Becserélem a Dacia Sanderot erre és még ők fizetnek,majd rá Új garázst építek és keresek még egy munkahelyet.Lehet ,közben újra megszületek.
️️Hardverapró Mindörökké️️
Becserélem a Dacia Sanderot erre és még ők fizetnek,majd rá Új garázst építek és keresek még egy munkahelyet.Lehet ,közben újra megszületek.
️️Hardverapró Mindörökké️️
Az lenne az igazi hazai hír, ha az új sandero hazai árait közzétennék.
Akkor legyen úgy. Én nem vagyok semmi rossznak elrontója.
Az én tippem hogy 2.9M kezdődik az alap Sandero .
Kelly
Gondoltam
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Szerintem 3M felett (ahogy meg ugrottak az árak)
[ Szerkesztve ]
És a végén 3,25 lesz
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Sajnos ettől tartok én is. Igaz, még 2 év, mire másik autót veszek magamnak (meg most pickup-on agyalok nagyon, de nem sok hasznát látnám csak be vagyok sózva), csak félek, addig mind-mind felfelé fog menni az a pénz amiért megkapnám.
Az árak mennek folyamatosan fel.
Amikor én is megvettem a kocsit mondták hogy egy éve ugyanez a kocsi minusz 300 e ft.
A pickup kategória mindíg drágább lesz. Elviekben a nagyobb mindíg jobb de kérdés kell e az a plusz méret a kombihoz képest amikor Magyarországon sokkal szűkebb helyek és parkolók vannak mint a pickup őshazájában Amerikában.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Mindennapokra ott a Lodgy. Nem feltétlen kell a második autó, de azért sokszor hasznát vesszük. Pl. futózni, hurcolni nem szívesen fogom be a Daciát. Később majd ki megyünk a természetbe a gyerekekkel, biciklit, miegymást könnyebben dobok a platóra, de ott a futó meg a Zafira, így indokolatlan döntés lenne, csak rákívántam és most motoszkál a vezérhangya.
Sokkal logikusabb (és valószínűleg az is lesz megvalósítva) venni egy Fiestat vagy valami kicsit. A nagyobbak pár év múlva már vezetni akarak úgyis, városban rohangálni, bevásárolni jobb mint a Lodgy és azon ritka alkalmakkal amikor még kell majd a futó, majd elhúzza az is. Vagy kibírok még 2-3 évet, veszek egy Sanderot vagy Dustert és életemben egyszer nekem is lesz új autóm.
Szerk.: Korán van, javítottam pár hibát.
[ Szerkesztve ]
Olaszországban, Spanyolországba és Oroszországban lehetett és lehet venni Dokker & Duster pickup-ot . De lehet közelebb is van csak most így reggel passzolom .
Két év múlva baráti áron hozzá tudsz jutni és ha nem lenne rajta vonó az a könnyebbik része pótlásának . Az 1.5 DCI pedig már kórosan ismer kiforrott erőforrások mindegyik jószágban csak a Dokker esetén 90 paci fészkelődik a pajtában addig a Dusterben 115 ménes gondoskodik a munka elvégzéséről. Ford Rangert az amit egyáltalán nem ajánlok ezen a terén még egy ekkora ipari hulladékot már rég nem láttam a Ford kínálatában . Toyota & Isuzu az amit még ajánlanám de ez már off része .
Sandero is jó választás ott is DCI+ vonóhorog kombináció lenne az ideális meg teher híján megy mint a golyó .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Áh, crew cab nélkül semmitérő, azt meg igen nehéz lenne kifogni, de tetszene. Egy jó Duster összkerékkel és benzinnel jöhetne, a horog 40 volt a Zafirára is, a Dusterre can bus--ba kötve sem lenne 60 felett szerintem, de a Duster is felesleges kiadás egy jó Sanderoval szemben logikusan gondolkodva.
De dízelt semmi esetre sem vennék már. Anya taxi üzemben meg bevásárlósnak, hogy egész nap be sem melegszik, csak folyamatosan hidegen kopik, annak semmi értelme.
Közben nézem hogy tok hülyeséget írtam , ugyanis a Duster Oroch csak dél és közép-amerikai piacra lett kitalálva . De a többi stim.
Azért simán kipróbálnék egy ilyent egy igazi igásló lehet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Az új 3-as Logan & Sandero páros hivatalos bemutatója 29-én lesz amin az ár lista is megtekinthető lesz ahogyan a katalógus is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Daciara a vonóhorog inkább 115-120 e ft.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Nekem 35 volt a horog, 30 a gyári elektronika, 2 óra alatt felszereltem... Mehetett vizsgára egy 20-asért és kész (ja meg új forgalmi, mert már nem írnak bele kézzel)
A katalógus, az elérhető felszerelési lista már olvasható a honlapon.
Az árak még nem.
Szuper , többi 29-én kapjuk meg.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Eger és Gyöngyös Renault márkakereskedésbe érkeztek új Sanderok lehet jelentkezni teszt vezetésre . Ott már tudnak adni árajánlatot 29-e előtt is.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Örülök neki ha volt olcsóbban.
Nekem ennyi volt szervízben műszakizás előtt.
Állítólag minimum80-100 e ft egy ilyen művelet plusz műszaki.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Tank a javából .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
4.750.000JMF... vagy majd látom mit tesz hozzá a Stepway, lehet, nem is kell semmi olyan a csomagból (pecázni nem járok, az a +4cm hasmagasság sokat nem oszt nekem), de úgyis van még legalább egy évem mindezt eldönteni...
De most jók az árak, az biztos. Köszi!
[ Szerkesztve ]
Comforttal szemezünk , de egyenlőre várjuk az első széria gyerek betegségeit . Stepway minket nem izgat .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Igen, én a sima vagy a stepway comfort között nézem majd az eltéréseket. Azért 450.000-ért nem csak 4cm hasmagasságot és némi műanyag külső díszítőelemet adnak, úgy gondolom.
Fent van a Dacia oldalon a különbségek és az extrák árai . Így könnyebb a választás .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Azta mindenit, 5,2M a Sandero, és még nem járt a konfugurátorban. Nekem a Dus volt 2019.09 rendeléskor a katalógusban 5,5M, 4x4 TCe150 Prestige, és már akkor is marha drágának gondoltuk...
Igen , de még barátibb mint a többi . Most néztük a Fordokat .
Focus 7,2M kezdődik , Momdeo 12M , alap Fiesta 5.2M
Nagyon elszálltak az árak .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nekem sehol (telefon, pc) nem töltött be ma a honlap. Gondolom karbantartás, vagy sok az érdeklődő.
4x4 150 ló ennyi pénzért? Simán venném most, még ha hitel is van benne, akkor is. Főleg, hogy még prestige is.
+500k, nincs összkerék, és viheted készletről
A honlap délután még jó volt, össze is konfigoltam az új Sanderót, de estére nekem is rossz.
Ha valaki nem bír várni, a pdf linkje megmaradt, az működik.
[ Szerkesztve ]
Ja, főleg most, hogy megnyitottam a konfigurátort.
Mindent belehúzva a műbőrön kívül is olcsóbb volt, mint telepakolva most a Sandero Mondjuk nem, valami hülye logisztikai meggondolás miatt a Dusterre az oldalműanyagokat külön pénzért itthon teszik rá nullreva után
Jó, nekem nincs automata vészfék, az az egyetlen, amit sajnálok. Mondjuk legalább nem ugat állandóan, gyanítom nálam hamar elromlana úgyis... Viszont hiába adott a hardver, nem lehet adaptív tempomatot kérni bele. Az automata rögzítőféket hagyjuk, azért inkább fizetnék, hogy a kart megtarthassam.
Meg az új fejegységgel tud többet, aminek némileg butított verzióját örökölte úgy látom a Clio5-ből, így tud telefontüközést vezeték nélkül. Ez nem mondom, hogy nem lenne jó, de azért tudok élni egy kábelösszedugással, legalább tölt is rendesen, nem úgy mint a gyári indukciós megoldások általában.
Így a divatos formán kívül úgy látom, azért nem sok újat hozott a Sandero. Jól eldugták a halogén lámpákat is, mintha szó volt róla, hogy full-LED-es lesz talán, nem? Álom volt ez, csak a nappali fény lett az...
Azért a 4x2 nagyon nem 4x4. A 4x2 Dusterben nem kikapcsolható az ESC, így tehetetlenebb egy Sandero vagy Logan Stepwaynél is, egy egyszerű jégborda mögül nem lehet kirúgatni.
FB csoportban mikor esik kis hó, minden második poszt a melyikbiztosítékotvegyemki meg a biztosottakapcsolóhelye Nem, semelyiket, meg nincs ott.
Meg kapsz mellé egy kevésbé normálatlan hátsó futóművet is. Jó, +1,5l fogyasztást is
ABS biztosítékkal mindent is kikacsol
Ja, sokan nem akarják megérteni, hogy nem csak kiüthető hibakódok lesznek ott, de még a szervó se biztos, hogy visszajön ha visszateszi.
De ez ilyen, így terel a REnault csoport a 4x4 felé. Ami nem kapható benzinnel
Akkor nekem szerencsém volt . Nekem ment
Össze is építettünk egy számunkra szimpatikus kis Sanderot , de a végösszeget látva hamar leültünk és mint egy jó IGO esetében újra tervezés történt , ugye ilyenkor jöhetnek a kompromisszumok kötése . Bárhogyan is 5M körül állna meg.
Városban használnánk 70%-ban leginkább így a CVT kényelme elengedhetetlen számunkra az pedig egy bizonyos csomag alatt nem vehető meg .
Itt jött képbe a Duster is Konyi ötlete alapján , de valamiért nálunk már DCT- t már nem vehető igénybe
Vagy harmadik opció használtautó nézelődés .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Akárhogy nézem én örülök, hogy meg tudtam még a Duster Celebration-ömet venni 4,8 millióért Félre ne értsetek, én szerintem abszolút nagyon agresszív az árazása az autóknak! Nagyon remek! Eső fecske a hasznaltauto.hu-n [link]
Nagyon kíváncsi vagyok a töréstesztekre, jó-jó NCAP egyből lehúz 2 csillagot egyéb rendszerek hiánya miatt, de végül is csak az új Clio alapjaira épülnek ezek a cuccok
[ Szerkesztve ]
Sehol nem kapod már meg ilyen olcsón jah, minimum 6 milla az már
Imádom a színét .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Ha a Dustert venném, kellene az összkerék, de mivel már nem annyira, vagy ha minden jól megy, egyáltalán nem lesz rá szükségem, már nem is vennék Dustert. Legalábbis asszem.
A Sandero jó volna, rövid, magas, tökéletes, futózni már sokat remélem nem fogok, de így meg már drága. Sajnos.
Áh, az automata vészfék, automata krézifék meg a többi ilyen nekem nem kell. Telefontükrözős (AA) rádió, az sem baj ha kábellel, tolatókamera is kb. csak megpakolt futóra rátolatáskor, egyébként nincs bajom a tolatással, villany ablak, digit klíma, fűthető első szélvédő. Ezt az utolsót hiányolom is nagyon, ritkán, de akkor marha jól jön. A többi sallang már csak akkor, ha nem drága. De én a start-stopot és társait is kigyomlálnám, bár azt már esélytelen vagyok.
Én is így vagyok.
Hasonló kiadást raktam össze Sanderóból mint a kombim.
4.9 milla. A kombim volt 4 milla és legalább hely van benne meg raktér.
Fél millióval drágább az összes modell.
Lehet azzal jönni hogy ez a legolcsóbb de akkor meg ne csodálkozzunk rajta hogy az átlag magyar nem vesz új autót.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Hát igen.
Az árlistát elnézve nem értem ,mi a manó került egy pótkeréken 50,000-Ft. Sima acél 10-15,000-Ft között megvehető ugye most 16" beszélünk plusz rá egy hankook VP3-as pedig 15-16,000-Ft Ilyen drága lenne a hozzá adott emelőszerkezet vagy mi a túró?
Pozitívum ami a digi klímát illeti ugyan abban az árban van, mint a kettes Szandi esetében is volt 50,000-Ft.
Másik hogy az alufelni ára egy picit drágább lett ,de még mindig jobb mint a konkurenciánál.
Elektromos ablakemelők hátul meg maradt a 30,000-Ft itt is.
Harmadik , sokkal jobban jár az ember ha csomagokat kér, mint hogy külön-külön kéri darabonként meg az extrákat.
Ha külön kéred a hátsó és az első radart plusz a kártyás nyitást akkor az 150,000-Ft , de ha Parkolás 2-es csomagot kéred ami szintén annyiba kerül akkor első és hátsó parkolóradarok, tolatókamera, automata dacia kártya minden funkciójával. vagy plusz 30,000-Ft PRÉMIUM csomag: automata Dacia Kártya, hátsó parkolóradarok,elektromos parkolófék, zárt középkonzol könyöklővel
lehajtható könyöktámasz nélküli.
Szóval lehet legózni bőven, meg "matekolni".
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Amikor vettem a Dustert, 400k felára volt az összkeréknek, végül mivel nem használtam volna ki, nem kértem. Nyilván azzal az igazi, de az út 99%-ában nincs rá szükségem.
Viszont az új Sandero annyival nem olcsóbb, hogy ne a Dustert választanám most újra. Sokszor pakoltam úgy, hogy épp befértem a Dusterbe, A Sandero szerintem pont annyival kisebb, hogy már sok kompromisszumot igényelne.
Ennyire meg sem néztem mert venni autót úgy sem terveztem.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
Én imádom beletűrni magam az ilyen dolgokba.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Én szerintem Dustert a hely/felfüggesztés miatt éri meg venni és az ára egyáltalán nincs messze egy új Sanderótól. Vajkönnyűen parkolok vele városban. Gyakorlatilag kétszer nem figyeltem annyira a patkára és felmásztam rá seperc alatt(perce most téli-acélfelnivel ), ha úgy adják a körülmények át-, fel-, keresztül akarok menni mindenen. Nyilván a hosszú váltóutakhoz hozzá kell szokni de ha nem kell 4x4 még egyszer ezt venném.
[ Szerkesztve ]
Nekem azért kellett volna az összkerék, mert házat újítottunk fel, az udvaron elástam magam több alkalommal a nehéz futóval (sitt, sóder, tégla, stb... ), nem egyszer kollégám húzott ki egy Outlander-rel. Nem jelentett neki gondot a Zafira plusz futó sem. Ezért gondolom, a Duster összkerékkel simán kihúzta volna a futót önmaga. Ha minden jól megy, már csak egy kicsit betonozunk, meg melléképületet vakolok, festek, és végeztem a futózással.
Most a Sandero nem olcsóbb, de amint kijön a Duster új változata, annyival drágább lesz, hogy megint alternatíva lesz a Sandero. Sajnos. Ha meg pakolni kell, ott a Lodgy, abba elfér minden, ami egy Duster-be és egy Sandero-ba egyszerre.
És mi a garancia arra ,hogy a most érkező Duster facelift nem kap hasonló árazást? Gondolom mostani ráfutásgátlót meg többi finomságot megkapja majd és az árra és növekedni fog, persze ez csak paraszti logika.
De a fenét sem érdekel, de városban én már nem szeretnék kézi váltott , de ha lenne a kínálatban megint DCT akkor azt mondanám egye penész. Nem egyszerű ez... főleg így autó nélkül mert mindenhová nem mehetünk a cégesekkel. Szóval ezért is vártuk az újdonságokat, de ebben az árazásban megy a matek ezerrel.,.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Sziasztok decemberben rendeltem egy 130 lovas Dustert, éppen februári gyártás lesz de úgy olvastam leállt a gyár . Írtam a kereskedésnek természetesen válasz nem jött. Durva hogy vagy 4 hónapot kell várni ha az ember gyártásból vásárol. Nektek ezzel milyen tapasztalatok vannak?