- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
-
LOGOUT
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
proci985
MODERÁTOR
5950x dupla CCD, bar ettol meg legalabb az L3 cache fizikailag kozel van.
3900X es 5950X kozott annyira mar jatekban nem ereztem kulonbseget, viszont annyira nem mertem. alapjatek kb 40-45%ig terhelte a (vizezett, elengedett TDPs jellemzoen 4200+ allcoren meno) 3900Xet.
ha gondoljatok, akkor ranezhetek.
-
De-de, abszolút, de már így is három, különböző hangrendszer van itthon, szóval valahol meg kell húzni egy határt és a ház is csak véges számú helyiséggel rendelkezik.
A tőled vásárolt VS-10-esek pl. a nappaliban zenélnek.
De hogy ON is legyek: hangulatkép DT-ből (Blade Runner 2077 Proxima Edition V6000.0 Final Cut moddal)
-
proci985
MODERÁTOR
ami nem is baj, mert egyebkent dogunalmas lenne a jatek.
viszont a Phantom Liberty ilyen szempontbol egyertelmuen elorelepes: van ahol nem lehet kikerulni a konfrontaciot es a jatek gyakorlatilag (masodik*) legnehezebb lopakodos resze (
) erosen ajanlott.Black Sapphire *azert csak a masodik, zarojelben, mert a jatek legelejen All Foodson vegig lehet lopakodni. ez kinyitja azt a specialis kimenetet,
. elejen takedown opcio kell, ami body checket jelent. gyakorlatilag ez egy 30+os Vnek gyerekjatek lenne, de ott a jatek legelejen siman csak necces.hogy Brick vezet(het)i a Maelstromot mikozben Meredith betonbakancsot kap -
proci985
MODERÁTOR
Fozest en nem lattam sehol, de out of character lenne. A cyberpunk a late capitalism kritikája, V egy ponton explicit közli is, hogy itt tényleg, senki nem éhezik.
Badlandsban meg kb kevesebb a növény mint North Oakban (leszámítva persze Biotechnica Flatset).
Tabletop szinten Cyberpunkot ennyire nem ismerem. Shadowrunnak volt advanced consumables kiegészítője, de az elég szürreálisan volt megindokolva.
Btw, lehet főzni a játékban, egyszer. Ami pont elég is.
-
proci985
MODERÁTOR
+ lehet GTAzni
+ van tobb autoverseny
+ vannak random loot dropok (dogtownban csak)
+ minigamek (roach race, Arasaka Tower (akaWolf3d.exeCyberPunk3d.exe) és trauma, utóbbi gyakorlatilag egy fullos Contra klon)
+ lehet meditálniWATERDACA: felszedni valakit autóval csak egyszer lehet, de az is van benne
-
mvkly
senior tag
Biztos néztél már rá modot, azzal nem próbáltad?
Ez régi ugyan, de a kommentek szerint működik , valakinek a héten is sikerült ezzel összeollózni a részleteket. -
jonnyjoker01
veterán
Ez az egyik kedvenc "fejtörőm" volt a játékban, még 1.2 előtt
A halálzóna miatt tök macerás volt megkerülni mindent meg keresni olyan helyet ahol tényleg be lehet menni
Szerk: fefelé is megpróbáltam menni (bár akkor a katana glitchet még nem ismertem), és sokáig lehet menni amúgy de egy bizonyos pont után collision nélküli az épület, és nincs olyan hely ahol meg lehetne állni.
-
Nekem is kimaradt a tiszta pisztolyos build. Nemrég fejeztem be (majdnem, csak aztán jött a patch
) egy dobókéses/kardost, előtte SMG + sniper volt, azelőtt netrunner. Azt most vettem észre, hogy vannak skillek, amik revolverekre vonatkoznak és vannak, amik pisztolyokra.
-
Alpi.
addikt
Ezek a debug eljárások.... !
Nálam volt, hogy eltüntek a járókelők és az autók az utcákról. Ide, oda utazgattam, bementem a házba, kijöttem, aludtam, mindent is megpróbáltam, de semmi. Rákerestem neten és láss csodát, volt pár találat. Az egyik helyen írták, hogy meg kell nézni a Lizzy Wizzy braindance-et és helyrejön.... Megnéztem és megszünt a hiba.Az is rontja el, egyébként.. Előtte néztem meg, valóban, de utána valamit még ügyködtem és sose kötöttem volna össze vele, ha nem olvasom..
freeknight : A 0% hangerő az elsők közt volt, amit megpróbáltam. Ez ugyan úgy beköszönt. -
freeknight
őstag
-
CJ4567
nagyúr
Kiderült, hogy ami az alapjátékhoz elég volt GPU alulfesz, az a PL-ben gyorsan megadja magát
Ránéztem most az Ultra Plus bug reportokra, egy ekkora mod-nál sajnos előfordulhat ez, viszont a reportok nagy része még a régebbi verziókra ment.
A Westbrook-os crash érdekesen hangzik, megpróbálom letesztelni, hogy nálam is előfordul-e.Extra Iconics, ezt a modot is nézegettem, csak katanás build-et játszom, így egyetlen fegyver lett volna, amit ki is tudok ebből használni
Bár az a Ghost Blade érdekesnek hangzik. Az meg teljesen mindegy már, hogy túl erősnek hangzik papíron, mert a katanák így is brutálisan erősek very hard-on is.
-
CJ4567
nagyúr
Trash Begone (Optional Blowing Debris and Cockroach Removal)
Remove Leaves Debris
Ezeket találtam hirtelen.
Nesh019: Azok a modok, amik csak a megvilágításhoz nyúlnak (LUT modok, pl. Dreampunk, stb), minimálisan nyúlnak a teljesítményhez hozzá. Én csak az Ultra Plus modot használom, mert idáig bármilyen megvilágítás modot próbáltam, mind csúnyább volt, mint a vanilla. -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Jaja, fun volt. De a legnagyobb az volt, mikor az egyik Kerry-s küldetésen beülünk beszélgetni a roncs autóban, ami megy közben... De akkor is ment, mikor álló autók voltak az útban. Basszus, a mi kocsink sérthetetlen volt a beszélgetés alatt, a többit meg szépen addig toltuk amíg fel nem robbantak.
Na azt kellett volna videóra venni!
proci985: 16 szál mellett volt ilyen.
-
VikMorroHun
őstag
Itt szépen összeszedték, miért bukott meg a Cyberpunk 2077.
A lényeg röviden:
- borzalmas teljesítmény a korábbi konzolgeneráción
- rengeteg hiba a játékban (én anno 10-esével jelentettem a GOG supportnak, de elintézték annyival, hogy nem a GOG hibája (amivel technikailag nem tévedtek))
- AI és NPC kidolgozottság nem felelt meg az ígéreteknek
- túlzott elvárások, amikhez nem tudtak felérni
- túl korai kiadás (minimum egy évet még kellett volna fejleszteni rajta, illetve hiba volt egyszerre 6-8 platformot célba venni)Mellesleg 29%-ot esett a részvényeik árfolyama a kiadás után.
-
looser
addikt
Én mondjuk nem írnám le Stökit, pl. mert érthetetlen módon a cikk tartalmában is keveredik a...nevezzük kritikának... és a lelkesedés. Szóval olyan felemás, de a bukta lövésem sincs, hogy jött ki mindezekből.
"Na de ha ennyi a baj vele, miért érdemes mégis játszani (majd, valamikor 2021-ben) a Cyberpunk 2077-tel? A világ és a történet miatt; V, az egyszerű zsoldos Night City-beli kálváriája miatt. Bár a fősztorit 20 óra alatt ki lehet végezni, nem érdemes, mert előtte a mellékküldetésekkel a sokszorosára lehet nyújtani a szórakozást. Amikor nem hisszük el, hogy Night City nyílt, szabadon feldúlható világ, hanem úgy játszunk, ahogy a fejlesztők elképzelték, küldetésről, küldetésre haladva, akkor nagyon be tud szippantani az egész, egyik-másik mellékvágány itt is szuper és fordulatos, a központi cselekményszál – amiben egy Keanu Reeves által játszott rocker-terrorista is szerepet kap, de még milyen szerepet! – erős és bemászik a bőr alá, mint egy kiberver csatlakozója."
-
proci985
MODERÁTOR
talan majd RedKittel
UnrealEngine ilyen szempontbol jobb
teruletfoglalas... Cyberpunknal a cel a tortenetmeseles volt, sajnos ezek az eventek keson jottek, es akkor se sok. pedig tenyleg erdekes lett volna rahatni a terkepre jobban. Far Cryokban ezt imadtam, szoval egy "open-world Deus Ex / Far Cry hybrid night city"ben kene. esetleg a Stalker megoldasa, hogy bizonyos frakciokat par reszben szo szerint ki lehetett nullazni.
-
proci985
MODERÁTOR
igazabol modok tekinteteben eleg rosszul all a Cyberpunk
ahogy neztem volt egy mod ami tudott extra kuldetest (talan valami romance), eroteljesen ujrafelhasznalt koddal.
volt egy uj apartment ami mar nem elerheto. volt egy masik badlandsban, de gyakorlatilag egy garazs volt: mint kiderult, az ablakoktol "meghulyult az engine". ami valoszinuleg annak a kovetkezmenye , hogy a dinamikus level-of-detail es a portal rendszer Cyberpunkban elegge optimizalva van.
ahogy nezem van egy modder aki eppen probalja megnyitni a deli hataratkelot es berakni egy uj apartmant, de meglepoen nehez a dolog.
Witcher3nal ahogy nezem van mar mod ami elegge belenyul a geometriaba is, de az osszes RedKitet hasznal
-
proci985
MODERÁTOR
Starfield erdekes volt. megjeleneskor egyebkent steamen 90% folott volt az elso hetekben. bug nem nagyon volt es maga a jatek elso blikkre eszmeletlenul impressziv, aztan egy ponton feltunt, hogy a level design kabe a legelso Deus Ex szintjen ragadt le (Neonban a night club, itt a totentanz az osszehasonlitas de a Heavy Hearts lenne igazabol a megfelelo). a dialogusok szornyuek, szinten kb a legelso Deus Ex szintjen. a legelso Deus Ex persze a maga koraban forradalmi volt, de ettol fuggetlenul 25 eves iden.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
De az már a megjelenés előtt zajlott, már ott fenyegették őket, hogy ez meg az fog történni, ha nem adják ki a játékot.
Azt amúgy nem tudom, hogy mit kellett csinálni pl. a random repkedő autókhoz, nálam PC-n sosem volt más meg 20 perces videót csinált velük.
Haver meg közben kivitte a játékot a legegyszerűbb legelőször kiadott PS4-en és azt mondja nem voltak ilyen gondjai, meg nagyon más se azon kívül, hogy krumpli szintre volt butítva a grafika a gyenge konzol miatt...Az SF-et én még pihentetem, egyszerűen nem volt rá időm aztán most már azt hiszem megvárom az első DLC-t mire érdemben nekiállok.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az az E3 gameplay demo mondjuk eléggé magasra tolta a lécet mindenkinél, pedig úgy volt összefércelve akkor a játék arra az eseményre.
Aztán meg kb. 1 évvel a megjelenés után mikor Kerry-vel ülünk az autóban és beszélgetünk, az közben ledózerolt 10 másik autót akik véletlen ott voltak az úton a szkriptelt jelenet alatt...
A Starfieldet viszont már a legelső nap moddolni kellett, mert nézhetetlenül fakó, fehéres a képe, asszem valami filter miatt amit használnak. - csak tudnám miért
-
Maelephant
senior tag
Köszi,
akkor még azt kérdezném, hogy fegyverek közül csak az ikonikusak upgrade-elhetőek, ugye? Cyberwareknél pedig tanácsosabb megvenni az erősebb tiert a ripperdocnál, semmint fejlesztgetni az alacsonyabb fokozatú hasonlót, mert a fejlesztgetés jóval költségesebb a nyersanyagigény (és annak beszerzési ideje, nehézsége) miatt?
-
cyberkind
félisten
Vicces vagy nem, én ezt látom magamnál, próbáltam minden felbontást, minden beállítást, és nem igazán adja, totál másra emlékeztem, de mindegy, mivel majdnem kifutok a vramból már 1440p-n is ha minden on (4K-n halál van, de nem az fps miatt), inkább elnapolom a game-et, mert semmi textúra csomagot nem tudok betenni a Hogan-esen kívül, márpedig jó lenne kigyomlálni a vanilla karaktereket.
-
proci985
MODERÁTOR
tippre technikai limitacio van a hatterben.
gyanus, hogy ahogy megserul az auto, azonnal fallbackel a szin: valoszinuleg nem texturat hasznal, hanem siman rahuz egy egyszinu arnyalatot a (teljesen sik) felulet egy reszere, legalabbis nekem nagyon ugy tunt ez a megoldas. foleg, hogy a Caliburnnal ez jobban mukodik, tetejeben a kerekek es a belso (aminel viszont biztos texturat hasznal es nem lehet egy layerrel megoldani) marad szinre.
masik oldalrol viszont mar ki lehet nyitni menet kozben a Rayfieldek ajtajat, ha valaki le akarja forgatni a Bushido XI - Drive-by-wire nagyjelenetet. Negativ: Gyanus, hogy immar nem lehet megoldani Claire szerencsetlenkedeset a Beast in Me alatt a Rayfieldekkel sem
-
Puro
aktív tag
Nem 2-3 apróság, picit több és ezek folyamatosan jelen vannak
Nekem a kedvenc, amikor lekértem az autómat ami félig az aszfaltban érkezett meg, de be is tudtam ülni, majd azonnal beesett a map alá a semmibe. Egyébként tényleg olyan, mintha csak a játék eleje volna gatyába rázva, majd ahogy telik az idő egyre több f@szságot lehet tapasztalni.
Vagy amikor a rendőrök lövöldöznek az egyik bandára én besegítek nekik és még én leszek a körözött személy, mert próbáltam segíteni. -
janos666
nagyúr
Nem azt mondom, hogy sz@r az egész, akkor nem kezdtem volna egy komplett új végigjátszást csak a DLC miatt. Csak az a hype vonat siklott ki nálam, hogy "rendbe lett téve a játék a v2.x patch-el" (szerintem nem lett:
ugyan az a pizza, mint tegnap, csak kicsit más feltétel, de mindenki szereti a pizzát még akkor is, mikor sz@r, úgyhogy rendelt egyet megint)
, illetve az a másik intercity járat, hogy a CDPR mekkora jóság a játékstudiók közt az ilyesmikkel, hogy sokáig foglalkoznak a játékaikkal és csiszolgatják, felújítgatják őket. (Jó, tudom, a TW3 next-gen igazából outsourced "remaster", de akkor is, ők döntöttek úgy, hogy kiszervezik, kinek, mit fogadnak el tőlük a pénzükért és kiadják a saját nevük alatt.)
Csak azt mondom, hogy ha tényleg annyi idő, pénz, energia, "szeretet" ment a CP patch-elésbe és DLC-be, mint hirdetik, szerintem kár volt. Amit eddig a DLC-ből láttam, az bénább story, mint az alapjáték, olyasmikre is alapoz, ami az alapjáték gyengéje, stb. amit a patch-ből látok, az pedig hogy még mindig egész nagy a viszonylag komoly bug esélye, még mindig ott vannak az apró grafikai glitch-ek (vibráló decal-ok, akár model bug a fő story szál in-game cut-scene alatt, stb), miközben papíron cutting-edge cucc ray-ide-oda-betol-kitol-tracing tech (amit én, és még úgy tippre ~90% úgysem kapcsolok/unk be)... -
mvkly
senior tag
Látom a hiányosságait, sok mindenben igazatok van, mégis annyira elkapott a game, hogy nem tudok belőle kiszeretni. Még akkor sem, ha többé nem veszem elő (ami nem így lesz). Ép ésszel felejteném, de... ez már nagyon off. A topicjában leírtam.
Term. elvárom (elvárnám), hogy a Bethesda foglalkozzon vele a kritikák mentén. Vegyen példát a CD Projekt-ről. -
nubreed
veterán
Teljesen egyetértek ezzel. Pedig mennyire vártam én is, mint sokan mások. De ahogy haladtam előre a játékban pontosan úgy éreztem ezt a kiüresedést amit írsz. Vannak benne jó részek, nem mondom, de a fő kampány rendkívűl gyenge, bugyuta és felejthető de ez csak egy a játék rengeteg problémái közül. Ha ez volt Todd Howard álom projektje, akkor nem tudom... inkább csinálták volna meg a TES6-ot vagy a FO5-öt, most már így utólag azt mondom. A Skyrim 11.11.11 -én jelent meg és a mai napig beszélnek róla, sok mindent hozzá hasonlítanak, sokan játszák még, újra előveszik, az sem volt tökéletes de ha egy játék még 12 év múlva is tényező, azért az valami. Na most a Starfield nem lesz ilyen. Csinálhat akármit a Bethesda, ezt a játékot már nem lehet megmenteni.
-
anubis6
aktív tag
Őszintén szólva én is károsabbnak tartom, inkább művészi egy női test, és nem is hiszem, hogy létezne férfi, aki csak 18 felett látott fedetlen bájokat
Simán elbírnának egy kis erotikát, csak ezek a kitárulkozó pózok, már kissé túllőnek a művészetenInkább sixpak kolléga képei a határeset, amire én mondtam az már átesett..
Mondjuk simán odáig fejlődtünk, hogy lassan már nem sok különbség van az igazi és a render között. -
Jinxb1rd
addikt
Ja szerintem is jó, csak az ember harmadik végigjátszásra azért többre vágyik, változástatásokra. Én speciel nagyon bírom, hogy alternatív Silverhand kinézetet lehet beállítani, szvsz jobbra is sikerült.
És ezt a mod-ot is csak érdekességként mutattam, hogy azért ahhoz képest elég durván jó, de nem használnám.
Kedvet is kaptam hozzá, hogy utánanézzek a témának, ha tudok, csinálok a Max payne hangjával egy férfi verziót. Esetleg Chester hangját is kipróbálom. -
-
Piszmaty76
aktív tag
Voltam olyan beteg akarom mondani kíváncsi, hogy az egyik lazább lövöldözős küldetést 4k ultrában nyomtam path tracing-gel egy 7900 XTX társaságában. B*ssza meg, a legálleejtősebb diafilm volt (8-10 fps), amit valaha láttam! Ölni tudnék egy kártyáért, ami legalább 25-30 fps-sel vinné a játékot pt-vel...
-
proci985
MODERÁTOR
ha valaha jartal fejlodo orszag metropoliszaban ahol magasak a vagyoni egyenlotlensegek, akkor teljesen realis.
ha nem akarsz kulfoldre menni, a budapesti repteri busz ahogy jon be a repterrol is remekul illusztralja, ott kb allt vegig a szemet az ut mellett. bonusz, ha emlekszel a 10 evvel ezelotti Köki terminalra. vagy 15 eve a teli Blahara / Keletire, Dogtownban a korforgalom alatti aluljaro kb megfelel annak ami ott ment, csak hala egnek nem erezni a szagokat.
-
PuMbA
titán
Tényleg bug: Driving camera post 2.0. Remélem mihamarabb javítják
Akkor még várok a játszással 1-2 hetet.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nagy lelkesedéssel, az addigra már a 6. alkotásuk volt.
Ha érdekelnek a forgatási részletek, ezt a lejátszási listát nézd meg: [link] Anno megosztották ezeket a dolgokat dc++ hubokon...
Anno felvettük velük a kapcsolatot, hogy csinálunk magyar szinkront hozzá... Sajnos nem jött össze, de később olaszoknak pl. igen. -
PuMbA
titán
Jaja
Nálam 3 beállításon kívül minden maximumon van. Ahogy a YouTube elemzésekben látszik, a Screen space reflections, az ambient occlusion és a volumetric cloud quality beállítások eszik nagyon a VGA-t úgy, hogy látványban majdnem észrevehetetlen a különbség. Ezeket Medium-on használom és 20-30fps-sel többet kapok, mint az Ultra preset.
-
PuMbA
titán
"Mivel a DLC mellett érkező patch is belenyúl majd a játékba, úgy tűnik, elég combosan."
Az események folyásába, interakciókba, történetbe nem nyúl bele
Maga a harc, UI, perkek változtak, amiket pedig a DLC játszása közben is megtapasztalunk. Ha valaki több időt akar a játék új mechanikájával eltölteni, mint amit a DLC kínál, akkor érdemes szerintem végig vinni megint. Én nagyon nem kívánom újra végig csinálni az összes gig-et meg NCPD-t meg a már kívülről ismert sztorit, ezért nem ugrok bele. Szerintem túl sokat raktak bele, én simán feleztem volna a gig-ek és harmadoltam volna az NCPD küldik számát.
-
Mart10000
aktív tag
Amit tavasszal újrakezdtem két karaktert női és férfi vonalon párhuzamosan azt a nyáron félbehagytam. Mindkettőnél a vége felé jártam már, de még maradtak hátra mellékküldetések. Azon kívül a térkép ki lett pucolva. Lehet, hogy azokkal is befejezem attól függően mennyire fog belenyúlni egy már elkezdett játékba az új frissítés. Most a DLC megjelenéséig jegelni fogom. Teljes újrakezdést fogok kezdeni csak az nem dőlt el, hogy párhuzamosan két vonalon vagy egy karakterrel végig. Az is lehet a történet szempontjából jobban megéri a teljes újrakezdést.
-
Lásd előző hozzászólásom.
Amennyire én látom, a CDPR-nek valóban használt a CP2077 launch fejrúgása, amiért végül is nagyban saját magukat okolhatják. Rengeteg erőforrást fordítottak rá, én arra számítok, hogy ebbe a tesztelés is ide tartozik. Szóval én nem várok bughalmazt.
Meg az a döntés is hasznos, hogy elengedték a Legacy konzolok kezét... -
proci985
MODERÁTOR
reshade modok ahogy neztem jatekok joreszenel elszurjak vagy a szaturaciot, vagy a muveszeti stilust, de leginkabb mindkettot. ahogy irod, kezdo hiba, mert elsore jol nez ki, csak valojaban nagyon nem.
CP77nel meg foleg nehez helyzet van, mivel harom kulonbozo light renderer van:
- static reszletes es kiegyensulyozott, cserebe valosideju reflekciokat (neha meglepoen jol) emulalja
- RT mar tud valosideju tukrozodest viszont par specialis helyzetben fura a vegeredmeny
- PT jellemzoen puhabb es altalaban jobb, kiveve ha a staticra belott fenyforrasok miatt meghulyul az engine es konkretan elmaszik a brightness a kep egy reszen a semmibe -
jonnyjoker01
veterán
Nekem is ez volt a reakcióm, egyedül Jackie kezéhez ragadt pisztollyal találkoztam nagyon nagyon régen, de nem akkor ami a videóban is látszik, hanem amikor Delemain-el jövünk el Delemainnel a Heist végén. T-Pose, texúra bugok, ilyesmik nekem sosem voltak pedig elég gyenge hardveren kezdtem a Cyberpunkkal játszani.
Path tracing és frame generation miatt vannak most apróbb vizuális hibák amiket alá tudok írni mert én is úgy játszottam mostanában és tapasztaltam, viszont ezek a technológiák nagyon újak, és amúgy is úgy van hirdetve hogy "experimental" úgyhogy ezekre rákadni hogy emiatt trash a játék hülyeség szerintem. Ilyen pl a villódzás hogyha frame generation beragad, meg a világítással kapcsolatos anomáliák.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest