- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
SeatZola
őstag
Az EMAG-on mikor szokott lenne elektro hétvége -10% kedvezménnyel?
-
Benhill
senior tag
válasz
Casti98 #3594 üzenetére
Remélem csak viccelsz.
Le kell ezt így írnom, ha jót akarsz magadnak, nehogy megvedd.Megnézed 23 terméke van, amiből 20 olcsó telefon.
Ráadásul Ciprus...Ha kapsz is valamit, emag hárít mindent az forgalmazóra, hogy vele beszéld meg.
Gond lenne a valamivel és a békéltető vagy ilyesmihez fordulsz, akkor kapsz egy kis kupont emagtól, de kb ennyi.
-
Casti98
tag
Sziasztok,
az EMAG által jó áron árult Pixel termékekről tudtok bármit mondani, itt van gyártói garancia vagy csak bolti? Ilyen esetekhez, hogy áll az EMAG? Cassian által forgalmazott Pixel termékek igen jó áron vannak, főleg a 8-as termékcsalád. Van valakinek ezzel tapasztalata? -
chris0000
őstag
válasz
BITBOYS #3591 üzenetére
hi. ebben igen az a bosszantó, h mindkét oldalról futjuk a felesleges köröket, de minek... 6 éve használok egy fekete G305-öt, most kezdi kifutni az idejét, azért akartam venni egyet én is. én is tudok vmennyi kompromisszumot kötni, de, h ennyire hamisítvány sz@rt áruljanak. ég és föld volt a különbség a kettő között... nekem anny lett volna a feladatom, h kifizettem és múl hét csütörtök óta használom már egy hete, semmi más. mennyi volt amúgy? inkább küld vissza, ne add el másnak szerintem.
-
Santi22
aktív tag
válasz
Santi22 #3578 üzenetére
Aki követi ezt azoknak folyatnám a sztorit.
Ma jött email, tehát 13 nappal azt követően, hogy innen elvitte a futár:Szervizbe beérkezett RMA kérelem
Értesítünk, hogy az általad javításra küldött, #******* RMA számmal ellátott termék beérkezett és #******* számmal regisztráltuk a szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát és javítását. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a szervizfolyamat várható időtartama 30 napra is kitolódhat. Amennyiben termékedet a szerviz megjavította és úton van Feléd, további üzenetben értesítünk.
További kellemes napot kívánunk!
Depanero csapata - eMAG szervizpartner
-
BITBOYS
addikt
válasz
chris0000 #3587 üzenetére
Én is pontosan így jártam, viszont a történet annyiban más, hogy nem ezt az egeret küldték el hanem egy JBL wave 300 fülhallgatót.
Most azon agyalok, hogy nem küldöm vissza és inkább eladom 10e-ért a fülest.
Vagy inkább legyek becsületes és küldjem vissza? Nem szokásom az ilyesmi, de egy kicsit felbosszantott az ügy és olvasva a hsz-ed nem kell kamu termék sem. Meg most vagy visszaadják a pénzem vagy nem.. szóval minden lutri. -
chris0000
őstag
story:
hi. nekem is 100% rossz tapasztalatom van az emag-al kapcsolatban.
kb. a market places boltoktól semmit ne vegyetek, hacsak nem foglalkoztat ez a kérdéskör, h vajon mit fogok kapni, és mikor, hova mászkáljak, ha vissza kell küldeni, mikor kapom vissza a pénzemet, ha egyáltalán visszakapom, hiába rendeltem meg a terméket, nem tudom használni stb.?
story:
jún 17. megrendeltem egy g305 egeret, amit jún 19.-re igértek.
(egyébként ezzel nem volt gon, megjött az egér)
-az egér full hamisítvány, senki ne vegyen ilyen egeret emagrol!
-billeg az egér
-lejön a fedlap
-a bal egérgombot alig lehetett lenyomni
-a vissza gomboknak olyan hangja volt, h rossz volt hallgatni, mikor lenyomtam
-kék színű volt a képen, de még az se olyan volt élőben, már az sem tetszett
a pénzt szerencsére visszakaptam.
a teljes összeget visszautalták, a szállítási költséggel együtt tegnap. -
sakal83
addikt
válasz
HUN_Sector #3585 üzenetére
Leirtam mind a ket helyre emailben illetve csinaltam videot is, de azt hittem azert ertelmes kommunikaciot kapok tőlük.
De sztem inditok egy chargebacket ha, nem reagalnak.
Egy alza 100x jobb. A legritkabb esetben fogok az emagtol rendelni. Amiota nincs szemelyes uszi illetve telefonos elerhetoseg, nem nagyon rendeltem toluk. Az MI ota pedig ez volt az elso, mert elvbol ellenzem h robottal beszelgessek. Sajnos igazam volt... Ez egy hulladek ceg lett...
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Segitseget kerem, hogy mi a teendo es mire szamolhatok.
Elorefizetessel vettem emagtol boxba emagos termeket. Odamentem, beutottem a kodot. Az automata nem nyilt ki, kiirta h 0 csomag talalhato q kodhoz tartozo fiokban, az emag alkalmazas es a sameday felulet pedig azt, hogy atvettem a csomagot. 2 napja volt
Irtam hivtam a samedaynek, semmi. Emaggal chateltem. Nagyon sajnaljak, irtak a samedaynek es irtak hogy en is vegyem fel veluk a kapcsolatot.
Kicsit beragtam, igy nem akarok elhamarkodott lenni, ezert tanacsot kerek mit tegyek? Emailt kuldtem, telefont nem veszik fel.
A terveim szerint 7. napon chargebacket inditok.
-
chris0000
őstag
hi. easy box visszaküldésnél, csak jól csomagoljam be a terméket, a QR kóddal berakom az automatába és ennyi? a visszaküldős cimkét majd a futár rakja rá és küldi vissza az emagnak? thx.
-
bubuska10
senior tag
válasz
Santi22 #3575 üzenetére
Nálam most jár az 5. munkanapnál. Azt írták, h 5 munkanapon belül elszállítják, ehhez képest semmilyen emailt vagy értesítést nem kaptam még. Azért legalább lehetne valami nyoma, ha már visszajelezni nem tudnak. Rossz így TV nélkül...
De legalább ebből kiderült, h bár nem látod, nem kell a kérelmet újra igényelni, majd egyszer csak írnak egy emailt és jönnek. Ha szerencsés vagy, hamarabb.
-
jeni
félisten
válasz
Tikakukac #3572 üzenetére
+1
ennyi
majd akkor üzennek ha jönnek is az se garancia semmire mert a beígért napra rá 3 nap múlva vitték el a Sharp TV-t , baromi szerencse ,hogy nem tudták megjavítani és a vétel árat megkaptuk, a pluszban sokat segített,hogy vettünk extra kiegészítő garit is mivel a sima bolti gari ideje lejárt azon. -
Santi22
aktív tag
válasz
Santi22 #3573 üzenetére
Amennyiben valaki figyeli és kíváncsi erre, hogy a beküldött garanciaigényével mi van úgy, hogy látszólag semmi nyoma:
Email jön az emagtól, hogy elfogadott RMA kérelem. Ebben leírják hogy csomagold be, hogy jó legyen és keresni fog a futár.
Nekem ez a beküldéstől számítva 5 napba telt mire ezt az emailt megkaptam, addig semmi.Ez nem olyan vészes amúgy, továbbra is az volt az elsődleges gondom, hogy visszajelzés hiányában nem tudtam napokig, hogy egyáltalán fogadták-e a kérelmemet vagy küldjem be újra vagy mi van.
Illetve mivel péntek van, ez a futáros dolog valszeg jövő hétre tolódik, de majd ezt is megírom, hogy beküldés dátuma, majd emag emailhez képest mikor érkezik a futár.
-
Sonja
nagyúr
Ma rendeltem emag-ról egy terméket, ami egy román cégtől jön, nem az emagtól (LEBON TRADING). Késő bánat, olvasva a téma összefoglalóban pirossal írt üzenetet.
~3300HUF az egész, szóval nem olyan nagy gond.
Remélem azért rendben lesz.
-
Santi22
aktív tag
-
Santi22
aktív tag
Neked jött egyébként bármelyikre is bármilyen visszajelzés? Arra gondolok hogy az oldalon valamelyik menü alatt mutatná, hogy van egy ilyen elindított ügyed, ami folyamatban van vagy emailben vagy valahogy valami nyoma? Mert nekem sehol semmi nem látszik, mintha semmit nem csináltam volna. Tényleg nincs sehol semmi, csak várni kell, hogy keressenek?
-
-
bubuska10
senior tag
válasz
HUN_Sector #3567 üzenetére
Köszi! Igen, ezeket végig néztem már. A termékgaranciáknál mutatja is az adott tv-t, 2027 novemberéig szól a gari. Pont ennél a Szervíz menüpontnál töltöttem ki, a végén sikeresen rögzítették, meg írták, h 5 napon belül jön érte a futár. Még nem jött.
-
borges7
aktív tag
válasz
Lessmessino #3558 üzenetére
Na basszus, most megpróbáltam a másik telefonommal(kicseréltem a sim-kártyákat), és sikerült! De megnéztem, az a szám, amiről jött a kód, nincs letiltva.
Egyébként ez az sms-es beléptetés egy elavult marhaság, nem értem, miért nem lehet appos TOTP-vel megcsinálni(ugyanez a banki belépéseknél is, vicc).
-
bubuska10
senior tag
Sziasztok!
A múlt héten elromlott az eMAG-ról vett tv-m... Van rá még garancia, de a hosszú hétvége után se tudom őket elérni. Hol célszerű megkeresni őket? Milyen adatok fognak kelleni? -
Santi22
aktív tag
válasz
Tikakukac #3562 üzenetére
Azt tudom már sajnos milyen lett, ez még 24 év eleji vásárlás, konkrétan ez volt az utolsó, hogy onnan vettem komolyabb terméket, ami nem csak valami limilomi, erre megadja magát, hogy még kelljen vele azért szívni a gariztatással...
Azt nem is vártam, hogy leadom és pár nap alatt itt is van érte a futár, de azért legalább egy visszajelzést láthatna az ember, hogy pl kérelmét befogadtuk, feldolgozásig szíves türelmét kérjük vagy ilyesmi, de semmi sehol... -
Santi22
aktív tag
Az lenne kérdésem, hogy garanciáztatnám egy termékemet (forgalmazó, eladó emag) és bejelentkezve az emagra a szerviz menüpontban szépen ki is választottam a javítandó terméket, választottam címet, dátumot, hogy mikor jöhet érte a háztól házig, küldés gombbal beküldtem, de semmiféle visszajelzés nem jött sem az oldalon, sem email vagy sms-ben.
A visszaküldéseim menüben "Nincs folyamatban lévő visszaküldési kérelmed".
Ennek már 3. napja, gondoltam Pünkösd, de a hírlevelek azok jönnek, erről meg semmi.
Mit csinálok rosszul?
Ha nem így, akkor hogyan intézzem a meghibásodott termék garanciáját? -
swingstar
tag
A forgalmazott termékek kisebb része emag termék, az árak már nem annyira jók mint régebben, a marketplace része meg vagy drága (mivel átlag 16%-os jutalékot ki kell termelni), vagy egyértelműen hamisítvány (amit mindenhol máshol 2x annyiért árulnak és nincs Black Friday, akkor az nagyon nagy eséllyel az), illetve még feltűntek az Aliexpress/Temus termékek ötszörös áron. Nekem egyértelmű, hogy nem vásárolok itt (már emag terméket sem), de még sokan bele fognak szaladni, amíg teljesen el nem veszíti a reputációját.
-
borges7
aktív tag
Valaki járt már így, hogy nem tud bejelentkezni a fiókjába, mert nem küldi el az sms-t?
Már kitöltöttem a formanyomtatványt, válaszoltak is rá, hogy majd megkeresnek. -
kmarci25
veterán
Mosógépet emagról Videójátékbolt forgalmazzásal és szállítással szabad venni vagy ez a cég is (ami a Bestbyte ha nem tévedek) is átverős?
-
zaskar
senior tag
válasz
Benhill #3549 üzenetére
Igen, sikerült, de még 2020-ban történt, és nem Emaggal intéztem. Egy fülhallgatót vettem (9700 Ft) egy román cégtől, amire 6 hó garancia volt. A garancia lejárta előtt pár nappal meghibásodott a termék. Egyenesen a bukaresti székhelyű román cégnek írtam (angolul, a továbbiakban is így kommunikáltunk). Futár jött érte egy héten belül. Viszonylag hamar bevizsgálták, és megállapították, hogy valóban hibás. A pénzemet azonban hosszas levelezés után kaptam csak meg, kb. 2 hónap múlva. Utána inkább tartózkodtam a nem Emag által forgalmazott termékek vásárlásától.
-
Beni2360
félisten
-
vargalex
félisten
Nekem volt (igaz nem most, hanem 1 éve) olyan reklamációm egy létrára, aminél egy román cég volt az eladó. Garanciális problémám volt 1 éven belül. A céget nem sikerült elérnem, ezt jeleztem az eMag-nak. Ígéretet kaptam rá, hogy ők felveszik velük a kapcsolatot. Utána még kb. 2-szer rákérdeztem náluk, a vége az lett, hogy kértek számlaszámot és az eMag visszautalta a pénzt. Azt mondták, hogy futárt küldenek a létráért, de azóta is nálam van... Szóval, nekem egy pozitív tapasztalatom azért van.
-
Benhill
senior tag
Van itt akinek sikerült részben/teljesen elintéznie emaggal, egy külföldi forgalmazó miatt kialakult pénz veszteséget?
-
Hegyirabló
veterán
Köszönöm mindenkinek!
-
vargalex
félisten
válasz
Hegyirabló #3545 üzenetére
Ahogy a kolléga is írja, ez egy belső azonosító. De a chat-en kérheted, hogy módosítsák a valódi gyártási számra (ezt el fogják kérni tőled).
Egyébként csak remélni tudom, hogy a belső számhoz a rendszerükben hozzá van egyébként rendelve a valódi SN (bár, szerintem nem, mivel tőlem minden esetben kérték).
Én mindig módosíttatom, hogy minden gond nélkül tudjak közvetlenül a gyári szervízhez fordulni a gyorsabb ügyintézés miatt. -
válasz
Hegyirabló #3545 üzenetére
Saját belső azonosító szám. Ez alapján ők tudják hogy milyen termékről van szó. Emagnál lehet intézni a garanciát ezzel. Keress rá az EDS kifejezésre itt ebben a topicban ha többet akarsz tudni erről.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Hátha van valakinek ötlete. Vettem egy SSD-t Emagtól, árulom most az aprón. Csakhogy a garanciajegyen szereplő gyártási számnak semmi köze nincs az SSD bármilyen gyártási vagy sorozatszámához, még a formátum sem hasonló. Milyen szám lehet ez vajon, és hogyan tudom így érvényesíteni a jótállást? Köszi!
-
roseA580
tag
Sziasztok!
Ha már szóba került a "futár járatás", szintén ezzel (is) van problémám.
Tudom hogy nem szabadna "marketplace partnertől" vásárolni de ez sok esetben nem tartható be. (pl. csak ők forgalmazzák, vagy nagyon jelentős az árkülönbség)
Több esetben választottam a "visszaküldést" még a megrendelés kiérkezése elött mert nem lehet a szállítást lemondani "marketplace partner" esetében.
A hab a tortán az a tény hogy a "visszaküldést" régebben lelehetett mondani, de már ez sem lehetséges! (pl. ha a kiérkezett termék mégis megfelelő, vagy a "marketplace partner" által vállalt 1 HÓNAPOS garancia helyett ott a csomagban a gyártó általi 3 éves garancia jegy is)
Hűtőgép volt.Az egyetlen lehetőség az hogy el kell küldeni a visszáruért érkező futárt! (meg kell tagadni az átadást)
Szerintem ez senkinek sem jó, de évek óta nem tudja az eMAG ezt kijavítani!
Írhatok persze pozitívot is:Indukciós főzőlap:
Az egyik "marketplace partner" nem küldött garancia levelet, pedig 24 hónap volt kiírva. Ügyfélszolgálattal chaton egyeztetve, pár órán belül emailben megkaptam! -
Benhill
senior tag
Van egy 700Ft-os led izzó amire 2 év garit adtak, 2 nap után beszart, ezt komolyan vissza küldjem gariztatni vagy irjak inkább emagnak, hogy figyeljetek urak tönkrement az izzó, vissza tudtok utalni nekem 700Ft-ot? Vissza utalnák nekem vajon a pénzt?
Nincs szivem ilyen miatt járatni a futárt és sok embert igénybe venni hogy aztán ők becsavarják hogy nem megy, és ezután utalják vissza pénzt.
-
-
Taci
addikt
Az Emag (pontosabban a Marketplace-en áruló cég) nem hajlandó a céges adószámomra számlát kiállítani, mondván "nem talál EU-s adószámot"... Több, mint 1 hete megy már a levelezés, semmi haszna, semmi előrehaladás, az Emag sem nagyon akar semmit tenni.
Engem az nem érdekel, hogy ők román cég... Magyarországról, magyar webshopból (emag.hu) vásároltam, igenis kérem a magyar nyelvű számlát.
Meguntam. Szeretnék a fogyasztóvédőkhöz menni, mert ez már több a soknál.
Tudjátok esetleg a módját? Mit kell csinálni, merre kell indulni?
Köszönöm. -
vence
aktív tag
Másnak is feltűnt, hogy nagyon lecsökkent az eMAG (eladó = eMAG)
telefonok kínálata?
... vagy ez csak a Motorola telókat érinti ??Mintha kiszállna az eMAG ebből a szegmensből ...
... vagy kiszervezték akármilyen RO-i cégbe, mert azok nyomulnak. -
enginev3.0
félisten
Pozitív vélemény:
Rendeltünk ilyet Xiaomi T700-hoz
Tökéletesen jó hozzá, nem érzek hátrányt semmiben az eredetihez képest, a sörték talán puhábbakEnnyiért jó áron volt
Azt hiszem romániából jött -
pn4hvq
senior tag
válasz
Darth_Revan #3534 üzenetére
Két alkalommal jött futár emagos visszaküldésért (egyszer Shameday, egyszer MPL), mindkét alkalommal ingyenes volt. De a második is kb 2 éve.
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Vettünk egy babakocsit emagon, de egy kiegészítő hiányzik a dobozból. Használható lenne anélkül is, de ha már ki van fizetve akkor legyen is hozzá. E miatt több mint 1 hete felvetteknehy ticket-et, de azóta semmi. Pontosabban az ügyfélszolgálat részéről, mert a terméket azóta leakcioztak, majdnem 8000 ft-al olcsóbb lenne ha most vennem.E miatt úgy döntöttem nem várok és visszaküldöm, viszont easyhoxba sanszos hogy nem fér be.
Kerdesem: ha appon én kérek futaros visszaszallitast, akkor azért kell fizetni? -
Tikakukac
titán
válasz
HUN_Sector #3530 üzenetére
Nincs akkora tárhely, ahol ekkora Excel elférne.
-
HUN_Sector
őstag
Kéne csinàlni a topiklakóknak egy emag partner szégyenlistát
-
opp1982
újonc
Sziasztok, kicsit hosszú lesz, de ha már egy ember nem szívja be, megérte leírni...
Évek óta rendelek (rendeltem) tőlük, soha semmi panasz nem volt, az jött ami kell és gyorsan, f.xa volt minden.
Ahogy nézem mikorra nyúlik vissza ez az anomália, be kell látnom óriási szerencsém volt, eddig....
Az utolsó két rendelés úgy nézett ki, hogy az elsőnél két terméket rendeltem, fontos hogy mindkettő kellett, mert egyik a másik nélkül okafogyott... Na az első már másnap átvevő ponton, a másodikra pedig 3napot írtak. Ugye 3napig lehet bent a fiókba, de mondom hátha szerencsém lesz és befut, ne kelljen 2x mennem.
Mivel 3nap múlva is "szállítás alatt" a másik, ezért kénytelen voltam átvenni, ahogy átvettem 20perc múlva jött1mail hogy a másik rendelést törölték.
Semmi indok, az oldalukon azóta-most is elérhető-kosárba rakható, írtam nekik semmit nem válaszoltak, még1x írtam egy fél mondat jött, hogy "a beszállító törölte" ezt amúgy láttam a rendelésnél is írva, ctrl+c-ctrl+v "korrekt".
Így kénytelen voltam máshonnan eleve drágábban +ugye még egy szállítás+utánvét megvenni.
Ez a sztori önmagába csak dühítő lenne, de a 2.nál már konkrétan átb.xtak,
1 termék megrendel-kosár, másnap átvehető, már az fura volt az ért.mailbe egy random m.személy név-nem pedig cég volt a feladó, gtam is h ez lehet valami adathalász átverés lesz, rágugliztam de végül kidobott a net valami egyéni vállalkozót aztán az emagot, fura volt és végig úgy voltam inkább nem veszem át, de mondom mi baj lehet, eddig se volt semmi
Na már a fiók nyitásakor láttam h baj lesz, 20+éve postázok, egy csomagolásról jó eséllyel megmondom ha xar van a palacsintába, és úgy is lett
Kinyitva az ócska dobozt kaptam egy megsárgult-letörtfülű-berepedt plexis atomporos dobozú terméket, és még körbe tűzőgépezve...
ugye ez min. újracsomagolt, és maga a termék is kivolt már véve és legalább egyszer használva, láttam ahogy a kötözők-lefogatók álltak.
Na mondom semmi baj megy akkor vissza, ott koppantam először, szépen kitöltögettem a visszaküldési lapot, majd jött egy üzenet hogy jaaaa.... hát azt nem tudom visszaküldeni az oldalon, mert nem általuk forg. termék...... mijafa?? hát onnan vettem...
utána olvastam át milyen sztorik vannak, hát ez van, tanulópénz.
Megpróbáltam azért ennek az egyéni vállalkozó arcnak is visszaküldeni,
de totál komolytalan, emailbe jelezd+kérj tőle egy visszaküldési sablont, és azt postán ajánlva, (tiszta vicc) majd a terméket egységáron (kb.1,5x postai díjon) és persze önköltségen adjam fel, utána 30nap és ha úgy ítéli meg visszautalja a pénzem...
De aztán konstatáltam, most őszintén, aki egy ilyen vacak fos terméket pofa nélkül felad, az visszaadja majd a pénzed ?? Ugye hogy ugye....
És ehhez amúgy joguk van, mármint a visszaküldési macerához, ált. az ócska webshop-ok élnek ezzel, hogy elmenjen a kedved a visszaküldéstől.
Magát a szisztémát amúgy nem nagyon értem, miért engednek be a felületükre bárkit, aki aztán szimplán átqr, nemhogy hosszú de még középtávon se nagy sikersztori. Ezt persze megírtam nekik is, semmi válasz...
Köszi aki végig olvasta, legyetek résen! -
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #3523 üzenetére
na itt van az elnezest kerunk leveluk... marcius 29-en!
februar 21-en vettem a cuccot 10napnal tobbet nem adnek egy magyar online shopnak hogy kezembe juttassa a dragasagot mikor kinabol volt hogy 5nap alatt megjott a rendelt termek....
emagtol csak olyat fogok rendelni ami sajat cucc es amit az easy boxba szallitanak igy nincs a futar mizeria....a teljes ugyfelkezeléshez kellett 1 honap!
Ennel meg kinabol is gyorsabban rendezik a problemas dolgokat..
es meg van pofajuk pozitiv visszajelzest kunyizni b+
elobb utobb ezek eltunnek a sullyesztoben.... remelem elobbKöszönjük megkeresését!
Elsősorban elnézését kérem a kellemetlenségért és a késői válaszadásért.
Az emag.hu weboldalán nem csak eMAG termékek találhatóak, hanem más cégek is hirdetik a termékeiket az oldalon. Ön az egyik ilyen partnercégünktől rendelte meg a terméket.
Sajnálatos módon az illetékes forgalmazó utánvét költséggel adta fel a csomagot. A rendelkezésemre álló információk alapján időközben a csomag visszaérkezett a forgalmazóhoz és a vételár visszatérítésre került Önnek a rendelésnél használt bankkártyára.
Az illetékes forgalmazó nevében is szeretném elnézését kérni az okozott kellemetlenségért, illetve, hogy a megkeresését nem sikerült időben feldolgoznunk. Mindent megteszünk, hogy a jövőben a hasonló eseteket elkerüljük. Kompenzációként kérem, fogadja el 5000 Ft értékű vásárlási utalványunkat, amelyet az elkövetkezendő 3 hónapban a vásárlása során felhasználhat.
A vásárlási utalványt a kísérőlevelemben találja. (Amennyiben a bejövő mappában nem találja az utalványt, kérem ellenőrizze a spamek és promóciók mappát is.)
Felhasználói útmutató megtalálható a kupon kódot tartalmazó emailben is, de ide is csatolok egy rövidebb átláthatóbb verziót.:
Bármilyen kérdés, vagy kérés kapcsán örömmel segítünk Önnek a továbbiakban is, forduljon hozzánk bizalommal!
Amennyiben elégedett volt az ügyintézésemmel, úgy a hamarosan kiküldésre kerülő, kizárólag rám/ a munkámra vonatkozó értékelőlapon adott pozitív visszajelzését megköszönöm.
Együttműködését és türelmét ezúton is köszönöm, további szép napot kívánok Önnek! -
vandor01
senior tag
válasz
Tikakukac #3522 üzenetére
chaten Dia val nem sikerul kozelebbi kapcsolatba kerulnom ezert bementen az emag "szakuzletebe' kelenfoldi plaza.... az adott pillanatban a vasarlok szama ZERO ott ucsorgo unatkozo eladok szama 4.... segitseg erteke nulla! ok nem tudnak nekem sehogysem segiteni oldjam meg Dia-val a szerelmi viszonyomat mikor mar B+-eltem...
de azert adtak egy tippet hogyan kell Dia-an tullepni es hus ver emberhez jutni!
el kell inditani a termek visszakuldest a felajanlott elleresre NEM kattintani es varni na akkor jon a hus-ver chatelo valaki.... na ott el lehet inditani a problemat....
vagy marad a FB chatales.... ott is valaszoltak....szegyen ez a ceg..... kinabol jobban gyorsabban johet a rendelt termek...
olyat erdemes rendelni amit box-ba kihoznak ne kelljen a futart lesni keresni mert baznak kommunikalni a kiszallitas elott..... mar csak az ajtoban hivogatnak hogy itt a cucc vegyem át.... nem ertik hogy elozonap nem artana vmi info SMS? mail? telefonhivas?
-
Tikakukac
titán
Majd jól megmondják a chaten 2 nap múlva, hogy nem igaz és ők amúgy mindent is és user error az egész.
Mai napig nem válaszoltak arra a pici oximoronra, hogy akkor ha az AI chaten nincs megfelelő menüpont akkor hogyan is fognak amúgy kapcsolni élő embert, eddig egy mosolykára futotta tőlük
-
herion
tag
Újabb kabaré az eMAG féle újra csomagolt termékek vásárlással.
Tisztában vagyok azzal, hogy milyen lutri ilyen újra csomagolt cuccokat venni, ettől függetlenül néha-néha bevállalom, mert ha nem úgy alakul a dolog akkor ott a 30 napos elállás. (egyébként többségében jól lehet járni újra csomagolt cuccokkal)Most egy 180x230cm-es gardrób jellegű szekrényről van szó, amiből az összes kötőelem, és az összes polclap hiányzott (szokás szerint kilopta az, aki előttem visszaküldte).
Eleve úgy kaptam meg a csomagot, hogy lötyögtek benne a bútorlap elemek, egyértelmű volt hogy erősen hiányos a csomag tartalma.
Kibontás és 10 perc hezitálás után láttam, hogy nem csak a kötőelemek hanem a polcok is hiányoznak.
Ugye a telefonos ügyfélszolgálat megszűnt, szóval a szokásos szerencsétlenkedés az online felületen. Nagy nehezen, jó sok időt elpazarolva az életemből sikerült dűlőre jutni.
Tehát a pénzt majd valamikor visszakapom, de nem is ezzel a van a gond.
Hanem azzal, hogy nincs 1db akárki, aki minimálisan is kompetens, aki belenéz a visszaküldött csomagba, és rendelkezik annyi IQ-val vagy tapasztalattal, hogy látja, hogy egy kibaxott csavar sincs a karton csomagolásban. Ebből már tényleg minimáslis hozzáértessél szűrhető lenne, hogy ez a visszáru bizony erősen hiányos. És akkor elkerülhető lenne ez az egész mizéria. Egy ekkora cégnél számomra hihetetlen és egyben szánalmas is, hogy még itt tartanak.
-
Én mg a 4990 Ft-ot akarom ledolgoztatni velük!
Ami az ügyfélszolgálatot illeti: régebben telefonon el lehetett érni őket. Ma már nem találtam ehhez lehetőséget. Vagyis nem ma már, hónapok óta nem.
De pl a Microsoft Magyarországi ügyfélszolgálata is le van építve teljesen lényegében. Látom ez az új trend. Azok akik Call Centeresként képzelték el a munkájukat, nekik nincs jó hír, mert nem nő a helyek száma, de mégcsak nem is stagnál, hanem csökken. -
vence
aktív tag
Az eMAG ügyfélszolgálat, kapcsolattartás katasztrofális.
Úgy tűnik nagyon kevés ember van az adott feladatokra, ez a marketplace-es játék pedig elég probléma-halmozó dolog.Az új karrierista-zseni vezetőjük pedig nem úgy tűnik, hogy foglalkozik ilyen apróságokkal, ha egyáltalán tudja, hogy hogy működik a cég ... de ezen a szinten inkább csak a cash-flow-t nézik ...
Attól függ a prémcsi stb.Szóval, amíg nem borul a bili, addig nem igen lesz változás.
Egyébként pedig az üszf. színvonala mindenhol romlik ...
most késte le az egyik telkó a 30 napot, amilyen ügyben azonnal illett volna lépni és semmibe sem került volna nekik,
Szóval sajnos leginkább c..rnak az ügyfelekre, vevőkre, mert így is elég jól megy ...
A bankok kamatmentesen használják a pénzünket és még mi fizetünk ...
Így pedig csak a süllyedés garantált.
Ez van, meg kellene szokni ... -
Benhill
senior tag
eMag magyarországnál már luxusnak számít, ha válaszolnak facebookon?
2 napja irtam ott nekik, de semmi. Régebben azért 2-3 órán belül válaszoltak.
Csak úgy szó nélkül törölték a rendelésem 3 napja, de még csak egy emailt sem írtak hogy sorry.
-
mwin
kezdő
Figyelem, a termék kommentjeit olvasva bíztam, hogy minden rendben lesz de sajnos átcseszés:
GLD Group
Hamis Sandisk pendrive-ok és gondolom minden szar amit listáz:
https://www.emag.hu/vendors/vendor/gldgrxly?ref=seller-page-see-all-products -
Phoenixy
senior tag
Sziasztok,
Egy emagnál vásárolt kávéfőzőnk elromlott, elvitte a futár, majd megállapították, hogy nem javítható és az egyik opció, hogy vissakérhetjük az árát.
De ezt mégis hogyan?
E-mailben ezt a linket küldték, de mégis mit kellene itt választani?
[link] -
-
roseA580
tag
válasz
GoodSpeed #3508 üzenetére
Igen ingyenes a szállítás "Genius" esetén, ami viszont nem ingyenes.
Ebben az eMAG csak követi az "ingyenes" trendet.
Ui:
És persze nem minden terméknél van "Genius", valamint csak bizonyos összeg feletti rendeléseknél ingyenes a szállítás.
Ui2:
A 4990 Ft. nem is sok, nekem sokkal többe került Romániában. -
eMAG, azt mondja próbáljam ki az ingyenes szállítást, a Genius-szal. Mondom oké.... erre levont 4990 Ft-ot. Na az nagyon érdekes próba
-
vandor01
senior tag
válasz
vandor01 #3494 üzenetére
nos a vegen visszafizettek a rendeles arat.....
persze magyarazat arra nincs hogy?
- miert nincs kovetes a csomagra?
- miert nincs eleozonap SMS mail vagy telefon
csak annyi te paraszt holnap visszuk amit rendeltel
- miert a haz elott hiv fel a futar itt vagyok vedd at ja es fizesd ki annak ellenere hogy mar 1x online kifizettem....
- miert bena az emagos ugyfelszolgalat?
- a vegen csak adtak vmi trackert ami a vallalt kiszallitas utan volt 1 hettel
es ezen nyomonkovethettem ahogy visszaviszik a "draga" sagot bulgariaba...feb 20-as rendeles vege marc 21-en pénzvisszafizetes...
-
mcdud
friss újonc
Egy hete vásároltam az Emag-on 4 doboz tusfürdőt. A csomagot megkaptam. Sajnos a termék állagában ,illatában sem hasonlít az eredetihez. véleményezni akartam a terméket, (1 csillag ) de ezt nem hagyják jóvá,sőt kikapcsolták a véleményezési lehetőségemet. Annyit sikerült kiderítenem, valami román gyártású anyag. A vendég wc-be jó lesz kézmosónak. Néhány hónapja vásároltam egy másik típúsú tusfürdőt,ugyan igaz abból a termékcsaládból,de egész mást küldtek.
Felénk úgy szokták ezt mondani hogy " tróger egy társaság". -
Zoli1222
addikt
Oksa! Köszönöm!
Gyanúsan olcsóak most az air max-ek, amit az emag forgalmaz, de akkor rendelek egyet vagy kettőt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen autót vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Windows 11
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-14400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- BESZÁMÍTÁS! NZXT Kraken Elite 360 RGB vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 3080 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest