- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sindare
csendes tag
Azóta is harcban állok ezzel a csodálatos céggel. Most azt a taktikát választották, hogy ignorálják az összes levelemet, hátha előbb utóbb elfelejtem és feladom.
Nekem már az egy nagy előrelépés lenne, ha a rögzített hangfelvételeket kiadnák végre (persze értem, hogy nem akarják, az nagy ütőkártya lenne nekem).
A békéltető testületnél is el van már indítva az ügy illetve fontolgatom a panaszkönyve beírást ahogy javasoltátok.
Megérdeklődtem tőlük azt is, hogy mi az eMag levelezési címe ahová ajánlott levelet is tudnak fogadni mert akkor inkább úgy kommunikálnék velük. 2 tanúval, ahogy kell és akkor tudnék végre kézhezvételtől számított határidőket szabni. -
goodboy007
senior tag
válasz
South Velen #195 üzenetére
Köszi a választ és #196 szabokos-nak is.
Elvileg folyamatban és közben az is kiderült, hogy nem is új a termék, hanem újként árultak használtat.
Ilyenkor mekkora esély van valamiféle kompenzációra? A terméket nem szeretném visszaküldeni, de így már az apróhoz képest pl. nem volt jobb áron. -
szabokos
csendes tag
válasz
goodboy007 #194 üzenetére
Szia!
Nekem is rossz volt az azonosító.
Írtam nekik Messenger-en, 5 perc alatt javították. -
South Velen
addikt
válasz
goodboy007 #194 üzenetére
90%-ban ez van náluk. Lehet nekik írni. Befotozod a termek valodi sorozatszámát és írsz nekik emailt.
Nekem az elején egy-két nap alatt javították, de mostmár szarnak a leveleimre és 1 hónap után se javítják...
Fel nem fogom, hogy évek óta nem képesek rávezetni a rendes sorozatszámot a garipapírra, a topikokból és ismerősi körből is rengeteg embert tudok aki folyamatosan írkál nekik hogy javítsák, de még mindig nem jutottak el erre az alap szintre. Vagy valamiért direkt csinaljak.
-
goodboy007
senior tag
Sziasztok,
Vettem egy terméket, de a letölthető garanciajegyen levő azonosító a termék dobozán levő egyik számsorral sem egyezik meg.
Az ügyfélszolgálat milyen sebességgel szokta pótolni a helyes garanciajegyet? Mi ennek a menete? -
Hegyirabló
veterán
válasz
South Velen #192 üzenetére
Köszi!
Régen Media Marktnál volt ilyen, hogy ha hasonló üzletben megtalálod olcsóbban, akkor visszafizetik a különbözetet, de szerintem már náluk sincs ez.
-
South Velen
addikt
válasz
Hegyirabló #190 üzenetére
Nem hinném, ez csak valami statisztikához, esetleg árazási automatizáláshoz kellhet nekik.
Kizárt, hogy erre lenne human erőforrásuk, ráadásul nem hiszem hogy megtérülne nekik az erre eső bérköltség.Vagy semmihez, csak úgy ott van a felületen, hogy örülj hogy ezt is választhatod.
-
Silentfrog
veterán
A lányom mesélte hogy tegnap bement a szegedi edigi boltba 2 féle telefonhoz tokot venni.Az eladó srác" kedvesen "azt mondta hogy ő ilyenre nem ér rá, ha kell valami rendelje meg neten.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Volt már valakinek olyan tapasztalata ezzel az eMAG-al, hogy törölt egy rendelést azzal az indokkal, hogy máshol olcsóbban megtalálta a terméket (ezt meg lehet adni a törlésnél), és megkeresték, hogy akkor odaadják olcsóbban?
Köszi!
-
8
senior tag
Két lehetőség van, vagy foglalkoztak vele és válaszoltak, vagy nem.
Első esetben lehet hogy elírták a címed, vagy posta visszadobta valamiért, vagy elkeveredett a küldemény. Nekem volt már hogy elírták az irányítószámot és két hónappal később a vevőszolgálaton várt a válaszboríték.
Kérdezd meg őket telefonon, vagy menj be a boltba és kérd a boltvezetőt.
Ha válaszoltak, akkor nyoma kell, hogy legyen.
Ha nem válaszoltak, akkor újabb bejegyzés, kiemelve hogy nem válaszoltak. -
Sanyi.mTs
addikt
előzményt nem olvastam, csak ezt.
bankkártyával fizettél?
nem ilyen esetekre van valami mastercard-os (és talán visa-s) kártya védelem? ha jól tudom, próbáltad felvenni a kapcsolatot az eladóval és rendezni a dolgokat. fordulj ezekkel az infókkal a bankod, kártyatársaságod felé, ha inkább a pénzed szeretnéd visszakapni. (nincs ilyenben tapasztalatom.) -
8
senior tag
Onnantól lesz csalás szabálysértés (50.000Ft alatt) vagy csalás bűncselekmény (50.000Ft felett) hogy a rendőrség megállapítja ennek megalapozott gyanúját és eljárást indít.
Ehhez bejelentést ("feljelentést") kell tenni a rendőrségen.Viszont gyakorlatilag, hacsak nem egy nagyon nagy összegről van szó, ilyen esetben nem sok értelme van. Természetesen a lehetőség ott van, és ingyenes, akár online is intézhető.
Sokkal többet ér el, és egyébként is ezt érdemes elsőnek meglépni, ha elbattyog valamelyik szaküzletbe és saját kezével olvashatóan beleír a vásárlók könyvébe, a helyes dátumokkal - erről ott helyben kap egy példányt, és írásban kell válaszolniuk 30 napon belül.
Egyúttal a békéltető testületnél online indíthat egy ügyet, ezt max 60 napon belül (+30 nap indokolt esetben) lezavarja a bk, az ászf-ben az szerepel, hogy együttműködnek a bk-val. Gyakorlatilag már a bk ügyindításra is sok cég megmozdul és teljesíti a kötelességét.
A fogyasztóvédelem, gvh, stb nem foglalkozik egyéni ügyekkel, nem érdemes hozzájuk fordulni ebben az esetben, persze a lehetőség ott van. A fogyvéd konkrétan a bk-nak továbbítja az egyéni ügyeket.
Van egy fogyasztóvédelmi alapítvány, gyakorlatilag nem sok haszna van, adott esetleg jogi tanácsot tudnak majd adni, ha odáig megy az ügy. Természetesen bármikor lehet hozzájuk fordulni tanácsért, fenti vásárlók könyve + bk menetet fogják javasolni első körben.
Ha ezek nem vezetnek eredményre, akkor sajnos csak jogi úton követelheti vissza a pénzét, ami elég drága lehet.
-
SUPREME7
őstag
válasz
=Mentor= #174 üzenetére
Mivel a rendelés állapta üres, így az emaghoz át se került a rendelésed, akkor minimum "rögzített rendelés" lenne. Nekem is volt ilyen többször, Edigital rendszere úgy látja, hogy van emag készlet, elküldi az emagnak, de mivel nincs cucc, így nem jön létre emagnál a rendelés. Emagnak írj emailt ezzel a screenshot-tal, a pénzed náluk van, az edigital nem fog semmit tenni.
-
formula01
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek arról infója, hogy a Román emagról vásárolt, román emag által forgalmazott terméket, lehet a magyar emagon keresztül gariztatni?
-
pn4hvq
senior tag
Itt tegyél bejelentést.
Ha van e-mailben levélváltásotok, akkor csatold hozzá a bejelentéshez.
Plusz "pont", ha valamikor e-mailben leírva kérted a beszélgetés hangfelvételét és nem küldték/reagáltak rá semmit.
Egy jogi hozzáértő : nem minősül bűncselekménynek, szabálysértésnek, hogy 3 hónapja nem kapja sem terméket, sem a pénzét vissza Sindare? -
Sindare
csendes tag
Update az ügyemben:
Továbbra sem történt semmi, megint csak üres ígéretek voltak. Ma újra felhívtam az ügyfélszolgálatot. Egy igazán flegma hölgy vette fel, annyit nem nyögött ki, hogy elnézést csak azt mondta, hogy majd megvizsgálják aztán lesz valami. Jeleztem, hogy december 9-e óta várok, már 5x telefonáltam, 1 panasz emailt írtam, 1 panaszjegyzőkönyvet készítettem mégis mi mást tudnék még tenni? Egyre bunkóbb lett a hölgy szóval megkértem, hogy legyen kedves és diktálja le a hívásazonosítóját a hívásomnak, hogy ki tudjam kérni és a fogyasztóvédelmhez vagy békéltető testülethez tudjak fordulni. Erre rám vágta a telefont. (valszeg ő is érezte, hogy nem kellene dicsekedni azzal ahogy beszélt velem).
Visszahívtam őket újra. Egy másik hölgy vette fel, ő sűrűn elnézést kért. Kértem, hogy email-ben az összes eddigi hanganyagot küldjék el nekem illetve reagáljanak a panasz jegyzőkönyvekre. Jeleztem ismét, hogy a panaszjegyzőkönyvben elferdítették a dátumokat amiket kértem, hogy javítsanak de nem tették meg.
Azt ígérte, hogy email-ben megkapom a hanganyagokat és megpróbálják visszautalni a vételárat. Persze megint csak üres ígéretek, határidőt nem tudott ő sem mondani.
A fogyasztóvédelmes fenyegetőzéseimre felajánlott egy 2000 forintos vásárlási utalványt. Hát azonnal elnevettem magam, nem hittem akartam elhinni.
Február 17 van, hát lassan már 3 hónap is eltelik úgy, hogy se a terméket nem küldték, se a pénzemet nem kaptam vissza.
Kíváncsi leszek megkapom-e a tényleg a hívások hanganyagát. Szerintetek ha eltorzítom a hangot felrakhatom youtube-ra? Szívesen megosztanám a világgal, hogy mekkora tróger ez a cég.
-
#72042496
törölt tag
Január 31-én online fizetve rendeltem az Emag honlapján az Arka Visison Experttől (romániai Emag partner) egy telefontokot, ami máshol nem volt kapható. Az Emag oldala szerint feladták a küldeményt, azóta is néhány napon belül érkezik. Tegnap délelőtt írtam a partnerüknek érdeklődő mailt (angolul), hogy mikor jön a csomag, még nincs válasz.
Beleolvastam az előzményekbe és úgy döntöttem, hogy 2+ hét információhiány után én is írok visszajelzést. (Ha nem érkezik meg a tok, akkor küldök még egy mailt a partnernek, utána visszakérem a pénzt az Emagtól, mert nekik fizettem.)
-
Tomi0703
addikt
Urak!
Kártyás fizetést választottam, mobilon, de véletlen elnyomtam az oldalt. Hogy tudom befejezni a fizetést? Emailből a fizetés újrapróbálása linkre menve, csak a rendelést adatait dobja be. Itt csak törölni tudom a rendelést.
-
8
senior tag
válasz
=Mentor= #174 üzenetére
Végülis ide is írogathatsz ezügyben, csak itt senki sem fog segíteni, egyszerűbb ha pl az emagnak írsz messengeren.
valszeg beragadt a rendelés és nem továbbították, azonnal meg kellett volna jelennie az emag fiókodban. Már szerintem nem sok esélye van hogy megkapod, azonnal jelezned kellett volna nekik, de próbálkozz -
omfgk
veterán
válasz
=Mentor= #174 üzenetére
Én igen.
Ezt :
https://edigital.hu/kerti-garnitura/homzone-kerti-garnitura-lila-p552386De ez az edigital felületén látható a rendelések alatt. Edigitalos rendelésszámmal.
-
ImkO91
csendes tag
válasz
Brian667 #160 üzenetére
Hívtam már a JYSK-t, ők is az MPL-el dolgoznak, viszont ők máshogy. Hozzájuk direktben viszi a futár a visszárut és egyelőre nem találkoztak a monitorral. Ha a raktárba ilyen érkezne, akkor visszaküldenék nekem a csomagot. Szóval ez zsákutca.
Jelenleg elindult az EMAG vizsgálata. Közben a biztonsági kamera felvételeket kimentettem a kamerafelügyeleti céggel, szóval ha az EMAG vizsgálatának nem lesz eredménye, akkor a feljelentést követően a rendőrség lefoglalhatja a kimentett videót, ami bizonyítani fogja, hogy a futár távozott a monitorral. -
8
senior tag
válasz
Silentfrog #169 üzenetére
Próbáld meg a békéltető testületet, online lehet ügyet indítani
emag ászf
19.2. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően, amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is. Az eMAG székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; elérhetőségei: Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.; E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu; Fax: 06 (1) 488 21 86; Telefon: 06 (1) 488 21 31. Az eMAG a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást és együttműködik annak eljárása során. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül. A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) fogyasztói panaszával kapcsolatosan a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Erről bővebb információ az alábbi linken érhető el: http://jarasinfo.gov.hu/
-
Silentfrog
veterán
-
omfgk
veterán
Na ez mondjuk durva.
Azt hittem ,hogy egy BB rendelésed volt és azért próbálod őket rábírni ,hogy küldjék...Mert ilyenkor ez tényleg fekete-fehér. Nem teljesítették a rendelést, megy vissza a pénz.
Ilyenkor érdemes már a Békéltető testületet is bedobni a beszélgetésbe. Egy sima elállásnál is csak 14 napjuk van a visszautalásra. De itt tényleg nem nyújtottak neked semmilyen szolgáltatást tehát érthetetlen ,hogy mi a szart csinálnak. -
Sindare
csendes tag
Azt szerettem volna elérni, hogy töröljék a rendelést és utalják vissza a pénzt. Mindig azt ígérik, hogy néhány napon belül megtörténik de semmi nem történik. Januárban az egyik hölgy azt ígérte, hogy még aznap kapni fogok egy emailt tőle a kártérítés részleteiről. Azóta sem jött semmi. Holnap újra hívom őket és megint felvehetek egy jegyzőkönyvet.
-
omfgk
veterán
Gondolom a hívások alkalmával te alapvetően azt szeretted volna kiharcolni ,hogy ténylegesen küldjék amit rendeltél
A pénz-vissza elég gyorsan szokott menni.
Tehát ha végképp nem látsz esélyt arra ,hogy küldjék a cuccot akkor rendelés törlése és 3-4 nap múlva utalják is a pénzt. Akár telefonon is le lehet mondani és hozzá kell tenni ,hogy 2 hónapig ültek a lóvén szóval nem ártana ha csipkednék magukat.
-
Sindare
csendes tag
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni mert nem tudok zöldágra vergődni az emaggal.
2021.12.09-én rendeltem az emag-ból. A rendelés státusza a mai napig "sikeres fizetés" 2021.12.09-én. Azóta nem mozdult meg a rendelésem. Eddig 4 alkalommal hívtam az emag ügyfélszolgálatát és tettem 1 írásos panaszt is. Mivel az írásom panaszomra sem érkezett egyáltalán semmi válasz ezért a telefonos ügyfélszolgálaton ragaszkodtam hozzá, hogy felvegyenek egy panasz jegyzőkönyvet és kértem, hogy küldjék el nekem email-ben, hogy legyen bizonyítékom. Email-ben a jegyzőkönyv meg is érkezett viszont hibásan írták benne a dátumokat. Válasz email-ben azonnal kértem a hiba javítását de azóta sem jött se válasz, se pénz, se a megrendelt áru.
Mit tudnék még kezdeni ezekkel a félnótásokkal, hogy legalább a pénzemet visszakapjam több mint 2 hónap után?
-
Årpi
őstag
válasz
Bigmasterl #161 üzenetére
Én eddig 3x küldtem vissza terméket és gyakorlatilag amint odaért és "elfogadták" 1-2 napon belül nálam is volt a pénz. A futár elviteltől számítva 4-5 nap volt a max.
-
Bigmasterl
tag
Emagos 30 napos elállás után mennyit kell várni kb míg visszautalják a pénzt? Mi az általános tapasztalat?
Tv-t vettem, hibás, holnap viszi vissza a futár és érdekelne kb mennyi idő alatt szokták rendezni az ügyet. Köszi előre is -
omfgk
veterán
Kedves XY!
Köszönjük, hogy az elmúlt időszakban legalább egyszer az Extreme Digital-nál vásároltál. Mi, Extreme Digital és eMAG az egyesülés során azon dolgozunk, hogy a vásárlási élményt egy újabb szintre emeljük és folyamatosan fejlesztjük rendszereinket.
2022. február 14-től a Pólus Centerben található szaküzletbe történő rendelés kiválasztása kizárólag az emag.hu oldalon lesz elérhető.
Az edigital.hu oldalon ez a lehetőség ennek a boltnak az esetében a továbbiakban nem lesz elérhető. -
omfgk
veterán
Azon az átvételi elismervényen mi áll?
-----
Amúgy a társasház kamerája tényleg jó ötlet.
Ha látszik ,hogy a futár nem ugyanazt a doboz vitte el tőled, amit végül az emag átvett, az bőven elég.És azért ez nem egy banki vagy postai kamera... Tehát földi halandó számára is talán elérhető.
----
De azért ez tényleg az-az eset amit az emag is beláthat minden segítség nélkül is...
Ki küldene vissza egy Jysk matracot a megrendelt monitor helyett. Nem éppen életszerű csalás volna... -
czanga
őstag
Nekem ami egyből eszembe jutott az az, hogy a fedőmatrac összehajtható dolog, mint egy takaró kb. Mi van ha abban a dobozban érkezett, csak épp valaki kivette a monitort? A futár, vagy bárki akin utána átment. Megdöbbentő, hogy ilyen megtörténhez, de valahol a Posta/MPS éríntettsége miatt nem vagyok meglepődve. Sajnos kinézem belőlük..
-
ImkO91
csendes tag
Én úgy érzem, hogy megloptak.
Szerintem a fedőmatrac akár összecsomagolható akkora méretűre, hogy elférjen a monitor dobozban. De mondasz valamit, holnap felhívoma JSYK-t, hogy ők nem kaptak-e valamit, vagy náluk nincs-e véletlenül egy meg nem kapott visszárús matrac.
A visszaküldést az EMAG oldalán indítottam és ők küldték az MPL futárt.
-
Silentfrog
veterán
Én mindenképp az emaggal próbálnék elsősorban egyezkedni, elküldeni nekik a videofelvételt, illetve bármit amivel igazolni tudod hogy te átadtad a csomagot ami sokkal kisebb mint amit ők kaptak.
A fogyasztóvédelem sajnos idehaza elég vacak, ha visszaolvasol leírtam a történetem velük.
Úgy tudom sok futárcégnél van kamera a kocsiba, kérném hogy nézzenek rá az adott napra mekkora csomagot rakott be a munkatársuk. -
omfgk
veterán
[Samsung LS43AM700UUXEN LED VA Monitor, 43", 4K UHD, HDMI, USB-C, Vesa, Fekete helyett egy JYSK-es matrac/fedőmatrac érkezett be hozzánk. ]
Ezt háromszor elolvastam ,hogy biztosan jól értem-e...
Ha nem kifejezetten Jysk féle matracról lenne szó akkor csipőből azt mondom ,hogy a futár rossz címzést/adatokat ragasztott a dobozodra.
De elvileg Jysk cuccokat nem árul az emag.Ezt a visszaküldést az emag-tól kérted igaz? Tehát ők állták és intézték a futárt?
-
ImkO91
csendes tag
Sziasztok,
kényes a téma, szóval csak erős idegzetűeknek!
Rendeltem egy Samsung monitort (~178.000 HUF). Különböző okok miatt elálltam a vételtől és visszaküldtem. Másnapra itt is volt érte az MPL, átadtam a csomagot és kaptam egy átvételi elismervényt aláírva. Eltelt 10 nap erre olyan emailt kaptam az EMAG-tól, amilyet nem akartam... Elutasították a visszafizetést.
"Elutasítás oka: [Samsung LS43AM700UUXEN LED VA Monitor, 43", 4K UHD, HDMI, USB-C, Vesa, Fekete helyett egy JYSK-es matrac/fedőmatrac érkezett be hozzánk. ]. A termékről készített fotódokumentációt csatolva küldjük Önnek."
Így sajnos nem áll módunkban visszavásárolni a terméket.
(A fotódokumentációt amúgy nem kaptam, szóval azt bekértem.)Felhívtam az EMAG-ot, ott a telefonos ügyintéző mondta, hogy küldjem vissza emailben, amin van és "kivizsgálják" az ügyet az MPL-lel. Küldtem is levelet az átvételi elismervénnyel + egy fotóval a működő monitorról.
Szóltam a közös képviseletnek, hogy mentsék ki a társasház biztonsági felvételeit arra az időszakra, hogy majd a későbbi eljárás során a rendőrség el tudja kérni, ha kell. A futár bejött csomag nélkül és kiment a monitor dobozával, ez fix.
Hívtam a postát, hátha vannak súlyadataik a csomagról, de sajnos nincs. Csak annyit tudni,
hogy az EMAG átvette a csomagot. A postánál nem indítottam külön ügyet, mert elvileg azt az EMAG majd intézi.Itt tart az ügy. Ha nem lesz eredmény, akkor rendőrség + fogyasztóvédelem kombóval megyek tovább.
Ti tennétek egyebet ezeken kívül?
Üdv,
Imi
-
8
senior tag
Nekem is az a tapasztalatom, hogy sajnos a kiszállítás több helyről is kritikán aluli, pl bútorokat rendeltünk mostanában,általában délelőtt 9-10-től délután 3-ig tudnak szállítani, ingyenes szállításos és drága szállításos helyekről is, más opció nincs, de ha nem tetszik intézhetek saját szállítást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Philips LCD és LED TV-k
- DV digitalizálás
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- EAFC 25
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Linux kezdőknek
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- További aktív témák...
- JBL PartyBox 200 használt bluetooth hangfal! Erőteljes hangzás!
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 16GB Cooler Master CMP 510 Seasonic850W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest