Meg kell nézni a valós "törésteszteket" is
Ha az ember rákeres baleseti képekre, abból elég jól le lehet szűrni, hogy valós, azaz véletlenszerű szituációkban melyik autó hogyan törik.
Nagy általánosságban viszont kategóriáján belül (!) a típusok megfelelnek annak amit kihoznak törésteszten.
Itt nem az 150-el félfrontális Suv-daewoo tico típusú ütközésekre kell gondolni, hanem a leggyakoribb szituációkra, ami az átsorolás, elsőbbség meg nem adás kereszteződésben, megcsúszás vizes, havas úton, közelebbi ismeretség fával, oszloppla, betonkerítéssel
Engem 3 éve egy megrakott Iveco Daily kisteherautó tarolt le, aminek csak a saját tömege 2,5tonna + ami áru benne volt.
Aveo-t néztünk mi is anno, mikor a fent nevezett csöppség összetörte alólunk a Lanost (amiben egyébként volt anyag, ilyen szempontból jól vizsgázott). Autószervizes ismerős beszélt le róla és utánanézve igaza volt
#45895) diablo1984: nekem nem kell igazolni a G Astra-t, éppen én javasoltam
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs