Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5676 üzenetére
Pontosan.
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN mai
S3-S4 eseménytelenül telt, sikerült a pályán lévőkkel partyban lenni idők tekintetében,
aztán jött a végzetes S5:
mediummal vágtam neki ennek a szekciónak, eddig tartott ...3 kerék level1
3 kerék level2
... és a végzetes level3, itt konkrétan olyan mélyre csúsztam le, hogy nem tudtam olyan képet lőni ahol az út is látszik...
+30 sec bünti lett a jutalmam
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5656 üzenetére
SanZol68 lehet fordított gumitaktikával kezdett, mert az elsőn gyengébbet ment, a másodikon meg qrvajót...
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN :
Megtisztelve kedvenc regényírómat és családját ( nekem is van egy 12 éves lányom... ) Megane-al indultam. Tudom már miért nem volt soha Rönóm , bár a motorsportos ténykedésük abszolút megsüvegelendő...S1 - legnagyobb kalandom a képen:
Igazából csak a gumi témát néztem be, de azt nagyon: azt hittem az első után le lehet cserélni a vizest, az meg sem fordult a fejemben hogy 25km-es szárazra ezzel kell menni... fogyott már az elején, aztán kb. a közepétől mintha sosem lett volna...
jöttek is akciójelentek, fűnyírás level1 :
Fűnyírás fa centizéssel, level2A cél előtt pedig level3 : büntis lecsúszás is lett :
Folyt.köv. ...
-
jlaci74
aktív tag
SD keményebbet adjon a végére rész mit jelent a gyakorlatban?
Mielőtt elkezded a SD-t választhatsz gumi, amivel kezded-megcsinálod a SD-t abból kapsz +1 szettet. Ha nem választasz-taktikázól akkor ami alapból az autó alatt van abból kapsz pluszban, ez nem mindig optimális a verseny táv-szervizek elosztása alapján.
Ha nem indulsz el egyszer sem a SD-n akkor nincs plusz gumiszett.Mivel az utolsó szekcióban van egy 22km-es gyors így erre a keményebb gumival érdemesebb taktikázni.
-
jlaci74
aktív tag
Én is célban, Gomeznek nagy gratula, ezekkel a szörnyekkel is gyors!
Én az 5.-en megforogtam, pedig a replay-t visszanézve többet nyomtam a féket mint a gázt ...Köszi a szervezést !
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5592 üzenetére
Belsőből nem is tudok jobbkormányossal menni, a Fordnál motorháztető nézet játszik...
Dundi jön fel mint a talajvíz, de tőle nem szégyen kikapni, meg jössz majd te ill. Ratrak és még ki tudja... meg hátra van még a 22km-es ...
ill. önmagamhoz ( saját elvárásomhoz ) képest visszafogottan megyek, hogy úton tudjak maradni, tényleg küzdök, az utolsón érzetre már csak a féket nyomtam... -
jlaci74
aktív tag
PH RWD:
Ha jól sejtem a Ford a legfickósabb - legkezelhetetlenebb, de ha meg kell b@szódni akkor megkell b.....ni
Miután TT-n már nem éreztem változást a setupok között, nekiugrottam.
Konkrétan megfájdult a fejem a koncentrációtól... hogy végig úton maradjak, mivel sikerült így folytattam, de az S2-n már érezhetően elfogyott a supersoft, komoly hiba nem volt bár nagy tempó sem...
Szervizben konkrétan semmi teendő nem volt, meg is lepődtem ,
így folytattam tovább, ha már ennyire szalad a szekér ...
S3-S4, nagy hibát nem követtem el de éreztem, hogy jelentősen csökken a tapadás vagy a koncentrációm ( vagy mindkettő ) ezzel a tempóm is, így mára kiszálltam, aki nyomja annak egy kalappal...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5583 üzenetére
Köszi!
Biztos hogy az agresszív gázpedálkezelés a probléma, túl digitális, 0 vagy 1, semmi vagy padló ... győzelem vagy halál...
Kigyorsításnál keresztbe áll, de az egyenesekkel is küzdök...
Állandóan fékezni meg öblögetni a gázzal ... ááá , nem megy ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Chris1983107 #5580 üzenetére
Köszönöm!
De véletlen volt...
3 versenyes bajnokság volt mint utólag láttam, igazából az itteni versenyek után maradó szabad órákban ültem le időnként 1-1 versenyre, az utolsó japán amire emlékszem: az első gyorson rommá törtem a Yarist + defekt, innen indultam, plusz egy szerviz bünti +40 sec , aztán 1.-3. idők és ez lett a vége...Amúgy japán és a finn a két kedvenc versenyem eddig csak ne RWD legyen ...
Teszteltem a PH RWD bajnokira, továbbra sem tudok menni ezekkel az autókkal...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5567 üzenetére
Nagyon komoly képeket láttam a kormányos topikban…
Gratulálok, komoly a cucc! -
jlaci74
aktív tag
Néha Mixinek sem megy ... ,
amúgy nézzetek-hallgassatok meg egy régi Asi belsőt... -
jlaci74
aktív tag
Szerintem kezdésként, első bálozóként nyugodtan menj legalább egyet az adott szakaszokon, aztán lesznek ismétlődő szakaszok ill. ha már egy ideje WRC-zel és indulsz több-sok versenyen akkor lesznek ismerős szakaszok, részletek.
Én pl. az utóbbi vagyok és az eredeti navigátor-piktogramok alapján megyek, nem a magyar hanggal... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5505 üzenetére
Ezzel engem büntetsz, ilyen jó helyszín ... RWD-vel ...
-
jlaci74
aktív tag
Az
élménybeszámolós különdíjat
és év végi 1. helyet egyértelműen Ratrak nyeri !
a finn postások ( és én ) már meg is szavazták neki...
Akik meg nem írnak semmit azok szégyelljék magukat...Jövő évi R2 VB - előtte lehetne idén egy tesztverseny, aztán megszavazzuk vagy nem ,
én nem zárkózok el de egy R1 után lassított felvétel, át kell állni fejben is ezekre. -
jlaci74
aktív tag
válasz koncsosakos #5490 üzenetére
Nem lehet rögtön nyerni... ,
tessék beállni a sorba, vagyunk előtted még páran ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5485 üzenetére
Igen, tegnap regisztrált elvileg
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5483 üzenetére
Igen, rokonom
Én hívtam meg . -
jlaci74
aktív tag
Én is kiegészíteném pár tanáccsal a fentieket és örülünk hogy itt vagy!
Hogy melyik autó fekszik neked azt TT-ben teszteld , majd állítgasd magadra, aztán a versenyen a Shakedown-on finomítsd a verseny körülményekhez ha szükséges, egyet mindenképpen menj mert ha kihagyod nincs +1 gumi szetted, ill. amivel kezded a Shake-et abból kapsz +1 szettet, ezzel is lehet taktikázni...
( több féle keménység létezik )
Ha az alapokon túl vagy lehet egy-két tesztverseny pl. Bandit féle B liga, talán pont az ilyen ismerkedős téma miatt találta ki.
Közben látom, inaktív ... de van millió más clubverseny, Racenet-en tudsz csatlakozni ezekhez. -
jlaci74
aktív tag
Ismerős a környezet?
Juha Kankkunen , 1999 Rally Finland -
jlaci74
aktív tag
válasz Gomez86 #5471 üzenetére
Először is Gratulálok!
Én a szerviz utáni 2.-on ( S16 ) elintéztem megint, a gyors elején egy jobb 3-ban elmentem egyenesen ( pillanatnyi koncentrációs hiba ) és lekoccoltam egy fát, tolatni is kellett, +a kormánymű és a hűtő is odalett, aztán később is forogtam egyet, majd a vége előtt kb. fél perccel kőfalnak csúszva defektet kaptam, nem cseréltem le hanem kivergődtem vele.
A kövi kettőt is piros hűtővel, gyenge motorral és eltaktikázott-kopott gumikkal szenvedtem végig...Itt-ott magamra ijesztettem, de tető nem volt...
Utolsó szerviz: minimum idő jut mindenre, kivéve váltó és kipufogó, ezekre semmi, pedig utóbbi már napok óta piros és mint tudjuk kihat a motorteljesítményre... Viszont gumiból felkerül az új szett,
ölöm-bódottág...
Az utolsó 4-et kifejezetten élveztem, Gomezzel felváltva nyertük ( eddig ) a két Hatanpää-t ő, a két Peltola-t én ...
Néhány video:
Vizes Saakoski
Peltola
Hatanpää
PowerStageKöszönöm a szervezést!
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5461 üzenetére
Eredeti.
Köszönöm!
Igyekszek megnehezíteni a dolgát ...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5453 üzenetére
A vizes-saras körülményekkel semmi bajom,
nem látok ill. kifolyik a szemem, ezzel van problémám, bár tudom, mindenkinek egyforma.
Ilyen körülmények között egy-egy itiner hiba ( ami azért itt is előfordul ) és megy a levesbe az egész verseny,
ami egyébként a kedvencem, én imádom ezt a repkedést, de pont itt lenne nagyon fontos a pontos és időben bemondott információ, mikor-hol-honnan-hova, stb ...
Ráadásul én az eredeti piktogramos itinerből megyek ami nem a látómezőmben van, mindig emelni kell a tekintetemen hogy lássam mi következik, ez eléggé megosztja a figyelmemet és erre jön a monszun eső... északon...
Na jó, nem picsogok , este csinálom tovább...A monitoron az itiner pozícióján nem lehet változtatni? Lentebb raknám...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5450 üzenetére
Száraz november
utánesős december
...
Legközelebb lehetne 50km-es gyorsasági, jégesővel ablaktörlő nélkül,
sötétben lámpasor nélkül...
S12-en rommá törtem a hűtőt és a kormányzást,
S13-14, lebotorkáltam gyökkettővel motorerő nélkül a szervizig, kétszer ennyi idő is kevés lenne rendbe rakni...
Amíg kerék van alatta megyek tovább... -
jlaci74
aktív tag
-
jlaci74
aktív tag
PH VB mai, én szedek itt egyedül Béres cseppet... , meg Bandit ... ?
Továbbra is a tűzzel játszok... de élvezem...Amíg 3 kerék az úton van és az orra sem akad be sehova addig jó vagyok...
Gumi , futómű, kormánymű, motor nullán, de leértem a szervizbe.
Folyt.köv.
-
jlaci74
aktív tag
PH VB folytatás ...
S4 - egészen jól haladtam míg a vége felé egy visszafordítóban bele nem akadtam egy fába... pár sec. itt maradt, de Találtfőnök így sem lett volna meg
S5 - viszonylag csendben zajlott,itt-ott lelóg picit
mindig benne van...S6 - na itt a télapó bevitt egy gyomrost ...
szerviz után friss autó de kopott gumik + figyelmetlenség: megint nagyon tőre raktam az orrát ami átdobott szembe, le az útról jó mélybe... majdnem Tanakos fürdőzés lett belőle, mindezt a szakasz 25. másodpercében.
Friss autó oda, kb. 30sec mínusz ide...Innen már sérült autóval és érezhetően gyenge gumikkal kalandoztam le a célig...
... és még van 2 gyors a szervizig ... de nem ma...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5428 üzenetére
Mondanám, hogy
sok szerencsét,
de nincs rá szükséged ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5426 üzenetére
Adtál majdnem egy 10-est... az egész jó? Nem, nem jó
A keményebbel kezdtem.
A vizest nem kezded el?[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
PH VB - Mai ámokfutás ...
S2, a pálya feléig egészen kontroláltan mentem, aztán jöttek a szokásos kalandok,
nem az lett a vége amit gondoltok, keréken maradtam és nem tetőn, fentről lenyúltak értem...S3, na itt már az eső bekavart szépen, nem is a csúszkálás hanem a korlátozott látás zavart, ilyen tempónál már muszáj távolabbra is előre nézni.
ezt még kimozogtam, de a következő akciónál picit lelógott a jobb hátulja, ez nem lett volna gond ha nincs ott egy jelzőtábla ...
szépen keresztbe fordított és tolatva kellett megkeresni a helyes irányt... ezzel már jelentős időhátrányt szedtem össze.
Ilyen a RALLY, az autósport csúcsa nálam ! -
jlaci74
aktív tag
Polgári autók és nosztalgiázás... korom miatt is volna mit mesélni...
Trabival kezdtem, majd Zsigulik hada, aztán építettem két becsövezett Ladát és végül vettem is egyet.
RTE ... szép időszak volt 1-1 zakóval, mint itt is ...
...egyszer majdnem vettem egy GC8 RA-t ( a keménymag remélem ennyiből tudja mi ez ) de végül a jobbkormány miatt elengedtem...
aztán majdnem vettem egy e30 M3-t, de az AF-s alvázszám miatt ebből sem lett semmi ...
úgyhogy maradt a polgári közlekedés és a kezdetektől vagy 50-60 autó, nem bontom ki bővebben a témát ...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5421 üzenetére
Köszi, Picit lehiggadok és folytatom …
Nagyon tőre raktam az elejét és az árokpart át dobott a túloldalra … nem sokon múlt hogy ne dobjam el … -
jlaci74
aktív tag
PH VB:
TT-ben próbáltam ráhangolódni a murva témára az aszfaltos japán verseny után...
Több-kevesebb sikerrel..
Amikor sikerült leérni TK nélkül elkezdtem az éles versenyt.
Idő szűkében maradt az Estonia setup.
Itt is voltak kisebb kalandok, önmagamhoz hűen , de remegő kezekkel-emelkedett pulzussal leértem, úgyhogy egyenlőre félre is teszem a témát...
S1 Replay -
jlaci74
aktív tag
Én amikor kezdtem , lassan 1 éve, akkor megvettem a pálya játékokat is, volt is szárny próbálgatás, főleg a nagykedvenc Nordschleife-n, de aztán beszippantottak a WRC club versenyek.. és már ezekre sem nagyon van idő meg energia...
Amúgy én vagy próbálok nyélen menni az elejétől, vagy sehogy,
ezért is rendezem le az elején a versenyeimet általában ,
de legalább megpróbáltam... Most pl. belebotlottam egy japán WRC clubversenybe, első gyorson rommá törtem a Yarist + defekt, de aztán Szabinho-val és egy másik sráccal üldözzük egymást, a végébe nem fogok beleszólni, de gyorsokat nyerek és ez örömet okoz...
kinek a pap, kinek a paplan... -
jlaci74
aktív tag
válasz Bandit21 #5331 üzenetére
Picit elvesztetted a fonalat... 5.-ben elindultál visszafelé...
Én itinerből megyek ( eredeti piktogramok ) és az ilyen helyek felkiáltójelesek ha jól emlékszem.#5327 Találtgyerek
Lanciát most nem, csak a Fordot, az a bu-bu-bu-nál is ellenségesebb volt.[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5321 üzenetére
Ez a turbo lyuk nekem is szokatlan volt, ill. a diffikhez is hozzá kellett volna nyúlni mert nekem minden szűk visszafordítóban tolta az orrát, a sárban meg szinte be sem tudtam fordulni... katasztrófális volt, egy jó volt benne, hogy vége van...
Szabinho-nak gratula! Nagyon szárnyalt...
Téged már meg sem említelek ...#5322 Bandit21
a repüléssel nincs baj a rallyban... csak a landolásra figyelj jobban...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5310 üzenetére
Nehéz megfogalmazni, nem nehéz irányítani, de olyan nehézkes az egész, lehet hogy a hangja miatt van ( boxer - dieseles karakterisztika ), nem érzem a sebességet benne. Olyan semmilyen...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5304 üzenetére
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN :
Amennyire nagy kedvenc az életben az Impreza 555 , itt annyira nem adja a karakterisztikája. Az elejéhez amúgy sincs közöm, ráadásul a szervizben elfelejtettem új gumit felrakni aminek egy forgás lett a vége az S4-en,
szóval ez megint kaksi lesz...
-
jlaci74
aktív tag
Gratulálok!
A setupom hasonló volt a tiedhez, a hátsó összetartásom nem volt ekkora mértékű, de a
a setup (vagy az autó) a gyors szakaszon azért elég labilis, főleg ugratók után
érzés nálam is megvolt, kezdetben próbáltam a szokásos teligázas egyeneseket de nem volt stabil talajfogás sosem, versenyen már belefékezgettem elugrás előtt ...
Talán majd egyszer birka türelemmel megnézem újra hogy a hátsó 0.50 mit mutat, javít-e ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5249 üzenetére
1 óra alatt ? Szóval mégis robot vagy ...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5246 üzenetére
Nem kezes de a hang élmény mindent visz ...
Nem hiszem hogy lesz időm a folytatásra, 2db 21km
Holnap este 9h-ig ?[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
PH RWD
Nagy dünnyögve csak mentem egy gyorsot, bár az előjelek azt mutatták, hogy az első hosszú egyenesben sem tudok az úton maradni...
Az időm ellenére sem tudom ezt élvezni, többet nyomom a féket mint a gázt ,
jobban megizzadtam ezen az egy gyorson mint petikeh-nél a 13-an...Legalább a nézők élvezték remélem
-
jlaci74
aktív tag
-
jlaci74
aktív tag
válasz petikeh #5213 üzenetére
Miku VB lefutva,
Szabinho -val jót meccseltünk oda-vissza, bár jobbára ő volt a gyorsabb,
én meg hibázgattam, autót is elhasználtam a végére ilyenek miatt ...
Összességében élveztem, nem is gondoltam, hogy ennyire szórakoztató tud lenni ez a kategória.
petikeh, köszi a szervezést! -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5224 üzenetére
Semmi baj, legalább tudjuk hogy nem vagy robot…
-
jlaci74
aktív tag
válasz petikeh #5213 üzenetére
Köszi a lehetőséget, jó kis derby.
Wartburg motoros lendület autózás... , élménygyűjtés.
A hó igazából látványában zavart, ismeretlen pályákon több dologra kell figyelni és a sok hófolt picit összemosta a képet.
4 szakaszt megcsináltam, hó elolvadt közben, kettőn forogtam de nagy kárt nem csináltam.
1. gyors - action ( replay ! belső nézetből megyek! )
verseny előtti teszt[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Gomez86 #5202 üzenetére
Köszi a beszámolót, legalább van fent etalon idő, én rápróbáltam TT-ben, itt-ott tudok menni pár kanyart úgy ahogy szeretnék, de nincs egy tiszta szakaszom, van hogy az egyenesben leesek az útról , még gondolkodom hogy elinduljak-e...
Duen Poland:
én is lezavartam, bár most ilyen minden-mindegy alapon, úgy sincs tétje, gondoltam kipróbálom milyen tényleg itinerből menni 0 pályaismerettel. Az elsőt gyorsot még a megjelenésekor kipróbáltam, meg +1 Shakedown és már kezdtem is... ennek ellenére vagy inkább ennek megfelelően talán kétszer is megforogtam úgyhogy szokás szerint az elején dobtam az eredményes versenyzést.
Lengyel pályák: tényleg nagyon dobál, pár ugrató is van, de a vonalvezetés nem komplikált, legalább is ezen a versenyen rövid és (részben)ismétlődő szakaszok voltak. Tuti sokat számít a setup, de én nem mélyedtem bele, csak az összetartások voltak picit módosítva.
Volt talán két gyors is ahol elsőre sikerült hibátlanul és tempósan legurulni, jó érzés volt csak a piktogramokra figyelve vakon és tempósan menni ...
Utólag látva, Gomezzel itt-ott megint sikerült kerülgetni egymást pár tizedre ... mondjuk az utolsón nekem is sikerült dobni egy tetőt az aszfaltos-bukkanós-szalagkorlátos részen, itt vakon kell elfordulni mert a szintkülönbség miatt nem látod hova fordulsz...
Dundit láttam megvillanni , Szabinho stabilan gyorsan autózott, és Basturapete is célban, hátha beszámolnak ők is... -
jlaci74
aktív tag
Ahhoz képest hogy nem szereted összességében jól mentél, stabilan, ami a legfontosabb egy 22 szakaszos versenyen...
Nekem ez nem megy, ezért is van mindig egy kis hiányérzetem, de ha itt-ott sikerül elkapni a PH mezőny két nagyágyúját ( nevek nélkül ) akkor az pici elégedettségre ad okot, két szakaszt nyertem és 6x voltam dobogós, persze mindezt hiába ha a hibáknál sokat bent hagytam és amikor már elengedtem az összetettet akkor a szervizben is begyűjtöttem 1 perc feletti büntit.
Szóval a versenynek a célba van vége, ezzel még vannak problémáim... kicsit a McRae utódnak kikiáltott Kris Meeke
szindrómám van ...Futómű:
szerintem ha felemeled de ehhez keményítesz a rugón akkor nem tud berugózni, nem tudja kimozogni magát. A csillapítást is eltekerted valamerre ? -
jlaci74
aktív tag
válasz EasyRed101st #5178 üzenetére
Nálam ugyan ez volt a legutóbbi Duen VB-n, két gyorson is kilépett a játék és nem volt időm azokon, aztán újra belépésnél a kövi gyors rajtjában voltam... Hónapokkal ezelőtt volt ilyen problémám, azóta semmi, most újra és az ezt követő PH VB-n már megint hibátlanul ment minden...
Ha esetleg rájöttél hogy mi okozta akkor jelezd légyszi .#5184 Gomez86
a 911 is tovább ment, csak könyebb lett pár kg-val... -
jlaci74
aktív tag
válasz Zoolee1976 #5179 üzenetére
Így van, én is megfigyeltem. Én is öblögetek időnként féktávon és azonnal eldobja a töltést vagyis rásegítést...
Mondjuk ettől még nálam Fuck ON kategória... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5176 üzenetére
Nincs időm sajnos és energiám sem, el fogom engedni ezt a kategóriát, csak szenvedek és nem okoz örömet...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5148 üzenetére
Ne legyen ...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5143 üzenetére
ki mennyire kímélte az autót.
... ismeretlen fogalom számomra...
leérkezés 1:24-nél ...
#5141 - igen, néha vibrál a szárny.
-
jlaci74
aktív tag
Látom a vasárnapi ebéd másoknak is jót tett ...
Én is leszaladtam az utolsó 5-öt.
Szervizben a váltó mellett már minden másra csak minimum idő jutott, de éppen kiadta bünti nélkül és újsoft
gumik kerültek fel.
Bíztam magamban a folytatás tekintetében ...
Sikerült is jó tempóban haladni, egy-egy pici le-túlcsúszás volt csak, de a tempóm jó volt.
A PS-el várni akartam holnapig mert a koncentrációm kezdett alább hagyni, de hajtott a vérem, szóval neki ugrottam, A gumi már a végét járta, az előzőn is érezhetően kezelhetetlenebb volt, ennek megfelelően sikerült magamra ijeszteni itt is :
5.-ben 140km/h körül lesodróttam, de hamar visszataláltam az útra, nem történt nagy galiba. A kigyorsításokra kellett figyelni-visszavenni mert ott már centrifugálisan próbált kitörni padlógázra...Célkanyar:
A
Replay
-eket most volt időm felvenni.
Mennyire ráérnek egyesek vasárnap délután...[kedvencem] , [link] , [link] , [link]
-
jlaci74
aktív tag
Ratrak - jobbulást a párodnak, ha ilyenkor még bringára ül akkor eleve kemény a hölgy, tudom, én is bringázok, de ilyenkor már csak görgőzök...
Betonfűszál - részvétem, ez nagyon benne van a pakliban ezen a versenyen, bárkinek, bármikor...Gomez - nem csinálsz semmit rosszul, ez a talaj így eszi a gumit...
Zsivány repülőbenzinnel megy...Nekem mára az S10-17-ig jutott, két szervizzel, amiből a
short
semmire sem elég, ill. a gumikopás már innentől sújtott,
nagyon irányíthatatlan volt az autó és fokozatosan romlott ...
majd along
szerviz : autót csak tákolom-szögelem, váltóhoz hozzá sem tudok nyúlni és a többire is minimum idő jut, amedium
gumi már piros volt de ezzel kellett kimenni az S14-17-re,
ahol az első kettőn még csak-csak leevickéltem, itt-ott lecsúszva a fűre, fotocella is útban volt...
de a 16.-on már kétszer is komolyabban leestem, egyszer még vissza tolattam, de a kövinél már gépi segítség kellett mert nem tudtam merre van az arccal előre...
A 17.-en próbáltam óvatosan, sovány malac vágtában lecsorogni, ez a gokart pálya bejáratáig sikerült, a kapun nem fértem be sajnos, aztán a képen látható szitu is előfordult, nem tudom hogy kerültem oda
Innen még van egy szerviz, 5 gyors, új gumim lesz, váltóm nem biztos, nem mertem ránézni a károkra kilépés előtt...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5082 üzenetére
Igen, a szervizben piros volt a soft, nem volt más választásom, felment a medium, viszont most ezzel ki kellene húznom az S18-ig, ami kb esélytelen...,
és az utolsó szervizben felrakni a maradék soft-ot.
Amúgy az S8-9-en egész jól letaláltam érzetre is,
Ratrak-al ellentétbenezek a 160-al ugrálós helyszínek nekem
nagyon adják, pláne ha az úton tudok maradni
ma kipihentebb voltam, nyugisabb napom volt, ez meglátszott a koncentráción is , a TT-s bukfenc az az eszetlen határok feszegetésének az eredménye volt8-9-en is kaptam tőled.
Mivel a végelszámolásnál esélyem sincs még a dobogó közelébe sem kerülni, így maradnak ezek az apró örömök ,
amíg nem jön Zsivány .. vagy Gomez..., vagy Ratrak..., vagy Mood...
vagy xyz ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5077 üzenetére
Ez nem verseny történt szerencsére.
Amúgy a váltóm kuka volt már az első szervizben -
jlaci74
aktív tag
Kis tréning, aki tudja számolja meg... Itt talán könnyebb ...
Ezért kerüljétek biztonságos távolságban a kis piros fogpiszkálókat ( betontuskókba öntve )
Itt már nem borultam fel.
PH VB mai:
Megérkezett a versenybe Szabinho sorstársunk is, aki vért ivott kezdés előtt, úgyhogy az S7 után én is ittam egy pohárkával...
S7-en még magamra ijesztettem itt-ott,
aztán az S8-9-en a tőlem megszokott fegyelmezett, biztonságos tempóban lecsorogtam, ...vigyázva a gumikra ( dehogyis ) -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5058 üzenetére
Nálam a soft már nem működött az 5.-en, az csak egy dolog hogy piros lett a szervizre, de érzetre is olyan volt, féktáv extra long, kanyarsebesség extra light, úgy kellett bekönyörögni a kanyarokba...
Kíváncsi leszek a medium meddig bírja majd... -
jlaci74
aktív tag
Ma is pezsegtem kicsit, nem bírtam ki...
S5 , ésszel, már-már fájt ilyen visszafogottan menni, de az autó és a gumik állapota nem is engedett mást,
szervizben jó sok idő bünti és így is csak félig sikerült renoválni a fél-totalcaros autót ,
a soft gumi pirosra kopott 5 gyors alatt, nem is tudom mi lesz a továbbiakban de tuti katasztrófa...
még van 17 gyors két szett gumival.
S6 ésszel de tempósan, így 7-et kaptam ( volna ) Dunditól a pályán, viszont cipelem a büntit így 1:17 lett ... -
jlaci74
aktív tag
válasz JulesTS #5043 üzenetére
Jules fája ( Kenya ) után Jules bálája ...
#5044
ne is legyen... de nekem sajnos nem újdonság, korábban szintén klubversenyen fordult elő többször, aztán sokáig semmi, most megint versenyen kétszer is...#5042 Ratrak
ügyesen mész, megfontoltan ...
túlságosan...
lehetnél kicsit vakmerőbb ...
így nem tudunk meccselni ...[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
Mai: tudom , hogy fáradtan nem kellene leülni sim-ezni, de hajt a vérem...
Eredménye: csak 40s-ot kellett várni az első megforgásig... aztán még elém ugrott egy szalmabála és belökött a fák közé.. nem is értem, már nem is lehet nyugodtan 160-al repkedni az erdőben...
Mára ennyi...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Gomez86 #5027 üzenetére
"Laci Te meg úgy nyomod mintha találtál volna mégegy gázpedált "
Úgy kell menni mintha nem lenne holnap ...
miután kidobott a játék az első gyorson ( nem is értem, időtlen idők óta nem fordult elő ilyen ) még mentem az S2-n egy kategória ( senior ) első időt, ez kicsit visszahozta a kedvem, de volt szakasz ahol nagyon sok hibával mentem, aztán még 3 alkalommal kat. 3. idő és az utolsón megint kidobott...
Jól mentél, grat ! Mondanám, hogy Észtországban tovább meccselünk de már az elején benyeltem elég sok mínuszt...
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5025 üzenetére
Tehát baj... mármint, hogy nem cseréltem a Shake előtt...
Viszont akkor neked két szett medium van, nekem meg egy,
nem mintha ezen múlna... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #5023 üzenetére
Passz, amit dobott a gép . Talán soft… Baj ?
-
jlaci74
aktív tag
Csak a dátum változott, a történések nem.
Gondoltam csak befejezem Duen vb-jét, hát az utolsó 30km-es vége felé megint kidobott a játék...Ok, akkor PH VB , egy szakaszra még van időm,
S3: nagy hibát nem vétettem bár gyors sem voltam, mintha nem lenne elég tapadás ( nem tudom hogy lesz így gumi a végéig )
viszont sikerült két bóján átmenni így 2x5 hibapont ...Ugróiskola , Level x...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Bandit21 #5018 üzenetére
A Power Stage (sokszor PS-ként rövidítve) a Rali-világbajnokságban használt különleges gyorsasági szakasz. A szakasz öt leggyorsabb párosa további világbajnoki pontokban részesül, a raliban elért helyezésüktől függetlenül.[1] Az időt a többi gyorsasági szakasszal ellentétben ezredmásodperces pontossággal mérik.
A legutolsó szakasz a PS,
5,4,3,2,1 pont jár érte[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
aktív tag
válasz Bandit21 #5013 üzenetére
5,6 - pótkerék, csak defekt esetén kell, ha felrakod a szakasz közben akkor 90sec időbünti, tehát ha pl. a szakasz célja előtt kapsz defektet akkor érdemes kivergődni a célig, kevesebb időveszteséged lesz, a következő szakaszra automatikusan cseréli a defektes kereket, nem fogsz látni semmit csak már ép kerekkel rajtolsz el.
7 - ha nagyon kopott akkor sokat veszít a tapadásból de defektet nem kapsz szerintem, én Japán TT-n leheletnyi szalagkorlát érintéstől is kaptam defektet...
-
jlaci74
aktív tag
Én is nekivágtam a PH VB-nek, persze megint nem a terveknek megfelelően alakultak a dolgok.
Az S1-et csak elóvatoskodtam, de az S2-n már jött a Duen VB utáni fáradság, először csak a tükröt vertem le a 30-as táblával,
aztán kétszer beszippantott a zöldnövényzet úgy hogy 1-esben kellett visszavánszorogni az útra, majd egy árokjárás és a ráadás egy beforgás, tolatással ...
Mára ennyi, folytatás ha kipihentebb leszek.
Amúgy a pályák qrvajók, az új Yaris meg megy mint a háborodás... -
jlaci74
aktív tag
válasz Zoolee1976 #4997 üzenetére
Köszönöm,
nyereményre nem tartok igényt, kaptunk tőled motivációt,
az épp elég volt ...,
tényleg veszett gyorsak itt a srácok, jó néha elkapni őket... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4988 üzenetére
Gondoltam hogy PH VB előtt letolom Duen versenyét, de az első gyorson kidobott a játék... időtlen idők óta nem produkált ilyet,
újabb-régi bug, ez most nem a kormány hibája.
Mindig van valami f@szság ... -
jlaci74
aktív tag
Még mindig Japán - Zoolee féle kihívás, vagyis inkább már saját lelki békém...
Miután Ratrak is gyorsabb volt nálam így leültem tegnap a kis WRC kormányom elé mert tudtam, hogy nálam is maradt még benne, a pálya első harmadában sikerült is javulni 5-6s-ot önmagamhoz képest de aztán mindig defekt ( ugyanott ) egy leheletnyi korlát érintés miatt és ez így ment míg el nem engedtem a tegnapi napot...Ma gondoltam tiszta fejjel adok még egy esélyt, ha 3-ból nem sikerül akkor elengedem...
Elsőre megint elvesztette a jelet a kormány ( már készül a dupla csavaros alu gyűrű hozzá ) , pár másodpercig 3.-ban mentem, meg persze kiestem a ritmusból.. így oda is lett a szakasz...
Másodikra már működött minden, volt pár necces helyzet, de összeállt és leértem olyan idővel ami megnyugtatta a lelkemet,
most már nyugodtabban lépek tovább a VB-re... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4932 üzenetére
Segíts, mi az a Rally3?
-
jlaci74
aktív tag
Jó kis derby volt... a 7 szakaszt 6 különböző ember nyerte
( Mood tudott kétszer is nyerni )
és a végén abszolútban 6-an voltunk 47sec-en belül,
bár ez még holnap délig változhat, elméletileg...Más: Lehetne majd egy olyan verseny is ahol mindenki ugyan olyan autóval indulna setup nélkül... pl. WRC2-es autókkal, ezek elég kezes gépek, de kellően erősek az élvezetes tempóhoz...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4910 üzenetére
Mivel mindig rácsúsztam a kis oszlopokra így mindig kiléptem és restart. Aztán amikor kezdett gyanús lenni hogy mindig ugyanott rontok akkor próbáltam tovább menni hogy mi történik ...
de furcsán csörgött-zörgött a futómű... és nem lehetett irányítani.Ma pizzanap van, nem lesz időm, de visszatérek még...
Ha valaki felvenne a Racnet-en cimbinek akkor bármilyen hihetetlen de az itt használt nicknevemen talál meg ott is ...
-
jlaci74
aktív tag
válasz Chris1983107 #4900 üzenetére
Pontosan.
Először azt hittem hogy nem, mert indítás után azonnal betöltött a játék, de már benne is voltak az új autók-pályák... -
jlaci74
aktív tag
Érdekesség nekem lentebb !
WRC 24 :
Steam-en kicsengettem a 14 ejrót és indítás után pikk-pakk benne minden újdonság, nem volt semmi idegőrlő telepítés.Más:
Tegnapelőtt visszatértem Japánba a Zoolee féle kihívásra ill. hogy reflektáljak Találtgyerek 7:17.966 -es idejére ...
Ha már összeismerkedtem a Minivel így maradtam is nála,
egy 7:22.9 -et sikerült futni.
De! Több felfutás volt, ez 2. célba érés volt, persze próbáltam még faragni az időn, de elkezdtem leesni ugyan abban a jobbos kanyarban ahol kívül a kis vasoszlopok állnak...
és újra... és újra ... ugyanott ...
Érdekesség folyt.! : mert defektet kaptam a kanyar előtt, úgy hogy sehol sem mentem le előtte az útról
Restart, újra defekt, ugyanott !
Mintha a játék büntetett volna a sok próbálkozás miatt...
Létezhet?
A futóműbeállítás nincs durván eltekerve, igaz a tempó elég forszírozott a szűk csiki-csuki részen de az durva lenne ha a játék ezt szimulálná, nem?
Tegnap már sikerült 5-öt faragni az első szektorokban önmagamhoz képest, de nem értem le ezzel a tempóval...
Jó kis koncentrációs tréning ez a pálya ... -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4889 üzenetére
Te végülis honnan-hogyan vetted meg most?
Nekem Steam-es 23-as van most. -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4845 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest