Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- -szabi-: Kodi beállítása és használata CoreElec rendszeren
- vrob: 1991 - játék a PC-n
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezen most miért is lepődünk meg? Amikor ez már két éves előkészületek sokaságáról tudunk nap mint nap? Egy idézet 2018-ból a Renault csoportól:
A gazdasági újság elektronikus kiadása szerint a francia gyártó vezetői először helyezték kilátásba az elmúlt években, hogy bővíthetik a dél-romániai Mioveni-ben működő Dacia üzem gyártási kapacitását. Legutóbb 2010-ben volt hasonló fejlesztés. A romániai üzem mellett azonban versenyben vannak a francia vállalat marokkói telephelyei is, hiszen Dacia járműveket Tangerben és Casablancában is gyártanak.Az újság Marc Susst, a Renault-csoport alelnökét idézte, aki elmondta: még nincs eldöntve, hogy melyik telephelyen lesz kapacitásbővítés, amit a “következő évekre” terveznek. Az alelnök szerint nagyon fontos szempont lesz a versenyképesség. A lap emlékeztetett, hogy a francia járműipari vállalat a romániai és a tangeri üzemében jelenleg 350-350 ezer Daciát gyárt évente, a casablancaiban pedig 60 ezret szerelnek össze.
A romániai üzem versenyképességét csökkenti, hogy jelenleg nincs autópálya összeköttetés a Déli-Kárpátokon keresztül, ami növeli az exportálási költséget, a romániai üzem ugyanis 90 százalékban kivitelre dolgozik. A Dacia fő piacai Nyugat-Európában vannak. A román hatóságok már többször megígérték a Pitesti-Nagyszeben autópálya megépítését, de a lap szerint várhatóan 2020-ig sem fog elkezdődni a kivitelezés, ami csökkenti a romániai üzem versenyképességét és kihatással lehet a francia gyártó kapacitásbővítési döntésére. A lap egymilliárd euróra becsülte a Renault által tervezett fejlesztést.
Megközelítőleg ebben az időtájba kerültek át Tanger, Marokkoi üzemébe és 19-ben a tulajok már onnan kapták meg kis hazánkba autóikat.
Most csak annyi történik hogy most már minden odakerül. És ahogyan a cikk írja az új típus és a közkedvelt Dusterre koncentrálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Adobe Lightroom topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hobby elektronika
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest