- Gurulunk, WAZE?!
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Bambanő háza tája
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #5143 üzenetére
Hát kímélni mondjuk nem igazán kíméltem Az nekem nem nagyon opció ha a dobogón szeretnék maradni... nincs túl sok hely ott fent
Csak olyan ugrót fékeztem meg ahol kanyar volt utána (Jules bálájánál pl), amúgy minden telin ment. Ezzel együtt a kocsi az utolsó szervíznél majdnem fullos lett. Azt hiszem talán egy sárga valami maradt...No sebaj, kövin még közelebb kerülök hozzád
Amúgy próbálom szokni amit nálad láttam hogy a hátsó difi be van keményítve. Így gyakorlatilag már gázelvételkor is helyezkedik az autó. Pl az audis, de mégjobban a DR2-es talán VW polo? -s videodón látszik nekem a legjobban hogy akár kanyarív közepén is tudsz még fordítani (befele mondjuk) az autón, és szerintem ez ezért van. Viszont amikor először próbáltam ezt a beállítást akkor nem tudtam menni vele. Bár az igazsághoz az is hozzátartozik hogy egyből az S1-el próbáltam ami borzalmasan rossz alany erre mert amúgy is nagyon nehéz vezetni azt a kocsit (nekem). Most szépen lassan kúsztatom fel. Pl Bandit versenyén próbálgattam így a 24-es i20-at, és ott már volt hogy úgy történtek dolgok ahogy szerettem volna. Szerintem gyorsabb voltam ott vele. De majd a kövi VB futamon kiderül.RWD-re nincs kívánságom, ott én a túlélésre játszom
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest