Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    Nem kívánom fokozni a talán lenyugvóban levö vitát, de mosolyogtató olvasni, hogy úgy törnek sokan pálcát mások felett, mintha Ök maguk sosem csináltak volna ilyet. :)
    Az autózás önmagában veszélyes dolog, nyilván a sebesség / rosszul megválasztott sebesség növeli a rizikót, de ugyanúgy lehet életveszélyes az autópályán autózás 180 - 200 - 250-nel is, mintha szerpentinen kanyarognál, persze bele lehet venni a valószínüséget is, hosszasan lehetne pro és kontra érveket felhozni, akkor is ugyanoda lyukadnánk ki..hogy, aki autóba ül, az kockára teszi az életét, különösen igaz ma, amikor gyakorlatilag a személyivel adják a jogsit is, és rengeteg olyan ember közlekedik, akinek szemmel láthatóan nem kellene, mert képtelen reagálni, döntést hozni, párhuzamosan végezni feladatokat ( figyelni és az autón gépészkedni )...
    Egy ilyen döntésképtelen, figyelmetlen soför legalább akkora vészhelyzetet tud elöidézni, szerintem...Békesség. :)

    Hogy ON téma is legyen, tovább süllyedek a N52-es motorok témakörbe, és több fórumban olvastam gyakori / általános hibának, hogy a 25i ( N52B25 ) motorjánál jellemzö a nagyobb mértékü olajfogyasztás ( literekröl van szó 10000 km alatt ), a dugattyúgyürük gyenge minösége miatt. Van ebben a tagok közül valakinek tapasztalata? Esetleg HEzredes?

    Kérdésem onnan fakad, hogy 25i-böl nagyobb a választék, mint 30i-böl, felszereltségben is sokszor szimpatikusak, és az erejét / menetteljesítményeit nézve a nekem szükséges powert tudja az is. Persze, tudom, hogy a nagyobb/erösebb mindig jobb, viszont ha találnék 25i-böl jobb állapotút, akkor szívesen beleülnék egybe, viszont ez az olaj kérdés azért foglalkoztat. A kis utántöltés nem zavar, a jelenlegi OFF Z20LEt-embe is kell picit utánönteni a ciklus alatt, csak nem mindegy, hogy 1 Liter vagy 5-7 Liter kell pluszban. :)

    Elöre is köszönöm a tapasztalatokat.

Új hozzászólás Aktív témák