Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Egy korszak vége
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz petikeh #5091 üzenetére
Köszi, hogy jöttél a B ligába, nagyon örülök! A rendes versenyen s3-on már majd 4 percre voltam tőled, összesítettbe, most meg épp nincs 1 perc a lemaradásom. Jó visszajelzés, hogy lassú vagyok, de nem vészesen már legalább. 1-2 stage szakaszt már sikerült is szinte azonos idővel futni, aminek örülök (nyilván nekem az volt életem szakasza, Neked meg ott volt hiba, de sebaj aki a kicsit nem becsüli...)
SRÁCOK
Valami trükk miatt hiába próbáltam mindent lemásolni, a gumikat (Találtgyerek pm-be kiokosított nem mi hanem) a gép adja automatán ezért a VB S-M-hez képest a B ligában SS -S a gumileosztás.
Én sajna a shake-et SS-el futottam mert nem néztem mi van fenn, így 2 SS után S-em lesz, ha nem cseszem el, 1-5 lesz az egyik SS utána 5-12 a másik és 13-22 az S.
Nyilván nem olyan jó, mintha SS -S -S lenne és nem olyan tartós mint a VB-n egy S-M-M de ez van.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #5097 üzenetére
Na szép, pedig már kezdtem örülni, hogy most azt az egyetlen pontom akár meg is tudom duplázni!
.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Fiilotas nevű játékos itt van köztünk? Vagy csak egy beugrós lehet?
06-3o/9759I39
-
Bandit21
addikt
válasz Gomez86 #5093 üzenetére
Hello,
Fel se merül, hogy zavarna, BÁRKI mehet rajta nyugodtan. Nem ismerem a játékot, nem tudom, hogy stage-eken lehet-e menni csak úgy, nem tt-ben. Ha igen, akkor szerintem semmi különbség nincs a között, hogy offline mész az éles vb előtt, vagy ezen a B-liga versenyen.Én azért írtam, hogy az jöjjön, aki már megcsinálta és elcseszte, mert azt hittem, előny lehet, előre gyakorlásnál. De ha nem ( valószínűleg így van) akkor én csak örülök ha a menők is átjönnek oda gyakorolni.
Én ma-holnap - vasárnap elképzelhető, hogy lfm-be megyek, mert sikerült értelmes időt menni Watkins Glenbe, és menni kéne pár sprintet.
De az is benne van, hogy - ahogy legutóbb - 2-3 etapba letolom a 22 stage-et (mert cseszi a csőröm, mennyire lassú vagyok itt).regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gomez86
őstag
válasz Bandit21 #5083 üzenetére
Figyi, ahogy mondtad, én sem fogom felvenni ha nemleges a válasz de ide én is csatlakozhatok?
Nem rontottam el az "fő" VB-t (jobban mint szoktam ), viszont jól jön hogy amikor így 2-3 nap kihagyás után leülök akkor nem egyből "a" versennyel folytatom, mert abból jellemzően baj van.
Ha zavar benneteket, vagy elviszem nagyon, akkor kérlek szólj (vagy bárki más) nyugodtan."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
petikeh
tag
Volt Észtországban is akció...
Amikor nem veszed komolyan a "don't cut" felszólítást:
[link]Ezt nem is tudom, hogy sikerült összehozni...
(vagyis tudom, annyira el akartam óvatoskodni az ugratót, hogy pont sikerült összeügyetlenkedni...):
[link]Meg van olyan is, amikor elfordul szépen:
[link][ Szerkesztve ]
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5088 üzenetére
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Steve1207
veterán
Na én a következő eseményre már KITT-el megyek, csak még várom, hogy Bonnie kipofozza [link] Ma sikerült elég sok mindent működésre bírni a dash-en, pedig anno eléggé félredobtam az egészet. Igaz jó pár dolog még rosszat mutat és nem is patent, de csak annyi célom volt egyelőre, hogy a fokozatokat mutassa és pirosan villogjon.
.
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5082 üzenetére
Igen, a szervizben piros volt a soft, nem volt más választásom, felment a medium, viszont most ezzel ki kellene húznom az S18-ig, ami kb esélytelen...,
és az utolsó szervizben felrakni a maradék soft-ot.
Amúgy az S8-9-en egész jól letaláltam érzetre is,
Ratrak-al ellentétbenezek a 160-al ugrálós helyszínek nekem
nagyon adják, pláne ha az úton tudok maradni
ma kipihentebb voltam, nyugisabb napom volt, ez meglátszott a koncentráción is , a TT-s bukfenc az az eszetlen határok feszegetésének az eredménye volt8-9-en is kaptam tőled.
Mivel a végelszámolásnál esélyem sincs még a dobogó közelébe sem kerülni, így maradnak ezek az apró örömök ,
amíg nem jön Zsivány .. vagy Gomez..., vagy Ratrak..., vagy Mood...
vagy xyz ... -
Bandit21
addikt
Sok bénázás után...
Srácok, aki újra nekifutna, mert az elsőn jött rá, hogy a korábbi japán fun után ez a murvás észt teljesen más, vagy egy mókus szaladt át előtte és ezért kapta el a táblát, bálát, akármit...
na itt a second chance, a rebuy lehetőség:
Prohardver V Bliga
Igyekeztem pontosan lemásolni, 7 napig megy, nyilván a rendes ph VB keretein abszolút kívül, olyanoknak mint én, akik tt-be nem mennének mert tök más, ismerkedünk a setuppal meg azzal mire jó a shake, mikor ne cseréljünk gumit.
Magam ismerve bátrabb leszek és többet töröm majd mint az elsőn, de akkor leglább látom majd mi van ha defekt opciót kell választani, vagy TK esetén mi merre hány lépés.Most már jó, 3x raktam össze, 1x amikor még minden gyerkőc fent volt, de elveszett, 1x nemrég amikor a hc bekapcs lett, és 1x most.
Nehéz a meló mostanában a nagyobb gyerkőcök adják az ívet a kicsik meg... kicsik, nézzétek el a sok offot.
Szívem szerint nekiülnék 1-2 stage-nek de ha a futamokat összerakni harmadjára sikerült, hát akkor nem most kéne vezetni.Találtgyerek köszi a segítséget, meg a lelki támaszt!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Srácok, aki újra nekifutna, mert az elsőn jött rá, hogy a korábbi japán fun után ez a murvás észt teljesen más, vagy egy mókus szaladt át előtte és ezért kapta el a táblát, bálát, akármit...na itt a second chance, a rebuy lehetőség:Prohardver V BligaIgyekeztem pontosan lemásolni, 7 napig megy, nyilván a rendes ph VB keretein abszolút kívül, olyanoknak mint én, akik tt-be nem mennének mert tök más, ismerkedünk a setuppal meg azzal mire jó a shake, mikor ne cseréljünk gumit.Magam ismerve bátrabb leszek és többet töröm majd mint az elsőn, de akkor leglább látom majd mi van ha defekt opciót kell választani, vagy TK esetén mi merre hány lépés.
Na egy dolgot elcsesztem, hc demage-ot bekapcsoltam de úgy látom a VB-n ez off...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
EA WRC 25-ben nem lesz hibrid WRC:
[link] -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5077 üzenetére
Ez nem verseny történt szerencsére.
Amúgy a váltóm kuka volt már az első szervizben -
Bandit21
addikt
Megcsináltam a race centerben, beléptem a játékba végigzongoráztam vagy 20 perc alatt, hogy a vb másolata legyen, nyomtam mentést is, aztán 1x csak eltűnt az egész... mit rontottam el?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
jlaci74
aktív tag
Kis tréning, aki tudja számolja meg... Itt talán könnyebb ...
Ezért kerüljétek biztonságos távolságban a kis piros fogpiszkálókat ( betontuskókba öntve )
Itt már nem borultam fel.
PH VB mai:
Megérkezett a versenybe Szabinho sorstársunk is, aki vért ivott kezdés előtt, úgyhogy az S7 után én is ittam egy pohárkával...
S7-en még magamra ijesztettem itt-ott,
aztán az S8-9-en a tőlem megszokott fegyelmezett, biztonságos tempóban lecsorogtam, ...vigyázva a gumikra ( dehogyis ) -
Bandit21
addikt
Köszönöm szépen, akkor valószínűleg megvan a megfejtés. Mentem shake-t m-el.
Abból lett 2.
Aztán 5s után átraktam a kocsit softra, mert recomm-nak írta és azt hittem hallgatni kell rá. Így az első M elszáltt.
Utána nálam volt a +2 gumi végig s15-körüli nagyszervizig, és addig a nagyobb bukták során valószínű lett defektem és szépen arra el is lőtte magától a shake-re kapott tartalék M-et.. Így már értem nagyjából mi történt, miért "csak 2 szett" volt. Mert a 3.-at szépen el hordtam észrevétlenül.Azt hagyjuk, hogy ez alapján olyan benga vagyok, hogy nem veszem észre még ha sérült az aztó v defektes v a 2 együtt
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Ratrak
tag
válasz Bandit21 #5067 üzenetére
Gumik: Amikor elkezded a versenyt, menj be a menübe, és nézd meg, hogy min van alapból, és miből mennyi van. VB-n, mivel sok stage van és kevés gumi, jellemzően érdemes a legkeményebb elérhetőre átrakni (nem azt szokta ajánlani), ettől nyilván változnak a számok. Na, ha mész Shakedown-t, akkor a "választottadból" lesz plusz egy szett, és ennyi. Ha bármelyik szervizben gumit cserélsz, az "elvész", volt-nincs, bármennyire is volt kopott vagy nem kopott. Hosszú versenyeken jellemzően (sokkal) több szerviz van, mint gumiszett, tehát érdemes kicsit taktikázni/beosztani, ill. előre matekozni. Ebben (is) segítség a racenet, ahol minden szakaszt látsz.
A gumiválasztásnál alul tudsz vinni 0, 1 vagy 2 pótkereket, ez az autó súlyát befolyásolja, logikus módon. Ha bármikor defektet kapsz, és van még pótkereked, két lehetőséged van:1. továbbmész és befejezed az adott stage-et, ekkor a stage után a kövire már automatice kicserélik a kereket neked (többnyire ezt érdemes csinálni)
2. cserélsz azonnal - ez 90 másodperc "büntit" fog jelenteni, de nem-defektes autóval tudod befejezni már az aktuális stage-et is. A leghosszabb stage-ek elején kapott defektek kivételével általában kevesebbet buksz az 1. ponttal.
Ha nem viszel gumit magaddal, vagy elfogytak, az szívás, ezért van, hogy még a legprofibbak is szoktak vinni magukkal egy szettet, mert bárki hibázhat, és ha 3 stage múlva lesz a kövi szerviz, addig végigtolni defektes gumival már nagyon kellemetlen tud lenni...
A defektes gumival is két szint van: jellemzően (autó-, meg defekt-, meg pályafüggően) kb. 100-120 körüli sebességig csak defektes, ekkor még aránylag értékelhető marad az autó irányítása, de persze már kaffog, meg vacakul kanyarodik, gyorsul-lassul, stb. De ha túl gyorsan mész (vagy túl sokáig), akkor leesik a komplett gumi, és felnin mész tovább, na ott már kihívás az irányítás Jellemzően megéri nem eljutni idáig, legfeljebb az adott stage vége fele és/vagy ha nincs sok kanyar már a célig.if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
fagy53
nagyúr
Sikerült befejezni és bár elborzasztott a gumi kínálat és kevés szervízpont, de elég volt mindkét tényező a verseny végéig. Nem mertem volna fogadni rá!
Kár, hogy ez a nyomorult hybrid WRC volt alattam, ezt a nemszeretem észt, finn pályákat mással jobban élveztem volna. Az utolsó 13 szakaszt egyben húztam le ma és ki is fáradtam ettől, de nem bántam meg. Az S22 PS minősítése azt hiszem rám nem érvényes, de ezen a szakaszon úgy mentem mintha lenne tétje a dolognak, így túltettem magamon is.
Köszönöm a lehetőséget. -
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5069 üzenetére
Persze nyilván, köszi az engedélyt!
Egyik este megcsinálom!regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Bandit21 #5067 üzenetére
Nyugodtan másold le! Raceneten minden szakaszhoz oda van írva, hogy milyen napszak és időjárás.
Őszintén én most nem vesződnék vele. 3 napja játékot se láttam és a versenyből is csak 5 szakaszt tudtam megcsinalni eddig. Ha lesz 20-30 percem a napokban azt inkább a versenyre fordítanám.06-3o/9759I39
-
Bandit21
addikt
válasz Gomez86 #5066 üzenetére
Igen ez jutott eszembe hogy csinálok egy "B ligát" ahol szigorúan azt kérem csak az induljon aki már végig tolta és valami komolyabb paff miatt gatya lett sok Stage (nekem a 8-15 talán mert 10 nél csak kis szerviz volt pl es a 8 ba az elején oda csaptam ahogy a 4 elején is a balosba annak a kiváló helyen lévő táblanak) vagy eleve tk -ja lett.
Mert gondolom akik így jártak szívesen végig tolnak a kihagyott futamokat.Találtgyerek pm-be akartam kérdezni de gondolom így is bele fér (magyarul nem megyek Dunának ha "nem" a válasz) sert bánt neheztelesre ad okot ha csinálok egy ilyen b ligát?
Simán másolni nem lehet versenyt?
Ha pár klikk esetleg megteszed hogy csinálsz egyet? Tőlem lehet BénaBandit is a neve... Ha nem akarsz vesződni vele, akkor vissza keresem a hszt ahol leírtad az elején hogy hol milyen szerviz stb.Tenyleg csak annak aki az élesen már végig ment és nem sikerült valami miatt.
Gomez lehet kihagy a memóriám és 2x cseréltem de nekem valahogy úgy remlett hogy 1-5 mentem a med el aztán ajánlotta a softot és utána (bár mentem shake et tehát kellett volna legyen + szett) nem tudtam már vissza rakni az M gumit. Így meg 17 szakasz volt a softtal ami poor volt már kb a 12 S után.
Részben ezért is szeretnék újat menni hogy megértsem végre ezt az egész gumi dolgot.
Aztán jön majd hogy eddig a setupot nem is babraltam pedig amikor Ratrak volt olyan jó fej és leírta ide a setupot a Zolee féle japán sör/pizza kihíváshoz akkor ott rögtön 10 MP et gyorsultam elsőre.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #5056 üzenetére
Medium gumival kezdtem, úgy szoktam (ha el nem felejtem) megyek az első set mediummal amíg bírok, aztán vagy középen egy rövid időre megyek puhával aztán megint medium, vagy ha a végén van szervíz akkor oda megyek puhával. Attól is függ hogy bírja.
#5057 Ratrak: Mint aki lopta az autót azám!!
#5052 Bandit21: Ha gondolod csinálj egy klubbot, és linkeld be Akinek van ideje/kapacitása az végiggurul azon is
a másik lehetőség amit korábban próbáltam már hogy ha mindenki ráérne esetleg ugyan abban az időben hétvégén (mindenki, úgy értem hogy többen közülünk) akkor van ennek ajátéknak egy olyan online része is ahol egyszerre megyünk. Aztán megmondja ki lett a gyorsabb ...#5060 petikeh: Nem off, jöhet bármliyen EA WRC tartalom, duen versenyt többen is toltuk innen (is)
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
petikeh
tag
válasz Bandit21 #5063 üzenetére
Annak sajnos pont most volt az utolsó futama.
Egy 5 versenyből álló bajnokság volt, plusz egy 4 futamból álló Peugeot kupa.
Viszont DuEn ettől függetlenül szokott rendezni-szervezni versenyeket.
Itt tudsz regisztrálni:
[link]
Ez, pedig a bajnokság szabályzata volt (de érdemes áttanulmányozni )
[link]
Ha, pedig van FB-d, akkor érdemes ide is belépni az infók miatt:
[link]EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Bandit21
addikt
Írjatok többen a Duen versenyt. Nyilván tok béna vagyok de gyakorlás nem árt. Ott hogy lehet indulni?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
petikeh
tag
Nem akarok nagyon off lenni és már én is "úton" vagyok az észt WRC futamon, de a hétvégén még a duen-ék által rendezett CER-re koncentráltam. A top 50 ugyan továbbra sem jött össze, de a verseny maga nagyon adta és az egyik kedvenc pályámat, az Osickot "élőben" felvettem.
Ez lett belőle és ahogy az angol mondja', enjoy!
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5058 üzenetére
Nálam a soft már nem működött az 5.-en, az csak egy dolog hogy piros lett a szervizre, de érzetre is olyan volt, féktáv extra long, kanyarsebesség extra light, úgy kellett bekönyörögni a kanyarokba...
Kíváncsi leszek a medium meddig bírja majd... -
Ratrak
tag
válasz Gomez86 #5055 üzenetére
Kemény... kár azokért a hibákért! De ismerős, ha egy jön, könnyen jön a többi is... Meg azt az oszlopot én is vettem már párszor a rossz irányból, tényleg nagyon para, ha az ember telibeveri... Mint Jules bálája, meg ugye azok a táblák nálad is, nálam is... Én ezek a dolgok miatt nem szeretem ezeket az ugribugri-nyélgázas helyszíneket: nagyon kicsi hiba is nagyon végzetes tud lenni. Ha meg elóvatoskodja az ember, akkor végtelen másodperc bukta jön össze...
Viszont elég komoly, hogy ennyi hiba ellenére sem szedtél össze komolyabb hátrányt, úgyhogy amúgy tényleg úgy toltad neki végig, mint aki lopta az autót...Ebbő' biza még bármi is lehet, Laci se ment rossz időt nagy óvatosba' az S6-on...
Találtgyerek: Én medium gumival kezdtem, eddig nem volt vele bajom (attól eltekintve, amit írtam is, hogy az autó sokkal "hirtelenebb"-nek érződik ugyanazzal a setuppal)
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Gomez86
őstag
No nekiálltam az uggra-bugrának én is. Elöljáróban talán annyit hogy ez az egyik kedvenc helyszínem, minden féle moments-et játszom itt, amikor átjönnek a haverok velük is megyünk itt 1-1 kört. Annyira nagyon nem jó a memóriám, és meg sem közelíti Találtgyerekét aki egy rázós eset után megjegyzi hogy XY részen óvatosan kell menni, de tény mi tény hogy itt néhány szakasz, vagy szakaszrészlet ismerős, és vannak tippeim hogy melyik nagy ugratót kell megtisztelni egy kis fékkel...
Mentem pár TT kört is, hogy visszarázódjak, mert ez előtt az elmúlt 2 hétben 9 órát játszottam összesen a játékkal...(duen kb).
Az első szakasz az elég jól is sikerült, bár csak (egyelőre) 3. hely, de láttam hogy hol volt egy kis tartalék, hogy melyik részek voltak amiket biztonságra játszottam inkább.
A második szakaszt is éreztem, nyomtam neki mint a süket, mert hát látom hogy kapaszkodni kell mert mindenki jön fel mint a talajvíz
Ennek tudatában minden ugrató (ahol tudom hogy nincs utána meglepi) nyélen:
De persze Jules bálája azért tiszteletből kap egy kis féket, így nem levegőben ér a kanyarodás
A harmadik szakaszon már éreztem hogy el-el kalandozik a figyelmem, azért nyomtam neki, de itt már volt olyan hogy nagyobbat fékeztem mint indokolt lett volna, vagy 1-1 kanyar kombót nem jó ívben kezdtem meg és utána már nem úgy adja a többi. Nem volt nagy hiba, de ezt lehetett volna jobban is.
És én istenbizony tudom hogy a rally nem erről szól, de én imádom amikor üveghangon megy a döngetés, szeretem a hangját, és az érzést hogy elértük a kocsi végét. Tudom bűnös élvezet de köztetek önmagam lehetek
Ezen a pályán amúgy van egy mumusom, ez a tábla meg szokott viccelni néha, de most elkerülődött:
Aztán... Ááá, még belefér egy... pont még mielőtt kezdtem volna....
"-Apaaaaaa segítenél a matekháziban?" "-Persze Csillagom, mutasd!"
Elszórakoztunk egy 10-15 percet a számok abszolút értékével meg számegyenesen rajzolásukkal. Ezután visszaültem. És ez nem kellett volna. Fejben már totál máshol jártam, és szétestem azonnal.
Egyből a pálya elején van lassító, már annak nekimentem, kicsit lökött csak az autón, de megijedtem hogy valami nem oké, pár kanyar kuka, utána jöttek a hibák sorra:
Féktáv elmérés:
(hogyazajóédesanyádat, fordulj már be)
kanyarban túlságosan kiengedés:
(eztnemhiszemel)
Ilyenkor mindig az van hogy több kanyarig kiesek a ritmusból, de közben meg akarom nyomni neki mert tudom hogy mindenki nyomja és lemaradok. Lehet az okos az lenne hogy na akkor minden biztonságosra, mert itt viszont semmi más, csak a szerencse mentett meg: Ahogy látjátok ez egy ugrató után van (nincs por az úton) beestem ide, és kaptam egy 5mp-es büntetést vágás miatt, és kb ez volt a legjobb ami történhetett azután hogy elemelkedett az autó a földről. Ha eltalálom ezt a beton oszlopot akkor TK. Na itt már nagyon szét voltam csúszva, de ezuán is (és itt még az út mellett is) csak nyomtam neki, mert az 5mp még jobban felhúzott...
És a tényleges nagy hiba ez után jött:
Ez a számozott ugrató kb vége... szóval nyélgáz namost látszik hogy az autó orra nem jó irányba néz... Kormány eltekerve, és az történt hogy nyomtam a féket, és amikor leért az eleje azonnal megpördült. Eszméletlen szerencsém volt mert többnyire az úton, és kicsit a susnyásban, de ott már lassan pörgött. Lefulladt viszont, így bent maradt még pár mp, de itt már inkább elkeseredés volt nem is düh...
Szerencsére ez a pálya vége már, beértem és úgy ugrottam ki a székből mintha csípett volna.Jó lett volna elgurulni az első szervízig, de szerintem az majd csak holnap lesz, vagy szombaton...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
Ma is pezsegtem kicsit, nem bírtam ki...
S5 , ésszel, már-már fájt ilyen visszafogottan menni, de az autó és a gumik állapota nem is engedett mást,
szervizben jó sok idő bünti és így is csak félig sikerült renoválni a fél-totalcaros autót ,
a soft gumi pirosra kopott 5 gyors alatt, nem is tudom mi lesz a továbbiakban de tuti katasztrófa...
még van 17 gyors két szett gumival.
S6 ésszel de tempósan, így 7-et kaptam ( volna ) Dunditól a pályán, viszont cipelem a büntit így 1:17 lett ... -
Bandit21
addikt
Srácok, nincs valami módja, hogy újból nekimenjek? Lehet másolni esetleg ezt a VB-t akár saját gyakorlás célra? Biztos össze lehet rakni offline is de úgy nem élvezetes.
Szívesen végigmennék rajta vb-n kívül, újra, de úgy, hogy legyen valami "kaland" ne csak a gép ellen.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5050 üzenetére
Hát amit én a 8 Stege on kaptam és vittem 15 ig... Lehet rosszabb mint egy szerviz előtti tk
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #5047 üzenetére
Ne példálózz velem!
-
jlaci74
aktív tag
válasz JulesTS #5043 üzenetére
Jules fája ( Kenya ) után Jules bálája ...
#5044
ne is legyen... de nekem sajnos nem újdonság, korábban szintén klubversenyen fordult elő többször, aztán sokáig semmi, most megint versenyen kétszer is...#5042 Ratrak
ügyesen mész, megfontoltan ...
túlságosan...
lehetnél kicsit vakmerőbb ...
így nem tudunk meccselni ...[ Szerkesztve ]
-
Ratrak
tag
Nah, belecsaptam én is a VB-lecsóba, eljutottam az első nagyszervizig. Ugye ezek a 160-al ugrálós helyszínek nekem nem adják, szóval most többet gyakoroltam a szokásosnál, és óvatosan is mentem a versenyen, eddig sikeresnek tűnik a stratégia, bár még nagyon sok van hátra...
S1: lehoztam nyugiba'. Fura, mert eléggé máshogy viselkedik az autó azonos setuppal a versenyen, mint tette azt a TT-n, sokkal "hirtelenebbek" a kitörései, nem túl megnyugtató érzés... így aztán lassabb is vagyok, sokkal, mint ott (ez normális. Csak ezeken a gyors pályákon nagyobb különbség a fullra tolt időm meg a versenyen autóra vigyázós közt).
Ennek a stage-nek nagyon klassz (bár ultrarövid) szakasza ez a fák közötti az elején a versenypálya után nem sokkal... ezt, ha jól jön ki, iszonyat gyorsan meg lehet csinálni, apróbb probléma, hogy ha nem jön ki jól, akkor ugyanilyen iszonyat gyorsan lehet TD-t is behúzni... szóval most nem feszegettem a pofonosládát inkább... S2: A giga-mega ugratós pálya, amikor kanyarba rakják őket néha, csak hogy jó legyen... Érzésre óvatos volt ez is, de ettől még egy 40m körüli ugratás azért elég vad...
S3: Itt a már korábban említett "hirtelenség" tréfált meg picit, egyik kanyar után keresztbeállt a kocsi, szerencsémre nem lett nagyobb baj belőle
S4: Lassan-de-biztosan lejött ez a stage is. (minden relatív, hogy mi a lassú, itt TT-n 2 ezreddel 8 perc alatt tudok, a versenyen 21 másodperccel mentem lassabbat, úgy, hogy nem törtem semmit...)
Volt mondjuk egy nagggggyyon durva helyzetem, Japánban írtam, hogy néha nagyon sikerült kicentizni a falat vagy a korlátot, hát, itt egy tábla mellett sikerült úgy elsuhanni, hogy... á, nézzétek meg a képet:
Nyilván valami rohadt ugrató után van, és nyilván háromszázzal mész éppen....S5: ez az egyik korábbi stage eleje, már ismerős, gyors szakasz mint az olajba mártott villám, szóval nem szabad hibázni, mert akkor könnyen jön a TD... Nekem most nem jött szerencsére.
Szerviz: nem tört a kasztni. Egyáltalán. Nemtom ilyen volt-e már velem valaha ennyi stage után... főleg a mumus-helyszínemen... A rugók, meg a kipuff persze kaptak az ugratók miatt, és természetesen a gearbox is hisztizik, már meg se lepődök.... De amúgy minden faja. Folyt. köv.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
biker
nagyúr
válasz Chris1983107 #5039 üzenetére
szerintem nincs megoldás. nekem két samsung tv/monitorom van, és bármelyik távirányítója teljes értékűen vezérli a másikat, pedig 3 év van köztük korban. a távkapcs redesign mellett kb ugyanazt tartalmazza. freki és kódolás ezek szerint azonos.
szigszalag a remote ledre
vagy másik TV
vagy másik családElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Mike Farrel
tag
Elméletileg van egy megoldás rá, ha rendes LG kapcsolód van a TV-hez vagy LG Magic távirányító.
Ezt nem próbáltad esetleg?
For LG Remotes: Press and hold the home and back (curved arrow) buttons on the remote for 5 seconds. The power button will flicker red, and the TVs should display a message indicating that the remotes have been unpaired. Repeat this step for each TV
Illetve azt is javasolják, hogyha a fenti nem működne, akkor a jó öreg szigetelőszalaggal le kell ragasztani a TV-n az infrared vevőtSteam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Chris1983107
tag
válasz Találtgyerek #5038 üzenetére
Sajna nem. Már több LG-s topikot is néztem. Egyelőre nem találtam megoldást. Meglepődtem mikor itt adrenalin lökettel száguldok, egyszer csak bejött a LG logó és kikapcsolt a képernyő
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Chris1983107 #5034 üzenetére
Szia!
Szerencséd volt, hogy nem egy keresztbe ugratós, bálás kanyarban ment el a kép. Nem lehet valahogy szétválasztani a két tv irányítását?06-3o/9759I39
-
Chris1983107
tag
Sziasztok!
Egy új kelletű “technikai hiba” lépett fel. Nagyban nyomom az S4-et, erre aszzony kijön a gyerek altatásból és bekapcsolja a kedvenc sorozatát. Eddig ugye semmi gond, csak ugye én egy LG C2-n játszom, mint monitor és a TV-nk meg egy LG C1. Szóval míg a TV bekapcsolt az én TV-m meg egyúttal kikapcsolt, mivel a távirányító mindkettővel kompatibilis Szóval a 4. szakasz elején volt egy kis blackout. Szerencsére egyből elvettem a gázt és kicsurogtam a rétre..Míg sikerült a képet újra életrekelteni. Őszintén szólva, mivel legalább 10-15 mp-ig álltam egy helyben, majdnem feladtam, de aztán úgy voltam vele, hogy ez ne gátoljon már Befejeztem a 4. szakaszt.
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
Mai: tudom , hogy fáradtan nem kellene leülni sim-ezni, de hajt a vérem...
Eredménye: csak 40s-ot kellett várni az első megforgásig... aztán még elém ugrott egy szalmabála és belökött a fák közé.. nem is értem, már nem is lehet nyugodtan 160-al repkedni az erdőben...
Mára ennyi...
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #5030 üzenetére
Várjunk azért, ránéztem. A 13. s-ig, Neked 1:19, nekem 1:27 volt az overall időm. Kaptam 8 percet 13 stage alatt, az azért nagyon nem egy kávéház. Ok, ez rally meg a végéig kell menni, de szeretnék én fele úgy menni, mint Te!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #5030 üzenetére
Szerintem tudom melyik bála...
2x biztos de lehet 3x is benne volt egy balos ugratós után jobbra egy bála.
Amit legalább 2x jobbról kerültem (éreztem, ha visszarántom balra az út felé akkor a vége az lesz, hogy orral-oldallal a bálába megyek)Amúgy a gumi nekem is paff volt, az 5 stage után hallgattam a recommended cserére, és onnantól a lággyal mentem végig.
Ami még nagy tanulság nekem, hogy az itiner olvasás-értés sokkal jobban kéne menjen.
Az aszfaltos pályáról kifelé jövet egyik irányba vagy 3x mentem el bal helyett jobbra, mert azt néztem, hogy éles bal jön... igen. Egy jobb után.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
Csak nyugiban...
Az egyik bála ami mellett kétszer elrepültem kívülről, csak időbüntivel, a harmadik találkozásunkkor ténylegesen találkoztam vele TC... utána meg a következő szervizben annyit variálgattam a javítással míg elfelejtettem gumit cserélni. Szóval az utolsó pár szakasz teljesen kopott gumival csúszkáltam végig...
Bandit is hiába búslakodott, lenyomott így is... -
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4970 üzenetére
Ezt is jó volt nézni, de ez nem az.....az Elva maradt a vágólapon. Most láttam a tabellát és a Vellavere bizony jobb idő nálad versenyen, mint nálam TT-ben. Felsejlik előttem, hogy a versenyidőm még ennél is rosszabb lesz, ha felveszem a kesztyűt, de már csak le kell hajolnom érte, egy pár napig nem voltam kormány közelben.
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Gomez86 #5027 üzenetére
"Laci Te meg úgy nyomod mintha találtál volna mégegy gázpedált "
Úgy kell menni mintha nem lenne holnap ...
miután kidobott a játék az első gyorson ( nem is értem, időtlen idők óta nem fordult elő ilyen ) még mentem az S2-n egy kategória ( senior ) első időt, ez kicsit visszahozta a kedvem, de volt szakasz ahol nagyon sok hibával mentem, aztán még 3 alkalommal kat. 3. idő és az utolsón megint kidobott...
Jól mentél, grat ! Mondanám, hogy Észtországban tovább meccselünk de már az elején benyeltem elég sok mínuszt...
[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
Csak egy kis check-in, mert nem volt időm játszani túl sokat mostanában:
Gyorsan tegnap este letúrtam a Duen-t hogy legalább pontot hozzak onnan is, és volt pár jópofa dolog.
Egyrészt a kisszívem repes amikor az eredményjelzőn látom a kis közösségünk tagjait
Másrészt meg elég jól megy tényleg a 24-es Yaris, de nem csábulok el és a mi kis VB-nket végigtolom az i20-al ha már náluk szerződtem erre az idényre Majd a következő "évi" VB-re lehet hogy átülök valamelyik másikba, csak a változatosság miatt.
Laci Te meg úgy nyomod mintha találtál volna mégegy gázpedáltNagyon sajnálom hogy ilyen "technikai" hibák hátráltatnak, mert amikor nem, akkor meg nagyon megy:
A hét második felében (remélem) elkezdem az itteni VB-t is, aztán majd beszámolok az hogy megy, de kicsit rá kell majd gyakorolnom, mert mindenki úgy megy mintha sietne valahova
[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5025 üzenetére
Tehát baj... mármint, hogy nem cseréltem a Shake előtt...
Viszont akkor neked két szett medium van, nekem meg egy,
nem mintha ezen múlna... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5023 üzenetére
Passz, amit dobott a gép . Talán soft… Baj ?
-
jlaci74
aktív tag
Csak a dátum változott, a történések nem.
Gondoltam csak befejezem Duen vb-jét, hát az utolsó 30km-es vége felé megint kidobott a játék...Ok, akkor PH VB , egy szakaszra még van időm,
S3: nagy hibát nem vétettem bár gyors sem voltam, mintha nem lenne elég tapadás ( nem tudom hogy lesz így gumi a végéig )
viszont sikerült két bóján átmenni így 2x5 hibapont ...Ugróiskola , Level x...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Bandit21 #5018 üzenetére
A Power Stage (sokszor PS-ként rövidítve) a Rali-világbajnokságban használt különleges gyorsasági szakasz. A szakasz öt leggyorsabb párosa további világbajnoki pontokban részesül, a raliban elért helyezésüktől függetlenül.[1] Az időt a többi gyorsasági szakasszal ellentétben ezredmásodperces pontossággal mérik.
A legutolsó szakasz a PS,
5,4,3,2,1 pont jár érte[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Találtgyerek #5017 üzenetére
Megirjatok a power mitől különleges?
Ott külön pont van?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
dundi94
tag
Hali!
Hétvégén megint lett pár percem mondom uccuneki rallyzzunk kicsit. Megláttam hogy van VB futam ráadásul az egyik kedvenc helyszínemen.
Neki is lódultam, első gyors óvatos tapogatás, majd a második első résézen a táblát megstukkoltam olyan szinten hogy DNF. Sok a kihagyás még mindig, érződik is főleg ezeknél a nagyon gyors kocsiknál. Folytatom a futamot ahogy időm engedi, de nagy csodákat nem várok.
Sok sikert mindenkinek! -
jlaci74
aktív tag
válasz Bandit21 #5013 üzenetére
5,6 - pótkerék, csak defekt esetén kell, ha felrakod a szakasz közben akkor 90sec időbünti, tehát ha pl. a szakasz célja előtt kapsz defektet akkor érdemes kivergődni a célig, kevesebb időveszteséged lesz, a következő szakaszra automatikusan cseréli a defektes kereket, nem fogsz látni semmit csak már ép kerekkel rajtolsz el.
7 - ha nagyon kopott akkor sokat veszít a tapadásból de defektet nem kapsz szerintem, én Japán TT-n leheletnyi szalagkorlát érintéstől is kaptam defektet...
-
Steve1207
veterán
válasz Bandit21 #5013 üzenetére
Mindig az adott szakasz szerint ajánl, én pont szeretem, hogy kell ezzel is taktikázni pl a vb-nél, meg felmérni a szakaszok hosszát.
1. Fölösleges vb-nél, fun-nál meg rwd-nél meg simán cserélgetheted mindig kb, annyi van. De azokat is végiglehetne csinálni egy szettel, bármelyik kibír 100km+ távot.
2. Passz, szerintem adott szakaszoktól függ
4. Amelyik a kocsin van olyat ad mindig úgy emlékszem
5. Plusz pót
6. Valamelyik gombot kell megnyomni a d-pad-on (föl vagy le, sose tudom, ha kell írja úgyis), időbüntivel jár, de tudod folytatni
7. Koccanni kell azért valamihez, lemenni a susnyásba és hasonlóak. Persze egy gödör is megteheti vagy köves szakasz, ha nem kerülgeted ki őket.[ Szerkesztve ]
.
-
Bandit21
addikt
válasz jlaci74 #5012 üzenetére
Köszi ez fontos csak akkor minek ajánl egy 5 etapos M re cseret softra ha 17 etap van még hátra?
1 Akkor ezt a gumi recommended dolgot ne nézzem?
2 Mindig egy lágy és egy közepes van? (A japán funon mintha lett volna hard is)3 Mi dönti el melyik a kezdő, ha végig murva van?
4 Ha nem mentem volna shake -et akkor csak 1 gumi lett volna az egészre? (Melyik?)
5 Miután már nem hagyta a vissza cserét még mindig fel lehetett tenni a kocsira a +20 kg csere szettet.
Az micsoda?6 Ha defekt van és a kocsin van a +20 kg akkor valami idő bünti mellett fel lehet rakni Stage közben?
7 Gyakorlatilag 15-22 egy poor softtal mentem. A futás miatt is lehet defektet kapni vagy csak ütközés miatt?
Annyi kérdés összejött hogy beszámoztam...
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5009 üzenetére
Egy dolog kimaradt...
Csak hogy miken múlik néha!Ugye én a McLaren pereccel megyek, és a nagy ötlet az volt, hogy a jobb kuplungkar a kézifek.
Ez az első alkalommal fura volt legutóbb azonban már egészen sikerült megszökni néha már már volt egy két ügyes kanyarom is miatta.
Ma s7 el kezdtem, utána
Rebaste mint stage 8 ha video klip lenne nemcsak az első éles kanyar kijaraton lévő oszlop miatt kiáltana a Benny Hill zeneert hanem mert vagy 2-3x futottam túl és volt pár vicces hibám.De mindez alapvetően abból jött hogy a kocsi az istennek nem akart megállni.
S8-9 gyanús volt ezért valamikor 10-11 körül már egyenes részeken is elkezdtem néha ráhúzni...
Hát nem történt semmi.
Kiderült hogy a kormányon valamelyik gyerek nap közbe eltekerte az encoder gombot és rohadtul nem kézifék volt a kar amit szorgalmasan huzkodtam!
Hát persze hogy nem áll nem fordul ahogy én azt akarom.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Na én megvagyok, ma letoltam este a 7-22 stage-et.
Ami a legjobb, hogy a 8, az ugyanaz a Rebaste, mint a 4 (ahol anno az 5-re is elintéztem az autót) és sikerült most is gyak. az első kanyarban ugyanannak az oszlopnak nekimenni. Most a 9-10 lett gatya, meg aztán 15-ig mind, mert csak kis szerviz volt 10 után.Amit nem értek, hogy még az első szerviznél beajánlotta a setup a softot, és utána a maradék 17 stage-t azzal toltam végig pedig már a 15 után írta hogy rég poor.
Ha van egy medium amit leszedek az 5. s után, akkor hiába van még 3x is szerviz a használt gumit már nem lehet vissza tenni?
A 19 és a 22 s-ben Stewe-től 1-2 mp-re voltam csak, van remény, majd belejövök!
Várom a kövit!
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz Zoolee1976 #4994 üzenetére
Csak egy menetet tudtam futni, abban is volt két kicsúszás, 8 perc lett. A 7:23-tól messze vagyok, de még versenyen kívül egy nagyobb hiba mentes futamot szeretnék futni, hogy lássam, hogy mennyi hiányzik...
-
JulesTS
őstag
válasz Mike Farrel #4990 üzenetére
Ahogy Találtgyerek is írta, ha ripityomra megy az autó, akkor elég csak szervizig ugrani, ugyan a végeredmény pocsék lesz, de még jó szakasz eredmények jöhetnek és a VB végén még ott van a power stage is...
Amikor kezdtem én is éreztem, hogy tempóm a középmezőnybe jó lenne, ha nem lenne annyi hibám, de volt és még most is becsúszik aránylag sok. De azon vagyok, hogy minimális és csak kis hibám legyen... -
jlaci74
aktív tag
Én is nekivágtam a PH VB-nek, persze megint nem a terveknek megfelelően alakultak a dolgok.
Az S1-et csak elóvatoskodtam, de az S2-n már jött a Duen VB utáni fáradság, először csak a tükröt vertem le a 30-as táblával,
aztán kétszer beszippantott a zöldnövényzet úgy hogy 1-esben kellett visszavánszorogni az útra, majd egy árokjárás és a ráadás egy beforgás, tolatással ...
Mára ennyi, folytatás ha kipihentebb leszek.
Amúgy a pályák qrvajók, az új Yaris meg megy mint a háborodás... -
Mike Farrel
tag
válasz Találtgyerek #5001 üzenetére
Ez magamtól eszembe se jutott volna. Ezentúl majd eszerint járok el.
Köszi!Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Zoolee1976
aktív tag
Maradjunk annyiban akkor,ha az életben találkozunk személyesen esteleg egy Rallye -n vagy valahol akkor bevasalhatjátok rajtam a söröket!👍
Zoolee
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Mike Farrel #4995 üzenetére
Ilyenkor azt is lehet, hogy csak a szervizekre ugrálsz, amíg kész nem lesz az autó. Lehet. Csak az utolsó pár szakaszra lett volna kész, de 4-5 szakasszal a végén befejezeted volna a versenyt és a poweren is lehet, hogy tudtál volna pontot szerezni.
06-3o/9759I39
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ! 2 év gyártói garancia ! AULA F87 PRO Vezeték Nélküli Mechanikus Gamer Billentyűzet
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Razer Blade 16 - i9-13950HX, RTX 4090 (175W MAX TDP!), 32GB DDR5, 2TB SSD, Win11 Pro - GARI
- GoPro 7 Black Edition
- iPad Pro 13" 2024 1TB M4 16GB Silver (normál üveg) - MAKULÁTLAN - 3 Év Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest