emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Silentfrog
veterán
Az Alza számol értékcsökkenést,emagnál még ilyt nem hallottam. Én vettem olyan újracsomagolt porszívót ami koszos retkes karcos volt , az előző vevő hajával volt tele a forgófej. Hiányzott a töltő. Visszaküldtem, visszakaptam az eredeti árat.
( pont fűnyírót akarok venni akkusat lehet tudni hogy melyiket vetted? Nem a jóáras Black & Decker-t?
Monya78
veterán
Köszi!
Igen pontosan ezt vettem, 65eFt-ért
Még három hete ritkább volt a fű, 5-ös magasságon vágva...bőven hozta a 300m2 sőt többet is... most hétvégén dúsabb volt már a fű, 4-es magasságon, 120m2-ert számoltam ki egy töltéssel. Ez nekem már karcsú, a pótaksi pedig 30eFt.
Akinek kicsi a füves része, és nem hagyja felnőni 10cm-esre, annak szuper kis gép lehet.
[ Szerkesztve ]
Beni2360
félisten
Szerentem egy ekkora gephez 2A-s aksi nagyon sovány. Min 4A kellene hozzá. Egy kicsi marok lancfureszhez adtak 2A-t.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
Silentfrog
veterán
Valóban, desajnos a Lidl ben kapható gép is már 60K + a 2 darab 4 Ah akku + 30 K és még mindig nincs töltő hozzá.
Monya78
veterán
Én a Lidl-ös nagyobb fűnyírójára váltok...alapgép 60k+ 2db 4Ah akku+töltő: 35k = 95k
A visszaküldendő B&D alapgép + 1db gyári aksi 2Ah 65k + 1db pótaksi 2Ah: 30k = 95k
úgyanolyan áron 2x több aksi + nagyobb vágószélesség.
De továbbra is ha kisebb fűfelületem lenne, maradna a B&D fűnyíró.
[ Szerkesztve ]
Silentfrog
veterán
Tiszta sor, így gondoltam én is!
Esetleg nem tudod hogy a Lidlben kapható megy 2 darab 2Ah akkuval? Mert egy van így lehet az lenne a jobb megoldás
[ Szerkesztve ]
Monya78
veterán
Elvileg igen.
Kompatibilis akkumulátorok: Parkside PAP 20 A1, PAP 20 A2, PAP 20 A3, PAP 20 B1, PAP 20 B3.
Ráírtam ismerősre akinek van ilyen fűnyírója, ezt válaszolta 2 Ah-ra: "Nem jó, tilt a nagy áramfelvételtől"
Silentfrog
veterán
Köszi, akkor az így nem jó megoldás nekem.
Monya78
veterán
Csakhogy ne legyen hülyeség leírva:
Lidl-ös 20V-os 4Ah aksiból kettő kell és így lesz 40V-os 4Ah-os aksi...azaz ugyanolyan áron nem lesz dupla teljesítményű aksi idő...
Így a parkside készüléknek az előnye annyi hogy szélesebben vág, kefementes a motorja...
DorianGray
csendes tag
Én ott vagyok biztos benne, hogy kamu parfümöt árulnak, hogy a minap volt a kínálatukban "ARMANI CODE SPORT EDT 125ml" 20k körüli áron.
Ez a parfüm már 2018 óta nincs forgalomban. Ebay-en ilyen ilyen 70-80ezerért megy még 1-1 darab.
Szép próbálkozás.
burny
aktív tag
Ügyfélszolgálat mennyi idő után szokott visszaírni?
Vettem telefont (moto g32), és nem volt töltő a dobozban.
Használjam így is a telefont, visszaküldeni már tuti nem kell?
Mondjuk ha azt a választ kapom hogy nem is jár hozzá töltő akkor egyből visszaküldöm.
fradi81
veterán
Nem jár hozzá adapter, alza sem adott, de ez fel van tüntetve: "Csomag tartalma:Tok Telefon Adatkábel SIM-kulcs"
moto g72, Ninebot d28e
burny
aktív tag
Tényleg, köszi!
Az összes rohadt unboxing videóban volt töltő, úgy látszik Indiába jutott, ide a balkánra nem
ace22
tag
Mi lehet az oka, ha a boxba rendelt termék követésénél a "Csomagja szállítás alatt van." -> "A futár úton van feléd. Ha az Easybox szolgáltatást választotta, a csomagja a szekrénybe kerül" -> "Csomagja a helyi raktárban van." állapotok napokig ismétlődnek?
Se SMS, se email, se telefonhívás, se VIBER üzenet. Mintha naponta a futár megsétakocsikáztatná a rendelést...
[ Szerkesztve ]
pn4hvq
senior tag
Pl. hibás a box vagy tele vannak azok a rekeszek, ahová a te csomagod beférne.
ace22
tag
És csakugyan!
"Nem elérhető doboz a szekrényben" - akkor majd kedden újra próbálkoznak...
Beni2360
félisten
Azt bentről is látják, hogy tele pl: a B4 rekesz.
Vagy hazárdíroznak, hogy mire odaér már üres. Ha van hely a kocsin kiadjak.
[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
herion
tag
Sziasztok!
Bosch AdvancedAquatak 140 - újra csomagolt eMAG által forgalmazott magasnyomású mosó.
Viszont hiányzott a dobozból 4 tartozék (ki sem tudtam próbálni ezek nélkül a gépet).
Jeleztem az ügyfélszolgálatnak először telefon, a munkatárs azt mondta dél körül, hogy rákérdez a raktárban mi a helyzet és visszahív még a mai napon mindenképp. Természetesen nem hívott vissza.
Nemrég egy jegyben is leírtam nekik a problémát, hogy legyen írott formája is a panasznak.
A kérdésem, hogy ha valaki járt hasonló helyzetben, akkor mennyi rá az esély, hogy az eMAG pótolja a hiányzó tartozékokat? 75 ezer volt a gép újra csomagolva, egyébként nem volt használva, vlsz. aki korábba rendelte az kilopta a cuccokat, a géptestet meg visszaküldte.
A tartozékok külön is megvásárolhatók, melynek az ára 20 ezer körül van. Na most a gép új ára 100 ezer forint, szóval úgy már annyira nem meg érős nekem, hogy 20 ezerért sajátzsebből megveszem a cuccokat. Akkor már inkább visszaküldöm és veszek máshonnan egy bontatlant.
Sokat vásároltam már az eMAG-ról, tudom hogy ha levélben keresem meg őket akkor azon 1 hétig is ülhetnek mire válasz érkezik. Ezért vagyok tanácstalan, hogy vajon van e értelme várni arra, hogy hátha pótolják a tartozékokat, vagy jobb ha már holnap-holnapután intézem a visszaküldést, nehogy kicsússzak 14 napos elállási jogból.
Who Let The Dogs Out?
Thoty
senior tag
Ha jól emlékszem, BReal-nek egy ucs mikróból hiányzott a tányér, azt pótolta az emag és talán még egy 3k-s kupont is kapott. Szóval, szerintem várd meg a válaszukat, úgyis van 14-30 napod visszaküldeni.
Ákinard
aktív tag
30 nap az elállás az emagnál.
Személyes tapasztalatom nincs, de másnak volt már a BB topikban, hogy hiányzó alkatrészt pótoltak, vagy felajánlották, hogy vegye meg, és kifizetik.
herion
tag
Ja hogy 30 nap az elállás, akkor no para
Köszi, akkor van remény, hogy pótolják a tartozékokat.
Majd megírom, hogy végződött ez a procedúra.
Who Let The Dogs Out?
Thoty
senior tag
14 napon belül a postaköltséget is visszajár, 15-30 nap között "csak" a termék ára.
surgyi
senior tag
Sziasztok! Rendeltem egy telefont, adnak hozzá ajándékba egy autós tartót, vírusírtó szoftvert, meg egy Voda Sim-et. A telefont elvileg hamarabb elküldik, s a részleges díj is van feltüntetve a csomaghoz. Mi van ha nem veszem át az ajándék cuccokat később cirka 17,500 Ft-ért? Ennyivel olcsóbb lenne a teló Lehet később probléma belőle? Esetleg a garancia papírja marad bent?
Ha valakinek van hasonló tapasztalata esetleg szívesen venném ha megírná!
Thoty
senior tag
Volt itt valakinek egy hasonló eset, az ajándék tartozékokat nem vette át. Nem lett belőle semmi, annyival olcsóbb volt a telefon.
ROBOTER
addikt
Üdv!
Vettem (kifizettem) két terméket emag online boltban. Az egyik személyes átvétellel volt, mert EMAG forgalmazású, a másik OFISITEL. Előbbi megérkezett a boltba, átvettem, bár otthon derült ki, hogy sem magyar, sem angol útmutatót nem adtak hozzá. Csak orosz, ukrán, lett, litván, bolgár stb. Üzenetet írtam, választ nem kaptam.
A másik termék futáros, előre megadott kézbesítési intervalluma lejárt. Mivel külső szállító, nyomkövetés nincs. Emailt nem kaptam, telefonon nem hívtak. Az EMAG honlapján annyit írnak, hogy a külső partner tud tájlkoztatást adni, azért ennek jogszerűségére kíváncsi lennék.
Mit tegyek szerintetek? Rohadtul be kellene építenem a terméket.
Köszi!
herion
tag
Ma újra felhívtam az ügyfélszolgálatot és kiderült, hogy az előző munkatárs hülyeségeket beszélt.
Ugyanis semmilyen alkatrészt/tartozékot nem pótol az eMAG, az általuk forgalmazott termékeknél. Tehát feleslegesen vártam volna bármire is
Kizárólag két opció van ilyenkor, kompenzációs kuponkód eMAG által forgalmazott termékre, és visszaküldés.
Legalábbis ez az ügyfélszolgálatos ezt állította most.
Kellett csinálni fényképet arról, hogy mit tartalmazott a doboz, és emailben elküldeni. Most jött a válasz nemrég, hogy 10 ezer forintos kuponkódot tudnak felajánlani kompenzációképpen.
Napközben utánajártam és legolcsóbban 16.500 forintból megtudom venni a tartozékokat, szóval belementem a kuponkódba, mert csak 6500ft-ot kell így ráfizetnem a 75 ezerre, ami nekem még megéri.
Mondjuk mindezt elkerülhetnék, ha olyan emberek vizsgálnák át a visszaküldött csomagokat akik tudják is, hogy mit kell tartalmaznia a doboznak
Who Let The Dogs Out?
Ákinard
aktív tag
Ez hülyeség. Nekem is pótoltak volna bútorhoz üvegajtót, aztán a hosszas várakozás alatt inkàbb megvettem a bútort máshonnan, az emagost meg visszaküldtem.
Faterkam
addikt
Sziaszok!
04. 23-án az eMagon rendeltem egy töltőkábelt, előre ki is fizettem. Nem az eMag forgalmazta, hanem egy partner. 04.24-én átadta a csodálatos SameDay-nek. ez a csökött cég azóta nem tudta kihozni, mert nincs szabad box. Ez megesik, evvel nincs is gond. De! Írtam e-mailt, hívtam őket. Azt mondták csütörtökön kihozzák, erre pénteken hívtam megint őket, és egy nő pikírten közölte technikai hiba miatt visszaküldték a feladónak!!! Próbáltam érdeklődni, hogy ezt mégis hogy? Erre közölte, emberek vagyunk hibázunk, nem? Én is hibáztam már életembe nem? Erre nem nagyon tudtam mit mondani, mert az hogy késlekednek, nem hozzák ki, nem ajánlanak fel másik boxot stb, de hogy még neki állt feljebb. Ő avval elintézte, majd visszautalja a feladó az árát!
A kérdésem, ilyenkor a 690Ft-os szállítási díjat levonják? mert ehhez nekem közöm nem volt, nem is adtak lehetőséget átvenni, viszont a feladó sem hibázott, mert feladta!
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
Beni2360
félisten
Azt is vissza fizetik ha kifizetted.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
smog86
senior tag
Amennyiben egy termék csak boltban átvehetőre írja akkor semmilyen más módon nem tudom megkapni csak ha elmegyek érte? Házhozszállítás, másik boltba átvitel, stb. nincs?
Silentfrog
veterán
Így van, csak az adott boltban elérhető.
Beni2360
félisten
Nincs, általában egy oda rendelt áru amit nem vettek át vagy gazdasági okokból csak ott vehető át.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
herion
tag
Lehet, hogy hülyeség de az ügyfélszolgálatos csaj azt mondta, hogy nincs pótlás.
Elképzelhető, hogy azért mert újra csomagolt termékről volt szó, és ilyenkor csak a kupon meg a visszaküldés lehetséges.
[ Szerkesztve ]
Who Let The Dogs Out?
z67
őstag
Szutyok emag megszüntette a telefonos elérést a robot chat miatt?
Viktoár
addikt
Sziasztok
Érdekelne a véleményetek illetve a tanácsotok. A történet a következő.
Vásároltam egy monitort és promóció lévén járt hozzá egy Asus bill+egér kombó, temészetesen erre is jár a garancia.
Sajnos az egér elromlott így március 16-án felvettem facebookon a kapcsolatot az emag ügyfélszolgálattal. Azt mondták csak az egeret küldjem vissza, a billentyűzet nem kell.
Rendben, kitöltöttem a vonatkozó adatokat, elindítottam a visszaküldési folyamatot. Kaptam is a visszajelzést emailben.
Március 17-én jött a futár, elvitte az egeret. Majd teltek múltak a napok/hetek és Április 3.-án kaptam egy emailt az ügyfélszolgálattól hogy mégiscsak kellene a billentyűzet a szervíznek és elnézést a félretájékoztatásért bla bla bla....
"Illedelmesen" megköszöntem hogy ilyen jól tájékoztatott embereket alkalmaznak, de természetesen küldöm a billentyűzetet is. Április 5.-én elvitte a futár a cuccot. Megint teltek a napok/hetek és csak a kuss van.
Május 2.-án rákérdeztem annál az ügyfelesnél aki eddig "intézte" a dolgot hogy mégis mi a helyzet? 3 nap múlva kaptam is választ hogy :
"Felvettem a szakszervizzel a kapcsolatot és megsürgettem a javítást.
Amint pontosabb tájékoztatást kapok megírom Önnek válaszüzenetben."
Na ennek 10 napja, és még mindig csak a kuss.
Most ránéztem az emag fiókomban a visszaküldés-re és ezt látom:
Május 11?
A kérdésem a következő, nincs valamilyen kötelezettségük hogy záros határidőn belül teljesítsék a javítást vagy cserét vagy bármilyen megoldással álljanak elő? Az érdekesség a dologban hogy a monitorhoz járt a kombó egy promóció keretein belül, a számlán így szerepel:
Illetve kaptam egy helyesbítő számlát:
A várakozáson kívül van valamilyen opció amivel esetleg meg lehet sürgetni a dolgot?
[ Szerkesztve ]
Üdv:Viktor
zsiz
őstag
"Rövid" történetem maradjon itt az utókornak:
2022.-ben rendelni akartam egy kenyérsütőt karácsonyra. Ki is választottam melyik lenne szimpatikus, de amíg gondolkodtam, addig elfogyott az emag forgalmazásából. Pontosabban egy darab még volt, de csak üzletben, nem lehetett kiszállítással kérni. Helyette kb. 10 ezerrel drágábban volt Extreme Digital forgalmazótól, és még vagy 5-6 random webshopból, mind párezerrel többért, mint az ED-os ár. Mivel az volt a legolcsóbb, meg úgy voltam vele, hogy egy cég lettek, mi baj lehet?! Meg is rendeltem ~55 ezerért. (Pár nappal később persze újra volt emagos 45k-ért.)
Szóval megtörtént a rendelés 2022. dec. 11.-én.
A futár hívott december 15.-én, hogy nem fér be a csomag az automatába, ezért megbeszéltük, hogy elhozza a munkahelyemre (kb. 3 percre van az automatától). Átvettem, minimális szakadás volt a kartondobozon, de nem vészes. Azért átvétel után kibontottam a csomagot. A termék saját dobozának az egyik sarka be volt nyomódva, alatta a hungarocell széttörve (nem egy helyen volt a külső karton és a belső doboz sérülése). Nyílván még a raktárban csomagolás előtt elejtették. A gépnek viszont nem esett semmi baja.
Hétvégén volt idő rendesen átnézni, kivenni mindent a dobozból és kipróbálni. Találtunk ilyen plusz csavarokat a dobozban, ki tudja honnan hiányoztak. Az üstöt nem bírtuk sehogysem kiszedni, pedig még a használatit is elolvastam hozzá, meg hát amúgy sem az első kenyérsűtő volt a kezemben. Gondoltam kipróbálom, megmozgatom, hátha akkor kijön majd könnyebben, de az érintőgombok is nagyon nehézkesen reagáltak. Az egyik lapát annyira lötyögött a tengelyen, hogy szerintem ha tészta is van a gépben, akkor el is forgott volna a tengelyen. A másik lapát is lógott, de az sokkal kevésbé. Úgyhogy el is dőlt, hogy visszaküldöm.
Ezt jeleztem is az emag felületén, 2022. dec. 17.-én. Szépen visszacsomagoltam, jött érte a futár (bár én pont nem voltam otthon, mert bármiféle előzetes bejelentés nélkül jelent meg a futár, ő hívott akkor, amikor már itt volt a háznál). Mindegy, megoldottuk, elvitte, nyomkövetés alapján 2022. dec. 21.-én délelőtt visszaérkezett a csomag az emaghoz. Délután pedig már írták is a visszaküldés állapotánál, hogy megkapták és a termék megfelel a visszaküldési feltételeknek.
Na és innentől nem történt semmi. Nem keresett senki, nem írtak, nem hívtak és nem utaltak vissza. Türelmes vagyok, először január közepén írtam nekik, a válasz annyi volt, hogy majd keresnek. Vártam pár hetet, nem kerestek, felhívtam őket. Megnyugtattak, hogy folyamatban van, hamarosan visszakapom a pénzt. Megint vártam, persze nem kaptam semmit. Felhívtam őket, ne aggódjak, mostmár tényleg hamarosan megkapom a pénzt. És ezt játszottuk hónapokig, hogy én néhány hetente hol írtam emailt nekik, hol pedig felhívtam őket, ők pedig minden alkalommal leráztak, hogy folyamatban van az ügy és majd keresnek, hogy egyeztessünk (amúgy semmit nem kellett egyeztetni, mert már a visszaküldéskor meg kellett adni, hogy a pénzt kérem vissza, nem pedig utalványt, és hogy milyen számlaszámra kérem az utalást).
Mikor meguntam, jeleztem a békéltető testületnek. Ők persze olyan dokumentumokat kértek, amik nekem nem voltak (a csomag átvételéről nem is kaptam semmit, a visszaküldésről kaptam, de így 3-4 hónappal később az már nem volt meg sehol...). De írták, hogy ha x napon belül nem küldöm be ezeket, akkor dönthetnek azok nélkül, vagy megszüntetik az eljárást. Itt megint eltelt pár hét, mert nem szóltak, hogy most akkor döntenek vagy lezárják az ügyet.
Utóbbi lett, mert nem történt semmi. Közben az ügyfélszolgálattal is beszéltem párszor, továbbra is eredménytelenül.
Miután már biztos voltam benne, hogy a békéltető testület nem lép semmit, újra indítottam az ügyet náluk, megadtam nekik minden adatot, amit elsőre hiányoltak. Amit nem tudtam benyújtani, azt megpróbáltam képernyőfotókkal bizonyítani (pl. a csomag átvételéről nem kaptam semmi papírt, úgyhogy elküldtem a pdf-et amiben az emag küldte a csomagszámot, elküldtem a nyomkövetésről egy képernyőfotót, amin látszik percre pontosan mikor vettem át a csomagot, meg az OTP-től a tranzakció kivonatát, aminek a pontos időpontja megegyezett a nyomkövetésben írt átvétel időpontjával, az összege pedig a számlán szereplő összeggel. Így el is fogadták).
Ez a hiánypótlás történt április 23.-án. Gondolom nem puszta véletlen, hogy ezután 2023. ápr. 26.-án visszaérkezett a vételár a számlámra.
Ezután még postán kaptam egy levelet az emagtól, amiben semmi más nem volt csak egy számla a visszautalásról, 04.24. dátummal. Illeve a békéltető testülettől kaptam még egy levelet, hogy kitűzték a meghallgatás időpontját, szerencsére erre így már nem került sor.
Az edigital-emag kft-től se egy "elnézést kérünk", se egy "bocsánat", se valami utalvány kárpótlásul.
2022.12.17.-től eltartott az ügy 2023.04.26.-ig, azaz több, mint 4 hónap kellett hozzá.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
8
senior tag
tehát tanulság:
nem kell restnek lenni békéltetőt indítani, amiről lehet papírt kell kérni (futártól stb)
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
DS39
nagyúr
A vélemények ellenőrzése mennyi ideig szokott tartani?
Két vásárolt termékhez is írtam, és kb. 1 hónapja ellenőrzés alatt van. Ez normális?
(Mindkettő pozitív értékelés, ezért sem értem miért nem rakják ki.)
Winnie The P
őstag
Hali! Leírná nekem valaki, hogy hogy a bánatba kell egy fiókot törölni?
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
trebrona
nagyúr
Törölni szeretném az eMAG fiókomat, mit kell tennem?
Ebben az esetben kérjük, hogy küldd el kérésedet a data.protection@emag.hu e-mail címre. Ezt követően munkatársaink feldolgozzák, majd legkésőbb 30 napon belül visszaigazolják a kérésedet.
[link]
Legalul.
[ Szerkesztve ]
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------
Winnie The P
őstag
Köszi.
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
gyuri2008
veterán
surgyi
senior tag
Szia!
Igaz más, de leírom.. (Román beszerzésre utalva)
Minap vettem át Emag-ról rendelt Zenfone 9 készüléket,melyet akciós áron rendeltem (valami pár napos akciózás volt éppen akkoriban sok termékre).
- Így 2023 májusában kaptam egy 2022.07. havi gyártású, azaz majd egy éve készült telefont.
- Beüzemelés során a készülék felajánlotta a termék regisztrációt az Asusnál.
Megcsináltam,és a 3 év helyett a rendszer 2024.08 hóig jelzi a garancia érvényességét!!! (Bontatlan dobozban, új készüléket kaptam egyébként)
Írtam az Asusnak, küldve a számlát és a Garancia papírt. Most válaszra várok...
Beni2360
félisten
Szerinted mi más volna? Hisz az Emag roman cég.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
DS39
nagyúr
A 3 év az eMAG-hoz szól. Tehát rajtuk keresztül érvényesíthető.
gyuri2008
veterán
Semmi nem fog változni 😡
Gallmix
aktív tag
na ba*ki este azt gondoltam, termék korlátozás van, mostanra kiderült a készlet fogyhatott el, mert tovább csökkent a rendelhető mennyiség akciósan... szívás... kár, hogy nem este rendeltem...
Gallmix
aktív tag
Az mennyire normális, átlagos, hogy a sokadik ajtó csukódik csak? Azt gondoltam a gombnyomásra kellene záródnia, de kiderült, hogy nem. Az itt olvasottak alapján direkt megnéztem csukódik-e próbálgattam...
[ Szerkesztve ]
Gallmix
aktív tag
Pozitívum kb 24-48 óra között vissza is kaptam a vásárlás összegét (bankkártyára visszautalták). Le a kalappal a sebeség előtt
Silentfrog
veterán
2 napja lejárta a garancia egy porszívón. Előtte több mint egy hónapig volt szervízbe garis javításban. Ilyenkor meghosszabbodik a garancia annyival amíg odavolt? Sajnos nem válaszol az emag. Lapítanak.