Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22451) F e Z o


F e Z o
veterán

Egyik haverom most szólt, hogy egyfolytában fagyogat a samsung 753lj vinyója. Már 2 és fél éves, s ahogy nézem, van rajta bad sector bőven. A kisker, ahol vette, az 1 év garit vállal rá, azonban a gyártó ha jól tudom 3 évet kinál rá. Hol tudom érvényesiteni a garanciát. Vigyem vissza a kiskerbe, vagy hova forduljak?

H2O über alles!

(#22452) molnarpeter válasza Kezdő vagyok (#22450) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hőmérsékletek rendeben?

sephi: A Samsung honlapját nézd meg. Talán itt lesz valami.

[ Szerkesztve ]

(#22453) Kezdő vagyok válasza molnarpeter (#22452) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Milyen programmal nézzem?
PC Wizard?

(#22454) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Nálatok is sz*rakodik a Youtube?

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#22455) molnarpeter válasza Kezdő vagyok (#22453) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az AIDA nevű cuccost szedd le, abban kb. mindent meg tudsz nézni :)

Romano: Mostanában néha belassult...

[ Szerkesztve ]

(#22456) Kezdő vagyok válasza molnarpeter (#22455) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Köszi,mondom neki. :R :R :R

(#22457) erikke17


erikke17
őstag

Sziasztok az egyes számú gépemben kifingott a VGA így muszáj lessz a alaplapihoz fordulnom, mit kell tennem hogy működésre bírjam?? Annyit tudok hogy Biosban engedélyezni kell többet nem mert még nem kellet ilyenhez folyamodnom. Valami drivert is fel kell tenni vagy az amit az alaplai drivert teszek fel abban benne van az ami neki kell?? Előre is köszönöm.

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#22458) Воланд válasza Dr. Romano (#22454) üzenetére


Воланд
titán

Délelőtt írt valaki szintén ebbe a topikba, hogy lassan töltődnek be nála a videók, akkor néztem, nem volt semmi gond, de egy pár órája nálam is lassú lett, van olyan videó amit be se tölt.