Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Egy korszak vége
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Turhetoen nez ki ez a jatek (a 24) a megfelelo setup-al: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Ratrak
tag
Forrás: FIA.com:
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
PapírVilla
tag
Egy ideje nem játszottam a játékkal. De frissítve lett mindig. Most amikor elindítottam, nagyon sokáig töltött a kezdő képernyőnél, kb. 10-12 percig. Utána elindult, viszont azt hiszi, hogy Xbox-on vagyok és az Fps is 60-ra van korlátozva. Mi lehet ez?
-
jlaci74
aktív tag
Ahhoz képest hogy nem szereted összességében jól mentél, stabilan, ami a legfontosabb egy 22 szakaszos versenyen...
Nekem ez nem megy, ezért is van mindig egy kis hiányérzetem, de ha itt-ott sikerül elkapni a PH mezőny két nagyágyúját ( nevek nélkül ) akkor az pici elégedettségre ad okot, két szakaszt nyertem és 6x voltam dobogós, persze mindezt hiába ha a hibáknál sokat bent hagytam és amikor már elengedtem az összetettet akkor a szervizben is begyűjtöttem 1 perc feletti büntit.
Szóval a versenynek a célba van vége, ezzel még vannak problémáim... kicsit a McRae utódnak kikiáltott Kris Meeke
szindrómám van ...Futómű:
szerintem ha felemeled de ehhez keményítesz a rugón akkor nem tud berugózni, nem tudja kimozogni magát. A csillapítást is eltekerted valamerre ? -
Ratrak
tag
Köszi! Igyekeztem behozni, ja, jellemzően az elsők közt szoktam befejezni a VB-futamokat (mármint megérkezni a célba-értelemben), de ez most így adta ki, az elején többet setupoltam-gyakoroltam, a végén meg jöttek a családi issuek amikről meséltem is... Pár napra feleségem balesetére rá sógornőm is balesett, ő autóval, nem adták meg neki a jobbkezet, fiatal "racsingos" srác küldte oldalba a kocsit, végül mindketten kiszálltak, és később kiderült, hogy senkinek nem tört semmije, de a rendőrök szerint 75-el ment a srác... ami egy jobbkezes zónában azért elég meleg... Talán jobb lenne, ha ő is inkább simezne, és a valóságban lassabban menne..... Tudom, boomer vok, fiatalon én is csináltam faxságokat autóval Csak nekem mázlim volt, sose lett belőle komolyabb crash, de ez nem mindig rajtam múlt. Viszont aki szerint nem fejlődtek az autók, az gondolja gyorsan újra: oldalról belementek egy Aurisba 75-el, és nem hogy nem lett palacsinta a sógornőm, hanem zúzódásokkal és egy pár centis varrt fejsebbel megúszta... Ugyanez 30 éve kb. a biztos halál lett volna.
Setup: én 74 körülre felemeltem az autót (80 a max), és 17x-18x körülre be is keményítettem a rugókat (200 a max), tök mindegy, kipróbáltam maxon, a közepes ugratókon is felüt úgy is, a nagyokat meg hagyjuk is... Néhány nagyobb ütés után pedig érzésre a csillapítás megy el, és ezért lesz az, hogy megérkezek, és még "bolyong" úgymond egy rövid ideig az autó, ami akkor és ott pont kritikus, ezért lesodródik a kanyarban. TT-n ez nem jön elő, ott lehet küldeni neki, de egy ilyen hosszú versenyen simán okoz gondot a dolog. Amúgy még az is lehet, hogy ha hagytam volna gyári rugóerőn, az jobb lenne, mert így is, úgy is sérül valamennyit a nagy ugratókon, viszont a puha rugó kevésbé "leng" a csillapítás hiányától, és lehet, hogy kevésbé jelentkezik az az effekt, ami nálam előjött... nemtom, nem értek a lovakhoz, meg ennyire nem teszteltem ki, csak okoskodom... (ami ugye rossz, inkább hülyéskedjen az okos, mint fordítva )
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
Nagyon fain beszámoló, köszi, és szuper hogy volt időd befejezni
A futóműszétverős témában: Ti kiemeltétek a gyárinál jobban az autót erre a versenyre? Én igen, majdnem teljesen, nem emlékszem a számra és itt nem tudom megnézni de talán 1-2 klikk hijján teljesen ki volt emelve (viszont semmi mást nem állítottam a futóművön).
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
Nna, behoztam az autót én is. Összességében nagyon boldog vagyok (hogy végre vége ) hiszen ez egy "nemszeretem" helyszín számomra a nagy sebesség - sok beláthatatlan ugrató miatt, és amikor legutóbb erre jártunk, teljesen szétestem (meg az autó is, ennek következtében), ahhoz képest most sikerült kimondottan jól befejezni.
S18: itt van pár jó kanyar, de összességében az egyik legalattomosabb, legszemetebb stage szerintem, rengeteg olyan ugratóval, ami ha kiadja, szuper, de ha nem, akkor halál, ezért inkább megfékeztem, így meg az idő lett vacak. De a derékszögeket bírom...
S19: ez simán csak jó volt, száguldottam előre, mert ketyeg az óra...
S20: nagyon imádom ezt a veresenypályát! Simán kellene rá rallycross-lehetőségnek lenni, hatalmas fun!
S21: itt megint sikerült egy ugrató után kikötni a susnyásban és megpördülni... Ilyet akkor csinál, amikor a futómű már gatya, pedig vigyáztam rá, csak ugye a hülye ugratók szétverik a fenébe...S22: Power, szóval jobb láb a gázon, bal a jobbon. Végül jelenleg 1.7 másodpercen belül 4-en vagyunk(!), szerény személyem ezúttal a sorzáró a pontszerzők közt... de nembaj, ez akkor is menő
Jah, és még egy tanulság: jlaci iszonyat jól mentél szerintem végig, csak mivel nem vigyáztál az autóra, a szerviz-hátrány miatt lettél végül mögöttem, amúgy bucira vertél nettó időkben...
Magam részéről nagyon elégedett vagyok, ahhoz képest, hogy ez egy mumus-helyszín nekem, nagyon jó eredménnyel zárult, és a pár szétmenő futómű miatti későbbi tekergés-forgástól, meg a betonfűszáltól eltekintve kimondottan élvezetes, izgalmas verseny volt, köszönöm a szervezést Találtgyereknek és a remek versenyt mindannyiótoknak!
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindult a svéd B csoport-os rwd futam.
6 szakasz. Ebből csak egy hosszú van. Nagyrészt éjszakai szakaszok lesznek. Lámpára vigyázni!
Sok sikert mindenkinek!06-3o/9759I39
-
EasyRed101st
csendes tag
válasz jlaci74 #5186 üzenetére
Event viewerben megnéztem és a tegnapi összes hibánál az ea anticheatnek nem tetszett valami.
Mai produkció, először el sem akart indulni...újraindítottam a gépet, elindult... 2,5 órát ment röccenés nélkül, majd crash és utána ismét nem indult .. Felugrik az anticheat ablak, aztán a wrc logo és off.... olyan mint az időjárás[ Szerkesztve ]
MooD
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #5174 üzenetére
jó eséllyel csak holnap tudom befejezni, sok most a minden is a családban. Remélem behozom a görög előtt
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
válasz JulesTS #5185 üzenetére
Amikor először próbáltam a játékot és felfogtam hogy mi is ez a hibrid téma emlékszem hogy még ide is írtam hogy mennyire nem tudom kezelni, és hogy mennyivel jobb lenne ha egy gombbal lehetne ellőni, még akkor is ha így kevesebbszer használnám az erejét, de legalább ott ahol kell. Akkor azt mondták itt páran hogy rallyba nem kell több gomb Azóta internalizáltam ezt, mert nincsen gomb a kormányomon jelenleg egy sem, de továbbra is tartom hogy úgy nekem sokkal hasznosabb lenne mint a jelenlegi formájában. De a legjobb lenne ha nem lenne.
jlaci74 & EasyRed101st: Nekem megjelenés után volt ilyen. Ha azonnal elindítottam a bajnokság következő szakaszát (next stage) akkor ott esély volt rá hogy kifagy. Ha azt csináltam hogy quit, vagy exit vagy mi a jobb szélső, menübe ki, és utána vissza a bajnokságra akkor soha nem volt gondja. Nekem ez elmúlt néhány patch-el később. Még ha gondoljátok próbáljátok ki, ezzel lehet(ett akkor) biztonságra menni olyan bajnokságoknál ahol rosszul esik ha kimarad egy szakasz.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
válasz EasyRed101st #5178 üzenetére
Nálam ugyan ez volt a legutóbbi Duen VB-n, két gyorson is kilépett a játék és nem volt időm azokon, aztán újra belépésnél a kövi gyors rajtjában voltam... Hónapokkal ezelőtt volt ilyen problémám, azóta semmi, most újra és az ezt követő PH VB-n már megint hibátlanul ment minden...
Ha esetleg rájöttél hogy mi okozta akkor jelezd légyszi .#5184 Gomez86
a 911 is tovább ment, csak könyebb lett pár kg-val... -
JulesTS
őstag
válasz Gomez86 #5184 üzenetére
Azt hittem, csak én szenvedek a hibrid rendszerrel...
Nekem még az is problémás, hogy sokkal nagyobbat, többet kell fékezni ahhoz, hogy egyáltalán töltődjön, mint amekkorát szeretnék. Plusz tuti, hogy nem ott lesz feltöltve ahol szükség lenne rá, teligázra meg megy a levesbe a töltés. Szerintem ez még a gumi kezelésnél is sokkal arcade-osabbra sikerült... -
Gomez86
őstag
válasz Zoolee1976 #5179 üzenetére
Lehet hogy igazad van, és nem is látom hogy fel van-e töltve a rendszer, mert nincs hud a játékban nálam, a simhub képernyőn meg nem tudom megjelníteni, mert ahogy láttam nem küldi ki a játék...
És a vezetési stílusommal sem megy nagyon mert sokat nyulkálok bele ballábbal a fékbe kanyarbejáratkor, sőt ha túl nagyot fékeztem nem restellek a gázra is rárúgni még kanyar előtt, és ott valószínűleg elillan. Korábban amikor még hud-al játszottam simhub előtt, akkor sem tudtam mit kezdeni vele.
Viszont ha jól emlékszem valaki itt írta hogy ki is vezetik az igazi WRC-kből is a hibridet jövőre. Gondolom akkor jön majd valami DLC és a 2025-ös autókban nem lesz már."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
biker
nagyúr
válasz Zoolee1976 #5179 üzenetére
Pont ezért nem vezetek WRC autót, hybrid esetén. Egyszerűen szarul van leprogramozva, a visszatöltés csak 50% feletti fékerőre kezd el tölteni, a rásegítés 3 pedálállásban állítható, én legmélyebb pedálra teszem, csak akkor dolgozzon ha padló közelébe nyomom, így kis gázfröccsre nem indul be, de ellenben ha kigyorsításon egyszer beleemelek, azonnal eldobja a 90%-ig töltött rendszer magát.
és nem kapok konstans, elvárt motor és gázreakciót mint "rendes" autónálElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
jlaci74
aktív tag
válasz Zoolee1976 #5179 üzenetére
Így van, én is megfigyeltem. Én is öblögetek időnként féktávon és azonnal eldobja a töltést vagyis rásegítést...
Mondjuk ettől még nálam Fuck ON kategória... -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #5179 üzenetére
Én például abszolút nem figyelem ezt. Nekem semmi nincs kijelezve pluszban, mint ami alapból az autóban van. Csak a sebességi fokozat kijelzője. Fogalmam sincs, hogy mikor van feltöltve a hibrid. Néha meglep, hogy nagyon megy kigyorsításkor. Néha meg kanyar közben lep meg és ügyeskedni kell, hogy ne álljak keresztbe.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz EasyRed101st #5178 üzenetére
Kár érte. Jól mentél, amíg eljutottál. Remélem megoldódik.
06-3o/9759I39
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Gomez86 #5140 üzenetére
Szerintem ez pont ez a Wrc elektromos motor feltöltős dolog lesz, mármint a bennmaradt 10-20-30 mp ek.Ezért nem szeretem ebben a játékban a modern wrc kategóriát ,aki tudja hogy kell fékezni aztán kigyorsítani az simán rádver nyél gázon 20-30 másodpercet.Én meg már megszokásból is gázfröccsöt dobok a kanyar közepén is kinyomott kuplunggal,na ez itt azt jelenti hogy az összes fékezésnél felgyülemlett elektromos energia elmegy!Fuck off kategória.😁
Zoolee
-
EasyRed101st
csendes tag
válasz Találtgyerek #5174 üzenetére
A két szakaszra ahol kidobott a játék még átlag időt sem kaptam, szóval én már leadtam a menetlevelet.
A következő fordulóig megpróbálom megoldani ezt az anomáliát, aztán újra támadok.MooD
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5176 üzenetére
Nincs időm sajnos és energiám sem, el fogom engedni ezt a kategóriát, csak szenvedek és nem okoz örömet...
-
-
EasyRed101st
csendes tag
Amúgy.... mekkora dinka vagyok, hogy eddig nem jutott eszembe köszi szépen mindkettőtöknek, holnap meg nézem, hátha előrébb leszek
MooD
-
Steve1207
veterán
válasz EasyRed101st #5170 üzenetére
Eseménynaplóban szűrd le a hiba okát, amiért kivág a játék és annak a kódjából vissza tudod keresni, hogy mi okozhatja. Szimplán lehet a windows, driver vagy driverek hiánya is egyes lapoknál. Esetleg inkompatibilis ram vagy ram beállítás, akár xmp is okozhatja, ha be van kapcsolva.
.
-
Gomez86
őstag
válasz EasyRed101st #5170 üzenetére
event viewerben nézted esetleg hogy kapsz-e hibaüzenetet?
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
EasyRed101st
csendes tag
Nem valószínű és úgy néz ki, hogy ez meg is szűnt pár napja magától.... Most a random hiba üzenet nélküli crashekkel szenvedek. Délelőtt mentem párat, mert nem hagy nyugodni, aztán photo modeban szórakoztam két szakasz után és mindkétszer pár perc után megáll a kép, mint a szög és hello windows... de ha olyanja van ezt produkálja szakasz közben is...eléggé frusztráló.
Afterburnerrel néztem, fagyásnál a gpu kihasználtság felszalad 100%-ra pár másodpercig aztán vissza áll, minden más normális, ez az eggyetlen nyomom jelenleg, de ez sem biztos, hogy sokat jelen..MooD
-
Ratrak
tag
válasz EasyRed101st #5151 üzenetére
nem lehet, hogy valamelyik HDD-d/SSD-d haldoklik? Ilyen filemegtalálás-hiány akkor szokott előfordulni... Ha belefér/tudsz olyat csinálni, esetleg próbáld meg másik drive-ra telepíteni és kipróbálni úgy.
Találtgyerek: klassz lesz az este, hóban szupermenő szokott lenni amúgy is! Engem nem zavar amúgy a hó, a hó legyen fehér... ("sárga és hó?! Brrrr..... nemjó!" )
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
válasz dundi94 #5164 üzenetére
Közepesen haszontalan, mert fél-info, de emlékszem az elején amikor megjelent többen is dolgoztak azzal hogy átírtak egy ini, vagy cfg file-ban egy értéket (már nem emlékszem sajnos pontosan hol és mit) és az elvett a "hó-kontrasztból". Engem is zavar, de nem annyria hogy beleírjak. Nem annyira erős monitorom fehére szerintem.
Viszont ha rákeresel így szerintem meg fogod találni.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
dundi94
tag
válasz Találtgyerek #5163 üzenetére
Inkább sötét legyen, a szemkiégető fehérségnél az is jobb Egyébként esetleg van valakinek valami megoldása a túlságosan fehér tájra? Vagy mást nem zavar ennyire? Nekem általában 3 gyors után folyik ki a szemem.
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Ratrak
tag
na, én is pont a svéden gondolkodtam RWD-ileg... Bár a Scandia jobban tetszik a havas helyek közül, az nemrég volt, a Svéd meg már régen mögöttünk van, jó lesz ő
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
Csak a visszajátszás volt neki külső Látszik is valamelyik videó elején hogy elindítja a reply-t. Én is azt vettem fel legutóbb (de nem volt jó ötlet, mert nincs navigátorhang).
Illetve úgy emlékszem hogy a rally/bajnokság beállításoknál lehet korlátozni hogy csak a belső nézetek legyenek válaszhatóak.
Az meg csak hab a tortán hogy én így kívülről szerintem nem tudnék vezetni#5159Találtgyerek Mehet a svéd, B csoport is, végre leporolom a porkét (az esélytelenek teljes nyugalmával)
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #5157 üzenetére
Svéd vs téli Monte Carlo. Mindkét ország volt már, nagy tempó vagy a technikásabb pályák kedvelői döntenek. Fiatalok svéd RWD, senior korosztály M-C, én az utóbbi természetesen télen. Döntse el mindenki hova tartozik!
EA-WRC arcade - jlaci74 videóit nézve a drónos hátulnézet, ha ténylegesen így vezetett a játékban, előny volt a belső/valós/nézetben vezetőkhöz képest a bukkanós gyors észt pályákon. Engem ez nem érint, mert én jóval lassabb vagyok nála, de korrektebb lenne ha minden versenyző közel azonos pozícióban vezetne. A játék hibája, hogy pl az online versenyeknél engedi az összes pozíciót, régen a 2000 évek elején csak a belső nézetes versenyzést engedték hasonló játékoknál, és nem véletlenül... -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Chris1983107 #5153 üzenetére
Versenyeken kicsit óvatosabban megyek. Ezeket a TT-s időket annyira nem élvezem. Nem tudom annyira beleélni magam. A valóságban nincs szerintem olyan ember, aki így végig merné vagy tudná nyomni a szakaszokat.
Inkább az élvezetre megyek, mint az időre. Akkor szoktam kicsit rákapcsolni még, ha azon múlik a helyezés vagy a győzelem.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5148 üzenetére
Ne legyen ...
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #5150 üzenetére
Erre is, meg az audis videóra is. És persze tudom hogy hosszú távon nem fogunk ugyan azzal a setuppal menni, de ezekben láttam ami tetszik hogy lehet befele húzni a kocsi orrát, ami nekem szimpi. Már csak meg kell tanulni jól használni :-)
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Chris1983107
tag
válasz Találtgyerek #5150 üzenetére
Elnézve ezt a néhány publikus videódat megértettem, hogy hol van az az akár 30 mp amit a mezőny többsége kap a rövidebb szakaszokon, a hosszabbakon meg akár az 1-1,5 perc (Nem az élmenőkre gondolok nyilván, hanem a magamfélékre ) Parádés
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz EasyRed101st #5151 üzenetére
Lényegben akkor most megoldottad a problémát.
Vezesd le a feszültséget egy kis időmérőzéssel!06-3o/9759I39
-
EasyRed101st
csendes tag
Srácok, én ezt most elengedem, kétszer dobott ki a játék....kb két hete újra kellett pakolnom a gépet, aztán jött a fekete leves.
A rendszer, hardver minden ugyan az, de azóta a játék egy labilis sz@r, megjelenéskor voltak gondok vele, de azóta nálam egész stabil volt...eddig. Bezárja magát mindenféle előjel és hiba üzenet nélkül, van hogy valami hiányzó file-ra hivatkozik (pedig mod-okat sem használok), de a kedvencem amikor el sem indul...mint pl ma reggel, aztán egy kis kutató munka után kiderült, hogy a legutolsó win10 frissítés nem tetszik neki...letöröltem és voila...indult ...röhej
...szóval most kicsit parkoló pályára kerül a dolog, amíg még át nem ütöm a monitortMooD
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Gomez86 #5149 üzenetére
[Erre] gondolsz? Itt még elég sok időt töltöttem a beállításokkal.
Nem biztos, hogy neked is ez a beállítás lesz a legjobb. Az én vezetési stílusomhoz nekem ez jön be. Valaki jobban szereti, ha inkább kicsit az orrát tolja. Talán azzal jobb íveket lehet venni, mint amikor csúszkál a hátulja.
Próbálgatni kell, hogy neked melyik a legjobb. Nem biztos, hogy ez a jó irány neked is.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #5143 üzenetére
Hát kímélni mondjuk nem igazán kíméltem Az nekem nem nagyon opció ha a dobogón szeretnék maradni... nincs túl sok hely ott fent
Csak olyan ugrót fékeztem meg ahol kanyar volt utána (Jules bálájánál pl), amúgy minden telin ment. Ezzel együtt a kocsi az utolsó szervíznél majdnem fullos lett. Azt hiszem talán egy sárga valami maradt...No sebaj, kövin még közelebb kerülök hozzád
Amúgy próbálom szokni amit nálad láttam hogy a hátsó difi be van keményítve. Így gyakorlatilag már gázelvételkor is helyezkedik az autó. Pl az audis, de mégjobban a DR2-es talán VW polo? -s videodón látszik nekem a legjobban hogy akár kanyarív közepén is tudsz még fordítani (befele mondjuk) az autón, és szerintem ez ezért van. Viszont amikor először próbáltam ezt a beállítást akkor nem tudtam menni vele. Bár az igazsághoz az is hozzátartozik hogy egyből az S1-el próbáltam ami borzalmasan rossz alany erre mert amúgy is nagyon nehéz vezetni azt a kocsit (nekem). Most szépen lassan kúsztatom fel. Pl Bandit versenyén próbálgattam így a 24-es i20-at, és ott már volt hogy úgy történtek dolgok ahogy szerettem volna. Szerintem gyorsabb voltam ott vele. De majd a kövi VB futamon kiderül.RWD-re nincs kívánságom, ott én a túlélésre játszom
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
RWD-re van valakinek valami kívánsága?
06-3o/9759I39
-
LeventeV
senior tag
válasz Találtgyerek #5146 üzenetére
Köszi
Ratrak és még 1-2 ember valószínű megelőz, de ha minden jól megy akkor a pontszerzés megint összejön.
Igen, eddig gyári setuppal mentem a versenyeken, de most volt 1-2 egész jól sikerült szakaszom (17., 22.), és az eléggé felbátorított, hogy kipróbáljak pár custom setupot és, hogy trainingeljek is kicsit a versenyek előtt. -
LeventeV
senior tag
Tegnap nekem is sikerült célba érnem az Észt VB futamon. A 10. szakasz kivételével, ahol összeszedtem egy 30 mp-es büntetést és egy lassú defektet, eléggé eseménytelen versenyem volt. Az első szakaszokon még nem mertem nyomni, de a végére egész jól ráéreztem, élvezetesek ezek a szakaszok. A következő futamra megpróbálok kicsit rákészülni és keresni valami setupot is.
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5143 üzenetére
ki mennyire kímélte az autót.
... ismeretlen fogalom számomra...
leérkezés 1:24-nél ...
#5141 - igen, néha vibrál a szárny.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Chris1983107 #5139 üzenetére
Ha ésszel mész, akkor simán bent maradhatsz a top10-ben. A jelenlegi eredményed alapján a 10. ember 3 percre van tőled. Szerintem ha rossz is a gumi, akkor is ez alatt az 5 szakasz alatt maximum 1 perc hátrányod lesz. Ügyesen!
06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
No ma este hazaérve úgy döntöttem hogy most akkor ezt letolom, és valóban, így is lett
Ugyan azt a gumitaktikát alkalmaztam én is mint Találtgyerek, végülis annyira nem volt durva így a végére, vagy csak megszoktam, nem is tudom...
Kicsit felemás érzésem van ezzel a versennyel kapcsolatban, egyrészt szeretem nagyon ezt a helyszínt továbbra is, szeretem a nagy ugrókat, főleg amikor ilyen szép puhán érkezik meg az autó, és ilyen nekem még a Svédnél van, de itt jobban élvezem
Másrészt meg néha egyszerűen nem értettem hogy egyik másik szakaszon hol maradt bent ilyen 10mp... úgy hogy tényleg nyélen mentem, tehát ott nem tudom lejjebb nyomni a pedált No lesz mit nézegetni az analizálós oldalon jövő héten munka helyettViszont PW-en Lacival az időnk az megint parádés
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Chris1983107
tag
Én is elértem az utolsó nagy szervízig és rá kellett döbbennem, hogy az össz-vissz eddigi életem folyamán szerzett 86 órányi szimes és kormányos tapasztalat még nem lesz elég a top 10-hez Nyílvan fura is lenne, ennyi szinte 0 tapasztalattal, de a 14. szakasz előtt még reménykedtem. Aztán szembesültem az egyre romló időkkel, az egyre nehezebben irányítható autó miatt. Össze-vissza két kisebb hiba, az ominózus kő oszlopok..A kasztni kuka, nem költöttem rá, mert másra is kellett az idő. Aztán rájöttem, hogy nem is ez lassított le, hanem a kukázott gumik.. Mivel első hosszab VB futamom, így nem gondoltam, hogy így el lehet taktikázni a gumikkal. Nem tudom számít-e, de csak 2 shakedown-t mentem az elején. Már nincs több szettem, soft van fent, de már az is pirosban. Innentől nagyjából buktam a top 10-et. Mihelyst picit is gyorsabban akartam menni a 14. szakasz után, azonnal hiba, azonnal forgás.. Szóval kicsit szomorú vagyok, de mivel a tanulási folyamat elején vagyok, valahogy majd feldolgozom 4 szakasz van hátra nagyjából slick gumikkal. Kíváncsi leszek így mit lehet kihozni a végéből.
-
jlaci74
aktív tag
Látom a vasárnapi ebéd másoknak is jót tett ...
Én is leszaladtam az utolsó 5-öt.
Szervizben a váltó mellett már minden másra csak minimum idő jutott, de éppen kiadta bünti nélkül és újsoft
gumik kerültek fel.
Bíztam magamban a folytatás tekintetében ...
Sikerült is jó tempóban haladni, egy-egy pici le-túlcsúszás volt csak, de a tempóm jó volt.
A PS-el várni akartam holnapig mert a koncentrációm kezdett alább hagyni, de hajtott a vérem, szóval neki ugrottam, A gumi már a végét járta, az előzőn is érezhetően kezelhetetlenebb volt, ennek megfelelően sikerült magamra ijeszteni itt is :
5.-ben 140km/h körül lesodróttam, de hamar visszataláltam az útra, nem történt nagy galiba. A kigyorsításokra kellett figyelni-visszavenni mert ott már centrifugálisan próbált kitörni padlógázra...Célkanyar:
A
Replay
-eket most volt időm felvenni.
Mennyire ráérnek egyesek vasárnap délután...[kedvencem] , [link] , [link] , [link]
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #5134 üzenetére
Köszi a szervezést oda is! Nagyon jó és izgalmas volt az a japán verseny tényleg!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
Asszony üzeni, hogy köszi srácok! Fáj most persze, nem kicsit huppant, még a Gellért hegyen is regisztráltak egy Richter-skála szerinti 2.1-es rengést akkortájt De megy majd tovább, amint lehet, mi ingázásra használjuk a bicajt főleg, és a tömegközlekedéssel szemben ha nem esik és nincs extrém meleg/hideg, inkább azzal megyünk... Extra jóság, hogy elhagyta az esésnél a kulcsát, amit valaki megtalált, és a facebook-csoportokon keresztül sikerült megtalálnunk egymást, és visszakaptuk Van értelmes használata is a cuccnak ezek szerint
Nade a verseny... ott hagytam abba tegnap, hogy bevágtam az egészet a sarokba (képletesen), ma szép nyugiban lehoztam S11-13-ig, aztán megnéztem a szervizben, hogy mi a helyzet... Rendberakattam a futóművet, rugókat, hűtőt és a turbót, nomeg a kasztnit, maradt narancs a kifuff, és sárga a motor, így kicsit lassabb lesz az autó, de legalább irányítható, ez volt a terv. Nagyjából be is jött.
S14: most nagyon odafigyeltem az adamantium bokrokra és betonfűszálakra, nem is lett belőle baj, viszont a rendőrök letraffipaxoltak, mert a megengedettnél gyorsabban repültem...
S15: A kopóban lévő közepes gumi vagy a tökömtudjami miatt megint összejött egy keresztbeállós játék, be a susnyásba, nem tört az autó, csak otthagytam vagy 10 másodpercet legalább, mert persze ez mindig a gyors szakaszokon van (ok, ezen a helyszínen kb. csak olyan van...) A képen a már menthetetlen állapot, innen még csúsztam picit tovább, mielőtt visszavergődtem volna...
S16: ezt egészen élveztem... Eddig az ugratóig, ami a játék egyik legmagassabbja...
Mivel magassági kormányt nem szereltek a srácok a kocsira, talajfogás után sikerült kisodródni a susnyásba, leírni pár olyan piruettet, hogy EngiKlári sárgára sápadna az irígységtől, majd visszavergődni valahogy az útra... És hálát adni közben, mert nagyobb koppanás nem volt közben... De azért na.S17: ezek után óvatosba' lejött. Szervizben most már végre rendbe tudom rakni a motort és a kipuffot is az utolsó szakaszokra, az is valami... És megy fel a Soft...
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
PH FUN Japán verseny eredményhirdetés:
A végeredmény alapján úgy tűnik, hogy a közösségünk leginkább a régebbi autókat kedveli a WRC 97-2011-es kategóriában. Összesen 3 autó volt 2008 utáni. Pedig csak a top versenyzőknek ajánlottam a régi technikákat.
Jól felszívta mindenki magát erre a versenyre. Jlaci, Mood, Ratrak, Gomez, Zsivány és én is tudtam szakaszgyőzelmet szerezni. Mood-nak kettő is jutott, de az első szakaszon nagy hátrányt szedett össze sajnos.
Zsiványnak a CE RWD verseny megnyerése után egyből sikerült Japánban is győzedelmeskedni. Jlaci-t is elkerülte végre a szimulátor szettjének az anomáliája és nagyon jól tudott végig versenyezni. Az első 6 ember 48 mp.-en belül végzett, ami elég szorosnak mondható. A többiek se voltak nagyon lemaradva.Dobogó:
1. Zsivany91
2. Találtgyerek
3. Jlaci74
Végeredmény:
Pontok:
Köszönöm a részvételt mindenkinek!06-3o/9759I39
-
Zsivany91
csendes tag
válasz Találtgyerek #5132 üzenetére
Köszönöm! Valóban nagyon szoros verseny lehetett volna, majd legközelebb..
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Találtgyerek
Topikgazda
Sikeresen befejeztem az Észt VB futamot.
A terv az volt, hogy az elején kicsit óvatosabban bekezdek és majd ha úgy alakul a második felében kicsit gyorsítok, kockáztatok. Szerencsémre Zsivány hibázott így a verseny közepére elég nagy előnyöm alakult ki. A 14. szakasz előtti szervizben így egy 20 mp.-es büntetést is bemertem vállalni. A 18. szakaszra végre én is felraktam a puha gumit. Megváltás volt a kopott közepes után. A szerviz utáni első szakaszon nem is tudtam igazán kihasználni, annyira szokatlan volt, hogy tapad.
Power első két kanyarjában kicsit lecsúsztam az ideális ívről, így egy kicsit visszavettem. Éreztem, hogy a puha elkopott. Nem akartam kockáztatni inkább óvatosan lehoztam.06-3o/9759I39
-
Zsivany91
csendes tag
válasz Találtgyerek #5124 üzenetére
Bárki hibázhat, kivéve téged.. Gratulálok az újabb győzelemhez!
S18-tól már piros volt a soft gumim, mintha jégen mentem volna, kalandos volt. Poweren is az aszfaltról, ahogy visszatérnénk a murvára túlcsúsztam, mentem volna a fák közé, erre magától visszadobott 7 mp büntivel .
Amennyire nem éreztem ezt a helyszínt a verseny előtt, mostanra megkedveltem, jó volt, köszi!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #5127 üzenetére
Én 2x sokkal jobbra.
Aztán a B ligában elsőre (vagy egy gyakorláson?) sikerült bevenni most meg elfelejtettem... Hát nem sokon múlt
A játékot eddig grafikailag nem allitgattam de homályos volt, most végre ki szedtem a játékban ami a felbontást cseszteti és olyan más lett (végre amit várok igazán szép) hogy az egész szakaszon bambultam csak.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zsivany91 #5123 üzenetére
Sajnálom. Szép nagy esés lehetett. Már készültem, hogy a végére nagyon rá kell kapcsolnom, de láttam az S4 után, hogy inkább csak be kell osztanom okosan az előnyöm.
Nagyon jó időket mentél egyébként.
A nagy szerviznél gondoltam, hogy cseréltél, mert elég sokat kaptam szakaszonként, pedig a kopott gumihoz képest egész jókat mentem.
Még az első hely sincs kizárva. Bárkinek lehet hibája.
Hajrá!06-3o/9759I39
-
Zsivany91
csendes tag
Gumitaktikába úgy látom én különcködök.. Mediummal kezdtem persze, amivel már S3-on meglepetésemre jobban csúszkáltam mint szerettem volna. S4 szintén érzem, hogy nem kéne annyira erőltetni, mégis nagy pélóval bekezdtem és meg is lett a baj. Nem tudtam rendesen elfordulni kb 150-160 tempónál és az út szélén egy padka szerű föld átdobott a másik oldalra, ahol meg bála volt . Egyetlen szerencsém, hogy nem szemből találtam el, így megúsztam egy azonnal szétrobbanó gumival és egyéb sérülésekkel. Ezzel a verseny előtti elképzelésem, miszerint megszorongatom Találtgyereket hamar szertefoszlott .
Na szóval én S6 szervíznél cseréltem gumit (medium), mert irreálisnak tartottam, hogy S10-ig elmenjek vele, ami ha jól emlékszem, ahogy számoltam 110 körüli km lett volna.
Rebaste szakasz meg igazi mumusom lett, utálom, egy igazi mocsok szemét. Egy ugratóból leérkezvén sikerült eltalálnom egy ilyen megbúvó beton akármit, így ismét elég szép sérüléseket szedtem össze, amiket persze S10-es short szervízbe csak megcsodálhattam kb..
Kövi gumicserém S14-nél volt, softal kéne menni kb. 68 km-t, ami nem lesz finom, de ez van. Persze a kocsival továbbra is vannak technikai gondok, de nyomom mert úgy nézem a dobogó még meglehet.
-
Bandit21
addikt
válasz Zoolee1976 #5118 üzenetére
Kb reális használt áron van.
A gumi tud csúnyán kopni körbe a kariman ha valaki körömmel nyuzza illetve valószínűleg t2pa pedálos ami potmeteres és el tud koszolodni időnként nem árt portalanitani.
Ha esetleg van hozzá gyári brake mod az jó (egy kis fém biszbasz egy gumi kuppal amitől a féknek van egy minimális ellenállása).
Ha szerencsés vagy lehet akár t3pa val is akkor lesz kuplung amúgy minden igaz rá mint a t2pa ra.
Ha jobb pedalt akarsz akkor t3pm állítható rugokkal a feken és mágneses nem potis (új használt 100-120 eur) ha meg komolyabb kéne akkor load celles t-lcm van 150-180 eur körül.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Zoolee1976
aktív tag
Off:Gyerekek egy "szakmai" kérdésem van.
Van egy Thrustmaster T150 100 euróért a közelben.
A kérdésem az lenne hogy aki használt már ilyen kormányt annak milyen tapasztalatai vannak vele?
Érdemes lecserélnem erre a Logitech G25-öt?On.
Sajnos megint nem lesz időm végig menni a VB-n,de remélem a funra vissza érek!
Nagyon élvezetes a beszámolóitokat olvasni itt a versenyről!Toljátok ki a szemét[ Szerkesztve ]
Zoolee
-
jlaci74
aktív tag
Ratrak - jobbulást a párodnak, ha ilyenkor még bringára ül akkor eleve kemény a hölgy, tudom, én is bringázok, de ilyenkor már csak görgőzök...
Betonfűszál - részvétem, ez nagyon benne van a pakliban ezen a versenyen, bárkinek, bármikor...Gomez - nem csinálsz semmit rosszul, ez a talaj így eszi a gumit...
Zsivány repülőbenzinnel megy...Nekem mára az S10-17-ig jutott, két szervizzel, amiből a
short
semmire sem elég, ill. a gumikopás már innentől sújtott,
nagyon irányíthatatlan volt az autó és fokozatosan romlott ...
majd along
szerviz : autót csak tákolom-szögelem, váltóhoz hozzá sem tudok nyúlni és a többire is minimum idő jut, amedium
gumi már piros volt de ezzel kellett kimenni az S14-17-re,
ahol az első kettőn még csak-csak leevickéltem, itt-ott lecsúszva a fűre, fotocella is útban volt...
de a 16.-on már kétszer is komolyabban leestem, egyszer még vissza tolattam, de a kövinél már gépi segítség kellett mert nem tudtam merre van az arccal előre...
A 17.-en próbáltam óvatosan, sovány malac vágtában lecsorogni, ez a gokart pálya bejáratáig sikerült, a kapun nem fértem be sajnos, aztán a képen látható szitu is előfordult, nem tudom hogy kerültem oda
Innen még van egy szerviz, 5 gyors, új gumim lesz, váltóm nem biztos, nem mertem ránézni a károkra kilépés előtt...
-
Gomez86
őstag
Ezek ám a kalandok! IRL meg itt is! Kitartást hozzá!
Párodnak jobbulást, és lelki erőt hogy visszapattanjon a bringára! Remélem nem vette el a kedvét!
Wááá rövid szervíz van a 9-10-nél? Izgi lesz!
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
Tegnap mentem még egy kicsit. Én nem tudom mit csinálok rosszul de nekem a medium gumi is piros volt már az S6 előtti szervízben. Nem cseréltem természetesen, mert akkor nem fog maradni semmi a végére, de így elég kűzdős lesz a 6-10...
Pl ilyen:
S7-Elva
(miután felvettem és megvágtam jöttem rá hgoy az a fura hogy bár belső nézet de nincs navigátor hang, mert replay)
Az az érdekes hogy nem látom hogy nem menne annyira jól, de mégis a végére összeszedtem egy csomó hátrányt (Zsiványhoz képest).Most megyek 1-2 versenyt amíg szerencsétlen gyerek tanul (szerinte az élet igazságtalan), aztán meglátjuk eljutok-e épségben a 10-es szervízig....
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #5109 üzenetére
Jah, egyetértek, nekem is elég ez a 3 verseny amit szervezel - nagyon másra nem is jut időm, még ha érdekes lenne más versenysorozat is akár. Ugye amit feldobtam (a minden helyszínen a két leghosszabb stage-en versenyzős) az is olyan, hogy ha valamelyik itt végetér, és van kedve a népnek hozzá... De ha túl sok a sorozat, az nem jó, szétaprózódik a mezőny. Annyit nem ér sztem.
DR 2.0-ban én is a napi-heti-havi cuccokat toltam, én is élveztem őket
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
Nna, nekem asszem mára ennyi volt. Mi is történt?
S6: Minden klasszul ment, amikor az egyik kanyarkijáraton hirtelen elment a hátulja
A tábla meg a ráírtakkal ellentétben (Give way) nem kotródott el az utamból ( ) , hanem még neki állt följebb, és összetörte a kocsi jobb oldalát... fene gondolta, hogy ami rá van írva, az nem rá vonatkozik Féltem, hogy innen aztán mindenféle agyhalál lesz, de nem lett, a stage maradéka lejött normálisan, ahogy a S7 is szépen.
Aztán hívott Asszony, hogy elesett bringával, és azt intéztük egész pénteken - szerencsére megúszta horzsolásokkal, zúzódásokkal... Zárójel nyit: Autós vonatkozású tanulság csak annyi, hogy zebra előtt elsőbbsége volt az autónak, Asszony megadta neki, aztán az autós megállt és mégis átengedte őt, ő elindult, erre az autós "ráindult"... ettől Asszony megijedt, kerülő manőverbe kezdett, amitől rossz szögben érkezett az amúgy sehova sem vezető, "sosehasznált" vonatsínre, amin elment a bicaj eleje, és paff. Kontakt az autóval nem volt, de jobb lett volna, ha vezetőnk határozott tud maradni: vagy mondjon le határozottan az elsőbbségéről, vagy adja meg az elsőbbséget határozottan, de ne ijesztgessen ráindulással. Zárójel zár. Ezt Asszony rontotta el, csak jó lett volna, ha nem kap hozzá segítséget, akkor a szokott íven/szögben tud átmenni a síneken, és kb 100%, hogy nem esik el. Mindegy, ma már jobban van, csak nem hiányzott egy újabb shitstorm, kicsit sok jön abból mostanság.Ma aztán délután folytattam a versenyt, és jót mosolyogtam az
S8-on: Amikor kimész pecázni, és a hülye halak helyett inkább igazi sportot nézel ...:
De jó volt ez a stage, sikerült pár "derékszögben" megint rendesen becsúszni, ezt élvezem nagyon
S9: itt bénáztam végig, de legalább nem tört a kocsi.A szervizben szomorú voltam, mert valszeg a fenti mackósajt-incidens miatt sérült a fékem is... És ez itt most csak egy rövid szerviz, féket meg mindig javítani kell, ezt már többen mondtátok, így nem sok minden fért bele: a már narancsszínű kasztni + a fék, így is kaptam 10s büntit És egy amúgy szép "sárga" autóval mentem tovább, de legalább kívülről szép lett megin'...
Egészen az S10-ig, ami eléggé felcseszte az agyamat. A képen az a bal, talán 5-ös kanyar látható, ahol én meg mernék esküdni, hogy NEM MONDJA, HOGY DON'T CUT, én a képen látható mértékben vágtam rajta, és ettől a valahol a fűben megbúvó nyavajás betonoszlopnak sikerült száguldani...
Innentől sejthető, hogy mennyire lesz vidám a verseny hátralevő része...
Azért vagyok mérges, mert ha hülye vagyok, büntessen, de ezt nem érzem megérdemeltnek, viszont nyilván mindent IS szétvert a kocsin ez a betonfűszál.
Pedig már kezdtem volna megbarátkozni ezzel a helyszínnel...Mindegy, holnap, vagy valamikor ahogy az "élet" engedi, folyt. köv.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #5109 üzenetére
3 emberért én se vacakolnék pl vele, akkor ott a single championship gyakorlásra. Tök jó lenne, ha lehetne nemzetiségre szűrni Raceneten és bármilyen kinézettbe "beugrani", aztán kb tudnánk viszonyítani is.
.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Steve1207 #5108 üzenetére
Mivel csak a porhardveres közösségnek csináltam a versenyt, ezért aki itt nincs jelen azt blokkolom. Kicsit várok még hátha egy külföldre költözött PH-s.
Szerintem ez a 3 verseny bőven elég. Legalábbis a visszajelzések szerint. Nyugodtan csináljátok más versenyeket is ha akartok. Nekem ennek a 3-nak a szervezése és versenyzése elég.
06-3o/9759I39
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #5099 üzenetére
Ja azt nem tudtam, hogy ennyire szűröd.
Amúgy lehet ilyen eventekre is random generálni az egészet? Én szívesen látnék egy RWD VB-t is vagy egy Stock VB-t beállításmentesen, mert azzal az egész mezőnynél csökkenne az olló és csak a gumin és a taktikán múlna. HC damage is mehetne bátran rá attól függetlenül Ugyanilyen hosszabb 15-20 stages változatban, aztán lehet "gyakorolni".
Persze nem tudom mennyire lenne erre igény, de random generálttal biztos gyorsabb az egész és akkor mindenki el tudja dönteni, hogy melyik neki a prio és tud gyakorolni is és hasonlítgatni egymáshoz.Mennék én a póton, de ahhoz képest még egy sima single championshipet indítani is jobb gyakorolni, mert legalább más környezet, más időjárás stbstb. Csak kell majd valami, mert így, hogy egyben letolom néha csak 1-2 hétig áll az egész eseménysor.
.
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5105 üzenetére
Köszi!
Eddig hárman vagyunk.
Egy Lengyel srác, Stanleywrc úgy látom a 3/4 S végén el dobta. Ha TK is lett az 5 után vagy mikor van nagy szerviz onnan idő bünti árán akár nem tudott volna tovább menni?
A TK hogy működik?
Lehet annyira paff az autó hogy hiába jön szerviz utána vége az egésznek?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5103 üzenetére
Annyit lehet kérni esetleg, hogy minden fakszni nélkül be tenned az összefoglalóba?
Mindig le kell gorgessek a link miatt.
De ha oda csak az official megy akkor semmi gond ha nem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz petikeh #5101 üzenetére
Hát igen ott aki nem balfek mint én M-M-S el le hozza még egy defekttel is.
A B ligába már más főleg aki úgy járt mint én hogy Ss-ss-s
Ott kevés lehet a végére...
De alapvetően igen ez volt a cél csak nem tudtam mi a topic illem új beszállóként csináltatok e klubot.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
petikeh
tag
válasz Bandit21 #5100 üzenetére
Én örülök ennek a sorozatnak, mert így van még egy opció, ahol hús-vér emberek ellen lehet időre menni. A TT nekem nem adja ugyanezt az érzést, külföldiek ellen, pedig nem annyira szórakoztató néha.
Amúgy itt elkezdtem kipróbálni a Hyundait és összességében gyorsabbnak érzem a Pumától, plusz talán bátrabb is voltam vele.
Fejlődni, pedig talán csak sok gyakorlással lehet, most hogy kicsit több időm volt játszani, én is stabilabbnak érzem a saját tempómat, de sokszor olyan helyen is elóvatoskodom, ami inkább lenne teligázos.
A klubokon belüli gumiválasztást kezelhetnék valahogy, mert ez a randomitás ami van elég fura, mondjuk az észt PH! VB-n simán elég volt az a szett mennyiség amit adott.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest