Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    Hát ettől az Erstétől komolyan mondom beguggolok a sarokba vinnyogni.

    Nem elég, hogy ha bármit meg akarok tudni, akkor az három nap hírszerzés meg két insider kisúgó igénybevételével működik (innen is köszönet tudjukkinek akit most nem kompromittálok :) ), mert olyan szintű komptetenciaimpotencia van az ügyfélszolin és a fiókban egyszerre hogy ahányszor kérdezek, annyiszor kapok egymásnak ellentmondó választ három egyszerű kérdésre.

    Nem elég, hogy nem lehet letiltani, lemondani, limitálni a nyomorék paypassukat amit marhára nem kértem, és nincs is lehetőségem elkerülni.

    De sikerült ezt az érintés (és PIN kód) nélküli fizetést olyan okosan megcsinálniuk, hogy adott esetben ha ellopják a kártyámat, akkor a kedves raboló n-szer 4999 forinttal rövidíthet meg úgy, hogy semmit nem tudok róla, amíg rá nem jövök, hogy nincs meg a buksza (teszem azt reggel kiveszi a metró mozgólépcsőn, este 6-ig észre sem veszem).

    Mert hogy offline terminálon nem küld sms-t a bank a vásárlásokról, ellenben simán lehet érintés, PIN és bármilyen azonosítás nélkül korbendallasvilágjegy vásárolni ugyanezen a terminálon, akárhányszor. (és nem a suplyáki Kati presszóban van ilyen terminál, hanem a fogarasi OBI-ban)

    Aztán persze ha mennék reklamálni, akkor jön hogy nem jelentettem ésszerű időn belül. Hát anyádanyádanyád.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés