Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Vincsaba #49847 üzenetére

    Nekem e93 330d van, ami előjött 215ezer km alatt:
    - vezérlés csere
    - lengőkarok cseréje
    - lengéscsillapítók cseréje
    - manuál váltós, így kuplungszerkezet + kettőstömegű
    - most volt a 4 gyári féktárcsa cserélve
    - kb. 30ezer km-enként két új hátsó gumi, 60ezrenként első is (ugye külön téli szett is van, ezért olykor pont mind a 4 télit és 4 nyárit is cserélni kell egyszerre)
    - új akksi
    - klíma ventillátora megszorult, ezért a motornak is melege lett, 20ezerből megúsztam
    - csomagtartó zárszerkezet csere, 125ezer volt bmw szervízben
    - turbót kell majd 250ezer km környékén felújítani
    - szívósort cseréltettem (nem dugóztattam)
    - vmelyik termosztátom folyton nyitva volt, azt kellett cserélni
    - dpf elektronikáját kellett cserélni
    - angel eye sárga karikái 1-2 évente kiégnek, 3ezer Ft környéke egy izzó
    - meg még biztos pár apróság, de egyik sem 30d specifikus...

    Hát kb. ennyi. Ebből egy 320d esetén a szívósor olcsóbb (gondolom), a turbófelújítás talán szintén, automata váltó esetén nem ismerem a költségeket, a gumik biztos kicsit tovább bírják (nekem 1825kg a kocsi és gyorsan közlekedek), egyébként minden más ugyan az szerintem.
    Amin ténylegesen több megy el, az olajcsere esetén több olaj kell, több üzemanyagot eszik a kocsi, és az adó/biztosítás is több.

    Bennem csupán akkor merülne fel egy 20d, ha A-ból B-be autót keresnék (túl magas lenne egy sor6 diesel felára), megbékélnék a motor hangjával, és extrémen számítana h kevesebbet egyen a kocsi. 2literes diesel-t nem prémium márkájú autókban is kapni, ezért ha ezek után még mindig 20d-t vennék, csak vmi tényleg jól felextrázott darabot, nem egy fapadosabb darabot. Ugye a BMW attól prémium számomra még, hogy pl. 3as bmw méretű autóba árulnak 3literes sor6-os motort, nem prémiumoknál 2literes 4hengeres a teteje.

Új hozzászólás Aktív témák