- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #10169 üzenetére
Ők azon csapatok egyike, akik nem használnak konzisztensen platformokat, szóval mikor-hol leginkább.
Amit személy szerint tudok javasolni, az a TMM oldala a korábbi Reboot Team pályákhoz (nem mindegyik van feltöltve), esetleg az AC Custom Shaders Discord szervere (full sets library channel), GT Planet AC threadje, valamint a Content Manager használata.
Az Oulton Park 2022 esetében Content Manageren keresztül érkezik a frissítés, viszont mivel mediafire a link, így nem biztos, hogy lefogja tölteni mindenkinek a frissítést és manuálisan kell kimásolni a linket a CM felületéről, majd letölteni (alapvetően ezért dobtam most be az 1.4-et).
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz
guftabi96 #10018 üzenetére
Köszönöm, kipróbálom!
PR0JECTNR56: Meg is vettem az ARC - Auriel 90GTO-t. Nagyon tetszenek a hasonló formavilágú autók. Ebbe meg rendesen raktak lóerőt is.
Remélem a fizika is jó.Boldog Karácsonyt kívánok én is mindenkinek!
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9837 üzenetére
Egyetértek, a csapatban volt egy kis változás és a meglévő tagok is csiszolták a tudásukat. Fizikában szerintem rengeteget léptek előre (főleg az LMP900-as prototípus kvartettnél és a mostani két LMP1 autónál nagyon jól nyomon követhető a változás) és úgy érzem 3D-ben is sokkal jobban figyelnek a finomabb részletekre.
A festések kapcsán a Skyline Design-os együttműködés is jót tett - aki egyébként, ha minden igaz rövidesen közzé teszi majd a fenti Ginetta-hoz tartozó valódi festéseket:
A tavasz érkeztével, a 3 nagy, 3 betűs AC modding csapat 3. tagja is éledezik, név szerint az URD.
Friss projektjeik között a hiperautó kategóriába elsőként nevező új Toyota modell érkezhet, valamint a GT kategória rajongóit riogató, horrorfilmdíszletnek is ocsmány BMW:
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9773 üzenetére
Ha az AC-d már régi (6+ hónapos telepítés) és már volt több CSP frissítés akkor fordul elő az ilyesmi. Időnként az AC-t is újra kell rakni, valamint a CSP-t is és akkor jó lesz. CSP reinstall delete patch-el általában megoldja, de amikor az Audi először kijött, nekem a króm részekkel voltak gondok és kiderült, hogy egy másik mod sikeresen korrumpálta az egyik fájlt, ami a króm tükröződésekért felelt.
Hockenheim-ot azért nem linkeltem, mert a 3D track mesh-el valami nincs rendben (valószínűleg a konverzió során siklott ki valami), mert iszonyat rázós lett az aszfalt és a config fájlban sem láttam ezzel kapcsolatos korrekciót.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9764 üzenetére
Nocsak, az RSS is nagyon produktív lett az év végére.
Csak, hogy VRC-s srácok is kapjanak egy kis promót: ezúttal egy modern P1-es prototípust, a ByKolles CLM P1/01-t adták ki karácsony alkalmából.
Az autót a csapat hivatalos oldalán keresztül lehet megvenni.
Amit én még feltétlen ajánlok hozzá az a Skyline Design skin csomagja (a szöveg alatti screenshot-ért is neki mennek a kreditek), amelyet erre a linkre kattintva tudtok letölteni.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9759 üzenetére
Roppant egyszerű: a GT3 jelenleg a formula autók mellett a legnépszerűbb kategória, ehhez képest a V8 Supercar a lőtéri döglött kutyát sem érdekli pusztán a kattintások alapján. Én is örülnék mondjuk a 2019-es DPi mezőnynek, imádom a Mazda RT24-P-t, de tisztességes mod ebben az életben elég valószínűtlen, hogy lenne belőle.
Az ACC pedig egy remek GT játék, de az AC-hoz képest egyértelműen kevesebbet vállal, személy szerint nekem sincs meg az ACC, mert minden tartalom elérhető lesz belőle (lásd autók, pályák) és funkcióban számomra nem nyújt akkora előrelépést, hogy érdemes legyen vele foglalkozni.GT4-ből egyébként van egy próbálkozás a Guerilla Mods részéről, de szerintem nagyon alja színvonalon mozog, hiába tartalmaz érdekes autókat.
Más dolog, úgyfest rövidesen jön az AMG GT3 EVO is crash jóvoltából:
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9749 üzenetére
Szerencsére a többi tartalmukhoz is várható frissítés az elkövetkezendő hónapokban, a csapat grafikusának most kezdődik a téli időszak és ilyenkor mindig jönnek tőlük újdonságok.
A guftabi96 által linkelt tartalom mellé a Simtraxx is frissített egyet a Targa Florio-n és ingyenes is a beszerzése, szóval aki eddig nem próbálta ki, vessen rá egy pillantást. Én nem vagyok tőle elájulva, bőven van még mit csiszolni, de jelenleg ez az elérhető legjobb variáns AC-hoz.
Screenshot kreditek Natalio-t illetik.Más dolog, ezt csak azért teszem ki, mert maga az autó lassan több ideje készül, mint amióta AC létezik, egy guruló meme az egész jármű modding berkeken belül, CSP kötelező mellé:
Abflug S900 (Toyota Supra A80) v1.0 - Gentle Mind Performance
-
tusi_
addikt
válasz
guftabi96 #9744 üzenetére
CM.re gondoltam, nemtom miert irtam csm-et.
Nalam buggos... Replayre kifagy, autoknak nincs hangja, nem az a hangja, aminek lennie kene es a kormny sem ugy mukodik, ahogy en arra emlexem.
En mostanaban ACC-zek (znek), de ahogy emlexem ra, nem ilyen (fos) volt a fizika. Gondolom ezt mar nem a Kunos b..ta el megint, evek ota nem jott update ra. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9736 üzenetére
Igen, sőt az 1.0-án is túl van. Annak a pályának egy külön sztorija van.
Egy német szimulátorokkal foglalkozó cég exkluzív szerződést kötött a pálya készítőjével és megvették tőle az AC verziót, szóval minden korábbi variánst el kellett távolítani a netről a szerződés értelmében és a pálya sohasem lehet publikus. A cég egyébként a pályának a végleges verzióját az eladott szimulátorai mellé adja ajándékba.
A 0.99-nek ez a buildje elvileg az utolsó, ami a szerződés megkötése előtt még kint volt a neten, a készítő állítása szerint a cégnél lévő verzió csak a vizuális részletességben jobb.
Discord szerverek:
AC Custom Shaders
Sol Weather FX
PP Filter Central
Shutoko Revival Project
BK Studio
not Toprace
LTK
Touge Union
RSS
AC Cars Reworked -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9638 üzenetére
Gyorsan ment, ahogyan az várható volt.
Én sem bánom, ha GT autókkal szeretnék menni ott az AC, mint minden másra is.
A Huracan GT3 Evo és az Audi R8 GT3 Evo szerintem 1 hónapon belül jön oda is és nem is akárkiktől. Porsche 911 GT3 R 2019, Ferrari 488 GT3 Evo, Lexus RCF GT3 már kint vannak egy ideje remek minőségben, a Bentley és az Aston dögunalmas, szóval azok nem fognak hiányozni amúgy sem, bár szintén várhatóak a jövőben.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9629 üzenetére
Pont most akartam linkelni.
De vigaszdíjként egy minőségi autó inkább az elmúlt időszak megjelenéséből:
Toyota Supra MKIV Ridox Body kit - SLIVKAS GARAGE
Klasszikus time attack autó, a hivatalos Kunos japán DLC kell az autóhoz. Letöltőlink a május 2. során közétett VK posztban. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9611 üzenetére
1970-es Porsche 917LH, GzeroD blogjáról.
Az autó a Forza Horizon 4-es 917LH alapjaiból építkezik (karosszéria nagy része, cockpit) és a véleményem szerint jobb minőségű Kunos 917 elemeket hozzáadva (felnik és abroncsok, futómű, motorburkolat, ventilátor, kipufugó etc.).
GzeroD-vel már értekeztem az autó kapcsán, szóval a legfontosabb hibák, amiket a Forza devek elkövettek már javítva vannak: rossz helyre pozícionált hátsó lámpatestek és killswitch és első futómű pozíció, valamint hasmagasság.
A konverzió egyébként egy viszonylag nyers darab, szóval Kunos / RSS minőségre nem kell számítani a részletek kapcsán, de összeségében jól néz ki, van egy hihető, az autóhoz illő fizika (végsebesség kapcsán még beszélek GzeroD-vel, mert a 360km/h kevésnek tűnik az alapján amit olvastam), az alap skinek és némely textúra viszont igazán csapnivaló, szóval itt jövök én a képbe - a screenshoton pedig a Martini International Racing Team #3-as autója, a "Hippi Porsche", vagy "Pszichedelikus Porsche" néven futó mintával, 8K felbontásban, veszteségmentes DDS formátumban, a verseny során készült fotó alapján elkészítve.
Nagy kedvencem az autó, viszont az alap Forza skinnel vallatni lehetne, mert alacsony felbontású, de legalább pontatlan is, úgy a mintában, mint a szponzorokban (ez az átka, ha múzeumi autó alapján csinálják ugye).
A következő skin is tervben van már, de ehhez majd kérnem kell egy külön fizikai csomagot is, mivel ez már a 4.9L-es motorral ment:
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9607 üzenetére
Ez nem kérdéses, egy sima CM showroom / hybrid wireframe is felfedi a titkokat.
Itt alapvetően a téma exkluzivitása az, ami ér valamit, de a teljes árat én sem adnám meg érte, mint ahogy mondtam.
RSS-hez: CSP képességeit a végletekig kihasználva egészen elképesztő milyen karbon / kompozit / fém felületeket képesek csinálni.
A formula autóik változatlanul totál nem érdekelnek, de a mögöttes technológiai kivitelezés valóban fantasztikus, a Kunos modelljein is könnyedén túlmutató:
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9602 üzenetére
Nagyjából egyetértek, a modellek között a legutolsó patch óta is vannak hullámzóbb részletek, bár összességében mindegyik autó jól néz ki, viszont a backfire effektek csapnivalóak.
A fizika nálam rendben volt, bár csak belépő szintű felszerelésem van (Fanatec CSL Elite).
Az rFactoros időben azért nem jelent meg a 3.0, mert a 2.0-ból különféle random csapatok kivágták és a saját nevük alatt terjesztettek autókat, a DRM-esek meg kiakadtak rajta. Szerintem sem egy korrekt magatartás, de az ő dolguk.Amit fontos szem előtt tartani, hogy frissítések nagyon lassan jönnek ehhez a modhoz és azon sem lennék meglepve, ha fejlesztők befejezték volna a polírozását...
Egy időben volt 8 vagy 9 eurós akcióban a mod, annyiért tudom ajánlani, mert összességébe véve egy szórakoztató összeállítás, főleg ha esetleg valaki ráunt az n+1. Formula Whatever autóra.
-
#70869248
törölt tag
válasz
guftabi96 #9588 üzenetére
Tomsteel munkája.
előfordulhat hogy van előrehaladottabb verzió, rá kell írni...ha hazamentem melóból és kialudtam magam én is rákérdezek. -
-
-
Chalez
őstag
válasz
guftabi96 #9567 üzenetére
A Logitech gaming softwerben csak olyanokat tudok állítani, hogy érzékenység, kormánykerék működési tartománya, engedélyezi e a középállás rugót, és a középállás rugó erőssége.
A linken pedig odáig nem jutok el, hogy valami LUTgenerator.zip-et letöltsek, mert nincs honnan -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9542 üzenetére
Ez ettől bonyolultabb, a content mappán kívül a mods, extension bizonyos részei is kelleni fognak neki, de a content és extension eleve tartalmazni fog egy csomó mindentl, ami a játékkal vagy a CM-el települ.
A CM valóban tud tömörített mappából telepíteni, de a CSP és a SOL mappa struktúrát érintő változásai miatt nem biztos, hogy jó helyre fog tenni néhány jelenleg is aktuális, de korábbi rendszert használó modot és 100MB feletti tömörített állományoknál meglehetősen lassú, ha sok fájlt kell kezelnie.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9538 üzenetére
Az is lesz idővel, de szinte biztos, hogy a közkedveltebb darabok megelőzik (én személy szerint a Hungaroringet nem szeretem, iszonyatosan pocsék a pálya kb. felétől egészen a végéig
).
Valamint az AGU-moddingnál fognak a jelenlegi AC-s Norschleife Endurance vonalvezetésre építkezve egy frissített késő 2019-es variánst csinálni.
Akinek nincs meg a dolog: azért tűzték napirendre, mert a valódi pályát is több helyen újraaszfaltozták, valamint a kerékvetőeket és a bukótereket is megváltoztatták.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9519 üzenetére
A TOPRACE tartalmak közül ha érdekel bármi szólj (kínai szerver, ezért nem mindig elérhető és külföldi IP-re létszám és felkeresési limitet is ad).
Chivas valóban kiváló még mindig.
Még egy fontos link, ami alapvetően mindenféle modding csapat munkáját tömöríti és 0-24-ben pörög helyi tartalmakat (befejezett / WIP egyaránt) és igazi különlegességeket is prezentálva, GT Planet Assetto Corsa Mods fóruma.
-
Qkac79
tag
válasz
guftabi96 #9477 üzenetére
Meg vettem a dlc-t brutálisan akciósak most a steam-en, autóztunk tusival egész nap. Tényleg igyekszem úgy állítani a szervert, hogy mindenkinek jó legyen, de ez egy nehéz feladat. Nektek kell kompromisszumra jutnotok. RaceRoomot én már annyira nem kedvelem, jó sokat Race07-eztem, de már nem szeretnék azzal játszani.
Remélem sokakkal sikerül találkozni. Hátha lesz belőle egy hosszabb ideig összejáró, kellemes társaság.
-
-
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #9381 üzenetére
Megjelent a Touring Car Legends mod.
Aki nincs benne a facebook csoportban, annak egy másik elérhetőség: [link]Továbbra sem tudom hova tenni ezt a modot. Számomra már az sokat elmond, hogy nincs fent RaceDepartment-en... Gondolom nem véletlen. Van egy olyan érzésem, hogy nem saját modelleket is használnak - engedély nélkül (ahogy a hangokat is más modokból/gyári tartalmakból ollózták össze).
Pár autót próbáltam, de megint az összes olyan, mintha sínen menne.. Fékezés közben sincs még csak egy minimális megingás sem. -
PR0JECTNR56
addikt
-
Foose
addikt
válasz
guftabi96 #9343 üzenetére
Hamar rájöttem a kiírásokból hogy magyar srác... Na nem baj,egyenlőre nagyrészt még ismerkedem a játékkal. (most épp az alap AC Shelby-vel mentem,óriási hatalmas szekér,nagyon bejövős.) Lehet azért majd a Hyundai i30N-t megveszem,csak most elfogyott a pénz a játékvásárlás miatt..
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz
guftabi96 #9322 üzenetére
Nagyon jó ennek a pályának a nyomvonala. Szeretem az ilyen tempós, néhol "becsapós" pályákat.
Az autó meg biztos jó, de nekem ezek nem lépik át az ingerküszöbömet, ezért csak próbából szoktam az ilyen jellegű gépekkel menni egy pár kört. A public szerveren viszont talán ez az osztály a legnépszerűbb.
Van egy Lotus-os szerver, na ott igazi berepülő kamikaze pilótákkal találkozhat az ember.Szörnyű.
-
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #9321 üzenetére
Én nem vagyok oda az együléses autókért, ha szimulátorokról van szó, de ez az autó elképesztően jó
Kis kedvcsináló -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
guftabi96 #9295 üzenetére
+1, elég alap lista, fontos tartalmakkal.
Ha valakinek hiányozna az AC Reboot Project listáról valami, akkor a következőkkel tudok szolgálni:
- Suzuka Circuit 2017 v0.9
- Circuit de la Sarthe 1991 v1.0
- Interlagos 1975 v1.0
- Sebring 2017 v1.1
- Sonoma Raceway v0.9.1
- Spa Francorchamps 1966 v1.1
- Kyalami 1967 (verzióra nem emlékszem, de a zárás előtti legfrissebb)
- Oesterreichring 1979 (verzióra nem emlékszem, de a zárás előtti legfrissebb) -
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #9146 üzenetére
Valóban a Formula NA része lesz. Elvileg vasárnap már drágább is lesz a csomag.
Barber is a benne lesz -
-
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #9057 üzenetére
The Big Assetto Corsa Competizione Interview (Part 2)
Seat Leon TCR Mod
"There have been some major changes compared to the Eurocup version witch was based on a 2014 version of the car. This is based on the 2018 UKTCR Series and I am so pleased to say that I have had help from a real life driver in the TCR UK, Carl Swift. He has provided me with information, stats and at every point I have sent him videos to see what his thinks and gain his feedback." -
távcsőves
senior tag
válasz
guftabi96 #9020 üzenetére
Kipróbáltam, BMW M235I Nürburgring GP. És jó a fizika, de milyen jó! Ezek után nem rossz a Raceroom-é, de kicsit az "durvább" talán nem ilyen finoman érezni, nem tudom jobban megfogalmazni, ahogy melegszik a gumi, a fékek, zsír érzés.
Megtartom a játékot, de azért kicsit csalódott vagyok. Kell a Porsche DLC1 a GT4 Caymanhoz, kell a Ready to Race DLC az AUDI TT cuphoz és azt hiszem még kell a Red DLC is a Red BUll ringhez. Ez kb még 11 euro.
A grafika: a fények sokkal szebbek, ennek ellenére jobban futt ugyanolyan gépen. Ez meglepett és pozitívan.
Kontroller beállítás, menűk stb, hasonlóan bonyolult mint Raceroomban, megfelel.
Hang: Raceroomban ez az autó feláll a szőr a hátadon kategória, itt ez messze nem olyan életszerű.
Kérdésem lenne még, ebbe a játékba a Red Bull ringen kívül (mert az egy DLC része) , móddal lehet még pályát használni? Pl: Hungaroring? Kicsit kevésnek találom a pályákat, bár ami van az mind nagy névnek tűnik, kivéve Highland.
-
távcsőves
senior tag
válasz
guftabi96 #9012 üzenetére
Igen, hát ez az, néztem én is a tartalmakat. Szóval én a BMW M235I , Porsche GT4, Audi TT CUP "erősségű" autókat kedvelem. Ezekkel mentem sokat Raceroomban. Ehhez kapcsolódó kérdésem, ebben a játékban is tök hülye az AI?
(Próbálom szimulátorosan kezelni a játékot, biztos királyok az ennél komolyabb gépek, de a faltól-falig kocsizásnak értelmét nem látom. Még tavaly beszereztem a Project Cars-t, de az kidobott pénz volt. Kevés nekem tetsző autó, pálya az még csak lett volna benne egy pár ami tetszik, de hogy két kerékkel füvön fordulva nem úszik el az autó, az több, mint érdekes. De nagyon szép a grafika, elismerem, és Radeon vga-n is jól fut, szóval ezt rendbe szedték tényleg, hogy dicsérjem is.)
-
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #8875 üzenetére
Nos, kicsit ezt szeretném igazítani, mert biztos, hogy csak a láz/hőemelkedés beszélt belőlem.
Nem lesz a kedvenc pakkom, de ettől függetlenül nem rossz ez.
Talán a 250 GTO tetszik a legjobban. Meg kell ültetni, és akkor nem olyan lesz, mint egy hajó. (Inkább, mint egy csónak)
Az F2004-nek meg tényleg elképesztően jó hangot sikerült csinálniuk:
Próbáljátok ki a VIR-en, elég jót lehet vele menniA 812 Superfast és a 288 GTO annyira nem jött be.
-
-
-
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #8632 üzenetére
És meg is jelent!
Assetto Corsa v1.13 update available!
We're pleased to announce that Update v1.13 is available to download on Steam NOW, featuring the Mazda MX5 NA and the Mazda 787B as FREE bonus content. But that's not all! Update v1.13 also natively brings the long-awaited OpenVR / VIVE support (beta) and some fixes for Oculus users, as well as many new multiplayer features, including reversed grid races and mandatory pits with pit stops strategy presets! Check out the following changelog for all the improvement and fixes!
Update v1.13
- New Porsche 911 RSR 2017 for Porsche Pack 3
- New Mazda MX-5 Miata NA
- New Mazda 787B: mod skins made for the original 787B mod will need to be updated using the new template
- Added OpenVR/Vive support (beta)
- Fixed Mazda MX-5 ND setup ride height false indication
- Fixed Alfa Romeo Giulietta QV gearbox damage
- Adjusted Lotus 72D and Ferrari 312T tyre compound wear and heat ranges
- Fixed Flag rendering for VR
- Fixed colour balance for emissive items (lights+digital) when Post Processing is turned off
- Added downshift protection alert (can be disabled through the launcher options)
- All GT2/GTE cars default to Medium tyres now (also for AI)
- Fixed broken rendering when OCULUS mode is selected but no Oculus is actually connected
- Added Pitstop arrows to DirectInput Dpad: bind to the wheel dPad: can be overidden by controls.ini [ADVANCED]DPAD_INDEX_OVERRIDE=0
- Added Pitstop quickmenu + Setup pitstop strategy: this can be custumized and disabled by system/cfg/pitstop.ini [SETTINGS]USE_MOUSE_PITSTOP=0
- Updated Fanatec library to support new wheel bases.
- Fixed possible CPU warning when player gets retired.Multiplayer Features
- Added reversed grid races: The race session will be restarted in reversed grid order based on the standings of the previous race. Players disqualified in the first race will start from the back of the grid in the second race, regardless of their position being within the reversed grid range.
- Added locked entry list in pickup mode: same as in booking mode, only players already included in the entry list can join the server (password not needed).
- Added car Steam ID sharing in entry list: each car in the entry list can feature multiple GUIDs. Players can share that car (one at once). The name inserted in the entry list is used as driver name.
- Fixed server result log not displaying invalid laps.
- Fixed end-of-race session status for lapped players in lap races.
- Added Mandatory Pit: A pit window can be added to the race session. As a design choice, players need to stop at their pit box within the pit window to have a valid pit stop. Players with pit boxes further down the pitlane need to take this into account before deciding on their strategy. Players may make additional pit stops before and after the pit window, but only making a mandatory stop in the indicated pit window will validate their race. Server admins must decide on a pit window that allows all players, regardless of their pit box position, to comfortably make a pit stop under normal racing conditions.
- Updated Shared Memory -
corsafan
csendes tag
válasz
guftabi96 #8625 üzenetére
Köszi a választ. Használnék én manuális váltót, viszont mivel a valóságban nem vezetek, így a váltás megszokása lesz a leghosszabb és legnehezebb. Jelenleg két autóval megyek, az egyik a Mclaren P1, a másik pedig egy C elisée TC1-es kocsi. Tegnap este mentem egy kört a targa-florio pályán hot lap módban, a Citroen eszméletlenül betapad minden kanyarban, több mint 40 perces volt az az egy kör, de minden pillanata élmény volt és nagyon oda kellett figyelni minden kanyarra. A trento-bordino pályának akarok majd nekimenni, ahogy látom elég kanyargós és nem is rövid hegymenet, illetve van még a pikes peak hegymenet, azon már mentem párszor és meg kell mondjam elég nagy kihívás nekem hiba nélkül végigmenni rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor X7B szép állapotban 6/128GB fekete / 12 hónap jótállással!
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged