Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Egy korszak vége
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5498 üzenetére
Ezt a power dolgot elmagyarázod miért különleges?
Legközelebb tudjam mire kell még figyelni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gomez86
őstag
Kitartás Bajtárs!!
Azt figyeltem meg hogy mivel sok padlógázas szakasz van, 6-os kanyarok egymás után, még fütyülő turbóval is tudtam egész potens időket menni... szóval lehet még itt simán jó eredmény!
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
tag
Ma este volt kedvem, így folytattam a (számomra) horror-helyszínt
S6: kétszer leestem az útról, volt benne kocc is, de semmi veszedelmes szerencsére..
S7: Volt egy kanyar benézős túlcsúszásom, rükverc, majd gyí tovább. Amúgy egész élveztem ezt a stage-et
S8: eddigre aránylag belejöttem, így ez a szakasz megvolt hiba nélkül, ha nem is gyorsan, de legalább biztosan.. És klassz volt néha rendesen keresztberakni a verdát, ahogy kell
S9: Megint egy olyan stage, ahol ebűvöltek a fények...
Az időm is kivételesen egész elfogadható lett, már-már kezdtem bizakodni...
...de aztán jött az...S10, ahol konkrétan az első kanyart nem sikerült bevenni, és frontálisan telibekaptam a táblát , ezzel minden remény oda, hogy a szervizben rendbe rakhassam a gépet..
Nem is értem, komolyan, ilyen hibákat nem szoktam véteni. Anyway, szerviz, aztán valamikor folytatom... becsületbő' is végig kell gurulni mán'if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
válasz koncsosakos #5490 üzenetére
Nem lehet rögtön nyerni... ,
tessék beállni a sorba, vagyunk előtted még páran ... -
petikeh
tag
válasz Bandit21 #5488 üzenetére
Én szoktam szerkeszteni, küldeni @Találtgyereknek a PH! VB futamok itinerét. Ha gondolod, akkor csinálok belőle mindig egy kivonatos verziót is. Teszem azt minden nap 3 leg helyett csak egy és így az átlagosan 18-21 szakaszos versenyekből rögtön csak egy 6-8 szakaszos lesz, ami felkészülésnek is jó, illetve azért akinek kevesebb ideje van játszani még az is tud rá időt szakítani.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Ratrak
tag
Üdv az újaknak!
Szerintem sokkal kevesebb taktikázás van itt, mint egy pályaversenyen, sógorom F1-ezik, bele se merek kezdeni az alapján, ami ott megy... gumitaktika, safety car, setupok, DRS, kutyámajom... Itt felraksz valamilyen gumit, picit játszol a setuppal, ha nagyon akarsz, és gyí.
A macera itt az, hogy vigyázni kell az autóra, az a nehéz, ha az ember gyorsan megy
Raceneten (linkek az összefoglalóban) fenn van minden versenyen az, hogy milyen "körülmények" vannak az egyes stage-eken, ezeket egy-az-egyben le tudod másolni a játékban is, ha akarod, és akkor úgy is lehet gyakorolni, vagy ott a TimeTrial, ahol mindig "tökéletes minden" - napszak, legjobb gumi-értelemben, a versenyen annál kicsit-vagy-sokkal rosszabbul fog viselkedni az autó. Viszont a saját magad által összerakott verzióban van pl. olyan, hogy Monte télen, a TT-ben valami általam érthetetlen okból nincs tél...A DR 2.0-nek sztem gravelen jobb volt a fizikája, ez hóban és aszfalton jobb, viszont mindenhol nagyon élvezetesre lőtték be, ezért (is) megy nagyot gondolom.
Gomez, jaja, én dobtam fel a "mindenhol a két hosszú stage, napfelkeltében/naplementében, akár egyik esősen"-dolgot, for fun De a meglévő "szériák" mellé nem biztos, hogy beraknám, ha túl sok lesz, nagyon elaprózódhatnak a dolgok. De ha gondolod, és van kedved, lődd fel, én tuti szívesen csatlakozom, számomra a játék egyik fő vonzereje a hosszú stage-ekben rejlik
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz koncsosakos #5490 üzenetére
Szia!
Örülünk, hogy csatlakoztál. A legtöbb szakaszon nagyon jó időt mentél. Így tovább! Sok sikert a továbbiakban!06-3o/9759I39
-
koncsosakos
újonc
válasz Találtgyerek #5487 üzenetére
Sziasztok! Tetszik a bajnokság, igaz nem készültem fel kellően így eléggé ropira törtem az autót, nem nagyon indultam még ilyen hosszú versenyeken, volt szakasz amit lehoztam kissebb hibákkal, de kell még km-t gyűjtsek hogy legyen eredményem is. Jó kezdeményezés, bízom benne hogy jó csatákat fogunk vívni. Üdv, Mindenkinek!
-
Bandit21
addikt
Nem tudom jár e bárki Szeged felé kicsit off de talán itt jobban elfér mint a kormányos topicban. Ma gokart verseny lesz Szegeden a pláza alatt de ami miatt ide írom ezt az az hogy vaskerek kupa lesz ami annyit tesz hogy a jobb hátsó gumit leeresztik majd kap egy méret azonos PVC csövet és felfujjak így. Gyakorlatilag a két széle tapad egy kicsit de amúgy kb drift goakrt lesz. Minden balos kanyarban kihívás így menni (jobban hátra támasztana de nem tud) es ellenkormanyzas is óvatos ilyenkor mert ha át csap jobbra akkor a bal hátsó meg betapad.
Van kb 10 fokos állása az első gumilnak ami még nem túl és nem alul kormányzas így.
Évekkel ezelőtt volt már ilyen párszor, normális közegben (vigyázni egymásra) jó móka.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Gomez86 #5482 üzenetére
Ezt elfelejtettem leírni de igen ez az ötlet hogy fun hosszúságú lenne ez a vBliga, tehát vagy az elejét/ véget közepét másolnam.
Vagy kimaradna minden ami 6 km alatti nem tudom kitalálom meg de igen az ötlet ez volt csak nem írtam oda hogy nyilván nem 22 Stage lenne a heti gyakorló verseny.
6-8 a közepén egy szervizzel és akkor egy fenekkel akár végig lehet ülni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5485 üzenetére
Igen, tegnap regisztrált elvileg
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5483 üzenetére
Igen, rokonom
Én hívtam meg . -
Találtgyerek
Topikgazda
KoncsosAkos nevű játékos itt van köztünk? Vagy ismeri esetleg valaki?
06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
#5474 Laby: Welcome ahogy elkezded úgy jössz majd bele. Autóbeállításokat hagyd szerintem az elején, én elég sokáig mentem gyári setupokkal, és inkább autót váltottam kategórián belül ha nagyon nem jött be (ahogy Laci is írja TT-n tesztelve).
#5476 Találtgyerek:: Brutálisan idegesített az ajtó hiánya. Amúgy azért csináltam meg elsősorban a karosszériát mert nagyon zavart hogy nem hallok...
#5481 Bandit21: Ha szabad javasolnom, ha a VB-t járjuk be, akkor lehetnének rövidebbek a "B"-s bajnokságok. Másodszor is letúrni a 20+ szakaszt lehet hogy sokaknak nem lesz ideje, sajnos én is félbehagytam a legutóbbit
Amúgy érlelődik bennem egy olyan is amit valamelyikőtök korábban mondott hogy ilyen "endurance" szerű taktikázós óvatos bajnokság.
Minden országból kiválasztom a leghosszabb szakaszokat, mondjuk 2-2t, és oda-vissza HC dmg-el és mondjuk középen egy szervízzel megpróbálhatjuk lehozni Nekem pont nem megy az óvatos versenyzés, ebben szeretnék fejlődni, és ez jutott eszembe hogy talán így tudnék.
Téli szünet alatt lesz időm ezt normálisan végiggondolni, meg megtervezni is aztán megindítom és aki jónak látja csatlakozhat"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Bandit21
addikt
-
jlaci74
aktív tag
Én is kiegészíteném pár tanáccsal a fentieket és örülünk hogy itt vagy!
Hogy melyik autó fekszik neked azt TT-ben teszteld , majd állítgasd magadra, aztán a versenyen a Shakedown-on finomítsd a verseny körülményekhez ha szükséges, egyet mindenképpen menj mert ha kihagyod nincs +1 gumi szetted, ill. amivel kezded a Shake-et abból kapsz +1 szettet, ezzel is lehet taktikázni...
( több féle keménység létezik )
Ha az alapokon túl vagy lehet egy-két tesztverseny pl. Bandit féle B liga, talán pont az ilyen ismerkedős téma miatt találta ki.
Közben látom, inaktív ... de van millió más clubverseny, Racenet-en tudsz csatlakozni ezekhez. -
JulesTS
őstag
Fun-on és RWD-n nincs akkora taktikázás, ha mész Shake Down-t, akkor lesz elég gumid minden szervizre és hardcore damage sincs (igaz most már a VB-n se), de sűrűbben vannak a szervizek, így ha nem csinálsz túl sok nagy hibát, akkor bele lehet férni a javításba is. A setup fontos, legalábbis nekem az. Mindegyik autóval menj shake down-t és amelyik a legkomfortosabb, azt válaszd. Azon kevesebbet kell állítani. Valaki linkelt EA WRC setup magyarázó videót. Azt érdemes megnézni.
Ha kevés időd van rá, akkor ahogy én is, hagy ki a gyakorlást, élesben menj FUN-ra és RWD-re.
A magyarítás meg 1..2 napon belül jön a patch után, a régi hanggal meg nem működik, elszáll a program. -
Találtgyerek
Topikgazda
Sokat lehet javulni egy jól beállított autóval, de az elején nem biztos hogy a határok feszegetése a legjobb ötlet.
A gyári beállításokkal is lehet jól menni. Beállításokat tudunk adni többen is, de a legjobb a saját magadra állított autó.
Például az én beállításommal többen nem tudnak menni és gondolom fordítva is így lenne.
Az összefoglalóban van az autó beállításaihoz egy magyar nyelvű videó.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Laby
őstag
Nem voltam itthon 1 hétig, de előtte sikerült kipróbálnom egy fél órára a játékot. Belőnni hardveresen, meg kicsit menni vele 1-2 rövid szakaszt.
Meglepően tetszik a fizika, azt hittem halál fapados lesz.
Nagyon tetszik ez a közös bajnokság aktivitásotok meg a társaság aki itt van, szóval remélem ezer éve pályaversenyzésemet kiegészíti majd a rally is kicsit.Dirt 2.0-át próbáltam régebben, de egy 15 percnél tovább nem bírtam, annyira bugyutának érződött, szóval ez nagyon kellemes meglepetés.
Viszont IRL is totál vakfolt nekem a rally, úgyhogy amiket itt beszéltek azt sem tudom mit jelentenek... Sok taktikai, rákészüléses lemaradásom lesz mire felfogom mit hogy is kellene, mert ahogy nézem itt nagyon taktikázni kell gumikkal, töréseket hogyan kezelni, javításokra rájönni, időjárást nézni előre...stb.
Majd pár napon belül talán neki tudok már állni és jobban felfedezni a játékot, aztán gyakorolgatni, meg szimulálni a liga szakaszokat, pályákat és megnézni hogy vannak ezek a szervizelések...stb.
Setup-pal koca szinten nem kell foglalkozni ugye? Vagy brutál lemaradás hogyha semmit nem állítok az autón?Magyarítás:
Küldtétek gep.monster weboldalt, ha jól értem, ahányszor kijön valami kicsi frissítés a Steam-en a játékhoz, annyiszor el fog szállni a magyarítás ameddig a készítő srác nem reagál rá?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
jlaci74
aktív tag
Ismerős a környezet?
Juha Kankkunen , 1999 Rally Finland -
jlaci74
aktív tag
válasz Gomez86 #5471 üzenetére
Először is Gratulálok!
Én a szerviz utáni 2.-on ( S16 ) elintéztem megint, a gyors elején egy jobb 3-ban elmentem egyenesen ( pillanatnyi koncentrációs hiba ) és lekoccoltam egy fát, tolatni is kellett, +a kormánymű és a hűtő is odalett, aztán később is forogtam egyet, majd a vége előtt kb. fél perccel kőfalnak csúszva defektet kaptam, nem cseréltem le hanem kivergődtem vele.
A kövi kettőt is piros hűtővel, gyenge motorral és eltaktikázott-kopott gumikkal szenvedtem végig...Itt-ott magamra ijesztettem, de tető nem volt...
Utolsó szerviz: minimum idő jut mindenre, kivéve váltó és kipufogó, ezekre semmi, pedig utóbbi már napok óta piros és mint tudjuk kihat a motorteljesítményre... Viszont gumiból felkerül az új szett,
ölöm-bódottág...
Az utolsó 4-et kifejezetten élveztem, Gomezzel felváltva nyertük ( eddig ) a két Hatanpää-t ő, a két Peltola-t én ...
Néhány video:
Vizes Saakoski
Peltola
Hatanpää
PowerStageKöszönöm a szervezést!
[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
válasz Gomez86 #5442 üzenetére
No be is fejeztem ma délután. Végül ezen a szervízen a motort nem csináltattam meg, így még pont benne voltam a büntetés nélküli időben.
Aztán toltam tovább a szakaszokat hol Laci előtt hol meg utána végeztem ahogy kell, de láttam hogy nagyon megy, így én inkább leszereltem az egyik ajtót, mert nehéznek éreztem a kocsit és amúgy is izzadtam nagyon:
Vegül valami miatt mégis én kerültem előre egy picivel, de őszintén szólva ha mögötted végzek Laci annak is tudtam volna örülni mert így a verseny szorossága jó izgalmasra hangoltaMost maradt az hogy nézem a nagyokat ahogy jönnek majd szépen
lassangyorsan.Ezzel a képpel búcsúznék:
(a power szakaszról ahol a következő kanyarban egyből nekicsúsztam egy fának, mert csak )"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
petikeh
tag
A DuEn féle havas kupát tegnap lefutottam sikeresen. Majdnem összejött az álombéli top 50, de megyek tovább. Pláne, hogy a múlthéten szinte semmit nem sikerült gyakorolni.
A PH VB futamon, meg megint belefutottam a saját hülyeségembe. Legstabilabban valamelyik Puma-val tudok menni, annak ellenére, hogy akár a Yaris, akár az i20 gyorsabb, de többet is hibázok velük.
Szinte nincs hibátlan gyors, vagy megforgás, vagy partfalfogás, vagy néha ezeknek valamilyen idióta kombinációja. Ellenben bírom ezt a finn helyszínt, szerintem hangulatos (Dirt2.0-ban mondjuk jobban tetszett...), csak tényleg elég egy apró hiba, egy rossz leérkezés és a rally1-es autók tempója mellett már kész is a baj.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #5462 üzenetére
hát jól igyekszel azt látom Most néztem meg hogy kerülgetjük egymás idejét szépen fel-le
Ma este/délután szerintem letolom a maradék 8 szakaszt, mert nem bírom ezt a stresszt :
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5464 üzenetére
Nem rossz ötlet a lassabb autó! Amikor motorhibás az új WRC, akkor valahogy gyorsabb vagyok. (vagy legalábbis annak tűnők)
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5458 üzenetére
Volt is. Most már szerinmtem beleszámítja a javítás időtúllépést az eredménybe. Javítás után megint kilyuklasztottam a hűtőt, megfütyültettem a turbót és csinátam egy totálkárt...
Az utolsó szervíz után egész jól sikerült a 20. szakasz, ott most első vagyok, de a Power Stage-en ami ugyanaz volt, csak estem keltem, pedig a 20. szakasz idejével 2. lennék ott (tudom, még sok UFÓ nem tart még ott, de akkor is...). -
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #5464 üzenetére
Mégjobb, jöhet a Rally2
-
Találtgyerek
Topikgazda
Tervben van. Annyit módosítanék majd, hogy változatlanul másolnánk a versenyeket, de rally2-es kategóriával.
Sokaknak túl gyors a rally1 és a rally2-ben az autó is több.
Én például szívesen mennék gyengébb autóval, hogy szorosabb legyen a verseny.
Jó lenne ha te is tudnál csatlakozni. 1-2 verseny után szerintem már nem a mezőny végén lennél.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #5453 üzenetére
Annak ellenére, hogy idén egyáltalán nem volt időm részt venni a VB-n, szerintem tök jó, hogy másoljuk/másoljátok.
Köszi nektek a belefektetett energiát, remélem jövőre is tervben van hasonló és akkor talán részt is tudok venni rajta, kell még egy hátul kullogó a listára.
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5461 üzenetére
Eredeti.
Köszönöm!
Igyekszek megnehezíteni a dolgát ...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5453 üzenetére
A vizes-saras körülményekkel semmi bajom,
nem látok ill. kifolyik a szemem, ezzel van problémám, bár tudom, mindenkinek egyforma.
Ilyen körülmények között egy-egy itiner hiba ( ami azért itt is előfordul ) és megy a levesbe az egész verseny,
ami egyébként a kedvencem, én imádom ezt a repkedést, de pont itt lenne nagyon fontos a pontos és időben bemondott információ, mikor-hol-honnan-hova, stb ...
Ráadásul én az eredeti piktogramos itinerből megyek ami nem a látómezőmben van, mindig emelni kell a tekintetemen hogy lássam mi következik, ez eléggé megosztja a figyelmemet és erre jön a monszun eső... északon...
Na jó, nem picsogok , este csinálom tovább...A monitoron az itiner pozícióján nem lehet változtatni? Lentebb raknám...
-
Találtgyerek
Topikgazda
Nekem is bejön a nedves felület, de nedvesen kicsit túl óvatos vagyok szerintem.
VB-t a legtöbb esetben Peti rakja össze. Én meg visszanézem a versenyről a riportokat, írásokat és videókat nézek, hogy milyen időjárás volt.
Én eddig minden helyszínt élveztem. A kedvencem eddig a jeges Monte volt. Azt nagyon eltalálták. Mondjuk pont ott volt az egyetlen nagyobb hibám, ami miatt el is buktam a versenyt.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #5453 üzenetére
Egyetértve én is Ratrakkal, szerintem is jó a változatosság. Meg pl imádtam az esti svédet is a múltkor. Csak nem látok és nekimegyek a fának De ez az én bajom, nem a játéké.
Arról nem is beszélve ha bejárnám a helyszíneket ahogy a valósok is és mondanám Vandának hogy ide nagy betűvel írd fel hogy fa kint, vagy hogy postaláda belóg. Akkor kevesebb ilyen baki lenne...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5451 üzenetére
Előtte javítottam, nagyjából rendbe lett rakva. De a szakaszon már úgy nézett ki mint javítás előtt, a végére meg jött ez. Kicsit megcsíptem a farakás szélét és megdobta...
A következő szakaszra még nem mertem kimenni... -
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #5453 üzenetére
ezt csak halkan merem mondani, de igazából én talán jobban is szeretem a játék fizikáját és akár a vizualitását is nedves úttal... És igen, nagyon klassz, hogy a VB a valóst igyekszik másolni, köszi a rengeteg belerakott energiát (asszem Petivel együtt csináljátok, neki is!)
Nekem simán csak a location nem adja most, de az meg ilyen, másnak meg az nem tetszik, ami nekem a kedvenc. Talán a jó öreg Walter Röhrl-től hallottam egy interjúban, hogy ő nem szeret repülni, ki is hagyta az ugratós helyszíneket, a csapat totál kivolt... Én az öregnek a poros lába nyomába nem érek, de ebben egyetértünk, én se szeretem a bakkecskézős vakrepülést rallyban, bár kétségtelenül van egy hangulata
Holnap ha minden jól megy, visszaülök a kormány mögé.if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5450 üzenetére
Száraz november
utánesős december
...
Legközelebb lehetne 50km-es gyorsasági, jégesővel ablaktörlő nélkül,
sötétben lámpasor nélkül...
S12-en rommá törtem a hűtőt és a kormányzást,
S13-14, lebotorkáltam gyökkettővel motorerő nélkül a szervizig, kétszer ennyi idő is kevés lenne rendbe rakni...
Amíg kerék van alatta megyek tovább... -
JulesTS
őstag
Nekikezdtem én is. Csak a szokásos...
Eleinte egész jól ment, aztán ahogy esik szét az autó, úgy én is...
Haggyá' má' én így érek célba:
https://youtu.be/l1kFM9c85SQ -
Ratrak
tag
Nna, a hétvégén én is nekigyűrkőztem a "rettegett" Finn rallynak (nekem ez a helyszín még soha nem adta, semelyik játékban, itt túlélésre megy a játék számomra).
Az sem segít, hogy életem egyik legdurvább novemberén vagyok túl, és még nem biztos, hogy minden múlt idő lesz, már ami a durvaságot illeti. Ennek ellenére, ugye "kikapcsolódásképp" jöjjön egy kis koncentrálás a kormány mögött...S1: Biztonságos, nyugis menet lett, lassú, de legalább gond nem volt, karc sincs a fényezésen.
..és jött a szerviz. Itt elkövettem azt a hibát, hogy picit állítottam az autón... Nem kellett volna, rossz irányba sikerült, bizonytalanabb és irányíthatatlanabb lett tőle sajnos.... és ennek meg is lett a következménye...S2: Ez még lejött szépen
...de aztán...S3: eső. Nem ezzel lett volna a gond, hanem ezzel a r*%ߤ÷ postaládával, amire nem
mondja, hogy don't cut:
A dolog annyira váratlanul ért, hogy utána párszáz méterrel kereszbe álltam az autóval (gondolom kapott a futómű, és már pont nem úgy hozta le a dolgokat, mint ahogy reméltem), és arra párszáz méterrel úgy sikerült leesni az útról, hogy egyenesen be az erdőbe... Elindultam volna vissza, amikor visszarakott a játék 30 másodperccel...
Na, ezen az egészen így egyben úgy felk.rtam az agyam, hogy a pálya maradékát kocsisként anyázva gurultam végig gyök kettővel - nem vagyok rá büszke, de bevallom, bennem is felmerült az "instant Alt-F4" gondolata, amit már régen, nagyon régen éreztem gép előtt... Ugye nem vagyok "rutinos hibázó", ha beesik valami komolyabb, engem az nagyon kizökkent a ritmusból.
S4-S5: Önmagamhoz méltatlanul mentem, ritmustalan, lassú, így is rommá hibázós szemét lett ez a két szakasz, csak imádkoztam, hogy a nyavajás szervizig bírja már ki valahogy az a szegény autó - bizonytalan, lebegős, gyorsulni képtelen trágyadomb lett belőle az elcseszett setup, meg persze a hibák/törések miatt. A bármiféle "pontokért versenyzéssel" kapcsolatos esetleges álmaim így el is szálltak, de a sportember feláll a földről, ha oda is kerül, szóval a versenyzést folytatom majd a napokban, ahogy lesz hozzá erőm/energiám és időm, hátha pár pont azért leesik majd - de ha nem, akkor is, becsületből.Szervíz: annyira nincs is vacak állapotban az autó, ahogy nézem, a váltó kivételével minden kijavításra tud kerülni. Így még annyira sem értem, hogy miért úgy viselkedett, ahogy a szakaszokon magukon... Gyorsan vissza kell állítani a "még jó" setupot (ami kb ugyanaz, mint az Észt volt), mert ez így borzadály, aztán majd meglátjuk.
Nektek is kitartás, látom másnak is sérül az autója - nemtom, én ezeket a pályáról leesős dolgokat mentálisan nehezen kezelem, teljesen kizökkenek, ha az autó zökken (he-he ... bocsi)
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
-
Gomez86
őstag
Olyan kedvet kaptam itt az élménybeszámolóktól, meg a képektől hogy délután/este nekiugrottam én is a folytatásnak!
Mai első gyorson még kicsit kellett visszarázódni, így hogy egész héten automobilista ment, de aztán olyannyira meglett a fonal hogy S5 egyelőre szakaszgyőzelem
Úgy örültem magamnak hogy majdnem pukkant a pezsi
Aztán persze ez gyorsan elmúlt Jöttek az esős szakaszok, megforgások miegymás. Lacival kerülgetjük egymást szépen. Aztán S11, a szervíz után olyan szakaszok jöttek amik egyáltalán nem voltak ismerősek. De lehet csak nekem hagy ki, illetve gondolom valamelyik szakaszok visszafele, de mégis olyan "ismeretlen" volt az egész hogy óvatosan igyekeztem menni.
Ja... meg a heavy rain? ... hát konkrétan nem láttam hogy mi van...
Itt úgy összetört a kocsi mint egyszer...Viszont érdekes az is hogy van olyan eső, amikor a szélvédőn nem látszik hogy esik... Nincs eső effekt... Ez a bug volt már korábban is, úgyfest visszatért...
Mindenesetre az esés után így néz ki a szervíz:
Jövő héten folyt-köv!"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Bandit21
addikt
válasz jlaci74 #5436 üzenetére
Nálunk ott az 5 gyerkőc, én már mindent elkaptam, és minden ellen védett vagyok... (bárcsak így lenne, idén szerintem volt skarlát influenza covid, minden lószar...)
A sok fűnyírós kép mellett gondolom eszement tempót mész, mert s10-re már 7:22 a hátrányom ! Ez van, élvezem, a végén is!
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jlaci74
aktív tag
PH VB mai, én szedek itt egyedül Béres cseppet... , meg Bandit ... ?
Továbbra is a tűzzel játszok... de élvezem...Amíg 3 kerék az úton van és az orra sem akad be sehova addig jó vagyok...
Gumi , futómű, kormánymű, motor nullán, de leértem a szervizbe.
Folyt.köv.
-
Bandit21
addikt
Bár a lista végén egerészek, de jó olvasni a beszámolókat, ezért én is írok:
Mentem egy shake-et, és előtte átcseréltem a gumit med-re, így 1 soft és 2 med-el vágtam neki. A terv az volt, hogy 12-ig megyek a med-el, aztán csere softra 15-ig és a végén vissza med.
Nem sikerült, elfelejtettem gumit cserélni 15-nél - erre majd kitérek még miért, és halálra rémültem, hogy 22-ig mehetek a softtal. Aztán szerencsére kiderült, 18-nál van még egy long, és ott felment a 4 utolsó eteapra a vadiúj med.15 után érdekes volt, mert néha úgy éreztem, hatalmas hiba volt fenthagyni a softot, okozott 1-2 túlcsúszást de végül nem volt olyan vészes, mint hittem. Ennyit a gumiról, a terv megvolt, azt se csesztem el, hogy a shake-en fent hagytam az s-et, de végül 1-11 MED 12-17 Soft és 18-22 MED lett belőle (15-nél kellett volna váltani, ez van)
Az eleje megint ismerkedős volt, ez a rengeteg ugrató nyilván óvatosabbá tett mint eddig - valahogy japánban az elején bátrabb voltam - utána svéd havon is, Észtországban nem annyira - lett is repülés.
Főbb hiba nélkül lement az eleje, lassan de biztosan. A 12-előtti nagyszerviz komolyabb dolgok nélkül lement, és utána jött a baj, a 22 km-es első negyedében elnéztem egy fát, és sikerült fékkel de pont radiátorral elkapni (ütközni is tanulni kell). Rögtön piros lett a radiátor, és mivel másfél etappal voltam a legutóbbi szerviz után tudtam, hogy hátra van még 15 km a 22-ből és utána még vagy 3 etap.
Innentől 5-ösbe csorogtam, nagyon lassú részeken váltottam vissza 3-ig, mert féltem, hogy elég a turbo-motor meg minden, amit hűteni kellene.Valószínűleg ezért volt agyalósabb a 15-ös szerviz, mert sakkozni kellett, hogy a medium sérült hajtás elemeit vagy a light féket - futóművet cseréljem.
Ezért maradt el a kerékcsere is.
A 18-as szervizre már volt mit csinálni megint, illetve sikerült egy tuja csoportot amikor talan egymás után jött oda vissza egy szakasz, oda és vissza is elkapni. Megint azt csesztem el amit már az Észten is, ha egy fa a kocsi orránál alig magasabb (ott kis fenyő volt) azt hiszem elmegy. Nem, nem megy el az se és a svéd tuják se.
Odafelé jobban visszafelé kevésbé kaptam el.
Volt pár szakasz amire megint "büszke vagyok" kiadta, és volt pár vargányaszedés is, de hát istenem, eső után jön a gomba, meg kellett nézni az úttól távolabb is.A radiátor törő fenyőn (amit amúgy esküszöm, előtte 1 etappal másik irányba már kinéztem, hogy bakker de hülye helyen van, valami folyómeder mellett megyünk és néztem, hogy ott az a fenyő az életben nem lenne, de itt a játékban csak arra jó, hogy neki menjünk, elkerültem, majd 1 stage-el később amikor azon agyaltam, hogy jé ez ugyanaz a fa... na neki is mentem.) a tujákon meg 1-2 túlcsúszott kanyaron kívül 1 nagyobb hiba volt, amikor valami fa/ kő lehetett a fűben és cut figyelmeztetés nélküli 5 /6 íven valami egyszer csak megdobta a jobb hátsót. Azt hittem tört a kerék / defekt de nem.
Kevés hibám volt tehát igazán nagy és sajna ennek ellenére voltam megint lassú, de élvezem.
Apropó élvezet, a táj maga ezekkel az esőn átsütő napfelkelte / naplementével, gyönyörű.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jlaci74
aktív tag
PH VB folytatás ...
S4 - egészen jól haladtam míg a vége felé egy visszafordítóban bele nem akadtam egy fába... pár sec. itt maradt, de Találtfőnök így sem lett volna meg
S5 - viszonylag csendben zajlott,itt-ott lelóg picit
mindig benne van...S6 - na itt a télapó bevitt egy gyomrost ...
szerviz után friss autó de kopott gumik + figyelmetlenség: megint nagyon tőre raktam az orrát ami átdobott szembe, le az útról jó mélybe... majdnem Tanakos fürdőzés lett belőle, mindezt a szakasz 25. másodpercében.
Friss autó oda, kb. 30sec mínusz ide...Innen már sérült autóval és érezhetően gyenge gumikkal kalandoztam le a célig...
... és még van 2 gyors a szervizig ... de nem ma...[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5432 üzenetére
Lesz lesz azért csak nem a terv szerinti 8-10 s-ig...
Sok a gyerkőc itthon tele vagyok képekkel videókkal ovi ballagás első lépések stb, de lehetne ésszerűbben az adatokkal. Jelenleg 1 tb hdd meg 2 tb hdd meg 0,5 ssd meg 1 tb ssd van. Tele kb...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5430 üzenetére
Nálam a mai első stage a frissítés utáni file módosítás. Kicsit megteltek az ssd-k ezért a wrc egy régi vinyón van... hát 50 percer ír indításig, a fene bele.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5428 üzenetére
Mondanám, hogy
sok szerencsét,
de nincs rá szükséged ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5426 üzenetére
Adtál majdnem egy 10-est... az egész jó? Nem, nem jó
A keményebbel kezdtem.
A vizest nem kezded el?[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
PH VB - Mai ámokfutás ...
S2, a pálya feléig egészen kontroláltan mentem, aztán jöttek a szokásos kalandok,
nem az lett a vége amit gondoltok, keréken maradtam és nem tetőn, fentről lenyúltak értem...S3, na itt már az eső bekavart szépen, nem is a csúszkálás hanem a korlátozott látás zavart, ilyen tempónál már muszáj távolabbra is előre nézni.
ezt még kimozogtam, de a következő akciónál picit lelógott a jobb hátulja, ez nem lett volna gond ha nincs ott egy jelzőtábla ...
szépen keresztbe fordított és tolatva kellett megkeresni a helyes irányt... ezzel már jelentős időhátrányt szedtem össze.
Ilyen a RALLY, az autósport csúcsa nálam ! -
Ratrak
tag
Ha már így sokminden kiderült, akkor már TÉNYLEG mehetünk valamikor AMS2-ben, vagy Assettoban is együtt, bár én multi oldalról egyiket sem ismerem, de biztos van, aki igen
Persze, itt a fő fókusz marad a rally-n, ez nem is kérdés. Hétvégén én is tervezem elkezdeni a VB-t, ahogy olvasom extra adag figyelemmel az ugratóknálÉn Fater Bogárján tanultam vezetni, imádtam De nekünk nem volt sok autónk bár már én is közelebb az 50-hez, mint a 40-hez, de jellemzően sokáig használtuk őket, nem sokszor volt párhuzamosan egynél több, így én még mindig csillogó szemmel tudok állni a jellemzően mások által unalmasnak tartott, tökig ismert cuccok mellett is.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
Polgári autók és nosztalgiázás... korom miatt is volna mit mesélni...
Trabival kezdtem, majd Zsigulik hada, aztán építettem két becsövezett Ladát és végül vettem is egyet.
RTE ... szép időszak volt 1-1 zakóval, mint itt is ...
...egyszer majdnem vettem egy GC8 RA-t ( a keménymag remélem ennyiből tudja mi ez ) de végül a jobbkormány miatt elengedtem...
aztán majdnem vettem egy e30 M3-t, de az AF-s alvázszám miatt ebből sem lett semmi ...
úgyhogy maradt a polgári közlekedés és a kezdetektől vagy 50-60 autó, nem bontom ki bővebben a témát ...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5421 üzenetére
Köszi, Picit lehiggadok és folytatom …
Nagyon tőre raktam az elejét és az árokpart át dobott a túloldalra … nem sokon múlt hogy ne dobjam el … -
PR0JECTNR56
addikt
Holnap új patch érkezik 2.1.6-os verziószámmal, a részletek erre olvashatóak.
-
JulesTS
őstag
Nekem a boxer motor a szívem csücske. Az első autóm egy 1.6-os 30 éves bogár volt 9 évig, amire egyből ugrott fel két bazinagy 40-es iker Solex, meg a Monza dob. A lemezfelnik közepébe meg valahogy beugrott két coll széles karika, a kerekek kilógtak a sárvédő alól. Szemből olyan volt mint egy pitbull, szerettek is megállítani, úton-útfélen... Aztán lecseréltem gyári kerekekre és nyugalom lett. A Subaru meg régi megvalósulatlan álmom volt, sose tudtam megindokolni, de most legalább a fiamnak lett. Szerintem most a haverjaival terepezik...
-
fagy53
nagyúr
Korábban elhangzott az, hogy megértéssel kell kezelni azt aki a stressz, vagy csalódás miatt kiszáll a versenyzésből egyetértek, de rám egyik sem igaz. Számomra a stressz elhanyagolható tényező, mivel nincs tétje a versenyzésnek, aki eleve vert helyzetből indul annak nincs miért idegeskednie.
A csalódás meg végképp nem az én világom, sokat köszönhetek ennek a kis csapatnak, velük sikerült először hús-vér ellenfelekkel egy jó közösségben versenyeznem és így erősítettem a hitet önmagamban. Miindenki sokat fejlődött a versenyek során, ez főként a pályaversenyekről benézőkről mondható el, de én is elértem azt a csúcsot és ami elégedettséggel tölt el.
Elhatároztam, hogy ha egészségi állapotom lehetővé teszi beszállok ismét a versenyekbe, ha a résztvevők száma 20 alá csökken, támogatva ezzel a szervezők munkáját és ennek a kis közösségnek az erejét. Elvégre kell az utolsó három hely valamelyikén is lennie valakinek!
ui: bocs a hosszú hsz-ért, ritkán élek vele. -
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #5416 üzenetére
Az polgári autóvásárlásban inverzek vagyunk, én az újat preferálom és így nagyon kevés használtat vettem, de azt legalább jól. A Subarut kihagytam és vele együtt a boxermotort is, de a 4x4-et más márkánál kipróbáltam.
Kívánom, hogy sikeres legyen a választás és örömöt leljétek a verdában.[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Köszi az indulást!
Autóbuziként nekem is "racionális" autóim voltak. Csak kb 20 év késéssel vettem meg őket. Legalábbis 50 éves koromig úgy választottam, hogy 20..30 évnél fiatalabbat nem vettem és amit mások már enyészetre szántak, azt még felújítottam jó pár évig életben tartottam. Most 50 évesen léptem csak meg, hogy 12 évest vegyek... -
jlaci74
aktív tag
PH VB:
TT-ben próbáltam ráhangolódni a murva témára az aszfaltos japán verseny után...
Több-kevesebb sikerrel..
Amikor sikerült leérni TK nélkül elkezdtem az éles versenyt.
Idő szűkében maradt az Estonia setup.
Itt is voltak kisebb kalandok, önmagamhoz hűen , de remegő kezekkel-emelkedett pulzussal leértem, úgyhogy egyenlőre félre is teszem a témát...
S1 Replay -
fagy53
nagyúr
Vajon miért van az, hogy egy srófra jár az agyunk?
"Nekem "autóbuziként" világ életemben "racionális" autóim voltak, mindig csak vágytam a különleges, meg sportos, meg akármi-bármilyen autókra."
Na tessék még ez is "Sim-oldalon én amúgy Assetto-val szoktam lazítani," az AMS2 is jó! Ez kettő elég sok retro gépet tartalmaz, talán ezért..
A Megan téma kicsit felajzott, ha beindul erre benevezek a Te köreidet nem zavarom, de Jules TS fiatalságát kicsit visszaadom. -
Ratrak
tag
Jááááj, ne is mondjátok
Nálunk ez az új autó most extrán jól jött ki, mert pont Asszony szülinapján vettük át tegnap. Azért egységsugarú dolgozó állampolgárként (sajnos) igen ritka az, hogy Mo-n új autót vezet az ember, először ül bele, stb... Természetesen az övé volt a lehetőség, egyszerre volt stresszes és boldog, és izgatott, és.... azért ez feeling!
Nekem "autóbuziként" világ életemben "racionális" autóim voltak, mindig csak vágytam a különleges, meg sportos, meg akármi-bármilyen autókra. Nem baj, mindent nem lehet. A racionális dolgokban is meg lehet találni a szépet, lásd Megane. Amikor nem szép, nem izgalmas, nem szerelem, amikor az a jó benne, hogy jó... és ennyi, se több, se kevesebb.
Jules, a fiad is egész biztos nagyon boldog lesz azzal a géppel - szolgáljon sokáig épségben!Sim-oldalon én amúgy Assetto-val szoktam lazítani, bevallom Kacsintgatok az ACC irányába is, de ott elrettent, hogy már ahhoz, hogy bármi értelme is legyen bármit csinálni, kell valamit setupolni, és tök hülye vagyok hozzá. Amikor véletlenül sikerült valamit összerakni, akkor rögtön jobb lett a köridő, megnéztem, hogy hol van ez kb a "ranglistán" és sírvafakadtam Szóval ja. Sima assettoban viszont van sok traffic mode-os utcai helyszín, azokat én is, meg a gyerekek is nagyon élvezzük.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
JulesTS
őstag
A Megane-nal én is indulok majd.
De hogy legyen egy kis pozitívum is a való világból: fiam megvette az első autóját. 3 nap alatt rengeteg rozsdaboglyát, meg "ropáci"-t megnéztünk, hogy nem győztem lebeszélni azokról. Már én voltam a hibás, hogy nekem semmi se jó, de sajnos van elég tapasztalatom, hogy mibe szabad beleugrani és mit kell elengedni. Végül véletlenül botlottunk bele az első autójába ami egy kereskedésben állt, de nem hirdették. Amikor a kereskedő megemlítette a márkát, mindkettőnknek felcsillant a szeme. Megnéztem a kasznit és csodák csodája, két kisebb hólyagon kívül teljesen épp volt (pedig ezek mind elporladtak), próbakör is rendben volt. Nem találtam semmit amire azt mondhattam volna, hogy ne vegye meg. Első tankolás után, útban hazafele:
Ugyan 1.6bé legkevesebb ló, de aránylag jól szedi a lábát, meg összkerék és van felező is. Kicsit irígykedek is.
Nekem van vén kétkerekűm: 41 éves a GSX1100ES-em, a napi járós Varadero meg 25...[ Szerkesztve ]
-
Laby
őstag
válasz Bandit21 #5399 üzenetére
Köszi a megelőlegezett bizalmat.
(Sajnos nem most fog kiderülni, mert közbe jött egy nem várt sztori, úgyhogy most egy kis ideig nem lesz lehetőségem játszani. Remélhetőleg nem tart majd sokáig és rápróbálhatok majd minél előbb a játékra.)Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Chris1983107 #5406 üzenetére
Ha gyorsabb nem is, de élvezetesebb lesz rendes váltóval menni és nem csak a váltófület húzkodni. Örülök, hogy visszatérsz.
06-3o/9759I39
-
Chris1983107
tag
Picit én is eltűntem mostanság, de lassan összeáll amit még nyáron, mikor belecsöppentem a szim világba, elképzeltem magamnak. A héten remélem meg jön a Fanatec váltó és meg lesz a “kezdő” szettem Kicsit aggódom, milyen lesz megszokni a kormányfül váltások helyet a normál kézi váltást. Lesz majd egy kis tanulási folyamat az tuti. Bár, kacérkodom még a Fana új kézifékjével a Moza helyett, meghát ezek a sima CSL pedálok is fejlesztést/váltast igényelnek majd. Ugyan azt még nem tudom Rally-hoz mi lenne a legoptimálisabb. Gondolom ilyen ez..Soha nincs vége, mindig lesz hova upgradelni. Szóval én is picit szeretnék majd aktívabban részt venni a versenyeken, ha már meg lesz minden.
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
Én amikor kezdtem , lassan 1 éve, akkor megvettem a pálya játékokat is, volt is szárny próbálgatás, főleg a nagykedvenc Nordschleife-n, de aztán beszippantottak a WRC club versenyek.. és már ezekre sem nagyon van idő meg energia...
Amúgy én vagy próbálok nyélen menni az elejétől, vagy sehogy,
ezért is rendezem le az elején a versenyeimet általában ,
de legalább megpróbáltam... Most pl. belebotlottam egy japán WRC clubversenybe, első gyorson rommá törtem a Yarist + defekt, de aztán Szabinho-val és egy másik sráccal üldözzük egymást, a végébe nem fogok beleszólni, de gyorsokat nyerek és ez örömet okoz...
kinek a pap, kinek a paplan... -
Gomez86
őstag
válasz Bandit21 #5401 üzenetére
Persze költői túlzás volt a félve. Jó közösség ez szerintem nem volt rossz szó soha senkitől.
Inkább csak azért így, mert nekem tervem itt javulni. És ahhoz hogy magabiztosabban menjek itt, ahhoz itt kellene TT-zni, nem AMS-ban lökdösni a mazsola AI-t De ahogy mondtam is, inkább költői túlzás volt a kikacsintásra
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Bandit21
addikt
válasz Gomez86 #5400 üzenetére
De ez miért gond? Szerintem az egy jó önismereti szint ha észrevesszük hogy túl van tolva és megyünk pihenni más irányba.
Nekem az egész vezetés akkor került előtérbe 2016 körül (jó 6-8 év SIM kihagyás után) amikor komplexebb melom lett meg itthon összeállt a nagycsalád.
Akkor kezdtem Gokartozni aztán itthon újra SIM ezni.
Aztán goakrtot offoltam és jött a "komolyabb" SIM szett.
Mehettem volna inni meg bárhová.
Értem hogy érted amit írtam, csak miért kell félve írni hogy ams2?
Imádom én is körözni valami ködös hajnalon Imolaba egy Senna McLaren-el.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest