Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Möhe
addikt
jól értem (gugli fordító) hogy ezt telibe festették? [link]
és lehet alkudni....
ezt beraktam kedvencekbe -
Hikvision
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33594 üzenetére
Azt nem tudom. Azt irtak, M54 -el egyutt voltak gondok.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz Hikvision #33591 üzenetére
Mindenkeppen lesz diag majd, de nekem az is furcsa, hogy ket latszolag tok egyforma tunetem van (mm-t mozdul a fordulatszammero), de csak az egyik kotheto a valtohoz, mivel p-ben is jelentkezik ez.
Most vagy tenyleg halalan van a wandler is, meg az alapjarati motor is, vagy valami mas lesz a dolog mogott.
-
whitezo88
nagyúr
Motorgenerál addendum: kuplung kuka, bár régóta éreztem azt is hogy szar, kell új szett is. Szép karácsonyi ajándék. 300hoz közeledve szépen előjöttek ezek a dolgok.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33577 üzenetére
A wandler halálának oka van, általában a vezérlésnél kezdődik a gond, de már egy komplett szeleptest csere sem olcsó, ezt addig kell húzni ameddig lehet, hátha a következő gazdája gondja lesz majd. De már egy sima Inpa is mutatja, menet közben a fordulatszám különbséget ha csúszik a lock up.
20 éve a PH-n.
-
htomi85
tag
Ennyi balgaságot amit összehordotok...
Maradjatok az autóknál ha kérhetem. -
Gergello
addikt
Én csak annyit csinálnék, hogy megváltoztatnám a rendszert.
Odautalnám az alkalmazottnak az egész bruttó fizetését minden rákerülő sarccal együtt.
Aztán utalgassa el belőle ő a tb-t, a járulékokat, hozzájárulásokat.
Akkor fognának padlót, hogy ez a rongyos 180 nettó, amit kap az hányszorosába van a munkaadónak... -
Möhe
addikt
Ehhhe..
Saját vállalkozás sem egyszerű. Annyi kis szar megkötés, hogy tényleg ott rak keresztbe állambácsi ahol tud. Gondolkozom szlovák bejegyzésen, de ez nagyon meg kell gondolnom.
Ott meg furán néznek hogy itt miket művelnek a kisvállalkozóval.
Tárt karokkal várják az embert.
Nem lenne rossz egy offtopik ,csak úgy fosni a szót egymás között. -
negro
őstag
válasz Gergello #33583 üzenetére
Ezen a helyen amugy a "cegvezeto" is alkalmazotkent volt bejelentve
De hat ez annyira magyar. Anno volt, hogy uzletkotokent dolgoztam egy arnyekolas technika cegnel es ott is szamlakepesnek, maganvalalkozonak kellett volna lenni. Ezt persze nem valtottam ki. Meg oldottuk maskepp... De dolgoztam benzinkuton is sima "kutaskent" uzletvezetokent.
A vicc az, hogy "rendesen flottul" hol dologztam eletemben? Gorogorszagban egy 5* -os szalodaban tavaly.
Kicsit off tema de ez igy kijott most
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gergello
addikt
Ha alkalmazott vagy akkor jó, hogy íratnak veled - minél részletesebbet, mert ez is egy plussz ellenőrzés, kevesebb lehetőség a sumákolásra. Ha magadnak vállalkozol, akkor elég akkor amikor kötelező. Üres raktérrel még teherautónál sem kötelező.
Ha 2 személyes volt raktérrel, az ugyanúgy teherautónak minősül, forgalmiban N1 kategória, ugyanaz mint egy ducato transit stb.
Fontos még, hogy engedély legyen valami szöveggel, hogy vezetheted az autót + munkaszerződés / bérkifizetési papírt hallottam, hogy mostanában már nézegetik.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33577 üzenetére
Remegni nem remeg? Most olvasom, hogy a 6hp19 -nel az M54 gyartasi szakaszaban hibas a Wandler, es cserelni kell a javitottra. Viszont ebben az esetben az ajanlott az uj, javitott megvetele, a regi meg kukazando. E60 forumon olvastam...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33577 üzenetére
Ahogy Saycz is irta, meg kell nezni, miert tortent ez meg ennyire keves km-el. Nehogy a felujitott turbina is gajjra menjen. Annak a felujitasa is szerelessel egyutt van 100k biztosan. Plusz az olajcsere ugye... Amit megint erdemes ugy csinalni, hogy minden lejojjon. Az sem ket filler...
6HP19 van Neked?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
negro
őstag
válasz Gergello #33574 üzenetére
Igazad lehet. Csak 2 szemelyes szemelyautonal ervenyes ez akkor nem? X cegnel ahol dolgoztam volt pl. Laguna kombi de rakterrel ergo hatso ulesek nelkul. Arra viszont ha nem volt benne semmi akkor is kellett irni vmit ha mozogsz vele.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33559 üzenetére
Akkor mar megerne nekiesni, es csinalni egy teljes valtofelujitast is. Mert ezek szerint azzal is lehet gond a jovoben. Ebben melyik ZF 6HP van? Mennyi km? Azert kemeny, hogy ilyen gondok vannak ennyi km-el. Ezek a ZF-ek kimennek a vilagbol.
Mod: vagy bemesz a ZF kepviselethez, es ott valszeg lesz elfekvoben egy ugyan ilyen valto, teljesen felujitva. A regit ott hagyod, az uj bemegy, koltsegben ugyan annyi, mintha varnal, mig a sajatodat felujitjak. Olcsonak persze nem olcso. En csodalkozok, hogy ennyi km alatt ez leterdelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Van ertelme ma meg SK rendszamozni? Ez 5-10 eve volt "divat"
Cegautoval a legnagyobb szopas az allando utvonalterv, "menetlevel" kitoltese. Kinek hianyzik ha veletlenul a kekek meg allitjak es ez nincs akkor tobb 100 ezrekre buntessenek ezert?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33568 üzenetére
Ha olajcsere akkor csak az átöblítéses teljes: pro , de a wandler csúszáson az már valószínűleg nem fog segíteni. Kell egy menet közbeni diag, hogy mikor zár a lock up, abba meg Sanyáék a profik: [link]
20 éve a PH-n.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33568 üzenetére
Nekem az a fura, hogy sohasem volt ilyen bajom, pedig sokkal több volt a váltóban, hamarabb kijött az a hiba, hogy volt egy pici rántás váltásnál
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
eszemben sincs cégre venni , háhüjeazénemvagyok
kiskapus megoldásokra azé vevő vagyok.........................sk olaldról valaki?
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Ezért segítettem. Ugyanígy fog menni.
Ami képbe jön az a cégautóadó, amit havonta kell fizetnie a cégnek, meg hogy az ÁFA nem visszaigényelhető és itthon fizetendő. Ennyi.Mondjuk nem tudom kié a cég, de nagyon meggondolnám, hogy vennék-e cégre autót.
Még én sem teszem, pedig nekem saját van, persze nem azt jelenti, hogy ne tedd.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33562 üzenetére
Hollandiából vásárolok, de ugye cégre veszem. A könyvelő azzal képben van.
Bécsben is vásároltam cégre, ott aláírattak velem (cég képviselőjeként) hogy az ott vásárolt terméket kiviszem az országból, és majd így ennek megfelelően adózok utána.Ebben az esetben nem vagyok képben....(mármint autóvásárlás)
-
CharlieDrop
veterán
Szép lesz a cégautóadó utána.
Ebben az esetben közösségi adószámmal felvértezve indulj neki. Mindenképpen konzultálj olyannal, aki tisztában van az adott ország számlázásával kapcsolatban, mert használt cikkekben ritkán van ÁFA.
Ha mégis van ÁFA, akkor neked a netto árat kell fizetned és itthon fizeted be az ÁFÁ-t és örülsz, mert nem lehet visszaigényelni. Meg befizeted a regadót, meg az ilyenkor szokásosokat.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33559 üzenetére
Hát igen az nem lesz vidám, plusz ugye mint a turbónál, az már egy állapot, aminek meg kell keresni az okát különben az új wandler se lesz hosszú életű. Ha kell profi váltós kontakt tudok adni.
20 éve a PH-n.
-
negro
őstag
Na nekem meg beszart a valamelyik kuplung munka hengerem. Valamelyik anno 5 eve meg volt cserelve szoval nem tudom a valton vagy a kuplung felett levo az. Valtani "ifasan" tudok szoval meg labon le tudok menni holnap cserere.
Meg 1x nem volt treleren de most se ugy megy szerelohoz az is biztos.
Hozzateszem mar volt elojele szoval en faszsagom, hogy eddig hagytam...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33551 üzenetére
Automata? Mert ha igen, akkor az állandó tempomat sebesség mellett le fel ingadozó fordulatszám szomorú dolgot jelezhet...
20 éve a PH-n.
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #33553 üzenetére
Hülye kérdés:
Ha kereskedésben van a kocsi és azt írja a hirdetés, hogy brutto xxxxx euro, netto xxxx euro, akkor ugye én a netto árat fizetem. De ő a könyvelésébe belerakja a számlát,cserébe nekem itthon az áfát meg kéne fizetni ugye?Vagy ő számla nélkül okosba nettóba odaadja adásvételi mellé? -
#81556480
törölt tag
Mi a különbség a 1995 és a 1951ccm e46 318d-k között?
Tudom hogy volt már leírva valahol, hogy adagoló vagy valami ilyesmi, de ha valaki kicsit összefoglalva leírná azt megköszönném. Azt is tudom hogy az 1951 a kerülendő. De nem tudom miért. Nem olcsóbb az adagolót felújítani és akkor nagy valószínűséggel jó lesz ?
-
erikke17
őstag
Szlovákián van most egy eladó 39-es M5 Full felújított motor van benne 25e km BMW szervizben elvégezve!
Elég régtől fent van már ugye nem mindenki vesz M5-öt
[link]
Google fordító gondolom részében lefordítja majd||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33551 üzenetére
majd kérek beszámolót mindenképpen
köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
Na, holnap megyunk a masodik korre: vanos olajcso csere, hud beallitas, jobb oldali angel eye izzocsere, es ha belefer az idobe, egy motortartot is cserelunk.
Tovabba a szijak es feszitoik csereje utan is hallok egy enyhe surrogo hangot, megnezzuk, hogy mi lehet. Vizpumpa, klimakompresszor, generator, barmi lehet. felfedeztem meg, hogy alapjaraton minimalisan ingadozik a fordulatszam, kb ilyen 20-30at, epp csak megbillen a mutato. Ellenben ezt menet kozben, 110ra rakott tempomatnal is csinalja.
Kifaggatom meg a fiukat a termosztat es vizpumpa csererol, illetve a pcv cserejerol.
Meg 1-2 300 ezer forintos szerviz, aztan rendben leszunk.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ebben tudtok segiteni? Itt van az also ac eloszto haz. Elvileg 3 fele van belole...
Az elso 4-zone "Yes",
A masodik 4-zone "No" es sima klimahoz "Yes",
A harmadik mindegyikhez "No"Ez most mit jelent?
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #33546 üzenetére
köszi
De filózom,azon,hogy egy kicsit leharcoltabbat ,felújítani,és akkor tényleg cserélve/javítva van rajta az aminek lennie kellene , 3 gurigából bőven bele kelljen férnie egy ilyen mutatványnak. Vanos solenoid, egyéb motortérben lévő dolgok,esetleg futómű is beleférne. Ide pont van első lökösöm is,matt a lámpa (van ez is) ,egy polír ha csak ez a baja.
negro
A navi nem érdekel,a mostanin sem használom. Jójóó, egy vinnel beljebb lennék, igazad van, tényleg nem rossz darab. Én vagyok kicsit szúrósszemű.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Mar hogy erted, h fapad? Nincs benne tolato radar (illetve elol, de az amugy is baromi ritka) Kb ennyi. Az, hogy nem nagy navis nem mind1? Elvegre tobb mint 10 eves rendszer amugy se azt hasznalnad. A tekero gombokkal egy orroke valosag egy cim bevitele is.
Ott az okos telo 5 collos kijelzokkel mar folyamatosan frissitett terkeppel.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Uhh az a kek, fekete bor belsos nekem baromi ronda.
Amit a vegen linkeltel az nem rossz.Ezt nem nezted? Igaz FL elotti eppenhogy de baromi egyben van. Facelift Hella lampakat elore-hatra, illetve a hozza valo vilagitas modult meg megkapod 200e forintbol. Illetve nekem ennyibe volt, hogy rancfelvartam az autot. Igaz ugyan, hogy hatsokat ujonnan vettem csak az elsok bontottak. M-eseten meg mas dolgod nincs is...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
Végignyálaztam a komplett M-topikot e39.hu-n,és látom is igen hogy mennyiért voltak anno e39-ek. Meg persze mekkora volt az itthoni kínálat (és a kerülendő szarok is) most 1 sincs, e60 is 2db. De azért a pénzért facelifet kapok odakinn,amire még költhetek is,hogy pariban legyen velük,ár szempontból.
képek alapján eddig ez a befutó 39 :[link] ,és ez :[link]e60 (kicsit elgurult a bogyó) ,csak kimerül a kassza egy kisebb műhelylátogatás után
[link] , [link]ez csak azért ,mert már javítottak rajta 1-2 dolgot: [link]
Nem kicsik a gondokszerk: ez lemaradt mint befutó: 39 [link]
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Kivancsisagbol, almozodas okan en is szoktam nezegetni milyen M5-ok vannak kint ( Alpina B10-ek mellett ) viszont ennek is megy fel az ara drasztikusan mint E46 M3-nak. Szoval siess a vetellel Ma mar gyak. 16.000 euro alatt nem talalsz valalhatot egy igazan jo meg 20e. Regen, ~ket eve meg 12e -ert is volt jonak mondhato.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Declare
őstag
válasz Skimaster #33517 üzenetére
Szenszalas anyagok, gyürödesi zonak, ezen mulik a dolog....az mar ezer eve elmult, ami a Blöffben van, hogy " a suly a megbizhatosag jele"
1950 Malibu vs 2009 Chevrolet nem hiszem, hogy a "regi jo massziv vasban" szeretnel ülni
-
majnkopf
tag
e46 320i-be jó a Castrol 5w40 olaj? Tescoban volt 1L kb. 3300 Ft. Vagy érdemesebb máshol venni?
-
whitezo88
nagyúr
Na, hajtókarcsapágy, talán a hajtókart nem vitte magával. Viszont az olajat brutál módon ette, szóval generál is kell.
-
-
Highend55
tag
BMW 5 Series 2017 G30 M Sport 540i POV Test Drive [link]
-
Möhe
addikt
Ülésszellőztetés melyik 5-ös szériában volt?e60-tól?
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #33506 üzenetére
Annyit megtudtam, hogy elvileg a gyarilag perforalt ulesekbe integralva van a futes, csak nincs bekabelezve. Szoval meg lehetseges, hogy az is megoldhato, ezt meg kell nezni.
A klima azert nem olyan egyszeru hatra... Kell meg hatra a BLOWER, es az air duct is mintha mas lenne a 4 zonasnal. A B-pillar -os kivezetes nem erdekel, a nelkul is mukodne ez(elvileg). Aztan kerdeses meg az elso legbefuvo, mert 4 zonasnal ott van egy plusz meleg levego allito, aminek ossz csak annyi a szerepe, hogy kulon tudom allitani vele az utasoknak a levego 'homersekletet', mig a sima klimanal csak a 2(4 szemelyre) egyutt megy.Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz urban racer #33522 üzenetére
egyszer már kellett hozzá és E39-estől kaptam.
-
urban racer
senior tag
válasz majnkopf #33513 üzenetére
Az első autóm egy astra gsi volt. Nagyon szerettem. 1 éve rám szólt haverom, hogy eladó. Elmentem, megnéztem, az ülés szélén már csak drót volt, a tetőkárpit lógott, 5 nyomvonalon járt a hóban az autó Alig lehetett vele egyenesen menni. Egyszóval egy kalap szar volt. Úgy voltam, hogy megveszem ennek ellenére, mert nem drága, asszony most csinálja a jogsit, mondom jólesz neki. Aztán elkezdtem agyalni: nincs légzsák sehol, a biztonsági övek patronja el van lőve, hátul nincs fejtámla, inkább otthagytam. Én sem ülnék bele mostmár.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
whitezo88
nagyúr
Sziasztok! Vis Maior miatt kellene nekem legkésőbb hétfő reggelig egy db előlre betekerhető vonószem pár napra. E46, de jó bele az E39 biztos, meg talán több is kompatibilis. Budapest, el tudok érte menni ha úgy jó csak.
Elfolyt az olaj és lerobbantam még tegnap. Utána ahogy hűlt, sikerült lábon elgurulni a következő pihenőhelyre, de azért így nem mennék vele.
-
MPowerPH
félisten
válasz majnkopf #33518 üzenetére
Ez rajtad all, mindenki maskepp gondolkozik... De hidd el, hogy hatalmas kulonbsegek vannak, youtube -on nezegettem par tesztet, es volt par sokkolo. Nem az ADAC, hanem az IIHS fele. Nekem a biztonsag az elso, es mar irtam, hogy nem eppen miattam. Sajnos nem mindig rajtad mulik, mert ha jon egy allat, aki beled durrant, akkor csak az autora szamithatsz. Es az uj e tekintetben mindig jobb. Kivetel az e60, amelyik alul lotte az E39-et anno...
Itt van az F10 kerdeses vedelme, amirol irtam. Itt meg a 3 premiume. A BMW az oldal szerint kiemelkedik a hatso szegmens vedelmet illetoen, na meg a szemely felso teste is a legnagyobb protekciot elvezi, valahogy kevesebb a G, es jobban mukodnek a legzsakok. Viszont egy komoly labtores siman kinezhet...(UK medellnel nem tudom, mivel ottan nincs labtarto, csak a gazpedal egy kicsivel beljebb, tehat ott lehet meguszod) Az Audiban fejserulesre van esely, mert a legzsakok nem vedenek megfeleloen, viszont a fulke erntetlen marad, meg a dash se mozdul. A Merci pedig all around jo lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz MPowerPH #33516 üzenetére
Hát ezek szerintem olyan dolgok, hogy emiatt felesleges autót választani vagy váltani.. az semmit nem ér szerintem, hogy "van még esély kiszállni" .. de ez az én véleményem. ennyi erővel ha 2 kamion összenyomna egy "nagy autót" akkor inkább kisebbet kellett volna venni, hogy még ki tudj menekülni a kettő közül
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #33511 üzenetére
Nem feltetlen. Ha egy 7er jott volna szembe, abbol van esely kiszallni. Van egy pont, ami alatt meg van esely a tulelesre, ha az auto fulkeje megved.
Vannak az USA labor altal keszitett minimalis atfedesi tesztek, ahol az autok jelentos resze megbukik, meg az ujak kozul is. A regiek persze ezen megbuknak, volt olyan, hogy a B oszlopig tartott a gyalulas, pedig 5 csillagos auto volt.Mod: persze, a belso szervek egy bizonyos G folott mar nem birjak. A suly, a gyurodo zona, a kabin merevsege szamit.
majnkopf Igen, reszben ez is befolyasolo tenyezo. Es sajnos az F10 -es sem szerepelt kivaloan, mert minimalis atfedesnel elofordulhat labtores, mert deformalodik az also merevito.
Nekem mind1, en ugyis ebben doglok majd meg, de azt szeretnem, hogy a felesegem es a gyerekeim(majd) biztonsagban legyenek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #33512 üzenetére
Az Seat....
-
MPowerPH
félisten
Azert az E46 frontalis utkozesnel mutatott vedelme mar nem igen allja meg a helyet. Szabalyosan eltunt az auto eleje, es ugy, hogy a fulke is komolyan deformalodott.
Ha masert nem, ezert kell ujabb autoban ulni...Felelmetes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #33507 üzenetére
En nyaron megyek haza, de ha akkor is aktualis lesz, akkor hajra.(ha addig nem adom el...) Csak a jobbkormanyt kell benyelned.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez a projekt. Kell talalnom valakit, aki tudja, hogy kell mukodesre birni, beszerelni.
A hatso ulesek nem futhetoek nalam, szoval az biztos nem fog mukodni, hacsak nem talalok 'szellozos' hatso ulessort.Egyebkent a Kia Optima jon eros diesellel, okos navival/menurendszerrel, HUD, ulesszellozes, es meg rohadt sok olyan extra, ami premium kivaltsag volt. Van belole turbos 2.0L benzin is, az sem lehet rossz. OFF vege.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
Én egy felújítós projekt végén vagyok.
Jégkáros ember-kihúzza a ráütődéseket kihúzza
Karosszériás- motor/csomiajtó ,tetőablak ,lökhárítók,tükrök,bőrbelső csereréje
Piktor- lefesse szépreDe közben hajtok külföldi M5-öt. Már nem akarok költeni a mostanira. Tavaszig szeretném letudni a cserét,javítást,vizsgát, rendszámozást. És a végén eladni a mostanit.
Neh,elég jó a poszt?
Kép nincs, piszkos a szekér, meg olyan kis esetlen szegénykém ahogy most kinéz tetőkárpit nélkül, téli kerékkel -
CharlieDrop
veterán
amúgy nézem a topik össuzefoglalóban az autókat meg a tagokat, hááát, ki kellene üríteni onnan mindent, mert vagy nem az az autójuk, vagy már nem annyira járnak ide, vagy nem kommentelnek.
Bár látom, hogy Ezredes úr is inkább nem ír semmit, csak ha valami nagyon kiborítja.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #33500 üzenetére
nekem a bmw-en tul is van elet. nem vagyok szem ellenzos szoval tolem johet
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest