- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csataálca
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vence
aktív tag
válasz
-cobra- #3454 üzenetére
Az e-méleket simán elsüllyesztik, ha valaki nem elég kitartó,
vagy véletlenül nem egy olyan ügyintézőt fog ki, aki csinál is valamit.
Vagy rászánja az időt, mert amúgy nem kicsit lehetnek túlterhelve.Egyébként ezek a dolgok az EU problémái is, mert elvileg egységes piac kellene legyen. Tehát a gyártókat kellene elővenni, ha nem egységes szervízt biztosít az egyes tagországokban.
Ez a "nem hivatalos forgalmazó" dolog lehet sokszor csak kifogás ...
De nem vagyok képben, hogy manapság vannak-e még átalány-díjas szerződések. Ezt érdekes lenne tudni.
Persze ez az érintetteken nem sokat segít.A fogy-véd pedig nálunk is inkább csak üdülő, egyes szerencséseknek.
-
vence
aktív tag
Elolvastam ...
szép karrier ...
de sokat nem várnék tőle, mert a munkánál sokkal fontosabb lehet neki az előbbi.Az eMAG szállításánál pedig inkább lassulást tapasztaltam az utóbbi időben ... tehát inkább visszafelé "fejlődtek"
új vezető, új raktárbázis ide, vagy oda.A kapcsolattartás pedig leginkább szinte lehetetlen.
Az eladáson - és a sokszor csábító árakon - kívül nem igazán működik semmi normálisan.Ja igen, az irdatlan számú és egyre tolakodóbb email-özön ...
lehet ezt jól tolja az új p... főnök.
De csodálkoznék, ha nem ütne viszonylag gyorsan vissza ...
már gondolkozom a tiltáson.
Főleg, ha nem rendeződnek elfogadhatóan az MP-reklamációim.Mert időben már most többet kellett ráfordítani, mint amit a termék ér, és ez nem az eladó hibája, hanem az eMAG rendszerének a hibája !!
Milyen jó, h az új vezető az sw. és szervezés területeken is járatos és a szuper tapasztalatai alapján könnyen meg fogja találni a megfelelő kenőolajat az eMAG csikorgó fogaskerekeihez.
-
-cobra-
aktív tag
Igen, eMAG által forgalmazott termék volt.
Egyébként az eMAG bugyraiban találni egy jótállási jegyet ami a 'Divat' kategóriás termékekre vonatkozik. Ebben ez áll:"Fogyasztó által vásárolt órákra az eMAG által biztosított jótállási idő a termék Fogyasztó
általi átvételétől számított 2 év Fogyasztónak nem minősülő Vásárló esetében 1 év."A chat-es kolléga szavatosság keretében próbálta kezelni a dolgot, de a kettő között elég nagy különbség van (jellemzően ruhákra, cipőkre szavatosságot szoktak adni).
Újra írtam nekik, elvileg felvettek rá valami jegyet, elvileg majd jelentkeznek emailben a fejleményekkel. Kíváncsian várom, nem számítok semmi jóra...
Ui: természetesen a magyarországi szervízt is felkerestem, de mint kiderült az eMAG nem hivatalos forgalmazó így náluk nem szervizelhető jótállás keretén belül, menjek az eMAGhoz...
-
jeni
félisten
válasz
Tikakukac #3451 üzenetére
Lehet,hogy hozzá kell fordulni panasszal?
-
Tikakukac
titán
válasz
Dictator^ #3450 üzenetére
Igen, azok, üdv az interneten
Ami eggyel nagyobb gond, hogy emagék lassan teljesen összeomlanak, mert semmilyen határidőt nem tudnak tartani. Ha rendelsz, ha bajod van, ha jogszabályokról van szó, semmit. És a support hasonlóan bicskanyitogató.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Dictator^
veterán
Egy partner volt, többször volt róla szó. Illetve még mindig az, mert látom, hogy 24 db terméke még mindig aktív.
Amúgy nézegetem ezt a Sameday meg eMAG károsult csoportokat.
Azért vicc, hogy az utolsó posztban átvertek valakit, aki 11000-ért egy 4TB-os külső SSD-t akart venni.
Komolyan ennyire hiszékenyek az emberek?!És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
jeni
félisten
válasz
-cobra- #3439 üzenetére
Az a termék kéz alatt lett beszerezve az Emag által vagy akivel partneri kapcsolatban állnak/álltak nem létezik már.
Emag a forgalmazó vagy kereskedő a továbbiakban nekik kell intézkedni.
Kértél a neved alatt van szerviz igénylés-onnan kérj futárt a garanciális hibás termékedre. Ez folyamat lassan fog menni.
Nem neked kell ezt megerősítened és független szervizt fel keresni állapot megállapítására,hogy gyári hibás vagy sem.Az én vásárlói panaszkönyvemre ami lehet már letelt a 30 nap még nem reagáltak.
[ Szerkesztve ]
-
Apfeel
friss újonc
Sziasztok. Rendeltem emagról a Lunyeey-ról, szerintetek az ott lévő termékek eredetiek? Vagy jobb ha vissza küldőm a csomagot?
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Ha rendeltem eMag-on egy külsős forgalmazótól egy terméket amit persze ki kellett előre fizetni, de a terméket fel sem adta a partner akkor van valami lehetőségem, hogy viszont láthassam a pénzem?
A termék árát az eMag vonta le a bankszámlámról nem a francia partner aki árulta a terméket.
Smoke some weed nigga!
-
TheMartin03
aktív tag
válasz
Nirvatti #3443 üzenetére
Hát amit az én ügyemből kivettem, abból 3 hely lehet a te megoldásod: Fogyasztóvédelem, Békéltető Testület, vagy Pénzügyi Békéltető Testület. Esetleg egy telefont megejthetsz a fentiek közül valamelyikhez, hátha el tudják dönteni, hogy pontosan melyik lesz a te hivatalod. Nekem mindig nagyon készségesen segítettek a szervek, és igyekeztek megérteni a problémát, amikor alaposan elmagyaráztam.
Máshogy nem lehet fellépni az emag ellen, tényleg csak örök hitegetés lesz különben. Nálam is ez volt. -
Nirvatti
tag
Sziasztok!
Egy kicsit elvesztettem a türelmemet már.Vásároltam két terméket 2024.04.10-én 20 havi 0%-os hitelre. Az egyik termék elromlott, így RMA kérelmet töltöttem ki, azóta szinte semmi nem történt.
2024.10.04-én kitöltöttem a szervizkérelmet a termék javítása miatt.
2024.10.16-án megérkezett a szervizbe a termék.
2024.10.20-án kaptam egy levelet, hogy 30 napra is kitolódhat a javítási folyamat.
2024.11.16-án érdeklődtem az emag chat felületén, hogy mi újság, akkor ezt az információt kaptam:
"A szervízlapon november 7-i az utolsó bejegyzés, mely alapján nem tudták megjavítani a terméket, ezért sztornózták a rendelést."
Akkor megegyeztünk, hogy visszafizetést kérek.
2024.12.03-án érdeklődtem mi újság, elküldtem levélben az eddigi kommunikációt az info@... email címre.
2024.12.12-én újabb chat-es kör jött, ahol végre elküldték számomra a hitel lemondási nyilatkozatot, amit kitöltöttem és visszaküldtem.
Ekkor derült ki, hogy ezt úgy lehet intézni, hogy a megrendelésben szereplő másik (hibátlan) terméket is vissza kell küldenem, így visszatérítik az eddigi összes befizetésemet. Ehhez futárt küldenek, ami a mai napig nem történt meg.
2025.01.03-án személyesen jártam az eMAG Etele plázában található üzletében, ahol szóban igazolták, hogy megkapták a lemondási nyilatkozatot.
2025.01.08-án a hitelt intéző banknál érdeklődtem telefonon, Ők megkapták-e, sajnos még nem...
2025.02.10-én (ma) újra beszéltem a bankkal, akik még mindig nem kapták meg a törlést kérő dokumentumot, de azt mondták juttassam el közvetlenül hozzájuk az iratot.
Megtettem.
eMag chat-et nem kerestem, mert nem vágyom újabb hitegetésre, meg utánanézésre, ami után semmi sem történik.Ami felettébb bosszantó, hogy az eMag a folyamat elején lévő automatikus üzeneteken kívül soha semmit nem kommunikált, csak az én megkeresésemre voltak hajlandóak információmorzsákat elejteni az éppen aktuális státuszról.
Az, hogy egy dokumentumot nem továbbítanak ~3 hónap alatt, az pedig egyenesen felháborító.
Továbbra is fizetem a részleteket, miközben a egyik terméket sem használom (az egyik ugye hibásan náluk, a másikat pedig inkább nem használom, ne legyen értékcsökkenéssel járó hibája).Kihez tudok fordulni jogi panasszal? Békéltető testület?
-
TheMartin03
aktív tag
válasz
-cobra- #3439 üzenetére
A chat support nagyon durva, nálam is random kilépegettek a beszélgetésből. Én 2-3 naponta b*sztattam őket, volt hogy egymás után többször, ha nem válaszoltak. Máshogy nem nagyon megy. Emailben esetleg panaszbejelentés, párhuzamosan fogyasztóvédelmet felkeresni... Ezek ellen szerintem mást nem lehet csinálni. Vicc kategória.
Azóta nekem szerencsére visszafizették a részleteket a TV-re, amit még december 18-án szerettem volna visszaküldeni... -
oak
tag
A Black Friday óta küzdök azzal, hogy csaló partnerektől vásároltam. Rengeteg reklamáció után ma az Emag könyvelési osztálya utalt. Van remény, ne hagyjátok magatokat!
-
-cobra-
aktív tag
Na ma az eMAG ismét tudott meglepetést okozni.
9 hónapja vásároltam náluk egy karórát ami elromlott (60+ezer, 24 hó gari). Jeleztem feléjük a jótállási igényemet, felvettek egy esetszámot, majd természetesen nem jelentkeztek. Ismét felkerestem őket, most meg azzal pattintanának le, hogy vigyem el a terméket egy független szakértőhöz, aki állapítsa meg hogy gyártási hibáról van-e szó, kérjek számlát és majd kifizetik max 10eFtig.
Megírtam nekik, hogy ők a jótállásra kötelezett fél, az alábbi fogyasztóvédelmi cikk szerint is nekik kellene bizonyítani a hiba okát:
"A vásárlástól számított egy évig tehát a kereskedőnek kell igazolnia a hiba okát nemcsak hazánkban, hanem uniós szabályváltozásról lévén szó az EU teljes területén is."Erre szó nélkül kiléptek a csevegésből... Megint át akarnak verni, vagy tényleg ez lenne a jogszerű eljárás?
-
Tikakukac
titán
-
chelsi
csendes tag
válasz
Tikakukac #3436 üzenetére
Nah megnéztem közben, mivel 3 terméket rendeltem, így a töltő visszamondásával is jár még a kedvezmény a tabletre, akkor most már csak az a kérdés, hogy nagyon rosszak a tapasztalatok a pénz visszatérítés kapcsán? Kommenteket olvasva úgy látom, hogy igen :S Esetleg arról tapasztalat, ha magyar cég a forgalmazó akkor problémamentesebb a folyamat, mint a külföldi disztribútorok esetén?
[ Szerkesztve ]
-
chelsi
csendes tag
válasz
Tikakukac #3434 üzenetére
Köszi a választ, igen valószínűnek tartom én is, de mi tudnak csinálni abban az esetben, ha már kiszállították a kedvezményes terméket? Mert amúgy keddre kifogják elvileg, a töltőt meg 2 hét múlvára igérik, azt szerintem még vissza tudnám mondani a jövő héten is.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Szinte biztos lehetsz benne, hogy bukta a kedvezmény, különben ez megnyitna egy olyan kiskaput amit mindenki megjátszana
Én tegnap vettem patront a csaphoz és mindkét esetben stimmelt a levonás 1 forint pontosan.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
chelsi
csendes tag
sziasztok
az lenne a kérdésem, ha egy kupon érvényesítéséhez az szükséges, hogy 2 terméket vásárolj emagon és ezt megteszed és levonja a 10%-ot a tablet árából, a másik termékből (töltő) nem vonta le (ami egyébként nem gond), akkor ha törlöm a töltő rendelését, még megmarad a 10% kedvezmény a tableten? Az egész rendelést előre utalással fizettem (sikeres volt a fizetés, és a rendelést visszaigazolták), de nem tudom, hogy nem tarthatják-e vissza a rendelést, mondván hogy a kupon érvényét vesztette a töltő törlésével.
A töltőt nem az emag forgalmazza, lecsekkolva megbízható magyar cégnek tűnik, csak a kiszállítási idő kicsit hosszú, meg mégis ott van, mi van ha utángyártott, nem eredeti. De ha a pénzvisszatérítés macera lehet és az emagnak nincs is felelősségvállalása ebben, ahogy a lentebbi kommenteket olvasom, akkor nem tudom hogy megéri-e a macerát :/ -
vence
aktív tag
Úgy tűnik ez az EMAG Marketplace elég orosz rulett ...
- azzal nincs gond, ha egy 8 db-os elemcsomag helyett 8 +4 gratis csomagot küldenek.
- de amikor más típusú telóhoz való üvegfóliát küldenek;
- vagy elküldenek már a küldéskor is kopott sérült tokot +
semmi védelmet nem biztosító csomagolásban;nos ilyenkor kezdődik a visszaküldési + + cécó,
aminél lehet több lesz a ráfordított idő, mint amennyit egy termék ér.
-
válasz
Makifeju #3417 üzenetére
- Nem tudom hogy csinálják , kinek fizetnek / kit kentek meg vagy túl nagy adófizetők...de amúgy tényleg nincs...
Pl az új EU-s törvényekre, amiket azt hiszem decemberbe vezettek:
"A kereskedő saját felelősségének tudatában kijelenti és garantálja, hogy az eMAG plaftormon forgalmazott termékei megfelelnek az Európai Unió által meghatározott jogszabályoknak."Ők tényleg leszarnak mindent, csak kapják meg a kb 20% jutalékukat...
- Tele van hamis termékekkel az EMAG oldala NAV leszarja...
Azért megnézném egy sima alap magyar cég meddig működhetne...
EMAG-on vannak cégek, akik X éve működnek és árulják a hamis termékeiket...Másik csoportba azt olvastam, hogy egyedül a Európai Fogyasztói Központ lehet fordulni magyar hatóságokkal nem mész semmire...
-
válasz
echterion #3408 üzenetére
Pont múlt héten beszéltem ezekről ismerősömmel...aki ért hozzá / olyan helyen dolgozik...
Csak számla kell hozzá...Viszont milyen furcsa pont Ő is a Samsungot említette kivételnek...hogy ők ragaszkodnak hozzá.
Tényleg érdekelne, hogy mire jutottál velük...
Lehet úgy vannak vele, aki nagyon balhézik / ügyvédhez fordul annak elfogadják a számlát...
A többinek meg nem...Én pl most a tefal bohóckodok...
Vettem egy komolyabb robotgépet, amiben cseh és szlovák menü van...
Vissza küldtem nekik...
Írták hogy visszautalnak ennek kb 12 napja...Ezen az oldalon nem szabad semmit venni, ezek tavaly 2023 ban nem voltak az biztos...
Csak amit kinéztem terméket nem volt máshol csak itt...
https://www.tefal.hu/Mondjuk itt meg 2023.12 amikor vettem több tételt, nem küldték a feltüntetett ajándék terméket...
www.homeandcook.huAzt mondták írásba, hogy elfogyott...
Igen csak ott volt utána még hónapokig az oldalon, hogy van ajándék termék...Tehát a valóságban mind a kettő hivatalos forgalmazó egy vicc...
[ Szerkesztve ]
-
vence
aktív tag
A visszaküldési nyomtatvány kitöltésénél találkozott már valaki olyan hibával, hogy
"érvénytelen telefonszám"Kisérletezgettem ...
Persze többszöri nekifutás, módosítás után sem enged továbblépni.Ilyenkor mi van?!
Kezdem unni az eMAG-ot!Egyébként nem ők küldtek sérült árut és nem is komolyabb érték.
De kib ...tt bosszantó, hogy pár perces dologból ??? hosszú lesz! -
jeni
félisten
válasz
Benhill #3424 üzenetére
Más típusú használt már eleve nem lett volna szabad neki cserére küldeniük és elfogadni annak ellenére,hogy 14 napon belüli az elállás. A sérültségre hivatkozva nem fogadta el a partner cég a visszaküldést?
Hosszú lesz az utad addig míg mikor majd utalnak vissza pénzt.
Lehet jobban jársz ha cserébe utalványt kapsz az Emagtól ha felkínálnak ilyet cserébe.
Ilyen nagy értékről nincs infóm ebben a topikban akinek nem sikerült megállapodnia ez ügyben közösen velük. -
Benhill
senior tag
Volt már itt olyan aki az európai fizetési meghagyásos eljáráshoz fordult külső forgalmazó miatt? Megéri? 120e ről van szó
Egy vadiúj telefont küldtem vissza elállással, majd el lett utasítva és visszakaptam egy más típusú használt telefont.
Egy két levelet tudtam váltani a emag partnerével, ők az én kibontásomról kértek videót, én pedig az ő ki vagy becsomagolásukról, de együnk se tudott mutatni a másiknak ilyet... Még egy képet se tudtak mutatni, hogy mit kaptak vagy küldtek vissza nekem.
A békéltetőt és a fogyasztóvédelmet is felkerestem, egyikőjükkel nem működött együtt emag partnercége, a másiknak pedig nem is reagált a levelére a határozat szerint.
-
echterion
nagyúr
Az egy dolog, hogy esetleg segítenek a közvetítésben, de kötelezettségük semmi nincs, ha a partner kereskedő nem cselekszik. Én csak erre céloztam, ezért kell ésszel vásárolni ott.
*** 20% kedvezmény 1 éves AlzaPlus+ előfizetésre: NoFEopRuDdVn - https://shorturl.at/7LR4L ***
-
riki
senior tag
válasz
echterion #3419 üzenetére
Ez nem így van. Nekem volt az Emagnál, Allegronál is problémás ügyem külső külföldi céggel. Felkértem mindkét láncot , mediáció kezelésére és mindketten megtették. Igaz nem egy nap alatt történt ,de végül számomra kedvezően zárultak az ügyek. Nem temetni kell a dolgokat ,hanem felvenni a kapcsolatot a cégekkel ,és felszólítani a probléma kezelésére. Vannak Uniós jogok , élni kell vele.
-
ggeleven
őstag
válasz
Makifeju #3417 üzenetére
A vásárlási szerződést nem az emaggal kötötted, hanem a partnerrel. Emag csak a felületet biztosítja és semmi kötelezettsége nincs panasz, garancia vagy elállás esetén (kivéve, hogy meg kell jelenítie a partnerek elérhetőségét).
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
Land
veterán
Üdv!
Vettem az Emagtól egy terméket. Vissza szeretném küldeni garanciális javításra. Kitölöttem az erre való felületet és kiválaszottam a másnapi elszállítási napot. Kiírt egy számot az oldal, hogy sikerült rögzíteni az igényemet. Nyilván másnap nem jöttek érte. Ez volt 3 napja. Emailt sem kaptam erről az egész esetről. Ilyenkor x nap után jün az email, hogy y nap jönnek érte, tehát elvileg célba ért a kérésem, csak még nem jutottak el odaáig, hogy besorolják a napi futár melóba?Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
echterion
nagyúr
válasz
Tikakukac #3413 üzenetére
Hát majd ha kell mennem, kiderül, nekem mit mondanak.
Makifeju: emag partner? Akkor kitörölheted a garijeggyel is, mert az nem magyar disztris cucc lesz, ergo itthon el fognak Samuék hajtani ezzel vissza a kiskereskedőhöz.
*** 20% kedvezmény 1 éves AlzaPlus+ előfizetésre: NoFEopRuDdVn - https://shorturl.at/7LR4L ***
-
Makifeju
tag
válasz
echterion #3408 üzenetére
Olvastam egy korábbi történetet ahol pont a garipapír hiányába kötöttek bele. Meg eddig is kaptam mindenhez, szerintem egy több mint 300 000-es géphez azért alapból kellene. Meg ugye a küldő fél román, ki tudja hogy reagálnának ha igényelném a garanciát.
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Makifeju
tag
válasz
TheMartin03 #3407 üzenetére
Hát ez nagyszerű!
Miért is menne bármi is simán.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
echterion
nagyúr
válasz
Tikakukac #3411 üzenetére
Tehát ha bemegyek a telekomtól vett, még garis S22-es telómmal a szervízbe, adom mellé a számlámat, akkor elhajtanak a vérbe?
Na, arra is kíváncsi lennék ez esetben, hogy mit szólnának a reakciómhoz.
*** 20% kedvezmény 1 éves AlzaPlus+ előfizetésre: NoFEopRuDdVn - https://shorturl.at/7LR4L ***
-
echterion
nagyúr
válasz
Tikakukac #3409 üzenetére
Odamegyek a számlával a szervízbe és elhajtanak? Most induljunk ki abból, hogy a magyar disztritől származik az adott termék. Nem gariztattam még Samut, ez tény, de nehezen tudom ezt elképzelni.
*** 20% kedvezmény 1 éves AlzaPlus+ előfizetésre: NoFEopRuDdVn - https://shorturl.at/7LR4L ***
-
Makifeju
tag
Irtam az emagnak a hiányzó garipapír miatt lassan egy hete, semmi válasz. Jogy lehet ezekkel kommunikálni, vagy mire reagálnak?
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
bazsimano
őstag
sziasztok! emag geniust szeretnem lemondani.
de valami miatt nem erkezik meg az sms h be tudjak lepni az emag oldalra. nem tudom mi a fene van...
van valami otlet, hogy hogyan mondhatom le?
ugyfelszolgalat email megoldja? -
Tikakukac
titán
Elvitték a telót. Szenvedés volt ez rendesen, nagyon bepusztult ez az emag bakter.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
jeni
félisten
válasz
AlexDaywalkr #3402 üzenetére
Akkor nem lesz teendőd ezzel kapcsolatban majd küldik a zsetont
-
AlexDaywalkr
tag
Én ezt találtam:
Ha kiszállításra kerül a csomag, nem kötelességed átvenni azt, visszautasíthatod az átvételét (átvételi pont esetén nem kell elmenned érte), ebben az esetben a csomag visszajön hozzánk és amint visszaérkezett, a rendelés törlésre kerül, előre fizetett csomag esetén pedig ekkor elindul a visszautalási folyamat.
Ha szeretnéd meggyorsítani a folyamatot, úgy azt tudod tenni, hogy amikor a rendelések menüpont alatt látható lesz a „rendelés követése” gomb, azon belül pedig a csomagszám, úgy arra kattintva láthatod, hogy melyik futárszolgálat szállítja – ha nekik jelzed, hogy mégse hozzák ki, mert úgyse vennéd át, akkor esetleg már akkor vissza tudják fordítani (de sajnos ez nem garantált).
A chatbot meg ezt írja:
Összegezve tehát, ha a rendeléseid menüpontban ( https://www.emag.hu/history/shopping ) aktív a rendelés törlése gomb, csak nyomd meg, de ha már nem az, akkor ne vedd át a rendelést, emiatt nem lesz plusz költséged![ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz
AlexDaywalkr #3400 üzenetére
Ezt jelezni kell,hogy nem tartasz rá igényt és elállsz
Új hozzászólás Aktív témák
- Precision 7750 17.3" 4K IPS Xeon W-10885M RTX 4000 32GB 1TB NVMe ujjolv IR kam gar
- Xbox Elite Series 2 controller + Wireless charging dokkoló + USB receiver
- ROG Strix G513RC 15.6" FHD IPS Ryzen 7 6800H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Lenovo ThinkBook 14" G7 Notebook! Intel Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVME /
- Dell R630: 2x Intel Xeon E5-2680 v3 (24/48mag) 64GB - 1,5TB DDR4 ECC, 8x SFF, H730 1GB, ÁFÁs
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest