Hirdetés
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
zaskar
senior tag
válasz
Benhill #3549 üzenetére
Igen, sikerült, de még 2020-ban történt, és nem Emaggal intéztem. Egy fülhallgatót vettem (9700 Ft) egy román cégtől, amire 6 hó garancia volt. A garancia lejárta előtt pár nappal meghibásodott a termék. Egyenesen a bukaresti székhelyű román cégnek írtam (angolul, a továbbiakban is így kommunikáltunk). Futár jött érte egy héten belül. Viszonylag hamar bevizsgálták, és megállapították, hogy valóban hibás. A pénzemet azonban hosszas levelezés után kaptam csak meg, kb. 2 hónap múlva. Utána inkább tartózkodtam a nem Emag által forgalmazott termékek vásárlásától.
-
Beni2360
félisten
-
vargalex
félisten
Nekem volt (igaz nem most, hanem 1 éve) olyan reklamációm egy létrára, aminél egy román cég volt az eladó. Garanciális problémám volt 1 éven belül. A céget nem sikerült elérnem, ezt jeleztem az eMag-nak. Ígéretet kaptam rá, hogy ők felveszik velük a kapcsolatot. Utána még kb. 2-szer rákérdeztem náluk, a vége az lett, hogy kértek számlaszámot és az eMag visszautalta a pénzt. Azt mondták, hogy futárt küldenek a létráért, de azóta is nálam van... Szóval, nekem egy pozitív tapasztalatom azért van.
-
Benhill
senior tag
Van itt akinek sikerült részben/teljesen elintéznie emaggal, egy külföldi forgalmazó miatt kialakult pénz veszteséget?
-
Hegyirabló
veterán
Köszönöm mindenkinek!
-
vargalex
félisten
válasz
Hegyirabló #3545 üzenetére
Ahogy a kolléga is írja, ez egy belső azonosító. De a chat-en kérheted, hogy módosítsák a valódi gyártási számra (ezt el fogják kérni tőled).
Egyébként csak remélni tudom, hogy a belső számhoz a rendszerükben hozzá van egyébként rendelve a valódi SN (bár, szerintem nem, mivel tőlem minden esetben kérték).
Én mindig módosíttatom, hogy minden gond nélkül tudjak közvetlenül a gyári szervízhez fordulni a gyorsabb ügyintézés miatt. -
válasz
Hegyirabló #3545 üzenetére
Saját belső azonosító szám. Ez alapján ők tudják hogy milyen termékről van szó. Emagnál lehet intézni a garanciát ezzel. Keress rá az EDS kifejezésre itt ebben a topicban ha többet akarsz tudni erről.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Hátha van valakinek ötlete. Vettem egy SSD-t Emagtól, árulom most az aprón. Csakhogy a garanciajegyen szereplő gyártási számnak semmi köze nincs az SSD bármilyen gyártási vagy sorozatszámához, még a formátum sem hasonló. Milyen szám lehet ez vajon, és hogyan tudom így érvényesíteni a jótállást? Köszi!
-
roseA580
tag
Sziasztok!
Ha már szóba került a "futár járatás", szintén ezzel (is) van problémám.
Tudom hogy nem szabadna "marketplace partnertől" vásárolni de ez sok esetben nem tartható be. (pl. csak ők forgalmazzák, vagy nagyon jelentős az árkülönbség)
Több esetben választottam a "visszaküldést" még a megrendelés kiérkezése elött mert nem lehet a szállítást lemondani "marketplace partner" esetében.
A hab a tortán az a tény hogy a "visszaküldést" régebben lelehetett mondani, de már ez sem lehetséges! (pl. ha a kiérkezett termék mégis megfelelő, vagy a "marketplace partner" által vállalt 1 HÓNAPOS garancia helyett ott a csomagban a gyártó általi 3 éves garancia jegy is)
Hűtőgép volt.Az egyetlen lehetőség az hogy el kell küldeni a visszáruért érkező futárt! (meg kell tagadni az átadást)
Szerintem ez senkinek sem jó, de évek óta nem tudja az eMAG ezt kijavítani!
Írhatok persze pozitívot is:Indukciós főzőlap:
Az egyik "marketplace partner" nem küldött garancia levelet, pedig 24 hónap volt kiírva. Ügyfélszolgálattal chaton egyeztetve, pár órán belül emailben megkaptam! -
Benhill
senior tag
Van egy 700Ft-os led izzó amire 2 év garit adtak, 2 nap után beszart, ezt komolyan vissza küldjem gariztatni vagy irjak inkább emagnak, hogy figyeljetek urak tönkrement az izzó, vissza tudtok utalni nekem 700Ft-ot? Vissza utalnák nekem vajon a pénzt?
Nincs szivem ilyen miatt járatni a futárt és sok embert igénybe venni hogy aztán ők becsavarják hogy nem megy, és ezután utalják vissza pénzt.
-
-
Taci
addikt
Az Emag (pontosabban a Marketplace-en áruló cég) nem hajlandó a céges adószámomra számlát kiállítani, mondván "nem talál EU-s adószámot"... Több, mint 1 hete megy már a levelezés, semmi haszna, semmi előrehaladás, az Emag sem nagyon akar semmit tenni.
Engem az nem érdekel, hogy ők román cég... Magyarországról, magyar webshopból (emag.hu) vásároltam, igenis kérem a magyar nyelvű számlát.
Meguntam. Szeretnék a fogyasztóvédőkhöz menni, mert ez már több a soknál.
Tudjátok esetleg a módját? Mit kell csinálni, merre kell indulni?
Köszönöm. -
vence
aktív tag
Másnak is feltűnt, hogy nagyon lecsökkent az eMAG (eladó = eMAG)
telefonok kínálata?
... vagy ez csak a Motorola telókat érinti ??Mintha kiszállna az eMAG ebből a szegmensből ...
... vagy kiszervezték akármilyen RO-i cégbe, mert azok nyomulnak. -
enginev3.0
félisten
Pozitív vélemény:
Rendeltünk ilyet Xiaomi T700-hoz
Tökéletesen jó hozzá, nem érzek hátrányt semmiben az eredetihez képest, a sörték talán puhábbakEnnyiért jó áron volt
Azt hiszem romániából jött -
pn4hvq
senior tag
válasz
Darth_Revan #3534 üzenetére
Két alkalommal jött futár emagos visszaküldésért (egyszer Shameday, egyszer MPL), mindkét alkalommal ingyenes volt. De a második is kb 2 éve.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Vettünk egy babakocsit emagon, de egy kiegészítő hiányzik a dobozból. Használható lenne anélkül is, de ha már ki van fizetve akkor legyen is hozzá. E miatt több mint 1 hete felvetteknehy ticket-et, de azóta semmi. Pontosabban az ügyfélszolgálat részéről, mert a terméket azóta leakcioztak, majdnem 8000 ft-al olcsóbb lenne ha most vennem.E miatt úgy döntöttem nem várok és visszaküldöm, viszont easyhoxba sanszos hogy nem fér be.
Kerdesem: ha appon én kérek futaros visszaszallitast, akkor azért kell fizetni? -
Tikakukac
titán
válasz
HUN_Sector #3530 üzenetére
Nincs akkora tárhely, ahol ekkora Excel elférne.
-
HUN_Sector
őstag
Kéne csinàlni a topiklakóknak egy emag partner szégyenlistát
-
opp1982
újonc
Sziasztok, kicsit hosszú lesz, de ha már egy ember nem szívja be, megérte leírni...
Évek óta rendelek (rendeltem) tőlük, soha semmi panasz nem volt, az jött ami kell és gyorsan, f.xa volt minden.
Ahogy nézem mikorra nyúlik vissza ez az anomália, be kell látnom óriási szerencsém volt, eddig....
Az utolsó két rendelés úgy nézett ki, hogy az elsőnél két terméket rendeltem, fontos hogy mindkettő kellett, mert egyik a másik nélkül okafogyott... Na az első már másnap átvevő ponton, a másodikra pedig 3napot írtak. Ugye 3napig lehet bent a fiókba, de mondom hátha szerencsém lesz és befut, ne kelljen 2x mennem.
Mivel 3nap múlva is "szállítás alatt" a másik, ezért kénytelen voltam átvenni, ahogy átvettem 20perc múlva jött1mail hogy a másik rendelést törölték.
Semmi indok, az oldalukon azóta-most is elérhető-kosárba rakható, írtam nekik semmit nem válaszoltak, még1x írtam egy fél mondat jött, hogy "a beszállító törölte" ezt amúgy láttam a rendelésnél is írva, ctrl+c-ctrl+v "korrekt".
Így kénytelen voltam máshonnan eleve drágábban +ugye még egy szállítás+utánvét megvenni.
Ez a sztori önmagába csak dühítő lenne, de a 2.nál már konkrétan átb.xtak,
1 termék megrendel-kosár, másnap átvehető, már az fura volt az ért.mailbe egy random m.személy név-nem pedig cég volt a feladó, gtam is h ez lehet valami adathalász átverés lesz, rágugliztam de végül kidobott a net valami egyéni vállalkozót aztán az emagot, fura volt és végig úgy voltam inkább nem veszem át, de mondom mi baj lehet, eddig se volt semmi
Na már a fiók nyitásakor láttam h baj lesz, 20+éve postázok, egy csomagolásról jó eséllyel megmondom ha xar van a palacsintába, és úgy is lett
Kinyitva az ócska dobozt kaptam egy megsárgult-letörtfülű-berepedt plexis atomporos dobozú terméket, és még körbe tűzőgépezve...
ugye ez min. újracsomagolt, és maga a termék is kivolt már véve és legalább egyszer használva, láttam ahogy a kötözők-lefogatók álltak.
Na mondom semmi baj megy akkor vissza, ott koppantam először, szépen kitöltögettem a visszaküldési lapot, majd jött egy üzenet hogy jaaaa.... hát azt nem tudom visszaküldeni az oldalon, mert nem általuk forg. termék...... mijafa?? hát onnan vettem...
utána olvastam át milyen sztorik vannak, hát ez van, tanulópénz.
Megpróbáltam azért ennek az egyéni vállalkozó arcnak is visszaküldeni,
de totál komolytalan, emailbe jelezd+kérj tőle egy visszaküldési sablont, és azt postán ajánlva, (tiszta vicc) majd a terméket egységáron (kb.1,5x postai díjon) és persze önköltségen adjam fel, utána 30nap és ha úgy ítéli meg visszautalja a pénzem...
De aztán konstatáltam, most őszintén, aki egy ilyen vacak fos terméket pofa nélkül felad, az visszaadja majd a pénzed ?? Ugye hogy ugye....
És ehhez amúgy joguk van, mármint a visszaküldési macerához, ált. az ócska webshop-ok élnek ezzel, hogy elmenjen a kedved a visszaküldéstől.
Magát a szisztémát amúgy nem nagyon értem, miért engednek be a felületükre bárkit, aki aztán szimplán átqr, nemhogy hosszú de még középtávon se nagy sikersztori. Ezt persze megírtam nekik is, semmi válasz...
Köszi aki végig olvasta, legyetek résen! -
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #3523 üzenetére
na itt van az elnezest kerunk leveluk... marcius 29-en!
februar 21-en vettem a cuccot 10napnal tobbet nem adnek egy magyar online shopnak hogy kezembe juttassa a dragasagot mikor kinabol volt hogy 5nap alatt megjott a rendelt termek....
emagtol csak olyat fogok rendelni ami sajat cucc es amit az easy boxba szallitanak igy nincs a futar mizeria....a teljes ugyfelkezeléshez kellett 1 honap!
Ennel meg kinabol is gyorsabban rendezik a problemas dolgokat..
es meg van pofajuk pozitiv visszajelzest kunyizni b+
elobb utobb ezek eltunnek a sullyesztoben.... remelem elobbKöszönjük megkeresését!
Elsősorban elnézését kérem a kellemetlenségért és a késői válaszadásért.
Az emag.hu weboldalán nem csak eMAG termékek találhatóak, hanem más cégek is hirdetik a termékeiket az oldalon. Ön az egyik ilyen partnercégünktől rendelte meg a terméket.
Sajnálatos módon az illetékes forgalmazó utánvét költséggel adta fel a csomagot. A rendelkezésemre álló információk alapján időközben a csomag visszaérkezett a forgalmazóhoz és a vételár visszatérítésre került Önnek a rendelésnél használt bankkártyára.
Az illetékes forgalmazó nevében is szeretném elnézését kérni az okozott kellemetlenségért, illetve, hogy a megkeresését nem sikerült időben feldolgoznunk. Mindent megteszünk, hogy a jövőben a hasonló eseteket elkerüljük. Kompenzációként kérem, fogadja el 5000 Ft értékű vásárlási utalványunkat, amelyet az elkövetkezendő 3 hónapban a vásárlása során felhasználhat.
A vásárlási utalványt a kísérőlevelemben találja. (Amennyiben a bejövő mappában nem találja az utalványt, kérem ellenőrizze a spamek és promóciók mappát is.)
Felhasználói útmutató megtalálható a kupon kódot tartalmazó emailben is, de ide is csatolok egy rövidebb átláthatóbb verziót.:
Bármilyen kérdés, vagy kérés kapcsán örömmel segítünk Önnek a továbbiakban is, forduljon hozzánk bizalommal!
Amennyiben elégedett volt az ügyintézésemmel, úgy a hamarosan kiküldésre kerülő, kizárólag rám/ a munkámra vonatkozó értékelőlapon adott pozitív visszajelzését megköszönöm.
Együttműködését és türelmét ezúton is köszönöm, további szép napot kívánok Önnek! -
vandor01
senior tag
válasz
Tikakukac #3522 üzenetére
chaten Dia val nem sikerul kozelebbi kapcsolatba kerulnom ezert bementen az emag "szakuzletebe' kelenfoldi plaza.... az adott pillanatban a vasarlok szama ZERO ott ucsorgo unatkozo eladok szama 4.... segitseg erteke nulla! ok nem tudnak nekem sehogysem segiteni oldjam meg Dia-val a szerelmi viszonyomat mikor mar B+-eltem...
de azert adtak egy tippet hogyan kell Dia-an tullepni es hus ver emberhez jutni!
el kell inditani a termek visszakuldest a felajanlott elleresre NEM kattintani es varni na akkor jon a hus-ver chatelo valaki.... na ott el lehet inditani a problemat....
vagy marad a FB chatales.... ott is valaszoltak....szegyen ez a ceg..... kinabol jobban gyorsabban johet a rendelt termek...
olyat erdemes rendelni amit box-ba kihoznak ne kelljen a futart lesni keresni mert baznak kommunikalni a kiszallitas elott..... mar csak az ajtoban hivogatnak hogy itt a cucc vegyem át.... nem ertik hogy elozonap nem artana vmi info SMS? mail? telefonhivas?
-
Tikakukac
titán
Majd jól megmondják a chaten 2 nap múlva, hogy nem igaz és ők amúgy mindent is és user error az egész.
Mai napig nem válaszoltak arra a pici oximoronra, hogy akkor ha az AI chaten nincs megfelelő menüpont akkor hogyan is fognak amúgy kapcsolni élő embert, eddig egy mosolykára futotta tőlük
-
herion
tag
Újabb kabaré az eMAG féle újra csomagolt termékek vásárlással.
Tisztában vagyok azzal, hogy milyen lutri ilyen újra csomagolt cuccokat venni, ettől függetlenül néha-néha bevállalom, mert ha nem úgy alakul a dolog akkor ott a 30 napos elállás. (egyébként többségében jól lehet járni újra csomagolt cuccokkal)Most egy 180x230cm-es gardrób jellegű szekrényről van szó, amiből az összes kötőelem, és az összes polclap hiányzott (szokás szerint kilopta az, aki előttem visszaküldte).
Eleve úgy kaptam meg a csomagot, hogy lötyögtek benne a bútorlap elemek, egyértelmű volt hogy erősen hiányos a csomag tartalma.
Kibontás és 10 perc hezitálás után láttam, hogy nem csak a kötőelemek hanem a polcok is hiányoznak.
Ugye a telefonos ügyfélszolgálat megszűnt, szóval a szokásos szerencsétlenkedés az online felületen. Nagy nehezen, jó sok időt elpazarolva az életemből sikerült dűlőre jutni.
Tehát a pénzt majd valamikor visszakapom, de nem is ezzel a van a gond.
Hanem azzal, hogy nincs 1db akárki, aki minimálisan is kompetens, aki belenéz a visszaküldött csomagba, és rendelkezik annyi IQ-val vagy tapasztalattal, hogy látja, hogy egy kibaxott csavar sincs a karton csomagolásban. Ebből már tényleg minimáslis hozzáértessél szűrhető lenne, hogy ez a visszáru bizony erősen hiányos. És akkor elkerülhető lenne ez az egész mizéria. Egy ekkora cégnél számomra hihetetlen és egyben szánalmas is, hogy még itt tartanak.
-
Én mg a 4990 Ft-ot akarom ledolgoztatni velük!
Ami az ügyfélszolgálatot illeti: régebben telefonon el lehetett érni őket. Ma már nem találtam ehhez lehetőséget. Vagyis nem ma már, hónapok óta nem.
De pl a Microsoft Magyarországi ügyfélszolgálata is le van építve teljesen lényegében. Látom ez az új trend. Azok akik Call Centeresként képzelték el a munkájukat, nekik nincs jó hír, mert nem nő a helyek száma, de mégcsak nem is stagnál, hanem csökken. -
vence
aktív tag
Az eMAG ügyfélszolgálat, kapcsolattartás katasztrofális.
Úgy tűnik nagyon kevés ember van az adott feladatokra, ez a marketplace-es játék pedig elég probléma-halmozó dolog.Az új karrierista-zseni vezetőjük pedig nem úgy tűnik, hogy foglalkozik ilyen apróságokkal, ha egyáltalán tudja, hogy hogy működik a cég ... de ezen a szinten inkább csak a cash-flow-t nézik ...
Attól függ a prémcsi stb.Szóval, amíg nem borul a bili, addig nem igen lesz változás.
Egyébként pedig az üszf. színvonala mindenhol romlik ...
most késte le az egyik telkó a 30 napot, amilyen ügyben azonnal illett volna lépni és semmibe sem került volna nekik,
Szóval sajnos leginkább c..rnak az ügyfelekre, vevőkre, mert így is elég jól megy ...
A bankok kamatmentesen használják a pénzünket és még mi fizetünk ...
Így pedig csak a süllyedés garantált.
Ez van, meg kellene szokni ... -
Benhill
senior tag
eMag magyarországnál már luxusnak számít, ha válaszolnak facebookon?
2 napja irtam ott nekik, de semmi. Régebben azért 2-3 órán belül válaszoltak.
Csak úgy szó nélkül törölték a rendelésem 3 napja, de még csak egy emailt sem írtak hogy sorry.
-
mwin
kezdő
Figyelem, a termék kommentjeit olvasva bíztam, hogy minden rendben lesz de sajnos átcseszés:
GLD Group
Hamis Sandisk pendrive-ok és gondolom minden szar amit listáz:
https://www.emag.hu/vendors/vendor/gldgrxly?ref=seller-page-see-all-products -
Phoenixy
senior tag
Sziasztok,
Egy emagnál vásárolt kávéfőzőnk elromlott, elvitte a futár, majd megállapították, hogy nem javítható és az egyik opció, hogy vissakérhetjük az árát.
De ezt mégis hogyan?
E-mailben ezt a linket küldték, de mégis mit kellene itt választani?
[link] -
-
roseA580
tag
válasz
GoodSpeed #3508 üzenetére
Igen ingyenes a szállítás "Genius" esetén, ami viszont nem ingyenes.
Ebben az eMAG csak követi az "ingyenes" trendet.
Ui:
És persze nem minden terméknél van "Genius", valamint csak bizonyos összeg feletti rendeléseknél ingyenes a szállítás.
Ui2:
A 4990 Ft. nem is sok, nekem sokkal többe került Romániában. -
eMAG, azt mondja próbáljam ki az ingyenes szállítást, a Genius-szal. Mondom oké.... erre levont 4990 Ft-ot. Na az nagyon érdekes próba
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #3494 üzenetére
nos a vegen visszafizettek a rendeles arat.....
persze magyarazat arra nincs hogy?
- miert nincs kovetes a csomagra?
- miert nincs eleozonap SMS mail vagy telefon
csak annyi te paraszt holnap visszuk amit rendeltel
- miert a haz elott hiv fel a futar itt vagyok vedd at ja es fizesd ki annak ellenere hogy mar 1x online kifizettem....
- miert bena az emagos ugyfelszolgalat?
- a vegen csak adtak vmi trackert ami a vallalt kiszallitas utan volt 1 hettel
es ezen nyomonkovethettem ahogy visszaviszik a "draga" sagot bulgariaba...feb 20-as rendeles vege marc 21-en pénzvisszafizetes...
-
mcdud
friss újonc
Egy hete vásároltam az Emag-on 4 doboz tusfürdőt. A csomagot megkaptam. Sajnos a termék állagában ,illatában sem hasonlít az eredetihez. véleményezni akartam a terméket, (1 csillag ) de ezt nem hagyják jóvá,sőt kikapcsolták a véleményezési lehetőségemet. Annyit sikerült kiderítenem, valami román gyártású anyag. A vendég wc-be jó lesz kézmosónak. Néhány hónapja vásároltam egy másik típúsú tusfürdőt,ugyan igaz abból a termékcsaládból,de egész mást küldtek.
Felénk úgy szokták ezt mondani hogy " tróger egy társaság". -
Zoli1222
őstag
Oksa! Köszönöm!
Gyanúsan olcsóak most az air max-ek, amit az emag forgalmaz, de akkor rendelek egyet vagy kettőt!
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Lenovo ThinkBook 14 G2 - 14"FHD IPS - i5-1135G7 - 12GB - 256GB SSD - Win11
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest