Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  DJI topic

Hozzászólások

(#5901) BEndre34 válasza Tomjack (#5900) üzenetére


BEndre34
tag

A legszebb, hogy tolják az "Akreditált" képzéseket nem kis pénzért, amik a szabályozás után - erre nagy tételben fogadnék is - nem lesznek elfogadottak (max egy jó összegű "kiegészítő" vagy "különbözeti" vizsgával), úghyogy lehet majd újra fizetni és vizsgázni. :W

(#5902) Tomjack válasza BEndre34 (#5901) üzenetére


Tomjack
tag

Ebben biztos vagyok, így lesz.

(#5903) Fuhur válasza BEndre34 (#5901) üzenetére


Fuhur
kezdő

Úri Ember biztosra nem fogad! :W

(#5904) Tomjack válasza Fuhur (#5903) üzenetére


Tomjack
tag

Akkreditált képzés, államilag elfogadott. Talán kezét ráztak Viktorral. Ezzel akarna kitünni a sok drónoktatás közül. Sokan be is nyelik ezt sajnos.

(#5905) Fuhur válasza Tomjack (#5904) üzenetére


Fuhur
kezdő

Ezen az "Akkreditált" jelzőn én mindig átugrok, mert ha komolyan gondolnám, akkor agyvérzést kapnék. Az akkreditáció valóban azt jelenti, hogy államilag elismert, pontosabban az Állam által meghatározott normák szerint működik. Ezt az állam által meghatározott szerv minősítése alapján lehet megkapni. Én elsősorban a felsőoktatási rendszert ismerem. Ott a MAB (Magyar Akkreditációs Bizottság) jogosult és köteles elvégezni a Törvényben meghatározott felsőoktatási intézmények (csak ezek az államilag elismertek!) minősítését (akkreditációját). Ez sok mindenre kiterjed, többek közt a képzési programra is. Ez utóbbit pedig további szervek, a példámban az OH (Oktatási Hivatal) által is jóváhagyott KKK (Képzési és Kimeneti Követelmények) -nak való megfelelés szerint is vizsgálni kell.

Nagy kérdés, hogy az önjelölt drón-oktató szervezetek miféle felettes szerv alapján lettek akkreditálva? Leginkább semmilyen, hiszen még a drónok üzemeltetésének jogszabályi környezete sincs tisztázva (nem a fórumozók, hanem az Állam által!). Így aztán joggal merül(ne) fel a kérdés, hogy milyen elvárások mentén végezte bárki is egy drón-oktatási anyagának akkreditációját? Hol van az Állam által jóvá hagyott képzési program? Hol vannak az állami engedélyek, az akkreditációs határozatok (mellesleg ezeket rendszeresen meg kell újítani, pl. a felsőoktatásban 5 évente lejár).

Röviden, nagy "hasba akasztás" aminek jelen esetben a pénzlehúzás tökéletes szinonimája!

(#5906) AuraSync


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Mavic Air 2 teszt:
A mai nap folyamán végre élesben is letesztelhettem a drónt.
Először is elég rendesen fújt a szél főleg a tó parton.
Ennek ellenére tökéletesen állta a sarat. :K

Minden tekinteten egy kiváló drónt sikerült összerámolnia a DJI-nak. (kivételesen)
Nagyon jól tartja a pozícióját, tökéletesen ellenáll a szélnek.
A kicsi mérete miatt szinte észrevehetetlen, a járókelők nem is foglalkoztak vele elnézték játékszernek.
1km-t messze repültem vele 50 méter magasan még csak meg sem moccant a jelátvitel, végig maxon volt a jel pedig nem a semmi közepén voltam és a telóm sem volt rep üzemmódban.

Az okos funkciók kiválóan működnek igaz sajnos ahogy fentebb írták sok funkció csak max 4K 30FPS-t enged.

Maga a DJI Fly progi elsőre szokatlan de a második akku használatánál már egyből tudtam melyik gomb micsoda és mit hogyan kell kezelni. Többet soha DJ GO!

Könnyű szállítani a táskában simán elfér minden ami kell sztem még egy akkut majd veszek hozzá és akkor egy egy helyszínen 2 akkut is ki tudok repülni.

Többen is mondták, hogy megbánom a P4 - Air 2 cserét, de ez hülyeség.
Talán az első drón aminek örülni tudok és azt tudom mondani rá, hogy meg vagyok vele elégedve. Igaz még így is túlárazottnak tartom de akkor is megérte lecserélni.

Olyat is mondtak, hogy van baja a gépnek meg az app-nak. Hát nem tudom mi a bajotok a cuccal de nálam mind az app (Galaxy A70-en) mint a gép tökéletesen végezte a dolgát. :K

A legnagyobb kihívás elé állítottam a gépet:
Active Track + körbe repülés Fast módban + elég rendesen fújt a szél.
Hallod ember.. tökéletesen tette a dolgát, nem akadt le rólam, nem ment át másik emberre, nem ment előre hátra mint a Mavic 2.

Aki most akar drónt venni annak bátran ajánlom az Air 2-t. :R

De sztem nem is fogom tovább frissíteni a firmware-t rajta ugyan is ez nekem már tökéletes.
Innentől fogva általában a DJI csak rontani szokott a helyzeten főleg a mesterséges lebutításaival.

Simán lehet kézből indítani / bekapcsolni még úgy is hogy direkt ferdén tartottam a gépet a gimbal kalibrálásnál, ennek ellenére tökéletesen egyenes lett a horizont.
A gép automatán szépen illedelmesen száll fel az ember kezéből igaz leszállni kézbe már kell egy kis bátorság de az is megy.

Szal most itt vagyok és vigyorgok mint a tejbe tök, hogy végre.... VÉGRE valami normális cuccot sikerült vennem. :DDD

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5907) krx21 válasza AuraSync (#5906) üzenetére


krx21
nagyúr

Teljesen egyetértek, nekem is nagyon tetszik a gép. Viszont nekem csak a Mini volt elötte ezért kiváncsi voltam a véleményedre... :K
Ma én is repültem 3 aksit...
Videót nézted? Szerintem az is több mint rendben van... ;)

[ Szerkesztve ]

(#5908) S.J. válasza AuraSync (#5891) üzenetére


S.J.
tag

p4 pro siman birja a 100kmh s vihart esovel :DD

(#5909) AuraSync válasza S.J. (#5908) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Én a házat sem hagyom el esőben / viharos szélben szóval nálam ez sem volt előny a P4 javára. :) :B ;)

(#5907) krx21:
Igen néztem a felvételt, sztem nagyon szép videót csinál ezzel a szenzor mérettel.
Egy ami nem tetszik az amikor követés módban a "kevés" FPS (30) miatt ahogy fordul a drón úgy nem sima a videó hanem olyan ugrálós, stutteringes, szakadozós.
Viszont sima reptetésnél ilyen gond nincsen a 60FPS-el.

Képeket is meglepően jókat csinál itt egy panoráma kép amit ma lőttem vele: [link] :Y

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5910) Statikus válasza AuraSync (#5906) üzenetére


Statikus
senior tag

Első nem játék drónom az Air 2, ezért nem értem, miért jó kézből indítani és kézbe leszállni.

Menő? Jól néz ki?

Sáros, mocsaras környezetben repültök állandóan? Eddig 4-5 helyen repültem vele, volt gyakorlás és munka is, de nekem nem volt probléma fűből indulni és leszállni.

Pár napja írtam 1-2 kérdést, senki nem válaszolt, pedig nem volt semmi különleges benne, esetleg ránéznél, ha már így megszólítottalak kérdéseimmel?

[ Szerkesztve ]

(#5911) KillHates


KillHates
nagyúr

Állatok... 😢😿

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#5912) AuraSync válasza Statikus (#5910) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Hát attól, hogy te 1-2cm-es fűben szállsz fel az még nem azt jelenti, hogy más is.
Én ma tó parton voltam mint írtam is és hát kaszálás hiányában a fű 30cm körül van.
Addig oké, hogy felszállok a parkolóban a kavicsról vagy a betonról na de ha akkut kell cserélni akkor ugyan ne kelljen már vissza másznom a parkolóig.
Hogy menő? Igen menő. Jól néz ki? Igen. De neked ezzel mi a problémád irigykedsz? :DDD

Ja és csak óvatosan ezzel a fűből felszállással mert bekapcsolás után nem tesz jót a gimbal motoroknak az ha elakadnak kalibrálás közben.

Ha olyan kérdést teszel fel amire tudnak válaszolni az itteni user-ek akkor maguktól is fognak nem kell külön felhívni rá a figyelmet.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5913) Statikus válasza AuraSync (#5912) üzenetére


Statikus
senior tag

Nem irigykedek, csak értelmét nem látom, hogy lekaszálhatod az ujjaidat az akrobata mutatvánnyal - bár biztos csak gyakorlat kérdése és megy vakon is.
De talán olvastad, hogy első drónom és ezért kérdezem meg, mert eddig nem volt indíttatásom a kézből felszállásra, kézbe leszállásra.

Kicsit úgy érzem, hogy baj, hogy kérdeztem. Ha ez olyan csoport, ahol van pár régi arc és ők beszélgetnek, nem akarok zavarni, azt hittem az új drónosoknak mindenféle kötekedés nélkül segítenek. Kár, hogy nem mindenki így gondolkodik.

Egyébként, nem 1-2cm-es fűből szálltam fel, volt az 10 is, letapostam... Nem akad bele semmi. Sem fel, sem leszálláskor.

Szóval még egyszer bocs mindenkitől, ha zavartam a kérdéseimmel...
Jó repkedést, balesetmentes fel és leszállást.

(#5914) duni84 válasza Statikus (#5913) üzenetére


duni84
aktív tag

nem vagyok régi kommentelő a topikban (szinte egyáltalán nem vagyok kommentelő), szóval értelemszerűen én fogok válaszolni :)

- a távolság kijelzésre nem tudok megoldást a gyári alkalmazásban és férfiasan bevallom eddig még csak a gyárival irányítottam a drónomat, mert nem éreztem, hogy bármiben visszafogna.

- a fa előtti indokolatlan csipogás tippre az "optikai akadály érzékelés" miatt van: azaz egész egyszerűen a kamerába pl belesütött valami extrém szögből a nap vagy bármi miatt rosszul saccolta meg a távolságot. ha tényleg közel érsz, akkor a szenzor úgyis jelezni fog (meg jönnek a távolság jelző csíkok a telefon kijelzőjén)

- a kézből fel-leszállás viszont sokszor igenis indokolt (én mavic 2-vel szoktam kézből indulni és kézbe érkezni): pl hónapok óta nem volt egy rendes esőzés, max záporok, ezért mindenhol minden tiszta por. ha nem akarom, hogy beterítsem magamat/járókelőket/témát, akkor egész egyszerűen kb 180-200cm magasból kell indulni. vagy ott van a magas fű példa, ami szintén elég gyakori. esetleg egy közelben kíváncsiskodó labrador, ami elég hamar ajtótámasszá tudja átalakítani a drónt :) sohasem gondoltam úgy rá, hogy menő lenne, inkább csak szükséges. mondjuk a mavi2-t nem fogom fejjel lefelé forgatgatni, hogy leálljanak a rotorok, mert eléggé tud küzdeni :D ha érzékeli az alsó szenzorral, hogy leszállt a kezembe, akkor úgyis leáll kb 2mp múlva.

[ Szerkesztve ]

#metszéspontok

(#5915) Statikus válasza duni84 (#5914) üzenetére


Statikus
senior tag

Köszönöm - ilyen értelmes válaszokat vártam.
Egy landing pad nem lehet megoldás a poros területen történő fel-leszállásra?

(#5916) AuraSync válasza Statikus (#5915) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Van landing padom és két problem van vele.
Az egyik, hogy azt magaddal kell cipelni a másik meg az, hogy szeles időben nem a legjobb ötlet ledobálni a földre főleg olyan helyre ahol alá tud kapni a szél.
Persze vannak földbe dugható lefogatói de azt minden alkalommal lerakni aztán meg kihúzni és sáros lesz nem beszélve ha kemény a talaj akkor... áhh csak macera.

A kézbe landolás veszélye ahogy irtad is az ujj ledarálás.
Na de ez csak látszólag veszélyes.
Ha a kezedbe veszed a Mavic 2-t vagy az Air 2-t akkor meg tudod nezni, hogy a propellerek meddig érnek el.
Van a géptörzs közepe ott szinte esélytelen, hogy megvágjon a prop.
Ja és egyáltalán nem kell hozzá sok évnyi tapasztalat, hogy az ember így szálljon le.
Egyetelen egy videót néztem meg Air 2 kéz fel/le szállásról, kimentem és megcsináltam hiba nélkül egymás után többször is.

Inkább bátorság kell mint tapasztalat.

Elég bátor vagy Statikus? ;]
Rajta próbáld ki egy szeles napon. :DDD

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5917) thomasvold válasza Statikus (#5915) üzenetére


thomasvold
őstag

Egyetértek AuraSync -el, nekem is van landing pad-em, de nem használom, macerás. Mindig kézből és kézbe szállok. Sok előnye van. Hátránya: vigyázni kell az ujjakra, de ha középen a géptest alját fogod meg, nincs gond. Nekem sem volt soha.

(#5918) duni84 válasza Statikus (#5915) üzenetére


duni84
aktív tag

ahogy előttem is írták (nekem is van landin pad a kocsiban, "lecövekelhető", összehajtható), de kb 2-szer használtam. macerás, vinni kell magammal, tökölni kell leszállásnál, hogy ne pont mellé menjek, homokos vízparton ugyanúgy beporoznám a környéket, stb ... )

a drón testének középvonala alatt biztonságosan megfogható. akár szeles időben is. nekem zongorista ujjaim vannak, ezért a mavic is tök könnyen megvan, épp ezért nem tudom elképzelni azt a szituációt, hogy egy air-t ne lehessen "elcsípni" leszállás közben, ha valaki legalább 140 cm-ig megnőtt

#metszéspontok

(#5919) Statikus válasza AuraSync (#5916) üzenetére


Statikus
senior tag

Ha látom értelmét, van bátorság is. Majd, ha szükségem lesz kézből-kézbe, ki fogom próbálni.

(#5920) Timer válasza Statikus (#5919) üzenetére


Timer
veterán

Én ugyan csak Sparkkal tolom, de inkább kézből indítom. Egy ideig landing padról is nyomtam, de szélben például sokkal bizonytalanabb vele úgy felszállni vagy leszállni. 2 hónaposan így borítottam bele a hóba... leszállásnál alá kapott a szél, és motorral a hóba fordította. Az hagyján, hogy megállt bennem az ütő, de utána elküldtem bevizsgálásra is kényszerből, mert furcsa daráló hangja volt, hiába fújtam ki a motorból a havas löttyöt. A myactoin-nél ránéztek, és végül nem találtak problémát, csak propellert cseréltem, de cserébe majdnem falhoz vágták, mert hármason volt az irányítás, amit állítólag rajtam kívül kábé senki nem használ! ;-D

Szóval, azóta inkább kézből indítok és szállok is le, semmi gondom vele.

Más: ÁNYK-ból igényeltem légteret júliusra, és így is kicsit több, mint két hét kellett az elbíráláshoz. Csak azért írom le, mert sok helyen 2-3 napot írnak, de az szerintem csak véletlen lehetett.

(#5921) Tomjack válasza AuraSync (#5906) üzenetére


Tomjack
tag

Szia, Kézi irányítással és bekapcsolt APAS mellet tud 4K 60 fps-t.

(#5922) krx21 válasza Tomjack (#5921) üzenetére


krx21
nagyúr

Biztos vagy benne? Az hogy működnek a szenzorok, az még nem APAS...

(#5923) Tomjack válasza krx21 (#5922) üzenetére


Tomjack
tag

Igen láttam egy videóban kézi módban az Apas elkerülő rendszer be volt kapcsolva. Két fa lombkoronája között volt egy kb 1,5 M lyuk. Kamerával belőtte előre nyomta a kart a gép szépen korrigált és átrepült a lyukon. De így próbált magának, egy falnak, autónak nekimenni. Falnál megállt. Autó és saját maga esetében kikerülte. Engem az érdeke hogy így tudja a 4K 60 FPS?

[ Szerkesztve ]

(#5924) krx21 válasza Tomjack (#5923) üzenetére


krx21
nagyúr

Nem. Érzékel és megáll, nem kerül ki... Csak 4K30 fps esetén működik az APAS . Eddig én így tapasztaltam, de majd tesztelem még... ;)

(#5925) Tomjack válasza krx21 (#5924) üzenetére


Tomjack
tag

Ok köszi

(#5926) Geller72 válasza krx21 (#5924) üzenetére


Geller72
veterán

"APAS Limitations:
Not available when flying sideways.
Not available in Intelligent Flight modes.
Not available when recording at high resolutions such as 1080, 2.7K or 4K above 48 fps
May not work well over water or snow, or in very dark conditions.
Make sure Forward and Backward sensors are operative."

"APAS korlátozások:
Nem elérhető oldalirányú repülésnél.
Intelligens repülési módokban nem érhető el.
Nem érhető el nagy felbontású felvételek esetén, például 1080, 2,7K vagy 4K, 48 kép / mp sebesség felett.
Előfordulhat, hogy nem működik jól víz vagy hó felett, vagy nagyon sötét körülmények között. Győződjön meg arról, hogy a Forward és a Back érzékelők működnek"

(#5927) AuraSync


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Ma is repkedtem ilyen szélben: [kép]
Volt active track, sport mód, tripod mód, sima repkedés, stb.
Egyik akkut 35%-ig a másikat 60%-ig merítettem és a végén már "untam" a dolgot.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy unalmas volt, hanem azt hogy "lemeríthetetlen" gép. :D
Ekkora széllökésekben már a panorámaképeknél előfordulnak hibák, de pl az aktív trekk kiválóan működött.

Kép: [link] :Y

Szóval még egyszer mondom, MEGÉRTE lecserélni. :K

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5928) Tomjack válasza AuraSync (#5927) üzenetére


Tomjack
tag

Nagyon jó kép lett. Tényleg szépet csinál. Most irigykedtek egy kicsit.😀

(#5929) preludium975


preludium975
tag

Hali, belföldön lehet kapni Mavic Air-hez fekete top covert? A drón tetején lévő burkolatra gondolok.

(#5930) AuraSync


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Megjött az új akku és már birtokba is vette. :DDD (jó minőségű kép)


Ez is megjött a P4-hez laza két hónap alatt Ali-ról, de már nem tudom hova használni. :DDD

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5931) pavika


pavika
tag

Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Van egy viszonylag keveset repült Mavic pro FMC-m. A kollégám egy hete minden nap nyaggat, hogy adjam el neki, mert mezőgazdasággal is foglalkoznak. Milyen jó lenne, ha meg tudná nézni a föld széléről, hogy van-e vadkár, vagy egyéb gond a termőterület közepén. Nagyon jó vételi árat mondott a gépemre. Mivel nem gondolkodtam az eladásán, ezért nem tudom eldönteni, hogy lecseréljem-e egy új Mavic air 2 FMC-re. A Mavic pro-t csak hobby célra használom. Viszont a DJI Go 4 progi mellé a Litchi programot is megvettem, amit néha használok. Szerintetek megéri váltani?

(#5932) *Ropi* válasza pavika (#5931) üzenetére


*Ropi*
félisten

Megéri. Ha lehetne, a Litchi-t is eladhatnád neki. :DDD

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#5933) Geller72 válasza pavika (#5931) üzenetére


Geller72
veterán

A Licsit elfelejtheted, a Dji Fly app nem támogatja (még). Kérdés, hogy minek cseréled le? Van e olyan pozitívuma az új gépnek, amit ki is tudnál használni azon kívül, hogy újabb és garanciális, a régebbi meg nem? "Kocsmába járni bármelyik bicajjal lehet.". :D. Gondolom, azért lenne difi a két gép közt árban. Az új air 380k. A pro ennek kb a felét éri. Max. Azaz pakolnod kell még hozzá bőven. Én nem váltanék.

(#5934) mokus1


mokus1
addikt

Mire jó az a Litchi?

(#5935) krx21 válasza AuraSync (#5930) üzenetére


krx21
nagyúr

Nem FMC csomagod van? Így már 4 akkumulátorod van?

(#5936) AuraSync válasza krx21 (#5935) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Igen így már 4 akku van. :D
Most már mindenre IS elég a rep idő. :DDD

Az első negatív tapasztalat az Air 2-vel:
4 RTH-ból 2x-er szállt le pontosan és 2x-er próbált meg 2 méterrel odébb landolni.
Igazából csak teszt volt mert RTH nekem csak arra kell ha elmegy a jel akkor annyira vissza jöjjön, hogy megint legyen irányításom, amúgy mindig manuálisan szállok le.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5937) krx21 válasza AuraSync (#5936) üzenetére


krx21
nagyúr

+-1,5m benne van a tűrésben amúgy.

(#5938) khorvat


khorvat
senior tag

Szerintetek a DJI gépei és konkrétan az Air 2 mennyire bírják az esőt vagy csak az enyhe záport? DJI Care érvényes eső miatti kárra is, ahogy vízbe esésre is ha megvan a drón is persze?
Egy youtube videón esőben zajlott egy drón vizsga, mondván a DJI gépek bírják, ezen nem kicsit meglepődtem!

(#5939) VANESSZA1 válasza mokus1 (#5934) üzenetére


VANESSZA1
őstag

Tervezett repülésre, normál repülésre, orbit, hyperlapse..stb.
Egyszóval vele elfelejthető a DJI Go4, és előbb utóbb az új f..fütty Air2 App.

[ Szerkesztve ]

Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD

(#5940) Fuhur válasza khorvat (#5938) üzenetére


Fuhur
kezdő

Általában ki szeret esőben reptetni?
Ha ettől eltekintünk akkor kérdés, hogy mit akarunk esőben? Fotózni? Akkor a vízcseppes lencse hmmm.... mondjuk finoman nem kedvez a képminőségnek, nem beszélve az esőben amúgy is gyatra látási viszonyokról.
Ha nem fotózás a feladat akkor jön szerintem a legsúlyosabb probléma. Nem a beázás!
A vizes burkolat elektromos jellemzői gyökeresen megváltoznak. Ebből az fog következni, hogy a burkolat alatti antennák elhangolódnak és ettől drasztikusan lecsökkenhet az addig megszokott hatótáv.
Mindezektől függetlenül én esőbe nem megyek ki ha nem muszáj. Repíteni meg még annyira sem.

(#5941) Enzo_86


Enzo_86
tag

Sziasztok!

A minap tettem szert egy Mavic Airre és iszonyatosan tetszik ez a dronozás :)
Emiatt már gondolkodom plusz akksi beszerzésében is. Szerintetek az AliExpressen amit árulnak az valóban eredeti? Van ilyen irányú tapasztalata vkinek?

[ Szerkesztve ]

(#5942) Statikus válasza Fuhur (#5940) üzenetére


Statikus
senior tag

Van, aki hiányolja a mikrofont a drónról, ne csodálkozz, ha esőben akarnak repkedni :)

(#5943) *Ropi* válasza Statikus (#5942) üzenetére


*Ropi*
félisten

Persze, mert Kék Villámosat akarnak játszani. :DDD

Weboldalam: http://karpatisandor.hu

(#5944) Statikus válasza *Ropi* (#5943) üzenetére


Statikus
senior tag

Az tudott hang nélkül repülni. :)

(#5945) m4rk.89


m4rk.89
aktív tag

Sziasztok!

Nyáron szeretnék egy DJI Mavic Mini-vel drónozni, de sajnos csúszik a törvény...

Valaki össze tudná nekem foglalni (akár privát üzenetben) az ÁNYK-s eseti légtér igénylés átuftását? Itt az is érdekelne például, hogy egy X ezer forintos igénylést ki tudok-e tolni valami élhető 1-2-3-4 hétre viszonylag nagy területre.

Illetve ami szintén érdekelne az az éves biztosítás témakör, díja, átfutása stb.

Előre is köszönöm!

(#5946) krx21 válasza m4rk.89 (#5945) üzenetére


krx21
nagyúr

(#5947) m4rk.89 válasza krx21 (#5946) üzenetére


m4rk.89
aktív tag

Nyilván azért tettem fel a kérdéseket, mert itt se tapasztalatok nincsenek leírva, se az ÁNYK-t nem említi, sőt a biztosításhoz se látok linket ami egyértelműsítené a dolgokat. :R

(#5948) AuraSync válasza m4rk.89 (#5947) üzenetére


AuraSync
őstag
LOGOUT blog (1)

Más az Inspire-el meg nagy több motoros géppel is repül nap mint nap engedély nélkül, te meg egy tenyérben elférő játék kategóriás géphez akarsz légteret kérni?
Azért ennyire nem kell félni a megfélemlítő politikától...

Biztosítás kötéshez meg lépjél be a DOE-be.

S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

(#5949) Geller72 válasza m4rk.89 (#5947) üzenetére


Geller72
veterán

Lépj be a DOE-be, (úgy is kell egyesületi tagság is), azt követően van facse csoportunk, ott minden kérdésre választ kapsz. ;) Felesleges minden topicba beírnod...

[ Szerkesztve ]

(#5950) m4rk.89 válasza Geller72 (#5949) üzenetére


m4rk.89
aktív tag

Köszi a válaszokat, leadtam a kitöltött nyilatkozatot és most várok.
FB csoport linket elkérhetem?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  DJI topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.