, majd én is kapok egy e-mail, hogy "ja, bocs, nem sikerült befoglalni..." (megjegyzem: ez is eMag által forgalmazott termék). MM 7 napig tartja, aztán heló.

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1792) zsiz válasza axlfsi (#1791) üzenetére


zsiz
őstag

És nem gondolod, hogy az ilyen eseteknek köze lehet a rövidített, 1 (elvileg másfél) napos boxban tárolási időhöz? Ne vedd magadra, olvastam, hogy te bolti átvételt írtál, de nyilván sokan ugyanezt automatával is megcsinálják. Aztán az meg csak telítődik, pláne BF idején, és azért fog késni a csomag, mert egyszerűen tele az automata és ezért nem tudják feladni.
Oké, az 1 nap az tényleg baromi kevés.
Múltkor majdnem én is megszívtam. Pénteken berakták a rendelésem egyik felét, és írtak, hogy hétfő (emailben vagy sms-ben, nem emlékszem, már keddet írtak) reggelig vegyem át. Ezzel csak annyi problémám volt, hogy az easybox itthonról 30km-re van, melóhelyről meg 2 percnyire. Csak én pénteken meg hétfőn is szabadságon voltam :D A szerencsém az volt, hogy hétfőn reggel megérkezett a rendelés másik fele is, berakták ugyanabba a fiókba, és újra lett 3 napom átveni.

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1793) IntelKiller7 válasza axlfsi (#1790) üzenetére


IntelKiller7
veterán

:DDD

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#1794) VGYke


VGYke
addikt

Sziasztok! Ez nem is EMAG kérdés, hanem izé. Mennyire kell félni attól, hogy ha rendelek egy beépíthető indukciós fözölapot (ami kb. 60x60x8 cm mérető, viszont üveg, meg kényes, meg sérülékeny) hogy az nem épségben érkezik meg hozzám? Még soha nem rendeltem ilyen cuccot kb. 200eFt értékben futárral, ezért kérdezem.

[ Szerkesztve ]

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#1795) vacs válasza VGYke (#1794) üzenetére


vacs
veterán

Van rá esély, de nem sok.
Kibontás közben csinálj videót és így könnyű bizonyítani, ha törött!

(^)(>.<)(^)

(#1796) d@vee válasza VGYke (#1794) üzenetére


d@vee
őstag

Videó bizony, látható legyen ahogy kibontod.
Találkoztam már törött főzőlappal, hónapokba került lezongorázni mire visszaadták az árát. Ugye futárcég és bolt egymásra mutogatása volt végig.

Ja

(#1797) Stylewars_kp válasza Stylewars_kp (#1778) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Na, nem tudják mi történt, miért nyílt ki rossz fiók, de ma kihozzák címre a csomagot. :)

(#1798) axlfsi válasza zsiz (#1792) üzenetére


axlfsi
veterán

Ezt biztos nekem akartad?

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

(#1799) IntelKiller7


IntelKiller7
veterán

Tegnap este 7kor tettem be az easybox-ba a visszaküldendő csomagokat. És ebben a percben vissza is utalták az árát. Az komoly. :D

Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K

(#1800) balintdavid


balintdavid
tag

Azt mennyire gondolja komolyan az emag, hogy a 6 tételes rendelést 6 különböző csomagként és időpontban küldi ki? Mert viccnek durva lenne

kazuár

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.