Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pajocs
csendes tag
Beértem a célba én is az RWD-n.
Valószínűleg valami fordítva van bekötve nálam, mert nekem ez valódi felüdülés a WRC-k után.
Sokkal több élvezetet ad nekem az autó nyerssége, mint a hybrid modernsége.
Rendkívül szórakoztató, örömautózás volt.(Egy nagyobb, de szerencsés kimenetelű hibám volt).
Köszönöm a szervezést! -
Ratrak
tag
Na, elgurultam a második szervízig, saját tudásomhoz képest kb. 100%-os volt a menet, minimális hibákkal itt-ott... tetszett!
Nézem, MooD jól kifújta az orrunkat, aztán S4-en hirtelen krach... főleg, ahogy olvasom, hogy nem egy ötzázzal szakadék látogatásért járt a TD, kár érte!
Az utsó két szakasz máskorra marad nekem, elfáradtam ma márZoolee: a TT teljesen más kávéház, mint a clubversenyek. Mentálisan egész más, hogy nincs restart, és az autók is máshogy viselkednek, TT-n szupertapadós van fenn, amivel sokkal agresszívabb setupokkal (is) lehet gyorsan menni, olyanokkal, amikkel egy clubversenyen csak küzd az ember, mert vagy nem is működnek, vagy túlműködnek... És a napszakokkal is változik a tapadás. A clubversenyeken a türelem egy elég fontos kulcsszó, olyan, mint egy endurance verseny - gyorsnak kell lenni, de ha lehet, még fontosabb a biztonság. Ezért azok tudnak tartósan jó eredményeket elérni, akik nem hibáznak (nagyot) és ezzel együtt tudnak gyorsak lenni. Az meg nehéz. TT-n én is néha "bemákolok" egy jó futamot, amit aztán sokáig megközelíteni se tudok, mert pont akkor, pont ott pont kiadta, aztán előtte se, utána se soha...
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
EasyRed101st
csendes tag
válasz Találtgyerek #4088 üzenetére
köszi!
Igazából engem a többi autó a kategóriában nem nagyon mozgat meg, esetleg még a porsche, ami tök élvezhető amúgy, de saját magamtól is rengeteget kapok a lanciaval szemben, így azért a választás.
Igen-igen, amúgy az az 5 henger eléggé csábító!MooD
-
Ratrak
tag
válasz Zoolee1976 #4093 üzenetére
van egy oldal, wetransfer a neve, 2Gb-ig lehet küldeni file-okat rajta emailcímre, és - ami itt most nekünk kell - lehet egy linket is kérni (három függőleges pontra böksz, get transfer link), onnantól mindenki a link birtokában le fogja tudni tölteni néhány napig (te állítod be, hogy 3 vagy 7 nap legyen). Utána törlődik. Ha ez megfelelhet neked, akkor szerintem jó alternatívája a bármi másnak erre a célra.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
válasz Zoolee1976 #4092 üzenetére
Ha Youtube-ra feltöltöd be tudod állítani hogy ne legyen nyilvános, ill. csak a te linkeddel lehessen majd megnézni-hallgatni.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4092 üzenetére
Nem rossz a 12-es idő sem. Arra törekedj, hogy ne hibázz, mert hamar le lehet csúszni és terminált kapni. Azzal bukod a legtöbbet.
Az mp3-hoz nem tudok mit ajánlani sajnos. Lehet majd jön valaki, aki ebben otthon van.06-3o/9759I39
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Találtgyerek #4090 üzenetére
Nekem kötelező a Görög pályákat megtanulni,mivel minden évben Krétán nyaralunk és imádom azt a fajta élet stílust! Amúgy van valami ötleted hogy a youtubeon kívül hogyan osszak itt meg veletek MP3 fájlt!?Az egész kb 4 MB, viszont wavban jobb lenne de az sem több mint 40-50 MB.Köszi a szervezést még egyszer, frankó ez a közösség!
Zoolee
-
Zoolee1976
aktív tag
Láttam sok phs legény van Mariolata TT-n😁 Ötödikre jött össze ez az idő 11:28.204.Ha most még végig mennék 100x és állítanám az áttételt stb akkor talán még van benne 10mp.A WR meg egy Kínaitól 10:39.426 természetesen 037 el! Még talán egy 11:00.000 ás időt el tudok képzelni,de ez akkor is beteg és hihetetlen.Majd rákeresek a csávóra hátha rakott fel videókat, bár érzésem szerint nincs bizonyíték erre.Gondolom élesben a phs versenyen megyek egy 12:00.000 át mert nem bírom a nyomást,szar versenyző vagyok!
Ja, és kész a PH-s dal csak valahogyan fel kell ide töltenem, mert youtubera nem szeretném.[ Szerkesztve ]
Zoolee
-
YxVs
senior tag
Letoltam én is az RWD-t.
Valahogy lassabbnak, ritmustalanabbnak éreztem az autót a versenyen, mint ugyanazokkal a beállításokkal TT-n.
Ezt ti nem éreztétek? (037)
Igaz én is óvatosabb voltam, na de akkor is, határozottaban lassabbnak tűnt. Vagy a napszaktól függően változik a pálya tempója is?
Egyébként az én versenyem mottója: " beforgás a köbön"
Ha 8-9-szer nem forgattam be az elejét, és kerültem menetiránnyal hátra, akkor egyszer sem...
Javaslom nektek, hogy inkább szélesebb, nagyobb íveket válasszatok, max koccan a segge, de annál idegesítőbb nincs, mint hogy beforog az eleje, és kapcsolhatod az R-t.
Talán az S5 sikerült egyedül tűrhetőre, a többi szakaszomat a ritmustalanság, és beforgások jellemezték.
Olyan kicsit semmilyen volt ez a verseny most számomra.[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
Elkezdtem a RWD-t.
Ratrak beállításaival sem lettem "okosabb" , pontosabban még változtattam rajta, picit jobb lett számomra, de végül úgy döntöttem, hogy 037 ide vagy oda, az elejébe úgysem fogok beleszólni akkor legalább picit élvezzem... így a BMW-vel indultam el.
Tény hogy a 037 a leggyorsabb a kezelhetősége miatt, az előző versenyen ezzel mentem de nem volt különösebb élmény... nekem valahogy ezek a régi gépek nem adják...Az előzményeknek megfelelően sikerült a szakasz ( sz@rul ) ,
a lefelében a tempós részen beakasztottam, beforogtam és keresztbe beszorulva megálltam... , ezen kívűl volt még egy beforgás egy visszafordítóba...
Szóval sok türelmet kívánok magamnak, hogy ezt az 5 szakaszt egyáltalán megpróbáljam végigvinni...
-
Találtgyerek
Topikgazda
Nagyon komoly időket mentél az RWD-n Mood.
Nekem is ki kell próbálnom ezt a Lancia-t. Nagyon jó időket mentek vele.
Én biztos, hogy az Audival megyek majd.[ Szerkesztve ]
06-3o/9759I39
-
EasyRed101st
csendes tag
Lezavartam az rwd-t gyorsan én is, hogy jövő hétre csak a fun maradjon, mert holnaptól újra munka aztán sűrűsödnek a napok...
Annyira siettem, hogy egy fél gyorsot át is ugrottam megint ..
Első kettő kicsit görcsösre sikeredett, volt is egy-egy félforgásom amiből ki kellett tolatnom illetve egy tempós 360, de összességében szerintem túl sok időt nem hagytam bent. A harmadik gyors eseménytelen volt, aztán jött a negyedik, egy kb semmilyen szituációban lecsúsztam az útról sacc.-ra 15km/h-val egy olyan helyre ahonnan lábon ki tudtam jönni, de egyből le terminalozott a mocsok. Ez kicsit rátette a maradék két gyorsaságira a bélyegét, de ennek ellenére ez megint jó volt!! Köszi szépen!
Most indulhat a gondolkozás, mit válasszak a nagyvadak közül. Lehet maradok a lancianál, azzal azt hiszem mentem márMooD
-
Ratrak
tag
válasz jlaci74 #4084 üzenetére
helyes! A gáz azért így sem lehet digitális (a RWD autókon nem tudom, lehet-e, van-e olyan setup, ahol az belefér), de nekem ez egy elég jó beállításnak tűnt, legalábbis az összes korábbi próbálkozásomhoz képest, ezzel az autóval Meglepően sokszor összejön vele a "gázzal kanyarodok"-érzés, amikor a gázadás mértékével szűkítem vagy tágítom az ívet - ez tipikusan egy olyan dolog, amiről leginkább csak olvastam eddig
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #4077 üzenetére
Köszi! Nem hibázni azért nehéz, és könnyen lehet bukta kb. bármiből, de nem baj, eddig tényleg nagyon fun volt a verseny, és totál meglepődtem rajta, hogy mennyivel jobban tetszik a helyszín is, mint gondoltam az elején, hogy fog. Mondjuk WRC1-el vagy GrB 4WD-vel ugyanez már más tészta lenne... izé, lesz is valamikor (WRC...)
Amúgy én is közepessel mentem, és nekem fogyott is rendesen. Talán nem pirosba a két szakasz alatt, de azért ette a pálya (vagy a setup, vagy a vezetési stílusom) annyira, hogy puha szerintem már bőven pirosba ment volna. Ott meg hirtelen lesz nagyon rossz, szóval én nem sajnáltam a közepes választását.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Ratrak
tag
válasz jlaci74 #4076 üzenetére
Lancia 037 Evo2 setup:
Alignment:
0.30
-1.25
0.40
-1.39
Brakes: amit szeretsz, az enyém:
2494.80
56%
2170
Diff:
26
25
70.00
Gears, ez megint lehet más, nekem ez a "default", Görögben még nem kapcsoltam 5-öst pl :
0.260
0.405
0.565
0.745
0.960
0.200
Damping:
-2
1
-1
1
Springs:
-20.00
36.00
19.80
-20.00
32.00Have fun!
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4079 üzenetére
Kösz, gyorsan emeled a tétet, még el sem kezdtem az RWD-t.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindítottam a FUN-t is.
B csoport 4WD és Finnország, hogy mindenki 200 felett tudjon repkedni az erdőben.
8 szakasz és 2 nagy szerviz. Több rövid szakasz is van.
Lehet egy kis eső is lesz.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
Portugál VB eredményhirdetés:
Mexikóhoz hasonlóan sajnos ez a verseny is hamar megtizedelte a mezőnyt. Aki be tudta osztani az autót, az akár egy kicsit lassabb tempóval is jó helyezést tudott szerezni.
Több szakaszgyőztes is volt a verseny alatt. MooD, Dundi, Szabop92, Gomez és tudott nyerni.
Dundinak sikerült a power stage-t megnyerni, így tudott még pontot menteni.
Gratulálok a célba érkezőknek. Nemsokára az olasz verseny következik.Végeredmény:
Power stage:
Pontok: Köszönöm a részvételt!06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
Ügyesen mész. Tartsd meg ezt a tempót, ne hibázz és simán megnyerheted.
Én most a Porsche-t választottam. Állítanom kellett rajt az első 2 szakasz után, egy kicsit jobb lett, de még valahogy nem az igazi.
Volt egy nagy hibám. Úgy gondoltam, hogy ezek az autók megeszik hamar a puha keveréket, ezért a shakedown-ra közepessel mentem ki. Ugye így két közepes és egy puha szettem lett. Kár volt, mert a puhát se eszi meg két szakasz alatt. Így most két kört közepessel kell mennem. Kicsit túl taktikáztam.
Aki most áll neki, az nyugodtan menjen a puhával, nem kopik el két szakasz alatt.06-3o/9759I39
-
jlaci74
aktív tag
Köszi a beszámolót ,
én kérném azt a setupot , mert szenvedek mint malac a jégen...
Egy métert nem tudok menni ezekkel az autókkal... ,
a Manta a legkezesebb és azzal sem jutok el egy szakasz feléig sem 3 forgás és TD nélkül, a többiről nem is beszélve ...
Feltételezem, hogy túl digitális a jobb lábam, de akkor is, na ... -
Ratrak
tag
Na, elindultam én is a RWD fun-on.
Be kell vallanom, ha "fun"-ról van szó, akkor nekem a RWD autók hozzák ezt a leginkább, már DR 2.0-ban is ezeket szerettem (jó kis GT4 ), és itt is ők a kedvenceim, bármelyik csoportjuk, csak valahogy úgy érzem, hogy nagyon kényesek a setupra - pár klikk a "rossz irányba", és egy sokkal nehezebben vezethető ideges gyilkológép lesz belőlük. Ez minél erősebb járművekről beszélünk, annál inkább így van, és hát a GrB pont a teteje a listának ebben a játékban, szóval nem voltam nyugodt... most viszont sikerült úgy felsetupolnom a Lanciát, amit nagyon élvezek. Anyway, ha valaki szeretné, megosztom szívesen, szerintem jóindulatú, de azért még "játékos" setup lett. Ugyanakkor, eléggé "féltem" a helyszíntől, mert még akkor mentem itt párat utoljára, amikor megvettem a játékot, és nem volt benne túl sok sikerélmény...
Most viszont.... hát, mitagadás, eddig végigvigyorogtam a pályákat, akár gyakorlás/setupolás, akár a verseny közben isNade, induljunk el...
S1: ez a stage... Az eleje tömény élvezet volt számomra, valahogy nagyon adta a ritmusa, a kanyarok meg az egész, imádtam.
A vége viszont egy gyilkos állat Hajtű-hajtű-hajtű, szűk, cserébe bárhol leeshetsz bármikor... itt nagyon vigyázni kell, mert egy kis hiba, és nyekken a futómű, vagy rosszabb esetben az egész autó. Persze a család pont itt kezdett zajongani a hátam mögött Az utsó kanyarban picit "bepörögtem", de szerencsére nem fordult vissza a verda, és be tudott gurulni szépen a célba (a "Matuka-vándordíj" így még marad Lacinál )S2: ha lehet fokozni.... Ez még jobban tetszett, egyre több kanyart sikerült érzésre végigdriftelni - aztán a replayen látszott, hogy hát, nem annyira volt az drift, de nembaj, a lényeg, hogy nagyon élvezetes menet volt ez is. És még a Vezírt is sikerült megelőzni a végére (különösebb reményeim nincsenek azzal kapcsolatban, hogy ez meg is marad, de ez akkor is nagy szó nekem )
Ahogy az is klassz, hogy mindössze egy light futómű - light kasztni damage-el értem a szervízbe, a szerelők nem is értették a dolgot, azzal húznak, hogy "mivan, Főnök, megtanultál vezetni végre?!"
Csak el ne kiabálják...if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
válasz JulesTS #4072 üzenetére
GalaHU majd leírja pontosan,
addig is ( régen volt, de emlékek alapján kb.) :
verseny előtti napon-napokban, min. 1 max. 3 bejárás, tréning autóval amiben GPS van, ez figyeli a sebességet is, ha átléped a KRESZ-ben meghatározottat akkor bünti-szankció...
Ekkor diktálja fel a pilot a co-pilotnak amit versenyen vissza akar hallani, tehát mindenkinek picit más az itiner ...
+ Ma már videóra veszik a szakaszokat és ebből, ill. korábbi versenytempós belső felvételekből dolgozzák fel a pályákat ...[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Kérdés a Rally tudorokhoz. Való életben hogyan van a pálya bejárás? Minden szakasz előtt van? Vagy 4 szakaszt lehet egyszerre? Hányszor mehetnek végig rajta?
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4067 üzenetére
A nézet, hogy mennyire jó, az sokat számít attól is, hogy mekkora a monitor/TV és hova van elhelyezve (ebben meg sok kompromisszum is lehet).
El tudok képzelni olyan elrendezést aminél ez a nézet adja a legjobb élményt. -
JulesTS
őstag
válasz Steve1207 #4066 üzenetére
Ismeretlen pàlya, meg két gyakorlókörös között nagy különbség tud lenni. Fentebb valahol írtam is, hogy nekem hiányzik, a "pályabejárás". De egy 40perces versenyre még kétszer végigmennék, előtte, akkor az bruttó 3 órára növelné az időt. Így is lassan kezdődik a pályaautós szezon, Rally-ra örülök, ha lesz némi időm...
Nem mentél nagyon szögletesen. Lehet, hogy csak olyannak érezted.
Azt sajnálom, hogy S5-ön eldobtam, mert az S1-en összeszedett ~40mp hátrányommal az S4-ig kb. tudtam tartani veled a tempót. -
JulesTS
őstag
-
Skeleton01
aktív tag
Rally Pacifico: már mentünk itt is, érdekességképpen:
alább olvashatóak figyelemre méltó dolgok.[ Szerkesztve ]
-
-
Steve1207
veterán
Nem hagyott nyugodni, hogy hogy mentek olyan gyors időket. Belőttem az rwd event alapján Parnassós-t, mentem két gyakorlókört és egyből több, mint 20 mp-et javítottam ahhoz képest, ahogy látatlanban nekikezdtem a hivatalosnak.
Az időt nem fogom továbbra se ezzel rabolni, hogy csekkolom a videókat meg gyakorlok előtte szerintem, de eléggé megdöbbentő. Feltoltam ide, ha már úgyis annyi vid van manapság: Parnassós RWD teszt (ja, minden stock settings, nem állítok semmit az autón)Jules érdekesség: amióta láttam, hogy jobban a szélekig használod a pályát és kitereled az autót, azóta olyan "szögletesen" megyek, mint a fene Lassabban, a biztonságra menve persze jobban kijönnek az ívek és a dinamika, de rettentően zavart a vezetésem most (mondjuk inkább úgy, hogy nem annyira élveztem, mint lassan), hogy így vettem a kanyarokat (attól a 4 nagyobb hibától függetlenül).
[ Szerkesztve ]
.
-
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4058 üzenetére
Le a kalappal....TT-ben nedves beállítással és egy üveg vörös után 8:30-at mentem a BMW-vel. Én nem használok kéziféket, bár ez esetben a TH8 arra van beállítva, kíváncsi leszek, hogy vörös nélkül a versenyen hogyan teljesítek majd. Mentem a Mantával is, de csak magam után, kétségkívül lassabb a BMW-nél és úgy látom hogy a bömössel becsúszhattál volna 7 perc alá, nekem ez nem fog menni. A Manta egy öreguras bálna és igazából nekem való, de ezeken a pályákon vele futom a rosszabb időket, bár lehet kézifékkel valamit javítanék rajta, de kigyorsításnál, hosszabb egyeneseknél veszítenék.
A mezőny adu-ásza kétségkívül a Lancia, gyors, fordulékony, de inkább a fiataloknak való. -
ndlx
aktív tag
válasz Találtgyerek #4063 üzenetére
Köszi nektek, lassan majd kiokosodok
-
petikeh
tag
Szinte minden esetben 1-1 verseny utolsó gyorsaságija a Power Stage. Viszont ez is csak abban az esetben, ha az adott verseny szervezője ezt aktiválta. A VB futamokon eleddig mindig aktiválva volt. A Fun és az RWD bajnokság versenyeiről nem tudok nyilatkozni.
A görög az most nem VB, hanem RWD, amit más klubban találsz és itt érsz el:
[link]Ugyanúgy, mint a VB-s klub esetében be kell lépned és akkor ott lesz majd már a futam.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
ndlx
aktív tag
válasz Találtgyerek #4019 üzenetére
Honnan lehet tudni egy szakaszról, hogy power stage?
Köszi, legközelebb majd így csinálom.Nem mellesleg, nem látom a következő görög bajnokságot, kell hozzá tenni valamit, hogy lássam? Az előző portugál az utolsó amit látok.
-
JulesTS
őstag
válasz Skeleton01 #4056 üzenetére
Köszi. Háromszor csúsztam le éppenhogycsak picit a pályáról. Az első kettőnél vissza kellett raknom a pályára, mert elakadtam (egy bokor, meg egy bucka) , a harmadiknál meg néztem, hogy lefogok sodródni, nem baj, majd visszarakom a pályára, erre amikor átbillentem a szélén, nézem, hogy nincs alattam domboldal, bakker szakadék...
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz jlaci74 #4052 üzenetére
4:27-nél majdnem eltévedtem, az egyik azakasz végén a cél után rossz felé fordultam, ki is vágott a szakaszról mielőtt a pályabírókhoz értem volna. Előfordul, hogy nem arra megyek amerre a pályát elképzelték...
Manta véletlen választás volt, meg akartam nézni a specifikációját és ráböktem, erre már meg is nyertem...
A setupnál meg annyit állítottam rajta, hogy megemeltem, keményítettem picit a futóművön, meg hátul egy kicsit több tapadást, kevesebb kéziféket.
Az RWD-nél is jól használható a kézifék. Amikor rugós + hallelemes volt abszolút nem éreztem, hogy mennyire kell húzni, akkor szinte csak digitálisan használtam. Amióta loadcellesre alakítottam sokkal jobban érezhető hogy mennyire kell húzni. Nem csak derékszög, vagy visszafordítóba befordításhoz használtam, hanem itt is voltak olyan kanyarok amik szűkültek, vagy nem sikerült elég szűkre venni az ívet és kézifékkel segítettem rá finoman. Nem tudom, hogy a Moza megoldása milyen de ha rugó helyett elasztomer van, akkor jó lehet az elmozdulás érzékelés is. -
Skeleton01
aktív tag
válasz JulesTS #4055 üzenetére
Ugyan ez az érzésem a WRC autókkal kapcsolatban, inkább korai fék, de a kanyarban (akár enyhe) ne legyen meglepetés. Valószínű, hogy nálam is a sok pályaautózás dolgozik tudat alatt.
Viszont RWD-vel egyszerűen nem tudok előre lépni, óvatosan adagolom a gázt kanyarkimenetben, és fokozatosan fékezem meg előtte, de gyakran így is elszáll a hátulja...
Nagyon jól mentél, gratula! -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4051 üzenetére
Nekem valahogy jobban bejön ez az RWD, lassabban történnek a dolgok, pedig ez se lassú. Inkább a WRC rettentő gyors még nekem.
A teligázas szakaszokon meg sokszor beijedek és elveszem, néha bele is fékezek, aztán én is látom, hogy lehetett volna még tolni neki.... -
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4050 üzenetére
Megnéztem és köszönöm, hogy láthattam a stílusod. Hasonlóan vezetünk, de én szögletesebben, sarkosabban veszem az íveket, mert többször és hosszabban kések.
Még nem kezdtem el, de ebből a videóból látom, hogy ennél rosszabb időt fogok futni, igaz az autóm talán gyorsabb lesz, vagy fordulékonyabb mint a Manta. BMW vagy Porsche, az utóbbi a sok hajtű miatt esélyes, de még nem döntöttem. -
jlaci74
aktív tag
válasz JulesTS #4050 üzenetére
Szép menet!
4:27-nél izgi volt ...
A Manta ennyire kezes, ( még nem mentem vele )
ennyire jó a setup-od,
vagy te vagy ennyire jó az RWD-murva párosításban...
esteleg mind egyben?
Az a pár érintő amit a popsija kapott az mennyire amortizálta az autót?
Kéziféket mennyire kell-lehet használni egy RWD-n?
Ha már kézifék, egy MOZA kézit ( ugye ez nem LC-s ) meg szabad venni ? ( most akciós és a sajátommal sehova sem haladok,
...innen is köszi az LC-t )
Ha nem LC-s akkor mennyire lehet vele "rásimítani" a kanyarokban,
ha értitek ... tehát nem túl digitális a működése, 0-1 ?
Nincs több kérdésem ... egyenlőre ... -
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4049 üzenetére
Meg is van:
https://youtu.be/pAw27hcDGW8 -
JulesTS
őstag
Na végigmentem a Fun-on. Majdnem úgy ahogy szerettem volna. Az első négy szakaszon 2.3 kisebb lecsúszásom volt csak, törés nélkül jöttem végig, az S5-ön viszont egész jól elkaptam a fonalat és 5 perc körül lecsúsztam a szakadékba, totálkár... Kár érte, mert egész jól mentem.
A negyedik szakaszról most töltődik fel a videó...[ Szerkesztve ]
-
bnorci71
addikt
válasz Találtgyerek #4045 üzenetére
Nem nagyon
De még egy Horváto. se olcsó 300juró szokott lenni fejenként talán a költésünk plusz a vásárlások.
Persze ha 6-7-9fő/busz ott az üzemanyag jobban szétoszlik, de a szállás meg nehezebb kérdés."If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
roliat
csendes tag
Sziasztok!
Legfőbb ideje már kilépnem a readonly módból és beköszönnöm a topikba, mert stabil résztvevője vagyok a PH VB-nek (a szervezésért ezúton is köszönet Találtgyereknek).
Tegnap egyben kellett lefutnom az egész portugál fordulót, az elmúlt 2 hétben sajnos csak ezen a napon volt időm erre, még mára sem tudtam pár szakaszt hagyni. Így nyilván iszonyú fárasztó utazás volt, a végső helyezésem sem lett az eddigi legjobbam (9. helyen állok jelenleg), de ezek ellenére talán ezt a helyszínt élveztem a legjobban eddig.
Az első 12 szakasz kifejezetten jól sikerült, többször is voltam a legjobb 5-ben, sőt, még egy szakaszgyőzelem is összejött a 6. stage-en, amit azóta sem értek hogy sikerült.
Sajnos a 13. szakaszon viszont elért a fáradtság, kicsit figyelmetlenné váltam, és jól odaromboltam az autót egy sziklafalnak, és kaptam egy dupla defektet (jobb első és hátsó). Úgyhogy mivel csak egy pótkerék volt nálam, így inkább ugrottam a következő etapra, így kihagyva 3 és fél szakaszt.
A maradék 5 szakaszra sikerült egy kicsit helyrepofozni a verdát (és magamat is ) és ismét egész jó időket menni. Ha jól emlékszem még egy elég szoros 2. helyezés is volt valahol, talán a power stage előttin. Így a végére a 9. helyet foglalom el jelenleg, ami a defektes kalandot nézve még egészen jó eredmény is. Ha sikerült volna legalább 2 napra elosztanom a versenyt, akkor sokkal jobb is lehetett volna, de majd legközelebb.
Mindenesetre nekem nagyon bejött ez a helyszín, és még egyszer köszönet a szervezésekért! Innentől igyekszem aktívabb lenni a topikban írásban is, olvasva már követem szinte az indulása óta.
-
bnorci71
addikt
válasz Találtgyerek #4039 üzenetére
Az ismerősök közül mindenki maximum csak a hazai versenyekre vagy esetleg 1-2 osztrák versenyre hajlandó eljönni.
Mellőlem meg kikopott a társaság ezért jó ideje még hazai futamon se voltam. Tavaly fiammal ketten voltunk Monte-Horváto.-CER aztán a CER-n összeismerkedtünk egy hasonló cipőben járó sráccal+lánnyal aki pont hasonló cipőben járnak, a srác kezdett el összeverbuválni egy csapatot, idén már együtt járunk. Veszprém-Horváto. ami nekem meg volt, de Barumon is voltak. Szeptemberben a fiammnál egy Ír bajnoki futam utána CER-re megyünk és a jövő évet is tervezzük már. Grand Canaria+Eifel ami a terv meg majd még kitaláljuk. Észt futamon gondolkodok nagyon az hasonló mint a finn és olcsóbban megúszható.
Sajnos sokan járnak ebben a cipőben, hogy elkopott a társaság vagy csak itthoni futamra mennek. Pedig egy VB még ha 8 autó is ami a show akkor is más dimenzió. Na meg a hangulat.
Monte vasárnap reggel -5/8°C és ez nem a Tourini hágó. ~4Km sétáltunk reggel 5-6-kor a kocsitól olyan sor parkolt az út szélén"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
dundi94
tag
válasz Találtgyerek #4041 üzenetére
Tehát rossz ember nem lehetsz!
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
dundi94
tag
válasz Találtgyerek #4039 üzenetére
Oksi, mi szerintem 100% hogy megyünk jövőre, összehozzuk
Pont az ellenkezőjére kezdünk rászokni, nagyon tré a haza bajnokság úgy hogy inkább kevesebb de minőségibb versenyekre szeretnénk járni. Barum valami VB ilyesmi.... -
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Skeleton01 #4034 üzenetére
Kár érte. Ha nem erőlteted akkor pár hellyel előbb végeztél volna a verseny első félben mutatott tempóval. Általában az első 10-ben voltál. Volt 6. időd is. Azért az nem rossz tempó.
06-3o/9759I39
-
dundi94
tag
válasz Találtgyerek #4016 üzenetére
Barátokkal, 6 fő 3 éjszaka 160 ezer,jegyek fejenként 10 ezer, elment egy tank benzin, meg amit az ember vásárolt.
Durván fejenként olyan 45-50 ből megvoltunk simán[ Szerkesztve ]
-
petikeh
tag
Befejeztem én is. Hát ezen az utolsó pár gyorson már volt minden is. Fáradtan is ültem neki, az autó is elég kopottas volt, főleg a kormányzás, felfüggesztés, difi oldalon... Szóval 1-1 kanyarban eléggé vezethetetlen volt, plusz a powerre teljesen kuka lett a 4 gumi is. Az első visszafordítónál sikerült megnézni, hogy mi van a bokrok mögött, szóval onnantól annyira már nem is akartam erőltetni.
Jelenleg 5. helyen állok összetettben, ami nem tudom, hogy jött össze, de ha így marad, akkor megint elég erős pontokat sikerül összeszedni. Jó verseny volt, kemény volt ebben a melegben, de élveztem.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Skeleton01
aktív tag
Beérkeztem én is délután. Nem sok tapasztalatom volt ezeken a szakaszokon eddig, óvatosan kezdtem, ez látszott az időkön is, aztán elkezdtem erőltetni, ennek az S11-en meg is lett a "jutalma", egy sziklafalra csúszás + defekt, és több apróbb koccanás. Összességében semmi gond még, a következő szakaszon egész biztató időt sikerült futni. S13: a gép kb. rendbe téve (váltó, kipuff, kaszni javítatlan marad), 14-es hosszún viszont katasztrófa: terminal, a szakasz közepén, bármiféle előjel nélkül a váltó elszállt. Itt át kellett értékelni a folytatást, de gondoltam, megpróbálom a kármentést S17-től, sikerült egész vállalható időket is menni, voltak szoros párharcok. Nem volt egyszerű verseny, de legalább célba sikerült érni (a váltóhiba után azért felmerült bennem, hogy elengedem). Köszi a szervezést!
Szerk.: Hogy ennek most pontszerzés lehet-e jutalma az kérdéses, pillanatnyilag még igen.
[ Szerkesztve ]
-
YxVs
senior tag
válasz Találtgyerek #4023 üzenetére
Nem úgy volt, hogy FUN lesz és B csoport 4WD?
Nem mintha ez baj lenne, csak nagyon várom már, hogy a szörnyeteg Audit terelgessem -
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #4023 üzenetére
Köszi, már le is csapattam így látatlanban. Jó kanyargós, visszafordítós, itiner is pontos. Az egész alatt volt 3 könnyű sérülésem a csiga tempómhoz.
.
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4023 üzenetére
Nagyon köszönöm, jók a helyszínek...
-
Zsivany91
csendes tag
válasz Találtgyerek #4023 üzenetére
Ebből a görögből, ha jól látom olasz lett..
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4021 üzenetére
Sokkal motoválóbb egy jó társaságban versenyezni az utolsók között, mint AI vagy leaderboard ismeretlenjei ellen menni...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4010 üzenetére
Külön gyakorlásra nincs időm, teljesen jó így versenyeken tanulni, amúgy sem a helyezésre megyek.
-
ndlx
aktív tag
válasz Találtgyerek #4001 üzenetére
Részemről is befejeztem, illetve feladtam, amikor már 1-esben sem ment fel a hegyre, bár lefelé még közepesen lelkes volt
Sajnos apró koccanásokkal sikerült annyira rottyra tenni a gépet, hogy a szervizek már csak szépségtapaszok voltak.
Összességében viszont állat jó volt, amíg tartott, szóval köszi
Asszem legközelebb nem fogok nulla pályaismerettel nekifutni mert így eléggé necces volt sok rész, főleg az ugratók. Valahogy mindig meglepi volt mögötte
És hát tökre kéne figyelni arra, amit javasoltál, hogy nagyon nem kéne ide-oda csapkodni a gépet.[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
petikeh
tag
Jelentem nem tűntem el, a VB-t is elkezdtem és a szokásos nehéz kezdést követően a végére kezdtem el belejönni. Van még hátra egy kör, az utolsó öt szakasz, azt igyekszem ma mindenképp lefutni.
Addig is itt egy videó az egyik rövid gyorsról:
Itt jelenleg a harmadik helyen állok, az eleje elég bénácska, de nekem ez a szétvert murva futóművel, az égig emelt rugókkal, kemény gumikkal, 'kilóharminc körüli, naplementés száguldás elég ijesztő, szóval próbálom ott nem eldobni a verdát.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
dundi94
tag
válasz Találtgyerek #4012 üzenetére
Na akkor egy kis Barum.....
Idén se sikerült csütörtökön este elindulni, pénteken 3kor kelés, 5 kor indulás kb 10 körül voltunk kint. Megnéztük az edzést majd elmentünk bevásárolni a hétvégére, itt jegyzem meg hogy Csehországban is kb minden olcsóbb mint itthon.....Onnan mentünk a szállásra egy kis apartman Zlintől 20 km-erre. Elfoglaltuk a szállást, bepakoltunk sört betettük hűteni fürdés, aztán mentünk ki Zlinbe a városira.
Egyszerűen hihetetlen még így sokadjára is az a közeg ami ott van. Egyébként RBR-ben majdnem az összes Barum pálya bent van, egyből jött is h a városban hova kéne állni. A körforgónál álltunk meg, egész jó kis hely volt, a pálya 2 szakaszát is láttuk.
Szombatra virradó éjjel sikerült hazaérni 1 körül, 3 kor meg indultunk mert be akartunk menni a pályára lezárás előtt. Slusovicebe mentünk, nagyon jó helyen álltunk körgyorson, sokszor láttuk őket, egy kicsit technikás, ugratós részen. Közbe megfőtt egy jó pörkölt, fogyott a sör délutánra jött egy kis eső, de hálistennek a pavilon megint hasznos volt.
Vasárnap Pindulát céloztuk meg, valami tempós részt kerestünk, meg is lett. Egy tempós kanyargós részen voltunk ahol kb leszabályzásról fordultak el, nagyon jó rész volt az is.
Még mindig azt mondom hogy ez a Barum egy csoda. nagyon sok ember, jó szervezés, jó hangulat, lehetne tőlük tanulni.
Elnézést ha kicsit esetlen a beszámoló, nem sokat írtam idáig[ Szerkesztve ]
-
Találtgyerek
Topikgazda
Én is befejeztem tegnap a VB-t. 10-11 szakaszt kellett körülbelül befejeznem. A végére azért már elfáradtam rendesen. Leginkább a melegtől.
Nagy történések nem voltak igazából. Az utolsó 3-4 szakaszra kicsit erőtlen lett az autó. Megjött a turbó hangja, de egész jól ment még. A power előtt helyre raktam a turbót és motort és újra ment rendesen. Az utolsó 5 szakaszra a közepes gumi maradt már csak.
A vége felé már egész jól csúszkált. A power-t meg akartam nyomni kicsit, de ott már annyira nem volt tapadás ezzel a kopott közepessel, hogy 2 rontott féktáv után úgy éreztem, hogy el kell ezt engednem, mert csak baj lesz belőle.
A 2 rontott féktáv szerencsére mindkét esetben visszafordítóban volt és volt hely visszafordulni. Nem ütköztem semmibe.
Az autó jól bírta végig a versenyt, a végén volt csak az előbb említett kis turbó probléma.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz dundi94 #4011 üzenetére
Szia!
Ha van kedved, akkor jöhet egy kis beszámoló a Barumról is. Verseny, szállás, egyéb élmények. Szerintem bőven elfér ebben a topikban, itt mindenki szereti a rally-s dolgokat.
Persze szigorúan OFF-ba!
Sajnálom, hogy a VB így alakult. Az elején azt gondoltam, hogy rendesen meg fogsz szorítani a végére. Majd a következő versenyen. Gratulálok a power megnyeréséhez!06-3o/9759I39
-
dundi94
tag
Sziasztok!
Tegnap befejeztem a Portugál VB-t. Kicsit szűkösen de sikerült rá időt szentelni. (Igen, nyaralni voltam a Barumon )
A 30 km-es gyorsig viszonylag jól mentek a dolgok, volt büntim amit nem értek, túlcsúsztam egy elágba megfordulok elindulok az út felé, erre visszadob büntivel.
A hosszú gyorson kezdődtek a bajok igazán, kb a 3/4-éig teljesen jól sikerült gyakorolni az önmegtartóztatást, majd jött egy aszfatos J3 levág amit úgy gondoltam elfér telin....hát nem, éppen hogy de megakadt az eleje a kőfalba beforgatott, autó odalett.Majd inentől kezdve rémálom az egész, de talán az utolsó előtti szervíztől( behányt a racenet nemtudom megnézni) lett teljesen gatya. Egy féktávon erős fémes hang majd a fék kiszállt a beszélgetésből, plusz eltaláltam egy követ úgy elütötte a futóművet hogy jobbra nem tudtam semennyit sem fordulni, így felkellett adni a következő szakszokat. Poweren is sikerült egyszer forogni, nem túl kielégítő teljesítmény most, de köszönöm szépen a szervezést, élveztem ezek ellenére is.
-
JulesTS
őstag
Pálya autós rutint el kellene hagynom. A szakaszoknak ismeretlenül megyek neki. Ez eléggé megnehezíti nekem a helyzetet. Legalább egy pályabejárás kellene a verseny előtt, de arra nem lenne időm, arra meg pláne nem, hogy megtanuljam a szakaszokat... A való életben se úgy mennek neki a szakaszoknak, hogy életükben először látják...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4005 üzenetére
Olyan mint egy 40 évvel ezelőtti kórházi ágy rácsos vége.
Én még ott tartok, hogy aránylag sokszor előfordul, hogy akaratlanul is a pályán kívül találom magam.
Azzal nincs is baj, hogy betonból van, de még tapasztalnom kell, hogy amikor jövök vissza, melyik tábla vihető ki és melyik nem... -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4003 üzenetére
Töltsd fel YouTube-ra és linkeld be. Szívesen meghallgatom.
06-3o/9759I39
-
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4002 üzenetére
Jelzőtábla, némelyik bokor és vasrács is az EA műhelyében vasbetonból készülnek, tiltott gyümölcsök.Sokan bukják a szakaszokat, szervizeket, mert leszáll a vörös köd és a fizikát meghazudtoló tempóban nyomják.....tehetségüket, képességeiket egy kis visszafogottsággal, ésszel kellene párosítani így reálisabbak lennének az eredmények ill. kevesebben fordulnának el a játéktól. Talán arra kéne gondolni, hogy mellettem ül a navi is, és mindkettőnket vár valaki, realisztikusabb szemlélettel kellene ezt a játékot kezelni, de mindenkinek!
Nekem is jó lenne ha alattam kiürülne az illető szakasz táblázata.. -
Zoolee1976
aktív tag
Gyerekek! Megihletett a kiesésem,a sok nyűgünk, na és persze a felszabadult pár órám.Bőszen "nektek írom a dalt" este remélhetőleg elkészül, és itt meg tudom osztani! Remélem pár mega MP3 at fel lehet tölteni ide!?
[ Szerkesztve ]
Zoolee
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4001 üzenetére
Lehet óvatoskodni, de amikor a fém rács, amit egyébként a való életben félkézzel elhajítasz, pont úgy jön szembe velem hogy nem veszem észre mert élére van állítva, és elakadok benne mintha egy 20m mélyre leásott tömör vasbeton hídláb-ba mentem volna bele, akkor addig hiába óvatoskodtam...
De tudom, ne menjek le az útról. Csak az még nem mindig jön össze. Majd a következőn tovább próbálkozok...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest