Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
haddent #33007 üzenetére
Akkor ezt most tenyleg fejezzuk be, mert ugysem fogjuk egysegesen latni a dolgokat.
Akar hiszed, akar nem, nagyon is szamit, es megerezni. Alap beallitassal a coupem a 100-200 -at 13s alatt tudta, ami a modositas utan lement 11s-re. A 100-240-et 23,5s alatt tudta, a modositas utan ez 19s volt. Ezeket am eszrevenni, eleg szepen megerzodik, mintha masik autoba ulnel.
Viszont gondban vagyok. Azt irtak az egyik helyrol irva, hogy lockolva van az ECU ennel a modellnel, igy ki kell forrasztani, es 4 napig nelkuloznom kellene az autot. Szoval ezen a helyen ez biztosan sztorno, es akkor lehet meg 1 evig az is marad, mivel addig garancias az auto.
blackrulz : Tudom mire ertetted, de igazabol hidegen hagy. Itt a video, mit tudott a 335D -m, es nezz meg egy videot, mit tud az E46 M3 SMG-vel. Irtad a sulyt, az en autom menetkesz tomege 1580kg korul volt. Akkor 23kg-rol beszelunk.
Szoval ezen aztan tenyleg nem vitazok, bar ha meglenne meg a coupe, akkor barmikor odaallitanam palyan egy regebbi M3-as melle, az elso korben nem vallana szegyent, utana a fekek valszeg elfogynanak.Irtad az automata valtot. Mar csak az van, manual kikopik vegleg, nincs is valasztasi lehetoseg. A manualis valtok egyebkent sem birnak el nagy nyomatekot, ezert a nagy turbos benzinesekhez es a dieselhez sem lehetett mar kapni egy ideje.
Highend55: Neked hogy csinaltak a remappot? Mert ha a 35D lockolt ECU -s, akkor a 30D is az lesz, vagyis annak kellene lennie.
mod: Azert a nyomatek...
En tudom, hogy sokkal erosebb benzineseket is meglehet szorongatni, foleg 200-ig. Ez kanyargos reszen meg jobban kijon, ott sok kis kigyorsitas van, ahol hirtelen kell az ero. Aki ezt nem hiszi el, az meg nem ult rendes diesel autoban.
[rvilike]: Azert meg vard ki a veget.
Azt viszont leirtak, hogy garantalt a +60hp es a 120NM, es ez egy gyenge setup. Az ECO Pro 355 loero koruli, 700NM-el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone-t használók OFF topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gitáros topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest