Azért csak leírom, hogy mindez a tapasztalat úgy jött létre, hogy 2*-3* rantottam be gépeket ugyanígy susnyásba meló közben mint te, csak én sport módban, amikor ugye off a védelem...
vitte majdnem el szélvihar a kis Duna fölött hegyek között a túloldalra úgy ,hogy komoly gépészkedés volt, mire sikerült vissza hozni,a gépet de a végén kézben landolt sérülés nélkül...Ott tapasztaltam meg, hogy a phantom ereje is kevés olykor, hiába húzom lefelé a gépet, majdnem olyan mintha betonon akarnám "lefelé erőltetni", mert olyan szél tolja fölfelé, hogy nem jön le....
Amikor a környéken egyetlen kbsztt kábelnek sikerült úgy nekirepülni, hogy közben úgy figyeltem, hogy annál jobban nem lehet....
EZek az elmúlt pár év alatt hébe-hóba összejött balesetek, vagy baleset nélkül végződött megélt tapasztalatok...
Hál'isten volt olyan is, amikor a 3 napos meló első napjának első repülésénél hiába mértem ki az akácos feletti legalacsonyabb repülési magasságot, sport módban hátrafelé húzva(azért kell ez , mert sajnos előre a phantomnál bele lóg a rotor a képbe szélben sport módban főleg) mégis magasságot vesztett a gép, és az akácosban kötött ki....
Baromi mérges voltam, hogy ugrott a meló, de sérülés nélkül meguszta a phantom...
Miért emlékezetes ezen kívül ez az eset? Mert egy kbsztt. méhészet kellős közepén zuhant a gép a kaptárak mellett...
El elehet képzelni milyen volt a gépmentés részemről, adó vevőt hagytam el, mert úgy futottam a szürke méhfelhő elől a phantommal a kezemben , közben rettegve hogy ne jöjjön még egy versenyautó is, ami elgázol a pcsába....
MInd-mind tanított valamire...ami mára tapasztalattá egyesült...