Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21001) Lompos48 válasza Vicoo (#20999) üzenetére


Lompos48
nagyúr

Igaz, ezt kifelejtettem, pedig az egyik leglényegesebb dolog. Lehet ennek köszönhetem koros lemezeimet.

(#21002) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Köszönöm a válaszokat!
Pl.Verbatim jó?

(#21003) Cucuska2 válasza Kezdő vagyok (#21002) üzenetére


Cucuska2
őstag

igen.

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#21004) Воланд válasza Intel fan11 (#20995) üzenetére


Воланд
titán

Hőfokok jók, nem kell aggódnod. Szellőzésnél arra gondoltam, hogy egyáltalán milyen házad van, mennyi ventilátor van benne, oldallap fent van, vagy esetleg levetted, ilyesmik.

"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."

(#21005) DownHaHa


DownHaHa
csendes tag

Szóval van egy adott gép amit elszeretnék adni vagy bőviteni ...

Ati Radeon x600 128mb durva kártya :D
AMD 2 magos 3,6-os proci
Alaplap asrock ha jól tudom nem tudom így ,hogy milyen

Az lenne a kérdés ,hogy egy gépfejlesztés előtt állók érdemes -e a régi gépből valamit meghagyni esetleg a procit vagy adjam el a gépet egy reális arért és ez a reális ár mennyi lenne ?

(#21006) Intel fan11 válasza Воланд (#21004) üzenetére


Intel fan11
őstag

Gigabyte poseidon 310-es házam van fenn van az oldallap de ilyen lyukacsos a ház oldala gyári proci hűtőm van jelenleg de holnap veszek rá a cm hyper 212 plust!A ház elején meg a hátúlján van 1-1 venti!Kb ennyi:))

Battletag: hojszi#2983

(#21007) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Helló

Vettem egy vékony klienst, amiben volt egy 32mb-os flash kártya, rajta valami oprendszer féleséggel ami nekem nem jó mert nem megy rajta az utorrent, és van benne egyetlen darab ide port, meg egy kábel vinyónak, na most az a baj, hogy így igen nehéz xp-t telepíteni mert a dvd olvasót hogy kötöm rá.