Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2351) sberci válasza GalaHU (#2350) üzenetére


sberci
tag

Szerencsere nincs tulbonyolitva ez a jatekban, amelyik auto tulkormanyzott fogod letolod az antiroll-bart, maris kezes barany lesz. na meg forditva is mukodik.

(#2352) GalaHU válasza sberci (#2351) üzenetére


GalaHU
őstag

Azért a kigyorsításoknál nem árt a difikkel is játszani, van amit nem old meg a stabilizátor. Persze minden stílus kérdése.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2353) sberci válasza GalaHU (#2352) üzenetére


sberci
tag

igen, azokat mindig a legkisebbre veszem es akkor biztos nem er meglepetes feleslegesen.

(#2354) Met


Met
nagyúr

Hétfőtől

Subaru Impreza S4 Scotland Cup
12 szakasz 7 nap alatt
Autó: Subaru Impreza S4 Rally
Normal damage

Az időjárás nem mindig lesz kedvező ;]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2355) snecy20


snecy20
veterán

Skócia pályákért oda meg vissza vagyok, brutál jók!

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#2356) GalaHU válasza snecy20 (#2355) üzenetére


GalaHU
őstag

Na ja, csak a helyi kisebbség igyekezhetne már, túl sok fa kallódik az út szélén... ;)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2357) snecy20 válasza GalaHU (#2356) üzenetére


snecy20
veterán

:DDD

Maguk a pályák azok kicsit a finn és walesi szakaszok hibridjének tűnnek. Mondjuk az kimondottan jó, hogy sok helyen nagyon szűk az út, és könnyű lefutni a pályáról a szakadékba. Wales-nél, Finnországnál nehezebb.

[ Szerkesztve ]

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#2358) Sub-ZeRo válasza snecy20 (#2355) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Én is! na meg a legacy rohadt nagyot tud menni! Beállítás nélkül is tök jól irányítható!

Apropó! Az S4-et hogy kellene beállítani, hogy ne legyen annyira alul kormányzott!
A Legacy irányítása tetszik (gyári beállítás) de az S4-é még az S7-nél is érdekesebb.
Nem értek a setupoláshoz de ezt be kellene lőni.
3 monitoron állat a cucc! :DDD

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2359) GalaHU válasza Sub-ZeRo (#2358) üzenetére


GalaHU
őstag

Te alulkormányozottnak érzed? Az orrát tolja? Érdekes, de ebből is látszik mennyire más és más stílusban vezetnek az emberek...
Hol érzed alulkormányozottnak? A kanyar bejáratánál? A közepén? Vagy a kigyorsításkor?

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2360) Sub-ZeRo válasza GalaHU (#2359) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Igen. Én bal-láb fékkel veszem be a kanyarokat és nekem alul kormányzott.
Fordítok a kormányon semmi, fordítok még, már kezd jó lenni, fordítok még, hogy jó legyen és akkor már sok a kormány fordulat, tolja az orrát.
Az S7 azt tudom milyen, ott fordítod és fordul, ha nem fordul még jobban fordítok a kormányon. Az egyben egész jól elvagyok vele, de ott van beállításom hozzá.
Itt az S4 nem ilyen, ott nem történik semmi kis mozdulatra, ha fordítok még, akkor meg már az elejét tolja. Amúgy a kanyar közepénél tolja. Az s7 inkább a kanyar végén kigyorsításkor.
A legacy gyári beállítása nekem tök jó. Ott azt csinálja a kocsi ami szeretnék hogy csináljon.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2361) PuMbA válasza Met (#2354) üzenetére


PuMbA
titán

Hol? Nekem csak az egyik Club van, de ott nincs semmi :)

(#2362) Met válasza PuMbA (#2361) üzenetére


Met
nagyúr

Összefoglaló?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2363) Met válasza PuMbA (#2361) üzenetére


Met
nagyúr

Te vagy Secunder?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2364) adrian360 válasza Met (#2363) üzenetére


adrian360
őstag

az én vagyok

(#2365) GalaHU válasza Sub-ZeRo (#2360) üzenetére


GalaHU
őstag

Ha a kanyar bejáratánál tolja az orrát, akkor told hátrább a fékerő ballasztot, az S4-en alapból full elől van. Ha a kanyar közepén is megtolja akkor érdemes a stabilizátorokkal játszani, a hátsót keményebbre venni. Ha a kijáratnál, akkor túl sok lehet a hajtás elől, vagy túl gyengén zár a hátsó difi. Ezek a legdurvább beavatkozások, finomítani a futóművel tudsz...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2366) Met válasza adrian360 (#2364) üzenetére


Met
nagyúr

Elfogadtam

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2367) adrian360 válasza Met (#2366) üzenetére


adrian360
őstag

:R

(#2368) PuMbA válasza Met (#2363) üzenetére


PuMbA
titán

Most jelentkeztem, én vagyok BalazsA :)

(#2369) Sub-ZeRo


Sub-ZeRo
nagyúr

Fáradt vagyok, aláírom, nem tudok úgy koncentrálni ahogy szeretnék, de mondjártok már meg, hogy ennek a játéknak szimulátorosabb a fizikája vagy sem az egyhez képest.
Mert
1. Egy fát telibeb@szok 120-szal, terminal damage. Restart és 17-szer verek teleibe mindent megyek tovább csak az első lökös szakad le.
2. Az útszéli pitypangok tényleg megállítanak egy közel 1100 kg-os autót 200-nál?!
Mert nonszensz b+ hogy ilyen tápos pitypangok teremnek Skóciában mert eltalálom őket az út szélén és már pörgök mint buzi a meleg vizes lavórba... :W
Óh, a mérhetetlenül sok defektet nem is említem. Picit lerakom az út szélére már mondja a navigátor, hogy talán defekt van?! Utána meg rá egy másodpercre porfelhő és lerobban a gumi felniről... Hát no komment.
Az egyben is volt defektem, de nem volt annyi, mint most csak ma reggel...
Úgy hogy valaki mindentudó nyugtasson már meg, hogy ezeknek így kellene működnie! :R

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2370) snecy20 válasza Sub-ZeRo (#2369) üzenetére


snecy20
veterán

Én alapvetően előrelépésnek érzem fizikában. A tereptárgyakkal való érintkezés két évtizedes hibája sajnos a Codemasters autóversenyes játékoknak. :) :( Nem lehet úgy vágni a pályából, mint a való életben.

A skót szakaszok viszont nagyon-nagyon adják az igazi rally élményt. Magas átlagtempó, keskeny utak, szintkülönbségek...nagyon jó.

[ Szerkesztve ]

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#2371) Met válasza PuMbA (#2368) üzenetére


Met
nagyúr

Olyan nem volt, csak Lollerke

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2372) Met válasza Sub-ZeRo (#2369) üzenetére


Met
nagyúr

A pitypangok mögött nincs rönk?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2373) Sub-ZeRo válasza Met (#2372) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Nincs. Vagy ott van egy picike kis fenyőfa az út szélén. Hát az is tud érdekes dolgokat művelni. Műveljen, de ha ~200-zal elkapsz egy 20 centis fenyőt, ne borulj már fel...
Ha egy árkot kapsz el, amiben van egy farönk, akkor oké, nincs vele gond.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2374) PuMbA válasza Met (#2371) üzenetére


PuMbA
titán

Akkor az :) Egyszer átírtam és gondolom az eredeti marad az alapnevem örökké.

[ Szerkesztve ]

(#2375) GalaHU válasza Sub-ZeRo (#2373) üzenetére


GalaHU
őstag

A legszebbek az irányjelző 20 centis hurkapálcák a kis narancs zászlóval a tetejükön! Úgy pattan meg róluk az 1230 kg-os WRC hogy öröm nézni. A valóságban az útjelző karókon is úgy mész keresztül mint a sz@r... :)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2376) Sub-ZeRo válasza GalaHU (#2375) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Nem tudom, lehet engem zavar a fizika ez a része, de szerintem ez nonszensz...
Az egy sem tökéletes, de ott legalább hajaz az RBR-re. Itt lehet hogy jobb, mert a murvát mintha jobban érezném, hogy van valami, de az hogy egy picurka fenyő és jóformány lenullázza a kocsit, meg kipörög tőle... :O

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2377) Met


Met
nagyúr

Az létezik hogy szarabb a kocsi beállítás a Colin carrier módban mint általában?
A második "évszaknál" vagyok (rising star vagy mi) első szakasz, a Legacy egy kalap szar.
Nem fordul hajtűnél 30-40-el tökig tekert kormánnyal nem fordul, megy tovább előre.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2378) GalaHU válasza Met (#2377) üzenetére


GalaHU
őstag

Abban a kihívásban már eleve sérült futóművel állsz oda a gyorsasági rajtjába, pont ez benne a pláne, hogy így is teljesíteni kell, mint anno a Mester!

Érdemes a rajt elolvasni a körülményeket, mert nem elég/szükséges mindig győzni. A leggyűlöltebb hogy “pirosodás” nélkül hozz le 3 görög szakaszt, hiába nyersz, nem számít...

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2379) KraRe


KraRe
aktív tag

Sziasztok! Nem sikerül belépnem a karrierbe, ha mégis, akkor 2perc várakozás mire felcsatlakozik a szerverre, újraindítottam a játékot, vártam fél órát, de ezek nem oldották meg a problémát, van rá valami megoldás? Mindig más hibakóddal dob ki. A játék eredeti steames season pass-al ha ez számít.

(#2380) PuMbA válasza KraRe (#2379) üzenetére


PuMbA
titán

Elromlottak a szerverek, majd holnap megjavítják :)

(#2381) GalaHU válasza PuMbA (#2380) üzenetére


GalaHU
őstag

Hát remek, de ma akartam befejezni az Eger rallye-t... :(

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2382) KraRe válasza PuMbA (#2380) üzenetére


KraRe
aktív tag

Akkor nem velem van a hiba, szerencsére még ilyen nem volt, de akkor várok holnapig, köszönöm az infót!

(#2383) Met válasza GalaHU (#2378) üzenetére


Met
nagyúr

Annyi eszem nem volt hogy megnézzem mik a követelmények :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2384) LeventeV


LeventeV
senior tag

Sziasztok.
Tudna nekem valaki segiteni abban, hogy az uj Impreza S4 miert az up to 2000cc kategoriaba kerult, ahol 2000-2008 kozotti autok vannak es nem a group A-ba?
Ha jol lattam akkor ez mar WRC specifikacioju auto, mig az Evo VI group A, hiaba mentek egymas ellen?

(#2385) Sub-ZeRo válasza LeventeV (#2384) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Hali
Én úgy tudom, hogy ez volt az első wrc autó amit fejlesztettek és pont ez a subaru lett. Ezért került be a 2000-es wrc kategóriába. Ezt egy youtube-ra feltöltött dokumentum filmben mondták. Ez az első wrc kocsi.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2386) LeventeV válasza Sub-ZeRo (#2385) üzenetére


LeventeV
senior tag

Köszi a választ.
A dokumentumfilm címe/linkje nincs meg véletlenül? :B

(#2387) Sub-ZeRo válasza LeventeV (#2386) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

[link]

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2388) LeventeV válasza Sub-ZeRo (#2387) üzenetére


LeventeV
senior tag

:R

(#2389) GalaHU válasza Sub-ZeRo (#2385) üzenetére


GalaHU
őstag

Azért a Ford még olcsóbban megúszta, simán lökhárítókat cseréltek az A-s Cossie-n és kis túlzással kész is volt a WRC... A Toyota meg bepakolta a Celica hajtását a Corolla kaszniba és hipp-hopp ott állt a WRC. Közben meg egy A-s Micu Tommi-val szépen elkente a szájukat... :)

Akkoriba semmi csoda nem volt a WRC-ben, csak könnyebben és gyorsabban lehetett fejleszteni, akár év közben is, miközben az A-s kocsikhoz jóval nagyobb darabszámú legyártott utcai autó kellett a konkrét típusból...

Az is vicces hogy az Evo6-osban szekis váltó volt, az S4-ben meg kavarhatod a lekvárt...

[ Szerkesztve ]

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2390) vlevi válasza GalaHU (#2389) üzenetére


vlevi
nagyúr

Az volt a nagy könnyebbség, hogy nem kellett hozzá utcai autó.
Nagyon kevés gyártónak volt pl. összkerekes utcai autója.
Ford Focus WRC, Skoda Octavia, Toyota Corolla, Celica, Citroen, Peugeot, satöbbi.

(#2391) Sub-ZeRo válasza GalaHU (#2389) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Hát igen, csak a hajtást kellett nekik kitalálni oda a focus alá.
Oké, volt olyan Sierra ami alatt volt, de az még som volt passzos a focusba.
Oh, Tommi-t hagyjuk. Az evo 5-6-tal verte őket.
Meg a Subarunak nagyon sok technikai problémája volt a futamok alatt. Vagy ezek miatt nem tudtak nyerni, vagy rommá zúzták öket. Ha jól mentek és szerencséjük volt, akkor nyertek. Lásd Richard Burns. Vagy ott van Petter is, amikor japánban egy szikla az úton keresztbe húzta a bajnoki címét. Csak be kellett volna érnie és megvan. De nem. :(

Érdekes, hogy nekem a Lancerral jobban megy a játék. :DDD A subarukat imádom, de az evo valamiért jobb nekem a vezetési stílusomhoz.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2392) GalaHU válasza Sub-ZeRo (#2391) üzenetére


GalaHU
őstag

Azért volt közte egy Escort... ;)

Amúgy nekem is az Evo6 áll legjobban kézre a 2.0-ban.

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2393) RpPRO válasza Sub-ZeRo (#2369) üzenetére


RpPRO
őstag

:DDD :D

Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.

(#2394) Met


Met
nagyúr

Látom nem mindenkinek jött lett a versenykiírás lényege :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#2395) adrian360 válasza Met (#2394) üzenetére


adrian360
őstag

ez a verseny aztán változatos
-vagy éjszaka van
-vagy esik
-vagy esik és éjszaka van

oké hogy kell nehezítés, de ez így nem valami élvezetes.
tudom hogy mindentől függetlenül én marha béna vagyok, nem ezen múlt hogy koccoltam állandóan a rönköket, de ez elégé elpazarolt időtöltés volt nekem (9/12 szakaszt letoltam), és mikor megint megláttam hogy heavy rain, legszivesebben visszaléptem volna az egésztől

(#2396) GalaHU válasza adrian360 (#2395) üzenetére


GalaHU
őstag

Sose értettem minek szívatjátok magatokat ezzel az extrém idővel, de tit tudjátok! :) Illetve a rendező... ;)

Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

(#2397) Sub-ZeRo válasza GalaHU (#2396) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Mert lehet ő szeret esőben menni. Csak az sem mindegy ilyenkor, hogy belső nézetből mész, vagy látod a motorházat vagy a kocsit. Mert belsőből igen érdekes a dolog...

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2398) PuMbA válasza Sub-ZeRo (#2397) üzenetére


PuMbA
titán

Én is nekikezdtem az első 3 szakasszal :) Én belső nézetből nyomom, de most jön a 4. szakasztól az eső.

[ Szerkesztve ]

(#2399) Sub-ZeRo válasza PuMbA (#2398) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Rossz emlékeim vannak esőben. Elkezdtem a bajnokságot és lengyelen úgy elverte a számat a gép, hogy az valami elképesztő volt... Semmit nem láttam. 🤣

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#2400) PuMbA válasza Sub-ZeRo (#2399) üzenetére


PuMbA
titán

Jó, hát a gép az gép. Én is sokkal visszafogottabban megyek esőben. Mi hibázhatunk jó nagyot :)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  DIRT Rally 2.0
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.